Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільна документація
Очікувана вартість
137 406,00 UAH
UA-2016-08-16-000507-c ● 2dfeb90ca8cd42dda7faa2482bdf7add
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145725 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Соборності, 36 |
Контактна особа: |
Надіна Ірина Адамівна +380532565042 poltosvita@osvitapoltava.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2016 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 серпня 2016 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 серпня 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 вересня 2016 16:00 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2016 13:46 |
Очікувана вартість: | 137 406,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 275,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30848 шт
Табель навчальних досягнень учнів 2-4 класів , табель навчальних досягнень учнів 5-11 класів, класний журнал 1-4 кл. , класний журнал 5- 11 кл. , особова справа учня , журнал групи продовженого дня , журнал обліку вхідної кореспонденції , журнал обліку вихідної кореспонденції , журнал планування та обліку роботи гуртка , книга наказів з кадрових питань , книга наказів з основної діяльності
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Івана Мазепи, 27А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2016
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
ДК 016:2010: 17.23.1 — Вироби канцелярські, паперові
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2016 15:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2016 15:58 |
ТД шкільна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 19 серпня 2016 16:15
Чи буде підставою для відхилення пропозиції Учасника, який надав довідку про обладнання та матеріально-технічну базу, а також довідку про досвід не за встановленою Замовником формою, а в довільній формі?
Відповідь: Дані довідки можуть надаватися в довільній формі або за наданою формою в тендерній документації., тобто це не є підставою для відхилення.
Уточнення
Дата подання: 19 серпня 2016 16:21
Згідно п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції учасник повинен надати до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для поставки товару, що закуповується, копії відповідних документів, що підтверджують право власності чи копій договорів оренди, якщо ці засоби орендуються Учасником.
Просимо розяснити яке обладнання та матеріально-технічну базу має на увазі замовник:
1. Це має бути виробниче приміщення - договір оренди/купівлі приміщення;
2. Чи транспорт для поставки товару - документи на транспорт (свідоцтво, оборотно-сальдова відомість, тощо)
3. Чи обладнання для виготовлення товару - документи на обладнання;
4. Чи комп"ютери і сканери (як часто пишуть більшість учасників).
Просиом зазначити конкретно. Що з вищевикладеного має фігурувати в довідці.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будь-який пункт з вище перерахованих буде вважатися підтвердженням наявності обладнання та матеріально-технічної бази для поставки товару.
Уточнення
Дата подання: 19 серпня 2016 16:24
Просимо розяснити, чи буде підставою для відхилення надання на вимогу замовника Витягу зі штатного розпису, а не його копії?
Звертаємо Вашу увагу, що в штатному розписі зазначається заробітна платня кожного працівника, що є комеріційною таємницею. А вивішення даної інформації на електронному майданчику зробить дану інформацію загальнодоступною і розголошеною.
Зважаючи на вищевикладене просимо внести відповідні зміни до документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Надання витягу зі штатного розпису не є підставою для відхилення пропозиції.
Уточнення
Дата подання: 19 серпня 2016 16:32
Наявність вимоги з приводу часових рамок отримання довідки з ДПІ є дискримінаційною і майже нереальною. Поясню чому:
1. Якщо 01.09.2016 р. подати заявку на отримання довідки ДПІ - вона буде видана учаснику не раніше 09.09.2016 р. (згідно Наказу Міністерства Доходів і Зборів України від 10.10.2003 р. №567 - видається протягом 5 робочих днів і не раніше). При цьому сформована вона може бути будь-якого числа протягом визначеного терміну (учасник на це вплинути не може). Крім того учасник має ще відправити дану довідку вчасно, щоб замовник її отримав протягом 5 календарних днів з дати публікації оголошення про намір укласти договір.
Тобто отримати довідку, а саме, щоб вона була сформована після дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір та не пізніше 5 календарних днів вручити її замовнику - практично неможливо.
Щоб заздалегідь замовити довідку з ДПІ - необхідно знати дату акцепту - що є теж неможливим.
Тому просимо внести зміни в даній частині документації, та викласти їх у іншій редакції (наприклад: надати дійсну на момент подачі Замовнику довідку ДПІ).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки дані умови передбачені п. 3 ст. 17 Закону, а саме "Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб - порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи"
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2016 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Би Ту Би Экспресс |
103 115,64
UAH з ПДВ
|
103 115,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Видавничий дім "САМ" |
129 962,88
UAH з ПДВ
|
129 962,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
07 вересня 2016 14:42
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі