Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт даху ЗОШ №5 по вул. І. Ступака,10 в м. Фастів Київської області
Очікувана вартість
835 260,00 UAH
UA-2016-08-04-000507-b ● 4f75cfb46c494f698c8d0676c533849a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143844 |
Місцезнаходження: | 08500, Україна , Київська обл., Фастів, пл.Соборна, 1 |
Контактна особа: |
Ганджа Юлія Анатоліївна 380456553572 gandzha77@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2016 15:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2016 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2016 14:00 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2016 12:50 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2016 12:50 |
Очікувана вартість: | 835 260,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 352,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Замовник має робочий проект, експертний звіт по робочому проекту, архітектурні рішення конструкцій будівлі, звіт про обстеження тех стану конструкцій даху.
Замовник має робочий проект, експертний звіт по робочому проекту, архітектурні рішення конструкцій будівлі, звіт про обстеження тех стану конструкцій даху.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт даху ЗОШ №5 по вул. І. Ступака,10 в м. Фастів Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08500, Україна, Київська область, Фастів, вул. І. Ступака,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2016
—
29 вересня 2016
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
ДК 016:2010: 41.00.4 — Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2016 11:11 |
ЗМІНИ ДО ДОКУМЕНТІВ.doc |
04 серпня 2016 15:56 |
ДАХ 5 ШКОЛА.doc |
04 серпня 2016 15:54 |
дефектній акт.pdf |
04 серпня 2016 15:52 |
ДАХ 5 ШКОЛА.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відсутня форма довідки
Дата подання: 09 серпня 2016 17:18
У документації відсутня форма Довідки (форма заповнення згідно таблиці), про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору. Проте Замовник вимагає заповнити її згідно форми. Просимо надати Роз'яснення. Учасник надає довідку у довільній формі або добавте форму.
Відповідь: Учасник може надати довідку в довільній формі про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази (перелік та опис) для виконання умов договору (власне чи орендоване).
Замовник має право за власним бажанням у разі необхідності перевірити наявність обладнання, матеріально-технічної бази та кваліфікаційного персоналу. В разі їх відсутності пропозиція буде відхилена не залежно від її ціни.
Замовник має право за власним бажанням у разі необхідності перевірити наявність обладнання, матеріально-технічної бази та кваліфікаційного персоналу. В разі їх відсутності пропозиція буде відхилена не залежно від її ціни.
Сертифікати та обладнанн та матеріали
Дата подання: 10 серпня 2016 13:21
Надайте будь ласка Роз'яснення. Копії сертифікатів на обладнання та матеріали необхідно надавати у складі пропозиції конкурсних торгів, чи мається на увазі підтвердити дану інформацією довідкою у довільній формі?
Відповідь: Учасник може підтвердити дану інформацією довідкою у довільній формі, а переможцю необхідно буде надати копії сертифікатів(відповідні документи) на обладнання та матеріали.
Запит на Роз'яснення
Дата подання: 10 серпня 2016 13:43
Відповідно до форми цінової пропозиції необхідно заповнити таблицю щодо найменуваня робіт, одиниці виміру відповідно до Додатку № 2 до документації електронних торгів (технічне завдання згідно дефектного акту). Мається на увазі заповнити таблицю по кожній позиції зазначеній в дефектному акті, чи загальну вартість робіт?
Відповідь: Розрахунок цінової пропозиції повинен бути підтверджений кошторисною документацією
Кошторисна документація повинна бути складена із застосуванням:
Програмного комплексу АВК-5 (версія 3.1.3.) з урахуванням найменування робіт, одиниці виміру відповідно до дефектного акту.
Відповідно до форми цінової пропозиції (в дод. 2) необхідно заповнити табліцю з загальною вартістю робіт.
Кошторисна документація повинна бути складена із застосуванням:
Програмного комплексу АВК-5 (версія 3.1.3.) з урахуванням найменування робіт, одиниці виміру відповідно до дефектного акту.
Відповідно до форми цінової пропозиції (в дод. 2) необхідно заповнити табліцю з загальною вартістю робіт.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2016 13:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ООО "БУДІВЕЛЬНО-ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ КИЇВБУДСЕРВІС" |
703 996,88
UAH з ПДВ
|
703 996,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
Міжгосподарське будівельне об'єднання "Агробуд" |
818 554,80
UAH з ПДВ
|
801 849,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ООО "БУДІВЕЛЬНО-ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ КИЇВБУДСЕРВІС" #38684376 |
Переможець |
703 996,88
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2016 15:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір зош №5.pdf | укладений |
14 вересня 2016 11:53
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 13 вересня 2016 — 31 грудня 2016 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | В результаті перевірки Департаментом державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області було встановлено, що виконання будівельних робіт ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ «КИЇВБУДСЕРВІС» ведеться з порушенням вимог містобудівного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил, а саме: загальний журнал виконання будівельних робіт ведеться з порушеннями, відсутні акти на закриття прихованих робіт, акти проміжного прийняття відповідальних конструкцій, не ведеться журнал вхідного контролю, відсутні сертифікати на використані матеріали, відсутній проект виконання робіт, роботи виконуються із відхиленням від розробленої та затвердженої замовником проектної документації, про що складено акт перевірки дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил від 03.11.2016 року. Крім того п.1 протоколу № 19 від 24.10.2016 року засідання постійної комісії з питань ТЕБ та НС з метою запобігання виникнення надзвичайної ситуації на території міста управлінню освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради доручено розірвати договір-підряду № 7 від 13.09.2016 року. Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради Київської області відмовляється від договору-підряду № 7 від 13.09.2016 року - Капітальний ремонт даху ЗОШ №5 по вул. І.Ступака, 10 в м.Фастів Київської області в односторонньому порядку згідно ст.849, 858 Цивільного кодексу України, а також відповідно до п.5.1.2 договору підряду № 7 від 13.09.2016 року . |