Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерна техніка та переферійне обланднання
Очікувана вартість
178 199,00 UAH
UA-2016-08-04-000115-b ● f998c43f7be44f1c815f169691c0759a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ОБЛАСНИЙ КОМП'ЮТЕРНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-ОБЧИСЛЮВАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 25362448 |
Місцезнаходження: | 93414, Украина , Луганская обл., місто Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ НОВІКОВА, будинок 15 - Б |
Контактна особа: |
Роман Володимирович +380645232121 obl.kiocszn@ukr.net |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2016 10:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2016 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2016 14:30 |
Початок аукціону: | 15 серпня 2016 13:16 |
Початок аукціону: | 15 серпня 2016 13:16 |
Очікувана вартість: | 178 199,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 781,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Принтер Canon i-SENSYS MF226DN
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93414, Украина, Луганская область, Сєвєродонецьк, пр. Гвардійський, буд.30/1, кім.21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2016
—
29 серпня 2016
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
ДК 016:2010: 26.20.1 — Машини обчислювальні, частини та приладдя до них
1 штуки
Монітор 18.5 LG 19M38A-B
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93414, Украина, Луганская область, Сєвєродонецьк, пр. Гвардійський, буд.30/1, кім.21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2016
—
29 серпня 2016
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
ДК 016:2010: 26.20.1 — Машини обчислювальні, частини та приладдя до них
10 штуки
Персональний комп'ютер у комплектації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93414, Украина, Луганская область, Сєвєродонецьк, пр. Гвардійський, буд.30/1, кім.21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2016
—
29 серпня 2016
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
ДК 016:2010: 26.20.1 — Машини обчислювальні, частини та приладдя до них
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2016 10:29 |
pk.docx |
04 серпня 2016 10:29 |
monitor.docx |
04 серпня 2016 10:29 |
printer_1.docx |
04 серпня 2016 10:29 |
pkmonitor_printer.docx |
04 серпня 2016 10:29 |
pkmonitor_printer.docx |
04 серпня 2016 10:29 |
dogovor_teh._zasobi.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Корпус ПК
Дата подання: 05 серпня 2016 10:49
Возможна ли замена корпуса ПК на аналогичный? Должны ли быть установлены в корпус все вентиляторы, указанные в тех. условиях?
Відповідь: возможна замена корпуса на аналогичный с блоком питания на 500w, количество вентиляторов стандартное
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-08-04-000115-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Лисак Наталія Володимирівна, Код ЄДРПОУ:2911510301
Дата подання: 17 серпня 2016 13:16
Не погоджуюсь з відсутністю доументів. Усі документи є
Доброго дня. Я не погоджуюсь з Вашим рішенням. Оскільки:
Це допорогові закупівлі і у разі подання найменшої ціни у нас є можливість долучати ті документи, які ви можете вимагати або відсутні, або неналежної якості (на відміну від надпорогових закупівель). Ми вирішили з Вами поспілкуватись на предмет можливого долучення документів або просто побажань, поглядів,вимог тощо.. Для діалогу 15-08-2016 Ваш єдиний вказаний телефон +380645232121 не відповідав. Після чого ми вирішили що це кінець робочого дня і усе можливо - ми надіслали Вам контрольного листа з темою що не можемо до вас дозвонитись і просимо вийти на зв'язок (у нас усе зафіксовано і долучено до скарги).
Наступний день - 16-08-2016 Ваш телефон з ранку до обіду також не відповідав, до того часу так і ніхто з нами не зв'язався, на електронний поштовий лист відповідь також не надійшла. В обід ми таки дозвонились, але слухавку підняла інша особа і контактної особи по тендеру не було на місті, отримано пояснення, що сьогодні більшість відсутня на робочих місцях і перезвоніть краще завтра. Ми після цього дзвінка вирішили контрольно надіслати ще документи які на наш погляд не завадять, хоч і не вимагались, а саме копія паспорту підприємця, копія відповіді Міністерства Економіки щодо обов'язкової сертифікації комп'ютерної техніки тощо.. Але оскільки ми зараз зрозуміли Ваш вказаний у тендері емейл не працює чи невірний, ім'я та по батькові контактної особи вказано не вірно. То мабуть ви їх не отримали.
З переліку усіх документів, що мали бути долучені разом із ціновою пропозицієї відсутній документ про якість, але в той же час разом із ціновою пропозицією на тому ж завіреному печаткою листку було вказано мною що усі сертифікати якості на ті позиції, що підлягають обов'язковій сертифікації будуть надані під час поставки товару. Це регульовано законом України між продавцем та покупцем ст 662. ЦКУ п. 2.
У Вас є бажання їх побачити до винесення рішення про переможця до етапу заключення до говору? Будь ласка - ми готові їх надати. Але зараз 21 століття. Є хмара засобів зв'язку. Емейл, талефон, мобільний, факс. Де діалог? Наступив ранок наступного дня 17-08-2016(починаючи з якого ми накінець мали вийти на зв'язок) і побачили оприлюднений протокол про дискваліфікацію без хоча б фрази "Якщо ви не надаєте сертифікати чи копію паспорту підприємця - ми Вас дискваліфіковуєм". Не погоджуюсь. Усі докази відправлених листів на Вашу адресу надаємо, усі сертифікати та копії паспортів, роз'яснень - надаємо. Просимо переглянути рішення комісії і перейти до діалогу та виконання процедури закупівлі. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Це допорогові закупівлі і у разі подання найменшої ціни у нас є можливість долучати ті документи, які ви можете вимагати або відсутні, або неналежної якості (на відміну від надпорогових закупівель). Ми вирішили з Вами поспілкуватись на предмет можливого долучення документів або просто побажань, поглядів,вимог тощо.. Для діалогу 15-08-2016 Ваш єдиний вказаний телефон +380645232121 не відповідав. Після чого ми вирішили що це кінець робочого дня і усе можливо - ми надіслали Вам контрольного листа з темою що не можемо до вас дозвонитись і просимо вийти на зв'язок (у нас усе зафіксовано і долучено до скарги).
Наступний день - 16-08-2016 Ваш телефон з ранку до обіду також не відповідав, до того часу так і ніхто з нами не зв'язався, на електронний поштовий лист відповідь також не надійшла. В обід ми таки дозвонились, але слухавку підняла інша особа і контактної особи по тендеру не було на місті, отримано пояснення, що сьогодні більшість відсутня на робочих місцях і перезвоніть краще завтра. Ми після цього дзвінка вирішили контрольно надіслати ще документи які на наш погляд не завадять, хоч і не вимагались, а саме копія паспорту підприємця, копія відповіді Міністерства Економіки щодо обов'язкової сертифікації комп'ютерної техніки тощо.. Але оскільки ми зараз зрозуміли Ваш вказаний у тендері емейл не працює чи невірний, ім'я та по батькові контактної особи вказано не вірно. То мабуть ви їх не отримали.
З переліку усіх документів, що мали бути долучені разом із ціновою пропозицієї відсутній документ про якість, але в той же час разом із ціновою пропозицією на тому ж завіреному печаткою листку було вказано мною що усі сертифікати якості на ті позиції, що підлягають обов'язковій сертифікації будуть надані під час поставки товару. Це регульовано законом України між продавцем та покупцем ст 662. ЦКУ п. 2.
У Вас є бажання їх побачити до винесення рішення про переможця до етапу заключення до говору? Будь ласка - ми готові їх надати. Але зараз 21 століття. Є хмара засобів зв'язку. Емейл, талефон, мобільний, факс. Де діалог? Наступив ранок наступного дня 17-08-2016(починаючи з якого ми накінець мали вийти на зв'язок) і побачили оприлюднений протокол про дискваліфікацію без хоча б фрази "Якщо ви не надаєте сертифікати чи копію паспорту підприємця - ми Вас дискваліфіковуєм". Не погоджуюсь. Усі докази відправлених листів на Вашу адресу надаємо, усі сертифікати та копії паспортів, роз'яснень - надаємо. Просимо переглянути рішення комісії і перейти до діалогу та виконання процедури закупівлі. Дякуємо.
Скасована
Дата: 19 серпня 2016 15:49
Причина: Надане пояснення мене задовільняє. Кожна сторона, вважаю, зробила висновки на майбутнє. Дякую.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 серпня 2016 14:58
Шановна ФОП Лисак Наталія Володимирівна! Рішення про Вашу дискваліфікацію прийнято на підставі наказу № 35 від 13.04.2016 р. «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» , а саме відповідно до пункт 1.7. Усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівель, у тому числі з поданням пропозиції, надаються в електронному вигляді через Систему. Це стосовно долучення вами документів на електронну адресу, а не через Систему. Щодо вашого питання які документи ще необхідні, та їх долучення, все було вказано в вимогах щодо документації про проведення закупівлі, які було завантажено до Системи. Також там було позначено, що документи для кваліфікації повинні бути подані разом з пропозицією, тобто реєструючи свою пропозицію для участі в торгах, учасник завантажує на майданчик свої скановані копії документів (Пунк 6.5. У період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутись до замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Усі питання/відповіді зберігаються в Системі та є доступними всім Користувачем Системи для перегляду незалежно від статусу Закупівлі. Пункт 6.9. Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. (Під час оголошення закупілі, не пізніше) Пункт 10.1. Учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозицій, визначених Замовником). На підставі вищенаведеного, жодних підстав для звернення про оскарження визначення переможця у Вас немає. З повагою та надією на подальшу співпрацю Обласний КІОЦСЗН.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 серпня 2016 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Лисак Наталія Володимирівна |
149 775,00
UAH з ПДВ
|
139 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУБЯНИЦЬКИЙ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
159 906,00
UAH з ПДВ
|
139 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФЛП "ДУБОВИЙ ВЛАДИСЛАВ ВІКТОРОВИЧ" |
174 341,00
UAH з ПДВ
|
142 780,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИВУЛЯ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
169 507,00
UAH з ПДВ
|
158 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Общество с ограниченной ответственностью производственно-коммерческая фирма "Рома, Лтд" |
171 314,90
UAH з ПДВ
|
159 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ |
171 600,00
UAH з ПДВ
|
159 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЕСТ ВЕЙ" |
171 199,00
UAH з ПДВ
|
166 217,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ООО "В.М." |
177 918,66
UAH з ПДВ
|
177 918,66
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Лисак Наталія Володимирівна #2911510301 |
Відхилено |
139 499,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2016 09:47
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУБЯНИЦЬКИЙ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3092611095 |
Рішення скасоване |
139 500,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2016 08:16
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУБЯНИЦЬКИЙ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3092611095 |
Відхилено |
139 500,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2016 09:32
|
ФЛП "ДУБОВИЙ ВЛАДИСЛАВ ВІКТОРОВИЧ" #2612110072 |
Відхилено |
142 780,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2016 13:55
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИВУЛЯ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2834104059 |
Рішення скасоване |
158 999,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2016 10:12
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИВУЛЯ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2834104059 |
Переможець |
158 999,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2016 10:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договор 2.PDF | укладений |
14 вересня 2016 10:51
|
Договор 1.PDF | укладений |
14 вересня 2016 10:51
|