Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оцінка технічного стану та обґрунтування нового перепризначеного терміну експлуатації обладнання РУ енергоблоку № 4 ВП ЗАЕС
1. Assessment of technical condition and substantiation of reassigned operation lifetime of the equipment of reactor installation of unit #4 of SS Zaporizhzhya NPP
Очікувана вартість
45 108 000,00 UAH
UA-2016-08-03-000438-b fe7913cb5da84eb7806625444e5b43ea
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апатьєв О.Л.

206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Апатьєв О.Л.
206-97-67
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: SE NNEGC “Energoatom” (State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom”)
National ID: 24584661
Contact point: Апатьєв О.Л.
206-97-67
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 серпня 2016 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2016 15:58
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2016 15:58
Початок аукціону: 27 вересня 2016 14:54
Очікувана вартість: 45 108 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 451 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1350000 UAH
Publication date: 03 серпня 2016 15:56
Enquiries until: 30 серпня 2016 15:58
Complaints submission until: до 05 вересня 2016 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 вересня 2016 15:58

Information

Estimated total value: 45 108 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 451 080 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Перелік та опис послуги визначено технічними вимогами (Додаток № 1) до тендерної документації.
List and description of the service is defined in technical requirements (See Annex No. 1) for tender documents
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
Оцінка технічного стану та обґрунтування нового перепризначеного терміну експлуатації обладнання РУ енергоблоку № 4 ВП ЗАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, Київська обл., Київ, вул. Богдана Хмельницького, 63А
ДК 021:2015: 73110000-6 — Дослідницькі послуги
ДК 015-97: I.2 13 — Дослідження та розробки в галузі енергетики

перевод
CPV: 73110000-6
Період постачання: з 01 жовтня 2016 по 30 березня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 серпня 2016 14:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2016 14:39
ТД -4581 (1).doc
25 серпня 2016 14:39
4581 -ЗТД-1.doc
03 серпня 2016 15:53
Дод 3 - Проект договору.doc
03 серпня 2016 15:53
Дод 1 - Технічні вимоги.tif
25 серпня 2016 14:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2016 15:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2016 14:39
ТД -4581 (1).doc
03 серпня 2016 15:53
ТД -4581.doc
25 серпня 2016 14:39
4581 -ЗТД-1.doc
03 серпня 2016 15:53
Дод 3 - Проект договору.doc
03 серпня 2016 15:53
Дод 1 - Технічні вимоги.tif

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

участь нерезидента
Дата подання: 11 серпня 2016 12:48
Підприємство нерезидент України планує взяти участь у даній процедурі закупівлі. Однак, тендерна документація містить цілий ряд положень, які значано затягують в часі підготовку пропозиції такого учасника (зокрема, підтвердження кваліфікації, оформлення забезпечення пропозиції та ін.). Таке ситуація може стати причиною порушення принципу рівності учасників, а, тому, звертаємося до Замовника щодо продовження строку для подання тендерних пропозицій строком на один місяць.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Науково-технічний центр"): "Тендерну документацію на закупівлю послуги згідно з класифікатором ДК 015-97 I.2 13 Дослідження та розробки в галузі енергетики (ДК 021:2015 73110000-6 Дослідницькі послуги) «Оцінка технічного стану та обґрунтування нового перепризначеного терміну експлуатації обладнання РУ енергоблоку № 4 ВП ЗАЕС» розроблена відповідноі до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі - Закон). Кваліфікаційні критерії до учасників та умови забезпечення тендерної пропозиції встановлені ст. 16 та ст. 24 Закону відповідно.
Крім цього, п. 5 р. I Тендерної документації передбачає, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах (відповідно до ст. 5 Закону).
Запропонована учасником пропозиція «щодо продовження строку для подання тендерних пропозицій строком на один місяць» не відповідає затвердженому «Плану дій реалізації проекту (послуги) «Оцінка технічного стану та розрахункове обґрунтування можливості продовження терміну експлуатації реактора, обладнання і трубопроводів 1 контуру енергоблоку №4 ВП ЗАЕС» від 08.06.2016, встановленому строку з надання послуги та призведе до затримки термінів розробки відповідних розділів ЗППБ, його узгодження і прийняття рішення про продовження ліцензії та пуску енергоблоку № 4 ВП ЗАЕС після ППР.
Враховуючи вищезазначене та досвід проведення закупівлі аналогічної послуги для енергоблоку №3 ВП ЗАЕС за участі нерезидентів України, вважаємо недоцільним продовження строку для подання тендерних пропозицій.
Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 17 серпня 2016 14:16
Згідно з умовами Тендерної документації, Банківська гарантія мусить бути з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису. Ми -- нерезидент України і наш бан запитує в якій формі мусить бути Банківська гарантія? Мусить банк биставити її в паперовому вигляді (Замовнику буде надіслано скен), чи в електронному?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі: "У разі надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, первинне зобов’язання несе банк бенефіціара з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису (згідно з п. 2 розділу III тендерної документації).
Крім цього зазначаємо, форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639.
Питання до тендерної документації
Дата подання: 23 серпня 2016 10:20
1). У п 1.5 технічних вимог зазначається, що робочі програми з ОТС та ПТЕ обладнання РУ розроблені лише з урахуванням даних вимог, а не чітко їм відповідають. Таким чином, невідомо які додаткові роботи зазначено в цих програмах. Також невідомо для яких енергоблоків і ким вони розроблені та чи погоджені з регулятором. Дане формулювання технічних вимог унеможливлює чітку оцінку об’єму і, саме головне, вартості необхідних робіт за даними технічними вимогами. Також слід відзначити, що порушуються загальні правила, згідно яких Виконавець (організація що виграла торги) розробляє робочі програми під конкретне обладнання спираючись на Типові програми з ОТС та ПТЕ, які затверджені регулятором. Виходячи з вищенаведеного, та враховуючи те, що зазначені робочі програми не викладено у вільний доступ на сайті закупівель, просимо Замовника торгів надати вільний доступ до вищевказаних робочих програм, розкрити організацію-автора робочих програм, та відповісти по суті на вказані нами питання. 2). Також слід відзначити, що з умов тендерної документації та технічних вимог не зрозуміло яким чином буде урегульовано можливі суперечки між організаціями, що виконують розрахунок теплогідравліки та ОТС та ПТЕ обладнання, що можуть мати місце внаслідок виникнення зауважень з боку регулятора до тих чи інших робіт. Спираючись на досвід виконання подібних робіт, зауваження завжди виникають. Даний факт може призвести до затягування строків виконання робіт з ПТЕ і, як наслідок, буде загрожувати зривами строків робіт по продовженню строку експлуатації енергоблоку №4 ВП ЗАЕС. Просимо Замовника торгів чітко прописати процедуру корегування зауважень від регулятору до тої чи іншої частини роботи (теплогідравліки та ОТС та ПТЕ), і зазначити за рахунок яких коштів буде виконано відповідне коректування матеріалів. 3). Також звертаємо увагу Замовника торгів на те, що в технічних вимогах до виконання робіт по ОТС та ПТЕ для енергоблоку №4 ВП ЗАЕС відсутній компенсатор тиску (КТ), що входить до обладнання першого контуру РУ. Просимо дати пояснення з якої причини дана одиниця відсутня в загальному переліку, чи це помилка, чи згідно якого рішення він не був включений до обладнання 1-го контуру РУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі:
"1. Робочі програми оцінки технічного стану (ОТС) та продовження строку експлуатації (ПСЕ) обладнання РУ розробляються на підставі та з урахуванням вимог основних галузевих документів з ОТС та ПТЕ ДП «НАЕК «Енергоатом», що приведені в п. 1.3 Технічних вимог (Додаток 1 до Тендерної документації). Розробку робочих програм, в яких встановлені вимоги до організації, процедури, об’єму та методів виконання робіт з ОТС та ПСЕ обладнання, організовує АЕС. Дана закупівля передбачає коригування Виконавцем (переможцем закупівлі) Робочих програм відповідно до власних методичних підходів протягом 10-ти робочих днів після заключення договору (п.1.5 Технічних вимог).
2. Тендерна документація встановлює вимоги Замовника до Виконавця та змісту надання послуги з оцінки технічного стану та обґрунтування нового перепризначеного терміну експлуатації обладнання РУ енергоблоку № 4 ВП ЗАЕС та не передбачає умов врегулювання суперечок між організаціями, що виникають в процесі надання послуги. Виконавець (переможець торгів) зобов’язується надати послугу у відповідності якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (п.6 розділу III тендерної документації).
3. Оцінка технічного стану та продовження терміну експлуатації компенсатора тиску не входить в об’єм даної послуги."
забезпечення у вигляді банківської гарантії
Дата подання: 23 серпня 2016 14:22
Згідно з умовами Тендерної документації, забезпечення у вигляді банківської гарантії мусить бути з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису. Як компанія-нерезидент, ми звернулись до нашого банку з запитом про надання гарантії з накладанням електронного цифрового підпису. Згідно з Постановою НБУ Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах електронні цифрові підписи застосовується у разі надання гарантії за допомогою систем "клієнт банк","клієнт Інтернет банк","телефонний банкінг". Наш банк – міжнародно визнана фінансова установа не є учасником зазначених систем. Просимо уточнити, чи є прийнятною банківська гарантія в паперовій формі (Замовнику буде надіслана скен-копія)? В іншому разі така ситуація може розглядатись як дискримінація учасника-нерезидента.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет ДП «НАЕК «Енергоатом», розглянувши запитання до процедури від 23.08.2016, повідомляє таке.
На виконання вимог статті 10 Закону України від 25.12.2015 № 922 «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вся інформація про закупівлі через авторизовані електронні майданчики оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Відповідь – «Згідно зі статтею 14 Закону, подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Відповідно до статті 25 Закону, пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Статтею 24 Закону передбачено, що замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Вимогами пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» частини ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що «Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у формі:
• Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк та з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639.
Банківська гарантія може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії.
або
• Страхової гарантії, виданої страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом» у встановленому порядку з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису.»
термін подання пропозицій.
Дата подання: 29 серпня 2016 18:43
29.08.2016 на сайті ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН з’явилась інформація про те, що НТК "ІЕЗ ім. Є.О. Патона" НАН України подав до АМКУ скаргу щодо дискримінаційних умов в тендерній документації, що стало причиною блокування процедури закупівель. В то же час на вказаному сайті залишився термін подання пропозицій – до 09.09.16. Так як тендерна документація передбачає, що тендерні пропозиції (а відповідно і забезпечення тендерних пропозицій) вважаються дійсними протягом 120 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, для правильного оформлення учасником торгів забезпечення тендерних пропозицій просимо повідомити скоригований термін подання пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 18 Закону, Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
У разі прийняття скарги до розгляду електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-08-03-000438-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: НТК "ІЕЗ ім. Є.О. Патона" НАН України, Код ЄДРПОУ:0030179417
Дата подання: 22 серпня 2016 17:43
Питання до тендерної документації
1). У п 1.5 технічних вимог зазначається, що робочі програми з ОТС та ПТЕ обладнання РУ розроблені лише з урахуванням даних вимог, а не чітко їм відповідають. Таким чином, невідомо які додаткові роботи зазначено в цих програмах. Також невідомо для яких енергоблоків і ким вони розроблені та чи погоджені з регулятором. Дане формулювання технічних вимог унеможливлює чітку оцінку об’єму і, саме головне, вартості необхідних робіт за даними технічними вимогами. Також слід відзначити, що порушуються загальні правила, згідно яких Виконавець (організація що виграла торги) розробляє робочі програми під конкретне обладнання спираючись на Типові програми з ОТС та ПТЕ, які затверджені регулятором. Виходячи з вищенаведеного, та враховуючи те, що зазначені робочі програми не викладено у вільний доступ на сайті закупівель, просимо Замовника торгів надати вільний доступ до вищевказаних робочих програм, розкрити організацію-автора робочих програм, та відповісти по суті на вказані нами питання.
2). Також слід відзначити, що з умов тендерної документації та технічних вимог не зрозуміло яким чином буде урегульовано можливі суперечки між організаціями, що виконують розрахунок теплогідравліки та ОТС та ПТЕ обладнання, що можуть мати місце внаслідок виникнення зауважень з боку регулятора до тих чи інших робіт. Спираючись на досвід виконання подібних робіт, зауваження завжди виникають. Даний факт може призвести до затягування строків виконання робіт з ПТЕ і, як наслідок, буде загрожувати зривами строків робіт по продовженню строку експлуатації енергоблоку №4 ВП ЗАЕС. Просимо Замовника торгів чітко прописати процедуру корегування зауважень від регулятору до тої чи іншої частини роботи (теплогідравліки та ОТС та ПТЕ), і зазначити за рахунок яких коштів буде виконано відповідне коректування матеріалів.
3). Також звертаємо увагу Замовника торгів на те, що в технічних вимогах до виконання робіт по ОТС та ПТЕ для енергоблоку №4 ВП ЗАЕС відсутній компенсатор тиску (КТ), що входить до обладнання першого контуру РУ. Просимо дати пояснення з якої причини дана одиниця відсутня в загальному переліку, чи це помилка, чи згідно якого рішення він не був включений до обладнання 1-го контуру РУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 серпня 2016 09:03
За результатами розгляду вимоги підрозділом-ініціатором процедури закупівлі надані роз'яснення, а саме:
1. Робочі програми оцінки технічного стану (ОТС) та продовження строку експлуатації (ПСЕ) обладнання РУ розробляються на підставі та з урахуванням вимог основних галузевих документів з ОТС та ПТЕ ДП «НАЕК «Енергоатом», що приведені в п. 1.3 Технічних вимог (Додаток 1 до Тендерної документації). Розробку робочих програм, в яких встановлені вимоги до організації, процедури, об’єму та методів виконання робіт з ОТС та ПСЕ обладнання, організовує АЕС. Дана закупівля передбачає коригування Виконавцем (переможцем закупівлі) Робочих програм відповідно до власних методичних підходів протягом 10-ти робочих днів після заключення договору (п.1.5 Технічних вимог).
2. Тендерна документація встановлює вимоги Замовника до Виконавця та змісту надання послуги з оцінки технічного стану та обґрунтування нового перепризначеного терміну експлуатації обладнання РУ енергоблоку № 4 ВП ЗАЕС та не передбачає умов врегулювання суперечок між організаціями, що виникають в процесі надання послуги. Виконавець (переможець торгів) зобов’язується надати послугу у відповідності якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (п.6 розділу III тендерної документації).
3. Оцінка технічного стану та продовження терміну експлуатації компенсатора тиску не входить в об’єм даної послуги.
Номер вимоги: UA-2016-08-03-000438-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: НТК "ІЕЗ ім. Є.О. Патона" НАН України, Код ЄДРПОУ:0030179417
Скарга до АМКУ щодо дискримінаційних умов в тендерній документації
Повідомляємо: Державне підприємство «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі — Замовник) порушило законодавство у сфері державних закупівель шляхом установлення дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів на закупівлю.
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Призупинити Процедуру закупівлі до моменту внесення змін в тендерну документацію.
3. Зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 26 серпня 2016 12:23
Причина: технічний збій завантаження документів
Номер вимоги: UA-2016-08-03-000438-b.a3
Статус:
Скасована
Учасник: НТК "ІЕЗ ім. Є.О. Патона" НАН України, Код ЄДРПОУ:0030179417
Дата подання: 29 серпня 2016 12:19
Скарга до АМКУ щодо дискримінаційних умов в тендерній документації
Повідомляємо: Державне підприємство «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі — Замовник) порушило законодавство у сфері державних закупівель шляхом установлення дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів на закупівлю.
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Призупинити Процедуру закупівлі до моменту внесення змін в тендерну документацію.
3. Зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 29 серпня 2016 14:10
Причина: помилкова реєстрація скарги як вимоги

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2016-08-03-000438-b.a4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: НТК "ІЕЗ ім. Є.О. Патона" НАН України, Код ЄДРПОУ:0030179417
Дата подання: 29 серпня 2016 15:56
Скарга до АМКУ щодо дискримінаційних умов в тендерній документації
Повідомляємо: Державне підприємство «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі — Замовник) порушило законодавство у сфері державних закупівель шляхом установлення дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів на закупівлю. ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Призупинити Процедуру закупівлі до моменту внесення змін в тендерну документацію. 3. Зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
без розгляду № 527 від 31.08.16.pdf
Дата публікації: 31 серпня 2016 17:54
Номер скарги: UA-2016-08-03-000438-b.c5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: НТК "ІЕЗ ім. Є.О. Патона" НАН України, Код ЄДРПОУ:0030179417
Дата подання: 02 вересня 2016 12:07
Скарга до АМКУ щодо дискримінаційних умов в тендерній документації
Повідомляємо: Державне підприємство «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» порушило законодавство у сфері державних закупівель шляхом установлення дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів на закупівлю. ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Призупинити Процедуру закупівлі до моменту внесення змін в тендерну документацію. 3. Зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
від 06.09.2016 № 572.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2016 17:43

Документи подані скаржником

29 серпня 2016 14:13
ТД -4581.pdf
29 серпня 2016 15:44
Дод 1 - Технічні вимоги.pdf
29 серпня 2016 15:47
Платіжне доручення 25.08.pdf
29 серпня 2016 15:47
Скарга ЗАЕС.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи Органу Оскарження

07 вересня 2016 17:43
від 06.09.2016 № 572.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 вересня 2016
UA-2016-08-03-000438-bfe7913cb5da84eb7806625444e5b43ea
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ІПП-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
a.s. ÚJV Řež Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

21 вересня 2016 14:47
4581- 21.09.2016 - розгляду.doc
21 вересня 2016 14:49
Електронний підпис

Публічні документи

30 вересня 2016 17:16
Довідка МВС
30 вересня 2016 17:12
Довідка з Податкової
08 вересня 2016 15:33
08_Залучення підрядника.PDF
08 вересня 2016 15:33
04_Довідка про персонал.PDF
08 вересня 2016 15:32
02_Наказ.PDF

Конфіденційні документи

08 вересня 2016 15:33
09_Цінова пропозиція.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Вказано ціну та назву учасника

Документи

21 вересня 2016 14:50
4581- 21.09.2016 - розгляду.doc
21 вересня 2016 14:50
Електронний підпис

Публічні документи

09 вересня 2016 13:50
9_price proposal.pdf
09 вересня 2016 13:50
8_technical characteristics.pdf
09 вересня 2016 13:50
7_no reason to reject.pdf
09 вересня 2016 13:50
6_experience.pdf
09 вересня 2016 13:50
5_personnel.pdf
09 вересня 2016 13:50
4_equipment.pdf
09 вересня 2016 13:50
3_shareholders.pdf
09 вересня 2016 13:50
2_power of attorney.pdf
09 вересня 2016 13:50
1_power of attorney.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІПП-ЦЕНТР"

a.s. ÚJV Řež

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2016 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІПП-ЦЕНТР" 44 850 000,00
UAH з ПДВ
44 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
a.s. ÚJV Řež 45 095 375,00
UAH з ПДВ
45 095 375,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2016 17:16
Довідка МВС
30 вересня 2016 17:12
Довідка з Податкової
08 вересня 2016 15:33
08_Залучення підрядника.PDF
08 вересня 2016 15:33
04_Довідка про персонал.PDF
08 вересня 2016 15:32
02_Наказ.PDF

Конфіденційні документи

08 вересня 2016 15:33
09_Цінова пропозиція.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Вказано ціну та назву учасника

Публічні документи

09 вересня 2016 13:50
9_price proposal.pdf
09 вересня 2016 13:50
8_technical characteristics.pdf
09 вересня 2016 13:50
7_no reason to reject.pdf
09 вересня 2016 13:50
6_experience.pdf
09 вересня 2016 13:50
5_personnel.pdf
09 вересня 2016 13:50
4_equipment.pdf
09 вересня 2016 13:50
3_shareholders.pdf
09 вересня 2016 13:50
2_power of attorney.pdf
09 вересня 2016 13:50
1_power of attorney.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІПП-ЦЕНТР"

a.s. ÚJV Řež

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІПП-ЦЕНТР"
#24264063
Переможець 44 850 000,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2016 16:02

Документи

28 вересня 2016 16:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2016 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІПП-ЦЕНТР"
#24264063
44 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 вересня 2016 16:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2019 17:29
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2018 13:40
№ 6 до договору 36-141-01-16-00107 (1).pdf зміни до договору
28 вересня 2018 13:40
Електронний підпис зміни до договору
08 червня 2018 13:29
№ 5 до договору № 36-141-01-16-00107 (1).pdf зміни до договору
08 червня 2018 13:29
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2018 15:36
№ 4 до договору № 36-141-01-16-00107 (1).pdf зміни до договору
23 лютого 2018 15:36
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2017 08:39
№ 3 до договору 36-141-01-16-00107.pdf зміни до договору
16 листопада 2017 08:39
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2017 15:24
№ 1 до договору 36-141-01-16-00107.pdf зміни до договору
06 жовтня 2017 15:23
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2017 12:46
№ 1 до договору № 36-141-01-16-00107.pdf зміни до договору
14 червня 2017 12:45
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2016 08:50
36-141-01-16-00107.pdf укладений
18 жовтня 2016 08:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): встановлення строку виконання етапу 1.2 – 30.06.2017.
Номер договору про закупівлю: 36-141-01-16-00107
Договір:
Номер додаткової угоди: 36-141-01-16-00107
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): встановлення строку виконання етапу 2.1 – 15.11.2017, етапу 2.3 – 15.11.2017, етапу 2.5 – 15.11.2017, етапу 2.7 – 15.11.2017, етапу 2.9 – 15.11.2017, етапу 2.11 – 15.11.2017.
Номер договору про закупівлю: 36-141-01-16-00107
Договір:
Номер додаткової угоди: 36-141-01-16-00107
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): встановлення строку виконання етапу 2.1 – 30.11.2017, етапу 2.3 – 30.11.2017, етапу 2.5 – 30.11.2017, етапу 2.7 – 30.11.2017, етапу 2.9 – 30.11.2017, етапу 2.11 – 30.11.2017.
Номер договору про закупівлю: 36-141-01-16-00107
Договір:
Номер додаткової угоди: 36-141-01-16-00107
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна термінів виконання науково-технічної роботи (послуги) в Технічному завданні і в Календарному плані
Номер договору про закупівлю: 36-141-01-16-00107
Договір:
Номер додаткової угоди: 36-141-01-16-00107
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перенесення строків надання послуг
Номер договору про закупівлю: 36-141-01-16-00107
Договір:
Номер додаткової угоди: 36-141-01-16-00107
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перенесення терміну виконання етапу 3.13 до 30.11.2018. Договір діє до 31.03.2019
Номер договору про закупівлю: 36-141-01-16-00107
Договір:
Номер додаткової угоди: 36-141-01-16-00107
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2016 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 44 850 000,00
UAH з ПДВ