Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Послуги щодо проектування та розробляння у сфері інформаційних технологій» код 62.01.1 за ДК 016:2010 («Послуги з розробки програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку» код 72212440-5 за ДК 021:2015) (Розробка та впровадження 1С-УТП в філіях та відокремлених підрозділах КП «Київпастранс»)
Очікувана вартість
3 655 200,00 UAH
UA-2016-08-11-000177-c ● 60eac3e608624484843513ea4a2cfd08
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП КП "Київпастранс" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Вебсайт: | http://kpt.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2, |
Контактна особа: |
Тисмінецька Тетяна Володимирівна +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2016 14:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2016 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 серпня 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2016 16:00 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2016 12:21 |
Очікувана вартість: | 3 655 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 276,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуги
«Послуги щодо проектування та розробляння у сфері інформаційних технологій» код 62.01.1 за ДК 016:2010 («Послуги з розробки програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку» код 72212440-5 за ДК 021:2015) (Розробка та впровадження 1С-УТП в філіях та відокремлених підрозділах КП «Київпастранс»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, м.Київ, м.Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 квітня 2017
ДК 021:2015: 72212440-5 — Послуги з розробки програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку
ДК 016:2010: 62.01.1 — Послуги щодо проектування та розробляння у сфері інформаційних технологій
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2016 14:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2016 14:16 |
ТД-(Послуги- 1С).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги до спеціалістів з розробки та впрвадження ПП
Дата подання: 16 серпня 2016 15:37
Відповідно до вимог підпунктів 2.1.1 та 2.1.2 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, учаснику необхідно надати, зокрема витяги з трудових книжок спеціалістів на підтвердження досвіду роботи не менше 5 років з розробки програмного забезпечення та з впровадження програмних продуктів.
Чи відповідають зазначеним вимогам спеціалісти з відповідним стажем роботи, проте прийняті на роботу до учасникка за сумісництвом?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно вимог тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник повинен надати:
2.1. Довідка (лист) довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, при цьому в учасника повинно бути:
2.1.1 Не менше двох фахівців з розробки програмного забезпечення, з досвідом роботи не менше 5 років, з вищою освітою (на підтвердження надати витяги з трудових книжок та копії дипломів);
2.1.2. Не менше двох спеціалістів з впровадження програмних продуктів, з досвідом роботи не менше 5 років, з вищою освітою (на підтвердження надати витяги з трудових книжок та копії дипломів);
2.2. Учасник повинен надати копію штатного розпису (учасник може закрити інформацію про розміри посадових окладів).
Таким чином тендерною документацією передбачено, що посади працівників зазначених у пп. 2.1.1. та 2.1.2. повинні бути відображені у затвердженому штатному розкладі учасника, працівники повинні бути призначені на посаду шляхом видання наказу, з записом про призначення в трудовій книжці, та їх основним місцем роботи (за яким зберігається трудова книжка) повинна бути юридична (фізична) особа, яка бере участь в тендері.
Додатково інформуємо, що відповідно до частини сьомої статті 28 Закону замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
2.1. Довідка (лист) довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, при цьому в учасника повинно бути:
2.1.1 Не менше двох фахівців з розробки програмного забезпечення, з досвідом роботи не менше 5 років, з вищою освітою (на підтвердження надати витяги з трудових книжок та копії дипломів);
2.1.2. Не менше двох спеціалістів з впровадження програмних продуктів, з досвідом роботи не менше 5 років, з вищою освітою (на підтвердження надати витяги з трудових книжок та копії дипломів);
2.2. Учасник повинен надати копію штатного розпису (учасник може закрити інформацію про розміри посадових окладів).
Таким чином тендерною документацією передбачено, що посади працівників зазначених у пп. 2.1.1. та 2.1.2. повинні бути відображені у затвердженому штатному розкладі учасника, працівники повинні бути призначені на посаду шляхом видання наказу, з записом про призначення в трудовій книжці, та їх основним місцем роботи (за яким зберігається трудова книжка) повинна бути юридична (фізична) особа, яка бере участь в тендері.
Додатково інформуємо, що відповідно до частини сьомої статті 28 Закону замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 серпня 2016 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІ-КОД" |
2 079 000,00
UAH з ПДВ
|
2 079 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Бізнес Сервіс Провайдер" |
3 607 200,00
UAH з ПДВ
|
3 607 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Софт-Люкс" |
3 655 200,00
UAH з ПДВ
|
3 655 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІ-КОД" #40446781 |
Відхилено |
2 079 000,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2016 16:29
|
ТОВ "Бізнес Сервіс Провайдер" #32384951 |
Переможець |
3 607 200,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2016 15:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2017 16:06
|
звіт про виконання договору | укладений |
08 грудня 2017 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2017 15:46
|
ДУ три один с.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2017 15:43
|
Повідомлення три один с.docx | зміни до договору |
03 квітня 2017 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2016 12:03
|
ДУ № 2 до Договору 53.16-199.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2016 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2016 14:13
|
ДУ № 1 до Договору 53.16-199.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2016 14:08
|
Електронний підпис | укладений |
19 вересня 2016 14:06
|
підписаний контракт | зміни до договору |
19 вересня 2016 14:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | не вказано |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2016 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку із допущеною арифметичною помилкою внесено зміни в п. 3.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 53.16-199 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | не вказано |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2016 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменьшення вартості послуг |
Номер договору про закупівлю: | 53.16-199 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 53.16-199 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |