Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підготовчі роботи (Додаткові роботи з перевлаштування опори контактної мережі тролейбуса при капітальному ремонті колектора дощової каналізації на просп. Правди на перетині з просп. Порика в Подільському районі м. Києва)
Очікувана вартість
77 000,00 UAH
UA-2016-08-19-000162-a 50c9216e712e4a238b695cbde696274e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

+380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Вебсайт: http://kyivavtodor.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул.Командарма Каменєва, 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
+380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
В процесі виконання робіт з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт колектора дощової каналізації на просп. Правди на перетині з просп. Порика в Подільському районі м. Києва» виникла необхідність у виконанні додаткових робіт з перевлаштування опори контактної мережі тролейбуса, які не зазначені у початковому проекті. Додаткові будівельні роботи внесено до проектно-кошторисної документації і будуть виконані за рахунок кошторисного ліміту за кошти ризиків замовника, пов’язаних із створенням проектної документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2016 15:49
Оскарження наміру укласти договір: 06 вересня 2016 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Підготовчі роботи (Додаткові роботи з перевлаштування опори контактної мережі тролейбуса при капітальному ремонті колектора дощової каналізації на просп. Правди на перетині з просп. Порика в Подільському районі м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, м. Київ, Київ, Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2016
ДК 021:2015: 45111290-7 — Підготовчі роботи

Тендерна документація

26 серпня 2016 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2016 11:30
ДЕТ додаткові роботи порика.doc
26 серпня 2016 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2016 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2016 11:30
ДЕТ додаткові роботи порика.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОНЦЕРН КИЇВПІДЗЕМШЛЯХБУД»
#31169965
Переможець 76 998,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2016 15:49

Документи

26 серпня 2016 15:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2016 15:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОНЦЕРН КИЇВПІДЗЕМШЛЯХБУД»
#31169965
76 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 серпня 2016 15:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2017 10:51
Додаткова угода укладений
30 жовтня 2017 10:50
Електронний підпис укладений
28 березня 2017 16:40
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
28 березня 2017 16:39
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
28 березня 2017 16:35
Електронний підпис укладений
29 вересня 2016 17:21
Договір укладений
29 вересня 2016 17:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 331-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 331-11
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 331-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2016 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 74 576,40
UAH з ПДВ