Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Журнал шкільний
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2016-08-29-000058-b ● c8bb93f537ae40549ab08ea40e699492
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Верхньорогачицький районний центр по обслуговуванню закладів освіти |
Код ЄДРПОУ: | 38417861 |
Місцезнаходження: | 74402, Україна , Херсонська обл., смт Верхній Рогачик, вул. Леніна, 64 |
Контактна особа: |
Овдієнко Олексій Миколайович +380554551257 kyvrc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2016 10:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2016 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2016 16:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2016 15:07 |
Очікувана вартість: | 7 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 210,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Журнал шкільний 1-4 класи, журнал шкільний 5-11 класи, журнал групи продовженого дня А4 112 стр., журнал індивідуального навчання учня (учениці) 37 арк.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 шт
Журнал шкільний 1-4 класи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74402, Україна, Херсонська область, Верхній Рогачик, вул. Центральна, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 вересня 2016
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
ДК 016:2010: 17.23.13 — Журнали реєстраційні, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, формуляри та інші канцелярські вироби, паперові чи картонні
53 шт
Журнал шкільний 5-11 класи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74402, Україна, Херсонська область, Верхній Рогачик, вул. Центральна, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 вересня 2016
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
ДК 016:2010: 17.23.13 — Журнали реєстраційні, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, формуляри та інші канцелярські вироби, паперові чи картонні
1 шт
журнал групи продовженого дня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74402, Україна, Херсонська область, Верхній Рогачик, вул. Центральна, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 вересня 2016
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
ДК 016:2010: 17.23.13 — Журнали реєстраційні, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, формуляри та інші канцелярські вироби, паперові чи картонні
6 шт
журнал індивідуального навчання учня (учениці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74402, Україна, Херсонська область, Верхній Рогачик, вул. Центральна, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 вересня 2016
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
ДК 016:2010: 17.23.13 — Журнали реєстраційні, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, формуляри та інші канцелярські вироби, паперові чи картонні
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 серпня 2016 10:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Прикріпіть будь-ласка документи закупівлі.
Дата подання: 30 серпня 2016 12:00
Не має додатків до закупівлі, з вимогами до постачальника.
Відповідь: Документи, які повинен надати учасник
для підтвердження того, що він здійснює
господарську діяльність відповідно до чинного законодавства
Учасник в складі своєї пропозиції надає наступні документи:
- копія Статуту, або інший установчий документ завірений учасником;
- копія виписки (Свідоцтва) з Єдиного державного реєстру юридичних
осіб та фізичних осіб – підприємців, або витяг з Єдиного державного
реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
- копія довідки про включення до ЄДРПОУ (для юридичних осіб);
- копія довідки про взяття на облік платника податку;
копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку;
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
- копія паспорту (для фізичних осіб);
- копія довіреності (доручення) на підписання документів пропозиції та укладення договору.
Документи повинні бути надані в електронному вигляді у форматі *PDF (скановані
або оцифровані) та містити розбірливі зображення.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі наявності факту зазначення у пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника.
для підтвердження того, що він здійснює
господарську діяльність відповідно до чинного законодавства
Учасник в складі своєї пропозиції надає наступні документи:
- копія Статуту, або інший установчий документ завірений учасником;
- копія виписки (Свідоцтва) з Єдиного державного реєстру юридичних
осіб та фізичних осіб – підприємців, або витяг з Єдиного державного
реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
- копія довідки про включення до ЄДРПОУ (для юридичних осіб);
- копія довідки про взяття на облік платника податку;
копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку;
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
- копія паспорту (для фізичних осіб);
- копія довіреності (доручення) на підписання документів пропозиції та укладення договору.
Документи повинні бути надані в електронному вигляді у форматі *PDF (скановані
або оцифровані) та містити розбірливі зображення.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі наявності факту зазначення у пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2016 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Кадлубенко Марина Анатоліївна |
4 447,00
UAH з ПДВ
|
4 447,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Общество с ограниченной ответственностью "Украинский папир" |
7 000,00
UAH з ПДВ
|
7 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Кадлубенко Марина Анатоліївна #3103213721 |
Відхилено |
4 447,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2016 16:51
|
|
Общество с ограниченной ответственностью "Украинский папир" #25394112 |
Переможець |
7 000,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2016 08:26
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договор.pdf | укладений |
21 вересня 2016 11:28
|