Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

кодом ДК 016:2010 95.11.1 Ремонтування комп’ютерів і периферійного устаткування за- кодом CPV за ДК 021:2015 – 50311(Технічне обслуговування і ремонт офісної обчислювальної техніки) / Технічне обслуговування і ремонт офісної обчислювальної техніки
Очікувана вартість
243 867,60 UAH
UA-2016-08-23-000185-b 010d3358b6d1421db3c54081fcdbbda8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дячкіна Т.

+38 062 616 26 33 tender_donzal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Донецька залізниця" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150216
Місцезнаходження: 84400, Україна , Донецька обл., Красний Лиман, м. Красний Лиман, вул. Кірова, буд. 22
Контактна особа: Дячкіна Т.
+38 062 616 26 33
tender_donzal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2016 13:41
Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2016 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 вересня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2016 09:00
Очікувана вартість: 243 867,60 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Технічне обслуговування і ремонт офісної обчислювальної техніки

Тендерна документація

25 серпня 2016 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2016 14:36
тендерна документація.doc
23 серпня 2016 14:36
тендерна документація.doc
23 серпня 2016 13:38
тендерна документація.doc
25 серпня 2016 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2016 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2016 14:36
тендерна документація.doc
23 серпня 2016 14:36
тендерна документація.doc
23 серпня 2016 13:38
тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Телефон для уточнения!
Дата подання: 25 серпня 2016 16:42
Добрый день! Подскажите пожалуйста телефон, по которому можно связаться с Вами для уточнения некоторых вопросов, т.к. по указанному телефону никто не отвечает. Заранее спасибо!
Відповідь: Добрій день. Телефон для уточнения (06261) -6-22-21

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Опис предмету закупівлі:
Заправка картриджа принтера
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 239 979,60 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 199,90 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 09 вересня 2016 11:09
Закінчення: 09 вересня 2016 11:48
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1938 шт
заправка картриджа принтера
ДК 021:2015: 50311000-8 — Технічне обслуговування і ремонт офісної обчислювальної техніки
ДК 016:2010: 95.11.1 — Ремонтування комп’ютерів і периферійного устатковання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84404, Україна, Донецька обл., Красний Лиман, Вул. Кірова, 22
Дата доставки: 19 вересня 2016  —  31 грудня 2016

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
гарантійний термін роботи картриджів: 10%
500 аркушів: 10%
300 аркушів: 5%
100 аркушів: 0%
розрахунки за виконання робіт: 10%
більше 30 банківських днів: 10%
від 20 банківських днів: 5%
до 10 банківських днів: 0%
термін виконання робіт: 10%
до кінця року: 10%
протягом двох місяців: 5%
меньше двох місяців: 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2016 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ООО "КОМПАНІЯ-ФОРМАТ" 199 708,56
UAH з ПДВ
169 900,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 118 930 Документи
ФЛП "Зайцев П.І." 239 466,00
UAH з ПДВ
170 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 119 000 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВКОМПЬЮТЕРСЕРВИС ГРУП" 235 000,08
UAH з ПДВ
115 000,00
UAH з ПДВ
1.2857142857 89 444.44 Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМП'ЮТЕРНА ШВИДКА ДОПОМОГА "МЕГАБАЙТ" 239 955,41
UAH з ПДВ
170 500,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 119 350 Документи
Сулима Алексей Юрьевич 219 940,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 126 000 Документи

Публічні документи

02 вересня 2016 15:50
Специфікація.pdf
02 вересня 2016 15:49
Довідки_усі_разом.pdf
02 вересня 2016 15:49
Тендерна пропозиція.pdf
02 вересня 2016 15:48
Довідка банк.pdf
02 вересня 2016 15:47
Проект_договору.pdf
02 вересня 2016 15:47
Наказ.pdf
02 вересня 2016 15:47
Статут.pdf
02 вересня 2016 15:47
Додаток 5.pdf

Публічні документи

14 вересня 2016 14:41
спеціфікація1.pdf
14 вересня 2016 14:41
тендерна пропозиція1.pdf
14 вересня 2016 14:39
специфікація1.pdf
14 вересня 2016 14:39
тендерна пропозиція1.pdf
08 вересня 2016 08:23
картриджи.zip

Публічні документи

30 серпня 2016 15:46
Статут.rar

Публічні документи

08 вересня 2016 08:06
тендерная документация.pdf
08 вересня 2016 08:06
витяг скан стор 3.jpg
08 вересня 2016 08:06
витяг скан стор 2.jpg
08 вересня 2016 08:06
витяг скан стор 1.jpg
08 вересня 2016 08:06
004.jpg
08 вересня 2016 08:06
003.jpg
08 вересня 2016 08:05
002.jpg
08 вересня 2016 08:05
001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ООО "КОМПАНІЯ-ФОРМАТ"

ФЛП "Зайцев П.І."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВКОМПЬЮТЕРСЕРВИС ГРУП"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМП'ЮТЕРНА ШВИДКА ДОПОМОГА "МЕГАБАЙТ"

Сулима Алексей Юрьевич

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВКОМПЬЮТЕРСЕРВИС ГРУП"
#40494065
Переможець 115 000,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2016 16:24

Документи

15 вересня 2016 16:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2016 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВКОМПЬЮТЕРСЕРВИС ГРУП"
#40494065
115 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 вересня 2016 16:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2017 16:01
Електронний підпис укладений
06 січня 2017 14:19
Електронний підпис укладений
06 січня 2017 14:18
дод. угод 1.doc зміни до договору
06 січня 2017 14:18
Електронний підпис укладений
06 січня 2017 14:07
Електронний підпис укладений
06 січня 2017 14:06
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2016 11:04
гарант лист.pdf укладений
06 жовтня 2016 11:04
Scan7.pdf укладений
06 жовтня 2016 11:04
Scan6.pdf укладений
06 жовтня 2016 11:03
Scan5.pdf укладений
06 жовтня 2016 11:03
Scan4.pdf укладений
06 жовтня 2016 11:03
Scan3.pdf укладений
06 жовтня 2016 11:03
Scan2.pdf укладений
06 жовтня 2016 11:03
Scan.PDF укладений
06 жовтня 2016 11:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з виробничою потребою сторони домовились продовжити строк дії договору № ДОН/НА-16419/НЮ від 05.10.2016р. до 31.03.2017р., згідно п.4. ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Загальна сума договору № ДОН/НА-16419/НЮ від 05.10.2016р. залишається незмінною та становить 117333,33грн (сто сімнадцять тисяч триста тридцять три гривні 33 копійок), з урахуванням ПДВ 20% 19555,55 (дев’ятнадцять тисяч п’ятсот п’ятдесят п’ять гривень 55 копійок). 3. Виконання умов договору від загальної суми у 2016 році становить 49007,78грн (сорок дев'ять тисяч сім гривень 78 копійок). 4. Залишок від загальної суми за договором на 2017 рік становить 68325,55(шістдесят вісім тисяч триста двадцять п’ять гривень 55 копійок). 5. Змінити п. 14.1. договору, виклавши його у наступній редакції: «14.1. Термін дії Договору - з моменту його підписання сторонами і до 31.03.2017 року.» 6. Інші умови вищеназваного Договору, не порушені даною угодою, залишаються незмінними, і сторони підтверджують по них свої зобов'язання. 7. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною чинного договору, і вступає в силу з 01.01.2017 р. 8. Дана додаткова угода укладена в двох аутентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу для кожної із сторін по одному примірнику.
Номер договору про закупівлю: ДОН/НА-16419/НЮ
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: ДОН/НА-16419/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з виробничою потребою сторони домовились продовжити строк дії договору № ДОН/НА-16419/НЮ від 05.10.2016р. до 31.03.2017р., згідно п.4. ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Загальна сума договору № ДОН/НА-16419/НЮ від 05.10.2016р. залишається незмінною та становить 117333,33грн (сто сімнадцять тисяч триста тридцять три гривні 33 копійок), з урахуванням ПДВ 20% 19555,55 (дев’ятнадцять тисяч п’ятсот п’ятдесят п’ять гривень 55 копійок). 3. Виконання умов договору від загальної суми у 2016 році становить 49007,78грн (сорок дев'ять тисяч сім гривень 78 копійок). 4. Залишок від загальної суми за договором на 2017 рік становить 68325,55(шістдесят вісім тисяч триста двадцять п’ять гривень 55 копійок). 5. Змінити п. 14.1. договору, виклавши його у наступній редакції: «14.1. Термін дії Договору - з моменту його підписання сторонами і до 31.03.2017 року.» 6. Інші умови вищеназваного Договору, не порушені даною угодою, залишаються незмінними, і сторони підтверджують по них свої зобов'язання. 7. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною чинного договору, і вступає в силу з 01.01.2017 р. 8. Дана додаткова угода укладена в двох аутентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу для кожної із сторін по одному примірнику.
Номер договору про закупівлю: ДОН/НА-16419/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ДОН/НА-16419/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2016 — 31 березня 2017
Сума оплати за договором: 102 538,06
UAH з ПДВ