Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільна документація
Очікувана вартість
137 406,00 UAH
UA-2016-08-16-000507-c 2dfeb90ca8cd42dda7faa2482bdf7add
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надіна Ірина Адамівна

+380532565042 poltosvita@osvitapoltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145725
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Надіна Ірина Адамівна
+380532565042
poltosvita@osvitapoltava.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2016 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2016 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2016 16:00
Початок аукціону: 02 вересня 2016 13:46
Очікувана вартість: 137 406,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30848 шт
Табель навчальних досягнень учнів 2-4 класів , табель навчальних досягнень учнів 5-11 класів, класний журнал 1-4 кл. , класний журнал 5- 11 кл. , особова справа учня , журнал групи продовженого дня , журнал обліку вхідної кореспонденції , журнал обліку вихідної кореспонденції , журнал планування та обліку роботи гуртка , книга наказів з кадрових питань , книга наказів з основної діяльності
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Івана Мазепи, 27А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2016
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
ДК 016:2010: 17.23.1 — Вироби канцелярські, паперові

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2016 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2016 15:58
ТД шкільна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 19 серпня 2016 16:15
Чи буде підставою для відхилення пропозиції Учасника, який надав довідку про обладнання та матеріально-технічну базу, а також довідку про досвід не за встановленою Замовником формою, а в довільній формі?
Відповідь: Дані довідки можуть надаватися в довільній формі або за наданою формою в тендерній документації., тобто це не є підставою для відхилення.
Уточнення
Дата подання: 19 серпня 2016 16:21
Згідно п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції учасник повинен надати до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для поставки товару, що закуповується, копії відповідних документів, що підтверджують право власності чи копій договорів оренди, якщо ці засоби орендуються Учасником. Просимо розяснити яке обладнання та матеріально-технічну базу має на увазі замовник: 1. Це має бути виробниче приміщення - договір оренди/купівлі приміщення; 2. Чи транспорт для поставки товару - документи на транспорт (свідоцтво, оборотно-сальдова відомість, тощо) 3. Чи обладнання для виготовлення товару - документи на обладнання; 4. Чи комп"ютери і сканери (як часто пишуть більшість учасників). Просиом зазначити конкретно. Що з вищевикладеного має фігурувати в довідці.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будь-який пункт з вище перерахованих буде вважатися підтвердженням наявності обладнання та матеріально-технічної бази для поставки товару.
Уточнення
Дата подання: 19 серпня 2016 16:24
Просимо розяснити, чи буде підставою для відхилення надання на вимогу замовника Витягу зі штатного розпису, а не його копії? Звертаємо Вашу увагу, що в штатному розписі зазначається заробітна платня кожного працівника, що є комеріційною таємницею. А вивішення даної інформації на електронному майданчику зробить дану інформацію загальнодоступною і розголошеною. Зважаючи на вищевикладене просимо внести відповідні зміни до документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надання витягу зі штатного розпису не є підставою для відхилення пропозиції.
Уточнення
Дата подання: 19 серпня 2016 16:32
Наявність вимоги з приводу часових рамок отримання довідки з ДПІ є дискримінаційною і майже нереальною. Поясню чому: 1. Якщо 01.09.2016 р. подати заявку на отримання довідки ДПІ - вона буде видана учаснику не раніше 09.09.2016 р. (згідно Наказу Міністерства Доходів і Зборів України від 10.10.2003 р. №567 - видається протягом 5 робочих днів і не раніше). При цьому сформована вона може бути будь-якого числа протягом визначеного терміну (учасник на це вплинути не може). Крім того учасник має ще відправити дану довідку вчасно, щоб замовник її отримав протягом 5 календарних днів з дати публікації оголошення про намір укласти договір. Тобто отримати довідку, а саме, щоб вона була сформована після дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір та не пізніше 5 календарних днів вручити її замовнику - практично неможливо. Щоб заздалегідь замовити довідку з ДПІ - необхідно знати дату акцепту - що є теж неможливим. Тому просимо внести зміни в даній частині документації, та викласти їх у іншій редакції (наприклад: надати дійсну на момент подачі Замовнику довідку ДПІ).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки дані умови передбачені п. 3 ст. 17 Закону, а саме "Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб - порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи"
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2016 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Би Ту Би Экспресс 103 115,64
UAH з ПДВ
103 115,64
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Видавничий дім "САМ" 129 962,88
UAH з ПДВ
129 962,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2016 11:02
ВІДГУК + ДОГОВІР.pdf
01 вересня 2016 15:38
Статут 2015 2ч.pdf
01 вересня 2016 15:38
Статут 2015 1ч.pdf
01 вересня 2016 15:38
Пропозиція.pdf
01 вересня 2016 15:38
лист-відгук.pdf
01 вересня 2016 15:38
Згода на обробку п.д..pdf
01 вересня 2016 15:37
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

26 серпня 2016 09:34
Тех частина.PDF
26 серпня 2016 09:34
статут.PDF
26 серпня 2016 09:34
Пропозиція.PDF
26 серпня 2016 09:34
працівники та ін.PDF
26 серпня 2016 09:33
обладнання 2.PDF
26 серпня 2016 09:33
обладнання 1.PDF
26 серпня 2016 09:33
Договор.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Би Ту Би Экспресс

Товариство з обмеженою відповідальністю "Видавничий дім "САМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Би Ту Би Экспресс
#37590041
Відхилено 103 115,64
UAH з ПДВ
07 вересня 2016 14:30
Товариство з обмеженою відповідальністю "Видавничий дім "САМ"
#31169661
Відхилено 129 962,88
UAH з ПДВ
07 вересня 2016 14:42

Документи

07 вересня 2016 14:29
Електронний підпис
07 вересня 2016 14:27
Протокол відхилення

Документи

07 вересня 2016 14:42
Електронний підпис
07 вересня 2016 14:38
Протокол відхилення

Інформація про відміну

Дата відміни
07 вересня 2016 14:42
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі