Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фіброгастродуаденоскоп ДК 016:2010 –32.50.13-35.00 – «ЕНДОСКОПИ ДЛЯ МЕДИЧНИХ ЦІЛЕЙ», ДК 021:2015 33168000-5 –– «Ендоскопічні та ендохірургічні інструменти»)
Очікувана вартість
542 000,00 UAH
UA-2016-08-23-000866-c 141d805826e9430fac238e51a8beca6c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Хуторянська

+380679179070 dnzusz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я та соціальної політики Кам'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02012740
Місцезнаходження: 51931, Украина , Днепропетровская обл., м. Кам'янське, вул. Галини Романової, 4
Контактна особа: Олена Хуторянська
+380679179070
dnzusz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2016 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2016 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 вересня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2016 17:00
Початок аукціону: 19 вересня 2016 13:42
Очікувана вартість: 542 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 420,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівель повинні відповідати вимогам, наведеним у Додатку 4 до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Фіброгастродуаденоскоп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51921, Украина, Днепропетровская область, м.Кам'янське, вул. Йосипа Манаєнкова, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2016  —  23 жовтня 2016
ДК 021:2015: 33168000-5 — Ендоскопічні та ендохірургічні інструменти
ДК 016:2010: 32.50.13-35.00 — Ендоскопи для медичних цілей

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2016 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2016 12:33
Дитяча медичне обладнання ДОЗ та СП 09.09.16.doc
09 вересня 2016 11:45
Протокол14(1).jpg
09 вересня 2016 11:45
Протокол13.jpg
09 вересня 2016 11:45
Протокол14.jpg
09 вересня 2016 11:45
Протокол13 (1).jpg
09 вересня 2016 11:45
Титульный лист Детская больница.jpg
23 серпня 2016 16:55
Дитяча медичне обладнання ДОЗ та СП 23.08.16.doc
09 вересня 2016 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2016 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2016 12:33
Дитяча медичне обладнання ДОЗ та СП 09.09.16.doc
09 вересня 2016 12:31
Дитяча медичне обладнання ДОЗ та СП 09.09.16.doc
09 вересня 2016 11:45
Дитяча медичне обладнання ДОЗ та СП 09.09.16.doc
09 вересня 2016 11:45
Протокол14(1).jpg
09 вересня 2016 11:45
Протокол13.jpg
09 вересня 2016 11:45
Протокол14.jpg
09 вересня 2016 11:45
Протокол13 (1).jpg
09 вересня 2016 11:45
Титульный лист Детская больница.jpg
23 серпня 2016 16:55
Дитяча медичне обладнання ДОЗ та СП 23.08.16.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічні
Дата подання: 26 серпня 2016 11:07
Чи можуть бути надані на підтвердження вимоги про досвід виконання аналогічних договорів копії договорів на обладнання, яке має код ДК 32.50.1 ?
Відповідь: У разі досвіду замовника постачання предмету закупівлі за кодом ДКПП 016:2010 - 32.50.1 Інструменти і прилади медичні, хірургічні та стоматологічні , можна вважати що постачання за кодом ДК 016:2010 –32.50.13-35.00 – «ЕНДОСКОПИ ДЛЯ МЕДИЧНИХ ЦІЛЕЙ» (Код ДК 021:2015 33168000-5 –– «Ендоскопічні та ендохірургічні інструменти») такі товари є аналогічні, і відповідно договори постачання таких товарів є аналогичні
Свідоцтво про держ.реєстрацію
Дата подання: 29 серпня 2016 12:12
Чи можливо на вимогу надання Документів, які підтверджують відповідність Технічним регламентам надати Копію СВІДОЦТВА ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ на обладнання, що буде запропоноване, яке пройшло державну реєстрацію до дати обов’язкового застосування технічного регламенту та дозволено до застосування без проходження процедури відповідності Технічним регламентам?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності до постанови КМУ від 02.10.2013 № 753 (в редакції Постанови КМ № 240 від 23.03.2016) «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів»
«Учасник має можливість надати документ який підтверджує введення в експлуатацію медичних виробів, які пройшли державну реєстрацію, внесені до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення і дозволені для застосування на території України та були введені в обіг до дати обов’язкового застосування технічного регламенту. У разі якщо копія СВІДОЦТВА ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ на обладнання відповідає виші наведеному критерію учасник може скористатися таким документом

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2016 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФАРМАМЕДІКА 538 900,15
UAH з ПДВ
538 900,15
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гребенюк 541 000,00
UAH з ПДВ
541 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2016 14:12
№1 Зміст.PDF

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФАРМАМЕДІКА

ФОП Гребенюк

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФАРМАМЕДІКА
#39987703
Переможець 538 900,15
UAH з ПДВ
26 вересня 2016 16:21

Документи

26 вересня 2016 16:21
Електронний підпис
26 вересня 2016 15:16
протокол розгляду ТП.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2016 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФАРМАМЕДІКА
#39987703
538 900,15
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 вересня 2016 16:21
Електронний підпис
26 вересня 2016 15:16
протокол розгляду ТП.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2016 13:49
договір 2.pdf укладений
18 жовтня 2016 13:42