Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги щодо організовування конференцій і спеціалізованих виставок - за кодом ДК 016:2010 - 82.30.1 (Послуги з організації ярмарок і виставок - за кодом СРV за ДК 021:2015 - 79956000-0) Лот 1: Розвиток виставкової діяльності в місті Києві та участь в міжнародних виставкових заходах за кордоном з проведенням промокампаній, у тому числі: міжнародних та національних туристичних виставках, салонах та ярмарках, а саме - участь м. Києва у виставках: «ТУРБІЗНЕС» – м. Мінськ, Білорусія; «Тravel Turkey Izmir» – м. Ізмір, Туреччина; «WTM» – м. Лондон, Великобританія; «IBTM» – м. Барселона, Іспанія; «UITM» – м. Київ, Україна. Лот 2: Організація та проведення семінарів, нарад та науково-практичних конференцій з питань розвитку туризму в м. Києві із залученням вітчизняних та іноземних фахівців
Очікувана вартість
751 000,00 UAH
UA-2016-08-11-000381-c ● 7af739264da34172999197efa69b9c22
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 04633423 |
Вебсайт: | http://kievcity.gov.ua/content/69_departament-ekonomiky-ta-investytsij.html |
Місцезнаходження: | 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик,36 |
Контактна особа: |
Кузьмич Марина Олександрівна 380442027664 tender@guekmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2016 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2016 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2016 15:00 |
Очікувана вартість: | 751 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерні пропозиції подаються учасниками щодо окремих частин предмету закупівлі (лотів), а саме:
Лот 1: Розвиток виставкової діяльності в місті Києві та участь в міжнародних виставкових заходах за кордоном з проведенням промокампаній, у тому числі: міжнародних та національних туристичних виставках, салонах та ярмарках, а саме - участь м. Києва у виставках: «ТУРБІЗНЕС» – м. Мінськ, Білорусія; «Тravel Turkey Izmir» – м. Ізмір, Туреччина; «WTM» – м. Лондон, Великобританія; «IBTM» – м. Барселона, Іспанія; «UITM» – м. Київ, Україна.
Лот 2: Організація та проведення семінарів, нарад та науково-практичних конференцій з питань розвитку туризму в м. Києві із залученням вітчизняних та іноземних фахівців.
Інформацію стосовно обсягів надання послуг щодо кожного лоту, визначеного замовником в межах закупівлі Послуг, викладено у Додатку 3.1 (щодо лоту 1) та у Додатку 3.2 (щодо лоту 2) Тендерної документації «Технічні вимоги».
Розгорнути
Згорнути
Лот 1: Розвиток виставкової діяльності в місті Києві та участь в міжнародних виставкових заходах за кордоном з проведенням промокампаній, у тому числі: міжнародних та національних туристичних виставках, салонах та ярмарках, а саме - участь м. Києва у виставках: «ТУРБІЗНЕС» – м. Мінськ, Білорусія; «Тravel Turkey Izmir» – м. Ізмір, Туреччина; «WTM» – м. Лондон, Великобританія; «IBTM» – м. Барселона, Іспанія; «UITM» – м. Київ, Україна.
Лот 2: Організація та проведення семінарів, нарад та науково-практичних конференцій з питань розвитку туризму в м. Києві із залученням вітчизняних та іноземних фахівців.
Інформацію стосовно обсягів надання послуг щодо кожного лоту, визначеного замовником в межах закупівлі Послуг, викладено у Додатку 3.1 (щодо лоту 1) та у Додатку 3.2 (щодо лоту 2) Тендерної документації «Технічні вимоги».
Тендерна документація
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2: Організація та проведення семінарів, нарад та науково-практичних конференцій з питань розвитку туризму в м. Києві із залученням вітчизняних та іноземних фахівців. |
Опис предмету закупівлі: |
В межах надання Послуг за Лотом 2 учасник протягом 2016 року повинен забезпечити підготовку та організацію проведення двох семінарів (кількість учасників - не менше 50 осіб в межах кожного семінару) за тематикою:
Розгорнути
Згорнути
1) Досвід організації екскурсійної діяльності та створення дієвого механізму контролю за наданням якісних екскурсійних послуг; 2) Створення та організація роботи міських комунальних туристично-інформаційних центрів. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 199 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 985,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
В межах надання Послуг за Лотом 2 учасник протягом 2016 року повинен забезпечити підготовку та організацію проведення двох семінарів (кількість учасників - не менше 50 осіб в межах кожного семінару) за тематикою:
1) Досвід організації екскурсійної діяльності та створення дієвого механізму контролю за наданням якісних екскурсійних послуг;
2) Створення та організація роботи міських комунальних туристично-інформаційних центрів.
Розгорнути
Згорнути
1) Досвід організації екскурсійної діяльності та створення дієвого механізму контролю за наданням якісних екскурсійних послуг;
2) Створення та організація роботи міських комунальних туристично-інформаційних центрів.
ДК 021:2015: 79956000-0 — Послуги з організації ярмарок та виставок
ДК 016:2010: 82.30.1 — Послуги щодо організовування конференцій і спеціалізованих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01044, Україна, Київ, Київ, Хрещатик, 36
Дата доставки:
11 вересня 2016
—
30 грудня 2016
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2016 18:49 |
5. Додаток 5.2 Тендерна пропозиція (Семінари).docx |
11 серпня 2016 18:48 |
2. Додаток 2 (стаття 17 Закону).docx |
11 серпня 2016 18:48 |
4.2.2 Розрахунок вартості (Семінари).docx |
11 серпня 2016 18:48 |
4.2.1. Специфікація (Семінари).docx |
11 серпня 2016 18:48 |
4. Додаток 4.2. Проект Договору (Семінари).doc |
11 серпня 2016 18:47 |
1. Додаток 1 (Кваліфікація_cтаття 16 Закону).docx |
11 серпня 2016 18:47 |
0. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
11 серпня 2016 18:47 |
3. Додаток 3.2 ТЗ (Семінари).docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 серпня 2016 15:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Експо Едженсі" |
190 000,00
UAH з ПДВ
|
190 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Графіум" |
196 000,00
UAH з ПДВ
|
196 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Експо Едженсі" #34426411 |
Переможець |
190 000,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2016 18:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2016 11:49
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2016 17:03
|
Додаткова угода від 23.12.2016 № 1 до Договору від 20.09.2016 № СВ_2016.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2016 17:01
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2016 13:46
|
Договір від 20.09.2016 № СВ_2016_Семінари.pdf | укладений |
20 вересня 2016 13:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2016 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2016 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до звернення Виконавця від 21.11.2016 № 21/11, згідно з пунктом п’ятим частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VІІІ, Сторони узгодили зміну ціни у бік зменшення без зміни обсягу та якості Послуг, визначених у Специфікації (Додаток 1) та у Розрахунку вартості (Додаток 2), а саме - дійшли згоди зменшити вартість Договору на 5 000,00 грн (П’ять тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 833,33 грн (вісімсот тридцять три гривні 33 копійки), та внести зміни до пункту 2.1 розділу 2 Договору, виклавши його в новій редакції: «2.1 Вартість Послуг становить 185 000,00 грн (Сто вісімдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 30 833,33 грн (Тридцять тисяч вісімсот тридцять три гривні 33 копійки), відповідно до Розрахунку вартості Послуг (Додаток 2)». На підставі зазначеного внесено зміни до пункту 1 Специфікації (Додаток 1) та пункту 1 Розрахунку вартості (Додаток 2) до Договору та викладено їх в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | № СВ/2016 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № СВ/2016 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |