Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір вироблений із вторинної сировини
Очікувана вартість
1 622 000,00 UAH
UA-2016-08-03-000302-b 280b761e1a1b4afca73ccae7eb4ebb2c
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Роман

+380445941170 nroman@ukrgasbank.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАО "АБ "УКРГАЗБАНК""
Код ЄДРПОУ: 23697280
Вебсайт: http://ukrgasbank.com
Місцезнаходження: 03087, Украина , Киев обл., м. Київ, вул. Єреванська, 1
Контактна особа: Наталія Роман
+380445941170
nroman@ukrgasbank.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2016 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2016 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2016 14:00
Початок аукціону: 15 серпня 2016 11:58
Початок аукціону: 15 серпня 2016 11:58
Очікувана вартість: 1 622 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,77%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23500 пачок
Папір вироблений із вторинної сировини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Украина, Украина, Украина, Украина
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 вересня 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 30197600-2 — Оброблені папір і картон

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2016 14:20
ogoloshennya_p__nya_145_16.pdf
03 серпня 2016 14:12
ogoloshennya_p__nya_145_16.pdf
03 серпня 2016 14:12
dkt_145_sajt.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Периодичность поставок
Дата подання: 09 серпня 2016 11:20
Прошу уточнить, заявленное количество бумаги нужно сразу поставить или с какой-то периодичностью до конца года?
Відповідь: Периодичность поставки данного вида бумаги раз в месяц согласно Заявок заказчика.
Договор
Дата подання: 09 серпня 2016 12:09
Прошу уточнить, в договоре прописано, что стоимость товара индексируется в случае изменения курса доллара более , чем на 10% . Не является ли это ошибкой? Т. к ранее в договоре( закупка 142/16 от 22.06.2016 было указано , что стоимость меняется при изменении курса на 3%
Відповідь: В договоре прописано, что стоимость товара индексируется в случае изменения курса доллара более , чем на 10% . Это не является ошибкой.
Уточнення
Дата подання: 09 серпня 2016 12:16
Просимо уточнити найменування торгів у Додатках 1.1. та 1.2. до Документації
Відповідь: В документації на закупівлю паперу і картону обробленого (папір вироблений із вторинної сировини) у додатку №1.1 та додатку №1.2 була допущена технічна помилка. Відповідно найменування предмету закупівлі "Цінова пропозиція подається НА УЧАСТЬ У ВІДКРИТИХ ТОРГАХ НА ЗАКУПІВЛЮ паперу і картону обробленого (папір вироблений із вторинної сировини)".
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-08-03-000302-b.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: товариство з обмеженою відповідальністю "Лагота", Код ЄДРПОУ:38327527
Дата подання: 11 серпня 2016 14:06
ЩОДО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ВІДМІНИ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
Ознайомившись с документацією на закупівлю «паперу і картону обробленого (папір вироблений із вторинної сировини)» (далі – Документація), що проводить ПАО "АБ "УКРГАЗБАНК"" (далі – Замовник) вважаємо умови такої Документації дискримінаційними, що не дають брати участь Учасникам брати участь у даній закупівлі з наступних підстав: Як ми бачимо, що технічні характеристик паперу, які вимагає Замовник в Додатку №2 Документації повністю співпадають з технічними вимогами паперу торгової марки «Lettura». Технічні характеристики такого паперу є у відкритому доступі за посиланням: https://doc-0s-a0-apps-viewer.googleusercontent.com/viewer/secure/pdf/3nb9bdfcv3e2h2k1cmql0ee9cvc5lole/vch302e8mav56v319kutec04mrf1gbb2/1470749700000/drive/*/ACFrOgD6GuHRPzj1QhORfSd3eZwRjS81A8LnUT-gYr1i_df2d_NtTiPEJ2iqeUFpnm8h9vClyXZu7CmwymoHqGqY8O_jdiyiBYDA_PqipMcVnPge4DSVdE5gmGG4_YM=?print=true та на сайті http://lettura.com.ua Інформація про даний папір викладена на сайті http://lettura.com.ua. На цьому сайті по питанням закупівлі вказаний номер телефону: +38 (044) 220-01-00. Офіційний представник паперу «Lettura» в Україні є ТОВ «Парус Плюс». Слід зауважити, що неможливо запропонувати Замовнику іншій папір з технічними характеристиками у відповідності до Додатку №2 Документації, тому що не має аналогічної продукції виробленої «зі 100% вторинної сировини»!!! Виходить, ми як Учасники не можемо запропонувати іншій папір, тому що він буде вироблений не «зі 100% вторинної сировини»!!! У грудні 2015 року Замовник закуповував офісний папір у відповідності до наступного технічного завдання: «формат 210х297мм, Щільність не менше 80 г/м2, білизна не менше – 146%, 1 пачка - 500 аркушів». До такого технічного завдання є конкуренція на ринку паперової продукції та можуть надати свої пропозиції ні два Учасника, а десять!!! На підставі вищевказаного просимо внести зміни до Додатку №2 Документації та вказати конкурентні стандартні умови паперу, які закуповував АТ «УКРГАЗБАНК» в грудні 2015 року: «формат 210х297мм, Щільність не менше 80 г/м2, білизна не менше – 146%, 1 пачка - 500 аркушів» та виключити слова «зі 100% вторинної сировини»
Ознайомившись с документацією на закупівлю «паперу і картону обробленого (папір вироблений із вторинної сировини)» (далі – Документація), що проводить ПАО "АБ "УКРГАЗБАНК"" (далі – Замовник) вважаємо, що Замовник повинен відмінити процедуру закупівлі з наступних підстав: 1.) У відповідності до частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): «1. Цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.» Очікувана вартість закупівлі становить 1 622 000,00 грн. (один мільйон шістсот двадцять дві тисячі грн. 00 коп.) з ПДВ. Як ми бачимо Замовник порушив умови частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та проводить процедуру закупівлі у формі «допорогових торгів», але зобов’язаний у відповідності до Закону проводити процедуру «відкритих торгів». Замовник це робить навмисно, розуміючи, що буде ігнорувати будь-які вимоги зі сторони Учасників, які «не повинні взяти участь у процедурі закупівлі», тому що всі Рішення по цім вимогам Учасників прийняти комісією Прозоро - носять для Замовника рекомендаційний характер і Замовник може робити, що захоче в даній процедурі закупівлі. Хоча Замовник вводить в оману Учасників і вказує в пункті 4 розділу 1 Документації, що проводить процедуру закупівлі по формі «Відкриті торги з використанням електронних засобів (аукціон)». Як ми бачимо Замовник повністю ігнорує Закон та робить все, щоб провести закупівлю по «своїм правилам», а ні згідно чинного законодавства України. На підставі вищевикладеного прошу Замовника відмінити дану процедуру закупівлю на постачання «паперу і картону обробленого (папір вироблений із вторинної сировини)», яка проводиться Замовником у формі «допорогових торгів» та провести нову процедуру у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
Ознайомившись с документацією на закупівлю «паперу і картону обробленого (папір вироблений із вторинної сировини)» (далі – Документація), що проводить ПАО "АБ "УКРГАЗБАНК"" (далі – Замовник) вважаємо умови такої Документації дискримінаційними, що не дають брати участь Учасникам брати участь у даній закупівлі з наступних підстав: 1.) У грудні 2015 року Замовник проводив закупівлю паперової продукції та на першому плані у Замовника була якість паперу. На сьогодні Замовник з дивних підстав бажає закупити «папір вироблений із вторинної сировини». Дане «ноу-хау» щодо вторинної сировини Замовник прописав, щоб перемогла компанія, яка буде постачати ніби-то «папір із вторинної сировини». Слід зауважити, що «паперу із вторинної сировини» імпортного виробництва не існує!!! Замовник пусть наведе хоча б дві торгові марки імпортного виробництва, яка вироблена на 100% з паперу із вторинної сировини!!! Крім того, папір з імпортної сировини є папером низької якості та білизна якого не буде відповідати технічним вимогам Замовника, яка вказана в Додатку №2 Документації. Зокрема Замовник в Додатку №2 Документації вимагає від Учасників наступні документи: - копії сертифікатів якості або копії технічних паспортів, видані виробником паперу або його офіційним представником на території Україні із зазначенням технічних та якісних характеристик паперу, що відповідають технічним вимогам встановленим Замовником. - копію листа від виробника про те, що продукція вироблена з 100% вторинної сировини. Жоден виробник імпортного паперу не надасть Лист, що папір вироблений «зі 100% вторинної сировини». Такий Лист надасть лише вітчизняний виробник паперу!!! Крім того, чинним законодавством України не передбачено, що Учасники при поставці Товару повинні надавати «копії сертифікатів якості або копії технічних паспортів, видані виробником паперу або його офіційним представником на території Україні із зазначенням технічних та якісних характеристик паперу, що відповідають технічним вимогам встановленим Замовником». Виробник може надати будь-який документ з зазначенням технічних характеристик паперу та Замовник не має право вказувати, в якій по формі та змісту повинен бути такий документ!!! Паперова продукція, що є предметом закупівлі, взагалі не підлягає обов’язковій сертифікації у відповідності до чинного законодавства України. Замовник навмисно вимагає вищевказані документи, щоб постачальники паперу, крім «своїх», не мали змоги приймати участь у даній процедурі закупівлі. Вищевказані вимоги є дискримінаційними та прошу Замовника виключити з Документації: - По тексту Документації - слова «вторинна сировина», - В Додатку №2 Документації: - копії сертифікатів якості або копії технічних паспортів, видані виробником паперу або його офіційним представником на території Україні із зазначенням технічних та якісних характеристик паперу, що відповідають технічним вимогам встановленим Замовником. - копію листа від виробника про те, що продукція вироблена з 100% вторинної сировини. Прошу надати роз’яснення, який папір «зі 100% вторинної сировини» за закуповував Замовник у грудні 2016 році, якщо у відповідності до Повідомлення 55/15 про акцепт пропозиції конкурсних торгів на закупівлю «паперу та картону обробленого» переможцем закупівлі визнаний Замовником ТОВ «Український папір», який не постачає папір «зі 100% вторинної сировини»??? 2.) В Додатку №2 Документації Замовником вказані технічні характеристики паперу, але такі характеристики вказані неповному обсязі: - Не вказані методи вимірювання: ISO або CIE по всіх характеристиках паперу. Якщо вважати, що білизна вказана Замовником «не менше – 67%» по CIE, то такий папір взагалі неможливо буде використовувати для друкування, тому що такий папір буде темно сірого кольору та не Замовник не побачить, яку інформацію він друкує на паперу!!! Замовник навмисно не вказує методи вимірювання, щоб Учасники не змогли надати свої пропозиції. Вищевказані вимоги є дискримінаційними та прошу Замовника в Додатку №2 Документації вказати методи вимірювання технічних показників паперу, що є предметом закупівлі. 3.) Також дуже дивним фактом є, що Замовник закуповує два однакових вида паперу, які відрізняються лише «білизною». Є підозра, що Учасник, який буде переможцем даної закупівлі та «має в наявності всі документи від виробника» (згідно Додатку №2 Документації) поставить ціну на А4 формат з білизною не менше – 97% ціну нище ринкової ніж на «папір з білизною не менше – 67%», а потім взагалі відмовиться від закупівлі такого паперу з будь-яких підстав!!! По логіці – ціна на папір з більшою білизною повинна буде дороще, якщо буде нище, то значить Замовник в змові з «майбутнім переможцем закупівлі». Щоб у Замовника не виникло бажання порушувати чинне законодавство України і для прозорості даної процедури закупівлю прошу Замовника розподілити дві позиції на Лот №1 та Лот №2. На підставі вищевикладеного прошу Замовника внести зміни до Документації з вищевказаних питань!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 серпня 2016 14:30
Відповідно до п. 7.1. Порядку здійснення допорогових закупівель - Замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної закупівлі до початку прийому пропозицій. Початок прийому пропозицій почався 09.08.2016 14:00 год.

Звернення до розгляду Комісією

Номер скарги: UA-2016-08-03-000302-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: товариство з обмеженою відповідальністю "Лагота", Код ЄДРПОУ:38327527
Дата подання: 11 серпня 2016 14:25
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов документації Замовника
Ознайомившись с документацією на закупівлю «паперу і картону обробленого (папір вироблений із вторинної сировини)» (далі – Документація), що проводить ПАО "АБ "УКРГАЗБАНК"" (далі – Замовник) вважаємо умови такої Документації дискримінаційними, що не дають брати участь Учасникам брати участь у даній закупівлі з наступних підстав: 1.) У грудні 2015 року Замовник проводив закупівлю паперової продукції та на першому плані у Замовника була якість паперу. На сьогодні Замовник з дивних підстав бажає закупити «папір вироблений із вторинної сировини». Дане «ноу-хау» щодо вторинної сировини Замовник прописав, щоб перемогла компанія, яка буде постачати ніби-то «папір із вторинної сировини». Слід зауважити, що «паперу із вторинної сировини» імпортного виробництва не існує!!! Замовник пусть наведе хоча б одну торгову марку імпортного виробництва, яка вироблена на 100% з паперу із вторинної сировини!!! Крім того, папір з імпортної сировини є папером низької якості та білизна якого не буде відповідати технічним вимогам Замовника, яка вказана в Додатку №2 Документації. Зокрема Замовник в Додатку №2 Документації вимагає від Учасників наступні документи: - копії сертифікатів якості або копії технічних паспортів, видані виробником паперу або його офіційним представником на території Україні із зазначенням технічних та якісних характеристик паперу, що відповідають технічним вимогам встановленим Замовником. - копію листа від виробника про те, що продукція вироблена з 100% вторинної сировини. Жоден виробник імпортного паперу не надасть Лист, що папір вироблений «зі 100% вторинної сировини». Такий Лист надасть лише вітчизняний виробник паперу!!! Крім того, чинним законодавством України не передбачено, що Учасники при поставці Товару повинні надавати «копії сертифікатів якості або копії технічних паспортів, видані виробником паперу або його офіційним представником на території Україні із зазначенням технічних та якісних характеристик паперу, що відповідають технічним вимогам встановленим Замовником». Виробник може надати будь-який документ з зазначенням технічних характеристик паперу та Замовник не має право вказувати, в якій по формі та змісту повинен бути такий документ!!! Паперова продукція, що є предметом закупівлі, взагалі не підлягає обов’язковій сертифікації у відповідності до чинного законодавства України. Замовник навмисно вимагає вищевказані документи, щоб постачальники паперу, крім «своїх», не мали змоги приймати участь у даній процедурі закупівлі. Вищевказані вимоги є дискримінаційними та прошу Замовника виключити з Документації: - По тексту Документації - слова «вторинна сировина», - В Додатку №2 Документації: - копії сертифікатів якості або копії технічних паспортів, видані виробником паперу або його офіційним представником на території Україні із зазначенням технічних та якісних характеристик паперу, що відповідають технічним вимогам встановленим Замовником. - копію листа від виробника про те, що продукція вироблена з 100% вторинної сировини. Прошу надати роз’яснення, який папір «зі 100% вторинної сировини» за закуповував Замовник у 2016 році, якщо у відповідності до Повідомлення 55/15 про акцепт пропозиції конкурсних торгів на закупівлю «паперу та картону обробленого» переможцем закупівлі визнаний Замовником ТОВ «Український папір», який не постачає папір «зі 100% вторинної сировини»??? 2.) В Додатку №2 Документації Замовником вказані технічні характеристики паперу, але такі характеристики вказані неповному обсязі: - Не вказані методи вимірювання: ISO або CIE по всіх характеристиках паперу. Якщо вважати, що білизна вказана Замовником «не менше – 67%» по CIE, то такий папір взагалі неможливо буде використовувати для друкування, тому що такий папір буде темно сірого кольору та не Замовник не побачить, яку інформацію він друкує на паперу!!! Замовник навмисно не вказує методи вимірювання, щоб Учасники не змогли надати свої пропозиції. Вищевказані вимоги є дискримінаційними та прошу Замовника в Додатку №2 Документації вказати методи вимірювання технічних показників паперу, що є предметом закупівлі. 3.) Також дуже дивним фактом є, що Замовник закуповує два однакових вида паперу, які відрізняються лише «білизною». Є підозра, що Учасник, який буде переможцем даної закупівлі та «має в наявності всі документи від виробника» (згідно Додатку №2 Документації) поставить ціну на А4 формат з білизною не менше – 97% ціну нище ринкової ніж на «папір з білизною не менше – 67%», а потім взагалі відмовиться від закупівлі такого паперу з будь-яких підстав!!! По логіці – ціна на папір з більшою білизною повинна буде дороще, якщо буде нище, то значить Замовник в змові з «майбутнім переможцем закупівлі». Щоб у Замовника не виникло бажання порушувати чинне законодавство України і для прозорості даної процедури закупівлю прошу Замовника розподілити дві позиції на Лот №1 та Лот №2. На підставі вищевикладеного прошу Замовника внести зміни до Документації з вищевказаних питань!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога залишена без розгляду
Дата: 09 серпня 2016 16:56
Відповідно до п. 7.1. Порядку здійснення допорогових закупівель - Замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної закупівлі до початку прийому пропозицій.
Початок прийому пропозицій почався 09.08.2016 14:00 год.

Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 11 серпня 2016 14:25
Рішення Комісії: Відмовлено в задоволенні
UA-2016-08-03-000302-b.a1.pdf
Дата публікації: 23 серпня 2016 21:48
Номер скарги: UA-2016-08-03-000302-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: товариство з обмеженою відповідальністю "Лагота", Код ЄДРПОУ:38327527
Дата подання: 11 серпня 2016 14:26
щодо відміні процедури закупівлі
Ознайомившись с документацією на закупівлю «паперу і картону обробленого (папір вироблений із вторинної сировини)» (далі – Документація), що проводить ПАО "АБ "УКРГАЗБАНК"" (далі – Замовник) вважаємо, що Замовник повинен відмінити процедуру закупівлі з наступних підстав: 1.) У відповідності до частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): «1. Цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.» Очікувана вартість закупівлі становить 1 622 000,00 грн. (один мільйон шістсот двадцять дві тисячі грн. 00 коп.) з ПДВ. Як ми бачимо Замовник порушив умови частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та проводить процедуру закупівлі у формі «допорогових торгів», але зобов’язаний у відповідності до Закону проводити процедуру «відкритих торгів». Замовник це робить навмисно, розуміючи, що буде ігнорувати будь-які вимоги зі сторони Учасників, які «не повинні взяти участь у процедурі закупівлі», тому що всі Рішення по цім вимогам Учасників прийняти комісією Прозоро - носять для Замовника рекомендаційний характер і Замовник може робити, що захоче в даній процедурі закупівлі. Хоча Замовник вводить в оману Учасників і вказує в пункті 4 розділу 1 Документації, що проводить процедуру закупівлі по формі «Відкриті торги з використанням електронних засобів (аукціон)». Як ми бачимо Замовник повністю ігнорує Закон та робить все, щоб провести закупівлю по «своїм правилам», а ні згідно чинного законодавства України. На підставі вищевикладеного прошу Замовника відмінити дану процедуру закупівлю на постачання «паперу і картону обробленого (папір вироблений із вторинної сировини)», яка проводиться Замовником у формі «допорогових торгів» та провести нову процедуру у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога залишена без розгляду
Дата: 09 серпня 2016 16:57
Відповідно до п. 7.1. Порядку здійснення допорогових закупівель - Замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної закупівлі до початку прийому пропозицій.
Початок прийому пропозицій почався 09.08.2016 14:00 год.
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 11 серпня 2016 14:26
Рішення Комісії: Відмовлено в задоволенні
R_UA-2016-08-03-000302-b.a2.pdf
Дата публікації: 25 серпня 2016 15:27
Номер скарги: UA-2016-08-03-000302-b.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: товариство з обмеженою відповідальністю "Лагота", Код ЄДРПОУ:38327527
Дата подання: 11 серпня 2016 14:26
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов документації Замовника
Ознайомившись с документацією на закупівлю «паперу і картону обробленого (папір вироблений із вторинної сировини)» (далі – Документація), що проводить ПАО "АБ "УКРГАЗБАНК"" (далі – Замовник) вважаємо умови такої Документації дискримінаційними, що не дають брати участь Учасникам брати участь у даній закупівлі з наступних підстав: Як ми бачимо, що технічні характеристик паперу, які вимагає Замовник в Додатку №2 Документації повністю співпадають з технічними вимогами паперу торгової марки «Lettura». Технічні характеристики такого паперу є у відкритому доступі за посиланням: https://doc-0s-a0-apps-viewer.googleusercontent.com/viewer/secure/pdf/3nb9bdfcv3e2h2k1cmql0ee9cvc5lole/vch302e8mav56v319kutec04mrf1gbb2/1470749700000/drive/*/ACFrOgD6GuHRPzj1QhORfSd3eZwRjS81A8LnUT-gYr1i_df2d_NtTiPEJ2iqeUFpnm8h9vClyXZu7CmwymoHqGqY8O_jdiyiBYDA_PqipMcVnPge4DSVdE5gmGG4_YM=?print=true та на сайті http://lettura.com.ua Інформація про даний папір викладена на сайті http://lettura.com.ua. На цьому сайті по питанням закупівлі вказаний номер телефону: +38 (044) 220-01-00. Офіційний представник паперу «Lettura» в Україні є ТОВ «Парус Плюс». Слід зауважити, що неможливо запропонувати Замовнику іншій папір з технічними характеристиками у відповідності до Додатку №2 Документації, тому що не має аналогічної продукції виробленої «зі 100% вторинної сировини»!!! Виходить, ми як Учасники не можемо запропонувати іншій папір, тому що він буде вироблений не «зі 100% вторинної сировини»!!! У грудні 2015 року Замовник закуповував офісний папір у відповідності до наступного технічного завдання: «формат 210х297мм, Щільність не менше 80 г/м2, білизна не менше – 146%, 1 пачка - 500 аркушів». До такого технічного завдання є конкуренція на ринку паперової продукції та можуть надати свої пропозиції ні два Учасника, а десять!!! На підставі вищевказаного просимо внести зміни до Додатку №2 Документації та вказати конкурентні стандартні умови паперу, які закуповував АТ «УКРГАЗБАНК» в грудні 2015 року: «формат 210х297мм, Щільність не менше 80 г/м2, білизна не менше – 146%, 1 пачка - 500 аркушів» та виключити слова «зі 100% вторинної сировини»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога залишена без розгляду
Дата: 09 серпня 2016 19:00
Відповідно до п. 7.1. Порядку здійснення допорогових закупівель - Замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної закупівлі до початку прийому пропозицій. Початок прийому пропозицій почався 09.08.2016 14:00 год.

Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 11 серпня 2016 14:26
Рішення Комісії: Відмовлено в задоволенні
по скарзі UA-2016-08-03-000302-b.a3.pdf
Дата публікації: 22 серпня 2016 12:03
Номер скарги: UA-2016-08-03-000302-b.b5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: товариство з обмеженою відповідальністю "Лагота", Код ЄДРПОУ:38327527
Дата подання: 14 серпня 2016 14:16
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов документації Замовника та відміни процедури закупівлі
Ознайомившись с документацією на закупівлю «паперу і картону обробленого (папір вироблений із вторинної сировини)» (далі – Документація), що проводить ПАО "АБ "УКРГАЗБАНК"" (далі – Замовник) вважаємо умови такої Документації дискримінаційними, що не дають брати участь Учасникам брати участь у даній закупівлі з наступних підстав: Як ми бачимо, що технічні характеристик паперу, які вимагає Замовник в Додатку №2 Документації повністю співпадають з технічними вимогами паперу торгової марки «Lettura». Технічні характеристики такого паперу є у відкритому доступі за посиланням: https://doc-0s-a0-apps-viewer.googleusercontent.com/viewer/secure/pdf/3nb9bdfcv3e2h2k1cmql0ee9cvc5lole/vch302e8mav56v319kutec04mrf1gbb2/1470749700000/drive/*/ACFrOgD6GuHRPzj1QhORfSd3eZwRjS81A8LnUT-gYr1i_df2d_NtTiPEJ2iqeUFpnm8h9vClyXZu7CmwymoHqGqY8O_jdiyiBYDA_PqipMcVnPge4DSVdE5gmGG4_YM=?print=true та на сайті http://lettura.com.ua Інформація про даний папір викладена на сайті http://lettura.com.ua. На цьому сайті по питанням закупівлі вказаний номер телефону: +38 (044) 220-01-00. Офіційний представник паперу «Lettura» в Україні є ТОВ «Парус Плюс». Слід зауважити, що неможливо запропонувати Замовнику іншій папір з технічними характеристиками у відповідності до Додатку №2 Документації, тому що не має аналогічної продукції виробленої «зі 100% вторинної сировини»!!! Виходить, ми як Учасники не можемо запропонувати іншій папір, тому що він буде вироблений не «зі 100% вторинної сировини»!!! У грудні 2015 року Замовник закуповував офісний папір у відповідності до наступного технічного завдання: «формат 210х297мм, Щільність не менше 80 г/м2, білизна не менше – 146%, 1 пачка - 500 аркушів». До такого технічного завдання є конкуренція на ринку паперової продукції та можуть надати свої пропозиції ні два Учасника, а десять!!! На підставі вищевказаного просимо внести зміни до Додатку №2 Документації та вказати конкурентні стандартні умови паперу, які закуповував АТ «УКРГАЗБАНК» в грудні 2015 року: «формат 210х297мм, Щільність не менше 80 г/м2, білизна не менше – 146%, 1 пачка - 500 аркушів» та виключити слова «зі 100% вторинної сировини» Ознайомившись с документацією на закупівлю «паперу і картону обробленого (папір вироблений із вторинної сировини)» (далі – Документація), що проводить ПАО "АБ "УКРГАЗБАНК"" (далі – Замовник) вважаємо, що Замовник повинен відмінити процедуру закупівлі з наступних підстав: 1.) У відповідності до частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): «1. Цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.» Очікувана вартість закупівлі становить 1 622 000,00 грн. (один мільйон шістсот двадцять дві тисячі грн. 00 коп.) з ПДВ. Як ми бачимо Замовник порушив умови частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та проводить процедуру закупівлі у формі «допорогових торгів», але зобов’язаний у відповідності до Закону проводити процедуру «відкритих торгів». Замовник це робить навмисно, розуміючи, що буде ігнорувати будь-які вимоги зі сторони Учасників, які «не повинні взяти участь у процедурі закупівлі», тому що всі Рішення по цім вимогам Учасників прийняти комісією Прозоро - носять для Замовника рекомендаційний характер і Замовник може робити, що захоче в даній процедурі закупівлі. Хоча Замовник вводить в оману Учасників і вказує в пункті 4 розділу 1 Документації, що проводить процедуру закупівлі по формі «Відкриті торги з використанням електронних засобів (аукціон)». Як ми бачимо Замовник повністю ігнорує Закон та робить все, щоб провести закупівлю по «своїм правилам», а ні згідно чинного законодавства України. На підставі вищевикладеного прошу Замовника відмінити дану процедуру закупівлю на постачання «паперу і картону обробленого (папір вироблений із вторинної сировини)», яка проводиться Замовником у формі «допорогових торгів» та провести нову процедуру у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі». Ознайомившись с документацією на закупівлю «паперу і картону обробленого (папір вироблений із вторинної сировини)» (далі – Документація), що проводить ПАО "АБ "УКРГАЗБАНК"" (далі – Замовник) вважаємо умови такої Документації дискримінаційними, що не дають брати участь Учасникам брати участь у даній закупівлі з наступних підстав: 1.) У грудні 2015 року Замовник проводив закупівлю паперової продукції та на першому плані у Замовника була якість паперу. На сьогодні Замовник з дивних підстав бажає закупити «папір вироблений із вторинної сировини». Дане «ноу-хау» щодо вторинної сировини Замовник прописав, щоб перемогла компанія, яка буде постачати ніби-то «папір із вторинної сировини». Слід зауважити, що «паперу із вторинної сировини» імпортного виробництва не існує!!! Замовник пусть наведе хоча б дві торгові марки імпортного виробництва, яка вироблена на 100% з паперу із вторинної сировини!!! Крім того, папір з імпортної сировини є папером низької якості та білизна якого не буде відповідати технічним вимогам Замовника, яка вказана в Додатку №2 Документації. Зокрема Замовник в Додатку №2 Документації вимагає від Учасників наступні документи: - копії сертифікатів якості або копії технічних паспортів, видані виробником паперу або його офіційним представником на території Україні із зазначенням технічних та якісних характеристик паперу, що відповідають технічним вимогам встановленим Замовником. - копію листа від виробника про те, що продукція вироблена з 100% вторинної сировини. Жоден виробник імпортного паперу не надасть Лист, що папір вироблений «зі 100% вторинної сировини». Такий Лист надасть лише вітчизняний виробник паперу!!! Крім того, чинним законодавством України не передбачено, що Учасники при поставці Товару повинні надавати «копії сертифікатів якості або копії технічних паспортів, видані виробником паперу або його офіційним представником на території Україні із зазначенням технічних та якісних характеристик паперу, що відповідають технічним вимогам встановленим Замовником». Виробник може надати будь-який документ з зазначенням технічних характеристик паперу та Замовник не має право вказувати, в якій по формі та змісту повинен бути такий документ!!! Паперова продукція, що є предметом закупівлі, взагалі не підлягає обов’язковій сертифікації у відповідності до чинного законодавства України. Замовник навмисно вимагає вищевказані документи, щоб постачальники паперу, крім «своїх», не мали змоги приймати участь у даній процедурі закупівлі. Вищевказані вимоги є дискримінаційними та прошу Замовника виключити з Документації: - По тексту Документації - слова «вторинна сировина», - В Додатку №2 Документації: - копії сертифікатів якості або копії технічних паспортів, видані виробником паперу або його офіційним представником на території Україні із зазначенням технічних та якісних характеристик паперу, що відповідають технічним вимогам встановленим Замовником. - копію листа від виробника про те, що продукція вироблена з 100% вторинної сировини. Прошу надати роз’яснення, який папір «зі 100% вторинної сировини» за закуповував Замовник у грудні 2016 році, якщо у відповідності до Повідомлення 55/15 про акцепт пропозиції конкурсних торгів на закупівлю «паперу та картону обробленого» переможцем закупівлі визнаний Замовником ТОВ «Український папір», який не постачає папір «зі 100% вторинної сировини»??? 2.) В Додатку №2 Документації Замовником вказані технічні характеристики паперу, але такі характеристики вказані неповному обсязі: - Не вказані методи вимірювання: ISO або CIE по всіх характеристиках паперу. Якщо вважати, що білизна вказана Замовником «не менше – 67%» по CIE, то такий папір взагалі неможливо буде використовувати для друкування, тому що такий папір буде темно сірого кольору та не Замовник не побачить, яку інформацію він друкує на паперу!!! Замовник навмисно не вказує методи вимірювання, щоб Учасники не змогли надати свої пропозиції. Вищевказані вимоги є дискримінаційними та прошу Замовника в Додатку №2 Документації вказати методи вимірювання технічних показників паперу, що є предметом закупівлі. 3.) Також дуже дивним фактом є, що Замовник закуповує два однакових вида паперу, які відрізняються лише «білизною». Є підозра, що Учасник, який буде переможцем даної закупівлі та «має в наявності всі документи від виробника» (згідно Додатку №2 Документації) поставить ціну на А4 формат з білизною не менше – 97% ціну нище ринкової ніж на «папір з білизною не менше – 67%», а потім взагалі відмовиться від закупівлі такого паперу з будь-яких підстав!!! По логіці – ціна на папір з більшою білизною повинна буде дороще, якщо буде нище, то значить Замовник в змові з «майбутнім переможцем закупівлі». Щоб у Замовника не виникло бажання порушувати чинне законодавство України і для прозорості даної процедури закупівлю прошу Замовника розподілити дві позиції на Лот №1 та Лот №2. На підставі вищевикладеного прошу Замовника внести зміни до Документації з вищевказаних питань!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення Комісії: Відмовлено в задоволенні
по скарзі UA-2016-08-03-000302-b.b5.pdf
Дата публікації: 22 серпня 2016 13:42
Номер скарги: UA-2016-08-03-000302-b.b6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: товариство з обмеженою відповідальністю "Лагота", Код ЄДРПОУ:38327527
Дата подання: 11 серпня 2016 16:35
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов документації Замовника та відміни процедури закупівлі
Ознайомившись с документацією на закупівлю «паперу і картону обробленого (папір вироблений із вторинної сировини)» (далі – Документація), що проводить ПАО "АБ "УКРГАЗБАНК"" (далі – Замовник) вважаємо умови такої Документації дискримінаційними, що не дають брати участь Учасникам брати участь у даній закупівлі з наступних підстав: Як ми бачимо, що технічні характеристик паперу, які вимагає Замовник в Додатку №2 Документації повністю співпадають з технічними вимогами паперу торгової марки «Lettura». Технічні характеристики такого паперу є у відкритому доступі за посиланням: https://doc-0s-a0-apps-viewer.googleusercontent.com/viewer/secure/pdf/3nb9bdfcv3e2h2k1cmql0ee9cvc5lole/vch302e8mav56v319kutec04mrf1gbb2/1470749700000/drive/*/ACFrOgD6GuHRPzj1QhORfSd3eZwRjS81A8LnUT-gYr1i_df2d_NtTiPEJ2iqeUFpnm8h9vClyXZu7CmwymoHqGqY8O_jdiyiBYDA_PqipMcVnPge4DSVdE5gmGG4_YM=?print=true та на сайті http://lettura.com.ua Інформація про даний папір викладена на сайті http://lettura.com.ua. На цьому сайті по питанням закупівлі вказаний номер телефону: +38 (044) 220-01-00. Офіційний представник паперу «Lettura» в Україні є ТОВ «Парус Плюс». Слід зауважити, що неможливо запропонувати Замовнику іншій папір з технічними характеристиками у відповідності до Додатку №2 Документації, тому що не має аналогічної продукції виробленої «зі 100% вторинної сировини»!!! Виходить, ми як Учасники не можемо запропонувати іншій папір, тому що він буде вироблений не «зі 100% вторинної сировини»!!! У грудні 2015 року Замовник закуповував офісний папір у відповідності до наступного технічного завдання: «формат 210х297мм, Щільність не менше 80 г/м2, білизна не менше – 146%, 1 пачка - 500 аркушів». До такого технічного завдання є конкуренція на ринку паперової продукції та можуть надати свої пропозиції ні два Учасника, а десять!!! На підставі вищевказаного просимо внести зміни до Додатку №2 Документації та вказати конкурентні стандартні умови паперу, які закуповував АТ «УКРГАЗБАНК» в грудні 2015 року: «формат 210х297мм, Щільність не менше 80 г/м2, білизна не менше – 146%, 1 пачка - 500 аркушів» та виключити слова «зі 100% вторинної сировини» Ознайомившись с документацією на закупівлю «паперу і картону обробленого (папір вироблений із вторинної сировини)» (далі – Документація), що проводить ПАО "АБ "УКРГАЗБАНК"" (далі – Замовник) вважаємо, що Замовник повинен відмінити процедуру закупівлі з наступних підстав: 1.) У відповідності до частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): «1. Цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.» Очікувана вартість закупівлі становить 1 622 000,00 грн. (один мільйон шістсот двадцять дві тисячі грн. 00 коп.) з ПДВ. Як ми бачимо Замовник порушив умови частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та проводить процедуру закупівлі у формі «допорогових торгів», але зобов’язаний у відповідності до Закону проводити процедуру «відкритих торгів». Замовник це робить навмисно, розуміючи, що буде ігнорувати будь-які вимоги зі сторони Учасників, які «не повинні взяти участь у процедурі закупівлі», тому що всі Рішення по цім вимогам Учасників прийняти комісією Прозоро - носять для Замовника рекомендаційний характер і Замовник може робити, що захоче в даній процедурі закупівлі. Хоча Замовник вводить в оману Учасників і вказує в пункті 4 розділу 1 Документації, що проводить процедуру закупівлі по формі «Відкриті торги з використанням електронних засобів (аукціон)». Як ми бачимо Замовник повністю ігнорує Закон та робить все, щоб провести закупівлю по «своїм правилам», а ні згідно чинного законодавства України. На підставі вищевикладеного прошу Замовника відмінити дану процедуру закупівлю на постачання «паперу і картону обробленого (папір вироблений із вторинної сировини)», яка проводиться Замовником у формі «допорогових торгів» та провести нову процедуру у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі». Ознайомившись с документацією на закупівлю «паперу і картону обробленого (папір вироблений із вторинної сировини)» (далі – Документація), що проводить ПАО "АБ "УКРГАЗБАНК"" (далі – Замовник) вважаємо умови такої Документації дискримінаційними, що не дають брати участь Учасникам брати участь у даній закупівлі з наступних підстав: 1.) У грудні 2015 року Замовник проводив закупівлю паперової продукції та на першому плані у Замовника була якість паперу. На сьогодні Замовник з дивних підстав бажає закупити «папір вироблений із вторинної сировини». Дане «ноу-хау» щодо вторинної сировини Замовник прописав, щоб перемогла компанія, яка буде постачати ніби-то «папір із вторинної сировини». Слід зауважити, що «паперу із вторинної сировини» імпортного виробництва не існує!!! Замовник пусть наведе хоча б дві торгові марки імпортного виробництва, яка вироблена на 100% з паперу із вторинної сировини!!! Крім того, папір з імпортної сировини є папером низької якості та білизна якого не буде відповідати технічним вимогам Замовника, яка вказана в Додатку №2 Документації. Зокрема Замовник в Додатку №2 Документації вимагає від Учасників наступні документи: - копії сертифікатів якості або копії технічних паспортів, видані виробником паперу або його офіційним представником на території Україні із зазначенням технічних та якісних характеристик паперу, що відповідають технічним вимогам встановленим Замовником. - копію листа від виробника про те, що продукція вироблена з 100% вторинної сировини. Жоден виробник імпортного паперу не надасть Лист, що папір вироблений «зі 100% вторинної сировини». Такий Лист надасть лише вітчизняний виробник паперу!!! Крім того, чинним законодавством України не передбачено, що Учасники при поставці Товару повинні надавати «копії сертифікатів якості або копії технічних паспортів, видані виробником паперу або його офіційним представником на території Україні із зазначенням технічних та якісних характеристик паперу, що відповідають технічним вимогам встановленим Замовником». Виробник може надати будь-який документ з зазначенням технічних характеристик паперу та Замовник не має право вказувати, в якій по формі та змісту повинен бути такий документ!!! Паперова продукція, що є предметом закупівлі, взагалі не підлягає обов’язковій сертифікації у відповідності до чинного законодавства України. Замовник навмисно вимагає вищевказані документи, щоб постачальники паперу, крім «своїх», не мали змоги приймати участь у даній процедурі закупівлі. Вищевказані вимоги є дискримінаційними та прошу Замовника виключити з Документації: - По тексту Документації - слова «вторинна сировина», - В Додатку №2 Документації: - копії сертифікатів якості або копії технічних паспортів, видані виробником паперу або його офіційним представником на території Україні із зазначенням технічних та якісних характеристик паперу, що відповідають технічним вимогам встановленим Замовником. - копію листа від виробника про те, що продукція вироблена з 100% вторинної сировини. Прошу надати роз’яснення, який папір «зі 100% вторинної сировини» за закуповував Замовник у грудні 2016 році, якщо у відповідності до Повідомлення 55/15 про акцепт пропозиції конкурсних торгів на закупівлю «паперу та картону обробленого» переможцем закупівлі визнаний Замовником ТОВ «Український папір», який не постачає папір «зі 100% вторинної сировини»??? 2.) В Додатку №2 Документації Замовником вказані технічні характеристики паперу, але такі характеристики вказані неповному обсязі: - Не вказані методи вимірювання: ISO або CIE по всіх характеристиках паперу. Якщо вважати, що білизна вказана Замовником «не менше – 67%» по CIE, то такий папір взагалі неможливо буде використовувати для друкування, тому що такий папір буде темно сірого кольору та не Замовник не побачить, яку інформацію він друкує на паперу!!! Замовник навмисно не вказує методи вимірювання, щоб Учасники не змогли надати свої пропозиції. Вищевказані вимоги є дискримінаційними та прошу Замовника в Додатку №2 Документації вказати методи вимірювання технічних показників паперу, що є предметом закупівлі. 3.) Також дуже дивним фактом є, що Замовник закуповує два однакових вида паперу, які відрізняються лише «білизною». Є підозра, що Учасник, який буде переможцем даної закупівлі та «має в наявності всі документи від виробника» (згідно Додатку №2 Документації) поставить ціну на А4 формат з білизною не менше – 97% ціну нище ринкової ніж на «папір з білизною не менше – 67%», а потім взагалі відмовиться від закупівлі такого паперу з будь-яких підстав!!! По логіці – ціна на папір з більшою білизною повинна буде дороще, якщо буде нище, то значить Замовник в змові з «майбутнім переможцем закупівлі». Щоб у Замовника не виникло бажання порушувати чинне законодавство України і для прозорості даної процедури закупівлю прошу Замовника розподілити дві позиції на Лот №1 та Лот №2. На підставі вищевикладеного прошу Замовника внести зміни до Документації з вищевказаних питань!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога залишена без розгляду
Дата: 11 серпня 2016 14:31
Відповідно до п. 7.1. Порядку здійснення допорогових закупівель - Замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної закупівлі до початку прийому пропозицій. Початок прийому пропозицій почався 09.08.2016 14:00 год.
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 11 серпня 2016 16:35
Рішення Комісії: Відмовлено в задоволенні
UA-2016-08-03-000302-b.b6.pdf
Дата публікації: 23 серпня 2016 22:01
Номер скарги: UA-2016-08-03-000302-b.b7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ООО "Парус Плюс", Код ЄДРПОУ:33058948
Дата подання: 21 серпня 2016 11:44
Про невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації
ТОВ «Парус Плюс » (код за ЄДРПОУ 33058948)- учасник конкурсних торгів (номер закупівлі UA-2016-08-03-000302-b) звертає Вашу увагу , що тендерна пропозиція ТОВ «Український папір» , яка визнана Вами переможцем торгів не відповідає технічним умовам тендерної документації. А саме згідно технічного завдання (Додаток №2) до Документації на закупівлю (затвердженої Замовником протокол №145/16-дкт від 03 серпня 2016р) товар п/п2 Папір формату А4 (4700 пачок)повинен мати білизну по шкале ІSO не менше 97%, а учасник ТОВ «Український папір » вказує білизну по СІЕ 112, що відповідає по ІSO 88%( згідно наданого сертифікату). Білизна в % вимірюється лише по ІSO. В технічному завдані білизна вказана в %, це означає що білизна повинна бути вказана по ІSO . У відповідності до частини 4ст.30 Закону України « Про публічні закупівлі» (надали Закон), якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, то така тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Учасник у складі пропозиції конкурсних торгів повинен був надати копії сертифікатів, які підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, заповняти таблицю відповідності технічних характеристик запропонованого товару. ТОВ «Український папір» надало сертифікат на технічні параметри офісного паперу Nautilus Classik . Білизна якого по ІSO складає 88+3%, що значно менше ніж необхідних 97%. ТОВ «Пару Плюс» має прямий контракт з концерном «Mondi» і є імпортером офісного паперу під торговими марками «Maestro» і «Nautilus» . Інформуємо Вас , що офісний папір вироблений із вторинної сировини компанією «Mondi» під торговою маркою «Nautilus» має різні типи паперу , які відрізняються назвою, технічними характеристиками, та ціною: 1) Nautilus Classik – білизна СІЕ 112 (ІSO 88%) 2) Nautilus Pro Сycle – білизна СІЕ 140 (ІSO 100%) 3) Nautilus Super White – білизна СІЕ 150 (ІSO 104%) 4) Nautilus Re Fresh – білизна СІЕ 161 (ІSO 110%) ТОВ «Український папір» в таблиці технічних характеристик запропонованого товару не вказав, який конкретно товар він має
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Комісії:
UA-2016-08-03-000302-b.b7.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2016 15:46
Номер скарги: UA-2016-08-03-000302-b.b8
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ООО "Парус Плюс", Код ЄДРПОУ:33058948
Дата подання: 21 серпня 2016 13:38
Не відповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації
Тендерна пропозиція ТОВ "Україський папір" не відповідає технічним умовам тендерної документації.А саме згідно технічного завдання (Додаток №2) до Документації на закупівлю (затвердженої Замовником протокол №145/16-дкт від 03 серпня 2016р) товар п/п2 Папір формату А4 (4700 пачок)повинен мати білизну по шкале ІSO не менше 97%, а учасник ТОВ «Український папір » вказує білизну по СІЕ 112, що відповідає по ІSO 88%( згідно наданого сертифікату). Білизна в % вимірюється лише по ІSO. В технічному завдані білизна вказана в %, це означає що білизна повинна бути вказана по ІSO . Більш детальна інформація викладена у прикріплених файлах.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Комісії:
R_UA-2016-08-03-000302-b.b8.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2016 16:48
Номер скарги: UA-2016-08-03-000302-b.c9
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ООО "Офіс-Кит", Код ЄДРПОУ:37921923
Дата подання: 22 серпня 2016 11:47
Вимога про відхилення рішення
ТОВ "ОФІС-КИТ" вимагає відхилити пропозицію ТОВ "Український папір" як таку, що не відповідає технічним вимогам тендерної пропозиції
Документи
Рішення Комісії:
UA-2016-08-03-000302-b.c9.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2016 15:38

Документи Органу Оскарження

23 серпня 2016 21:48
UA-2016-08-03-000302-b.a1.pdf

Документи Органу Оскарження

25 серпня 2016 15:27
R_UA-2016-08-03-000302-b.a2.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи Органу Оскарження

Документи Органу Оскарження

23 серпня 2016 22:01
UA-2016-08-03-000302-b.b6.pdf

Документи подані скаржником

18 серпня 2016 11:43
sertifikat.pdf

Документи Органу Оскарження

02 вересня 2016 15:46
UA-2016-08-03-000302-b.b7.pdf

Документи подані скаржником

18 серпня 2016 13:33
ne_vidpovidnis__mentatsiyi.pdf
18 серпня 2016 13:33
sertifikat.pdf

Документи Органу Оскарження

02 вересня 2016 16:48
R_UA-2016-08-03-000302-b.b8.pdf

Документи подані скаржником

19 серпня 2016 11:43
skarga_pro_vidhilennya.pdf

Документи Органу Оскарження

02 вересня 2016 15:38
UA-2016-08-03-000302-b.c9.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2016 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Долоня" 1 512 648,00
UAH з ПДВ
1 512 648,00
UAH з ПДВ
Документи
Общество с ограниченной ответственностью "Украинский папир" 1 608 810,00
UAH з ПДВ
1 563 690,00
UAH з ПДВ
Документи
ООО "Офіс-Кит" 1 605 708,00
UAH з ПДВ
1 605 708,00
UAH з ПДВ
Документи
ООО "Парус Плюс" 1 619 808,00
UAH з ПДВ
1 619 808,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2016 10:23
Пропозиція щодо ціни.pdf

Публічні документи

12 серпня 2016 10:17
Статут.pdf
12 серпня 2016 10:17
СЕС Австрия.PDF
12 серпня 2016 10:17
Сертифікат якості.pdf
12 серпня 2016 10:17
Протокол №20 1.pdf
12 серпня 2016 10:17
Протокол №6.pdf
12 серпня 2016 10:17
Пропозиція щодо ціни.pdf
12 серпня 2016 10:17
Наказ.pdf
12 серпня 2016 10:17
Лист.pdf

Публічні документи

12 серпня 2016 13:59
le_100_office_1.pdf
12 серпня 2016 13:59
dogovir_1.pdf
12 серпня 2016 13:59
povnovazhennya_direktora.pdf
12 серпня 2016 13:59
dogovir_2.pdf
12 серпня 2016 13:58
dod_1.2.pdf
12 серпня 2016 13:53
dovidki.pdf
12 серпня 2016 13:53
file0002.pdf
12 серпня 2016 13:53
dod_1.1.pdf
12 серпня 2016 13:53
teh_harak.pdf
12 серпня 2016 13:22
statut3.pdf
12 серпня 2016 13:22
statut1.pdf
12 серпня 2016 13:22
statut4.pdf
12 серпня 2016 13:22
le_100_office.pdf
12 серпня 2016 13:22
dovidka_pro_sklad_paperu.pdf
12 серпня 2016 13:22
visnovok_derzh__ekspertizi.pdf
12 серпня 2016 13:22
le_72_office_1.pdf
12 серпня 2016 13:22
statut2.pdf

Публічні документи

12 серпня 2016 13:20
dovidka_pro_te__ozhlivosti.pdf
12 серпня 2016 13:20
statut..pdf
12 серпня 2016 13:20
dogovir.pdf
12 серпня 2016 13:19
nakaz_pro_priznachennya.pdf
12 серпня 2016 13:19
propozitsiya_schodo_tsini.pdf
12 серпня 2016 13:19
dovidka_po_pratsivnikiv.pdf
12 серпня 2016 13:19
vityag_z_protokolu_1.pdf
12 серпня 2016 13:19
tehnichni_harakteristiki.pdf
12 серпня 2016 13:19
sertifikat_1.pdf
12 серпня 2016 13:19
certifikat_2.pdf
12 серпня 2016 13:19
kopiyi_dokumentiv.zip
12 серпня 2016 13:19
dovidka_pro_ne___direktoro.pdf
12 серпня 2016 13:19
list_vid_virobnika.pdf
12 серпня 2016 13:19
visnovok_derzh__ekspertizi.pdf
12 серпня 2016 13:19
dovidka_pro_vi___dogovoriv.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Долоня"

Общество с ограниченной ответственностью "Украинский папир"

ООО "Офіс-Кит"

ООО "Парус Плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне підприємство "Долоня"
#35008925
Відхилено 1 512 648,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2016 14:56
Общество с ограниченной ответственностью "Украинский папир"
#25394112
Рішення скасоване 1 563 690,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2016 16:23
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ООО "Офіс-Кит"
#37921923
Очікує рішення 1 605 708,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2016 16:24
Общество с ограниченной ответственностью "Украинский папир"
#25394112
Відхилено 1 563 690,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2016 16:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

17 серпня 2016 14:47
informatsiya_p__nya_145_16.tif

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Общество с ограниченной ответственностью "Украинский папир" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

17 серпня 2016 15:05
povidomlennya___ktsept_145.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Общество с ограниченной ответственностью "Украинский папир" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 07 вересня 2016 16:26
Коментар щодо відміни: Відповідно до п.4 розділу 5 Документації, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, які виникли через виявлені порушення Документації.
Документи:
07 вересня 2016 16:26
ОГОЛОШЕННЯ про результ145-16 070916.pdf