Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37393777 |
Вебсайт: | http://podilruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул.Введенська, 35 |
Контактна особа: |
Апекіна Анна Вікторівна 380444255381 podil_zakypivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2016 13:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 серпня 2016 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2016 16:00 |
Початок аукціону: | 11 серпня 2016 15:18 |
Початок аукціону: | 11 серпня 2016 15:18 |
Очікувана вартість: | 86 625,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 434,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
закупівлі згідно ДК 016:2010 80.20.10 ( НКУ 021:2015 - 79714000-2 "Послуги зі спостереження" (послуги з обслуговування тривожної кнопки). 4.2. Кількість товарів (послуг): Послуга – дошкільні навчальні заклади Подільського району міста Києва. (кількість закладів 35) ДОДАТОК 4 4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: серпень - грудень 2016 року. 5. Технічні вимоги: згідно Додатку 1. 6. Основні умови договору: згідно Додатку 2. ДОДАТОК 1 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ • на закупівлю закупівлі згідно ДК 016:2010 80.20.10 ( НКУ 021:2015 - 79714000-2 "Послуги зі спостереження" (послуги з обслуговування тривожної кнопки). Вимоги до учасників : • На сигнал тривога забезпечити виїзд наряду поліції; • Наявність у виконавця власного ПЦС та не менше 3 груп затримання у Подільському районі м. Києва; • • Повідомлення про спрацювання технічних засобів охорони • Відповідність критеріям (розміщення органів державної влади) наказу МВС України від 01.09.2015року № 1053. • Здійснення щомісячного технічного обслуговування встановленої системи охоронно-тривожної сигналізації. • Здійснення прибуття групи швидкого реагування на спрацювання системи охоронно-тривожної сигналізації не пізніше ніж за 10 хвилин. • Можливість підтримки охоронців з допомогою мобільних постів. 4. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: - Для підтвердження заявленої інформації переможець обов’язково надає фото транспорту групи швидкого реагування у м. Києві і визначенням часу прибуття мобільної групи від міста розташування до об’єкта охорони Замовника. • Наявність офісу у м. Київ з можливістю відвідування представників Замовника. Для документального підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник подає у складі своєї цінової пропозиції наступні документи: 1. Копії документів, дозволи на відповідні роботи, ліцензії, що засвідчують якість та безпеку запропонованих послуг в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення або декларація про якість, сертифікати відповідності, тощо). 2. Наявність не менш ніж 2 (два) документально підтверджених відгуків від організацій (замовників), щодо виконання зазначеного виду послуг. Документи, що підтверджують відсутність передбачених Законом підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (інформація надається учасниками у довільній формі) та умови документації конкурсних пропозицій. 1. Копія протоколу зборів засновників про призначення директора, наказу на призначення директора, або довіреність, в якій вказано, що уповноважена особа має право підпису наданих документів. 2. Інформацію у довільній формі (за підписом уповноваженої Учасником особи, з відбитком печатки Учасника (у разі наявності), який має містити достовірні відомості про таке: - відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, або зазначена юридична особа має антикорупційну програму чи уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до закону; - учасник протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення анти конкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а саме відсутня інформація про учасника у зведених відомостей про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб'єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді анти конкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua/). - фізична особа, яка є учасником/службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - учасник немає заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів); - учасник провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту; - учасник не зареєстрований в офшорних зонах, згідно з переліком, що затверджений Кабінетом Міністрів України. 4. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). 5. Копія паспорту (для фізичних осіб). 6. -лист-згода, в довільній формі, про надання згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»; 7. - цінову пропозиція в довільній формі; 8. основні умови до договору про закупівлю – Додаток №3; 9. контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника, наприклад, назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон), банківські реквізити, згідно наданої форми (Додаток №2– Інформація про учасника). Всі довідки, повинні містити дату створювання документу та реєстраційний номер, бути на фірмовому бланку з підписом керівника підприємства і печатки (у разі наявності) та актуальними на час проведення торгів. Всі копії документів повинні бути завірені підписом керівника підприємства і печаткою (у разі наявності). * Інша інформація: Учасник, пропозиція якого визнана системою найдешевшою, протягом трьох робочих днів з дня отримання кваліфікації переможця, надсилає для оцінки документи, які були їм розміщені в електронному вигляді. Неотримання Замовником вказаних вище документів у зазначений термін, або надання неповного комплекту документів, або надання документів, що не відповідають умовам оголошення, є підставою для відхилення пропозиції учасника. *Один Учасник має право подати лише одну пропозицію до кожної окремої Закупівлі. Усі сторінки пропозиції Учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки (у разі її наявності). * Учасник відповідає за одержання всіх необхідних документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. *Витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни аукціону чи визнання аукціону таким, що не відбувся). *Учасник гарантує якість послуг, що постачається замовнику за Договором (гарантія якості діє протягом установленного строку.)
4.2. Кількість товарів (послуг):
Послуга – дошкільні навчальні заклади Подільського району міста Києва.
(кількість закладів 35) ДОДАТОК 4
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: серпень - грудень 2016 року.
5. Технічні вимоги: згідно Додатку 1.
6. Основні умови договору: згідно Додатку 2.
ДОДАТОК 1
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
• на закупівлю закупівлі згідно ДК 016:2010 80.20.10 ( НКУ 021:2015 - 79714000-2 "Послуги зі спостереження" (послуги з обслуговування тривожної кнопки).
Вимоги до учасників :
• На сигнал тривога забезпечити виїзд наряду поліції;
• Наявність у виконавця власного ПЦС та не менше 3 груп затримання у Подільському районі м. Києва;
•
• Повідомлення про спрацювання технічних засобів охорони
• Відповідність критеріям (розміщення органів державної влади) наказу МВС України від 01.09.2015року № 1053.
• Здійснення щомісячного технічного обслуговування встановленої системи охоронно-тривожної сигналізації.
• Здійснення прибуття групи швидкого реагування на спрацювання системи охоронно-тривожної сигналізації не пізніше ніж за 10 хвилин.
• Можливість підтримки охоронців з допомогою мобільних постів. 4. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: - Для підтвердження заявленої інформації переможець обов’язково надає фото транспорту групи швидкого реагування у м. Києві і визначенням часу прибуття мобільної групи від міста розташування до об’єкта охорони Замовника.
• Наявність офісу у м. Київ з можливістю відвідування представників Замовника.
Для документального підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник подає у складі своєї цінової пропозиції наступні документи:
1. Копії документів, дозволи на відповідні роботи, ліцензії, що засвідчують якість та безпеку запропонованих послуг в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення або декларація про якість, сертифікати відповідності, тощо).
2. Наявність не менш ніж 2 (два) документально підтверджених відгуків від організацій (замовників), щодо виконання зазначеного виду послуг.
Документи, що підтверджують відсутність передбачених Законом підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (інформація надається учасниками у довільній формі) та умови документації конкурсних пропозицій.
1. Копія протоколу зборів засновників про призначення директора, наказу на призначення директора, або довіреність, в якій вказано, що уповноважена особа має право підпису наданих документів.
2. Інформацію у довільній формі (за підписом уповноваженої Учасником особи, з відбитком печатки Учасника (у разі наявності), який має містити достовірні відомості про таке:
- відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, або зазначена юридична особа має антикорупційну програму чи уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до закону;
- учасник протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення анти конкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а саме відсутня інформація про учасника у зведених відомостей про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб'єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді анти конкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua/).
- фізична особа, яка є учасником/службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- учасник немає заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);
- учасник провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту;
- учасник не зареєстрований в офшорних зонах, згідно з переліком, що затверджений Кабінетом Міністрів України.
4. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
5. Копія паспорту (для фізичних осіб).
6. -лист-згода, в довільній формі, про надання згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
7. - цінову пропозиція в довільній формі;
8. основні умови до договору про закупівлю – Додаток №3;
9. контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника, наприклад, назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон), банківські реквізити, згідно наданої форми (Додаток №2– Інформація про учасника).
Всі довідки, повинні містити дату створювання документу та реєстраційний номер, бути на фірмовому бланку з підписом керівника підприємства і печатки (у разі наявності) та актуальними на час проведення торгів.
Всі копії документів повинні бути завірені підписом керівника підприємства і печаткою (у разі наявності).
* Інша інформація:
Учасник, пропозиція якого визнана системою найдешевшою, протягом трьох робочих днів з дня отримання кваліфікації переможця, надсилає для оцінки документи, які були їм розміщені в електронному вигляді.
Неотримання Замовником вказаних вище документів у зазначений термін, або надання неповного комплекту документів, або надання документів, що не відповідають умовам оголошення, є підставою для відхилення пропозиції учасника.
*Один Учасник має право подати лише одну пропозицію до кожної окремої Закупівлі. Усі сторінки пропозиції Учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки (у разі її наявності).
* Учасник відповідає за одержання всіх необхідних документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання.
*Витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни аукціону чи визнання аукціону таким, що не відбувся).
*Учасник гарантує якість послуг, що постачається замовнику за Договором (гарантія якості діє протягом установленного строку.)
4.2. Кількість товарів (послуг):
Послуга – дошкільні навчальні заклади Подільського району міста Києва.
(кількість закладів 35) ДОДАТОК 4
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: серпень - грудень 2016 року.
5. Технічні вимоги: згідно Додатку 1.
6. Основні умови договору: згідно Додатку 2.
ДОДАТОК 1
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
• на закупівлю закупівлі згідно ДК 016:2010 80.20.10 ( НКУ 021:2015 - 79714000-2 "Послуги зі спостереження" (послуги з обслуговування тривожної кнопки).
Вимоги до учасників :
• На сигнал тривога забезпечити виїзд наряду поліції;
• Наявність у виконавця власного ПЦС та не менше 3 груп затримання у Подільському районі м. Києва;
•
• Повідомлення про спрацювання технічних засобів охорони
• Відповідність критеріям (розміщення органів державної влади) наказу МВС України від 01.09.2015року № 1053.
• Здійснення щомісячного технічного обслуговування встановленої системи охоронно-тривожної сигналізації.
• Здійснення прибуття групи швидкого реагування на спрацювання системи охоронно-тривожної сигналізації не пізніше ніж за 10 хвилин.
• Можливість підтримки охоронців з допомогою мобільних постів. 4. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: - Для підтвердження заявленої інформації переможець обов’язково надає фото транспорту групи швидкого реагування у м. Києві і визначенням часу прибуття мобільної групи від міста розташування до об’єкта охорони Замовника.
• Наявність офісу у м. Київ з можливістю відвідування представників Замовника.
Для документального підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник подає у складі своєї цінової пропозиції наступні документи:
1. Копії документів, дозволи на відповідні роботи, ліцензії, що засвідчують якість та безпеку запропонованих послуг в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення або декларація про якість, сертифікати відповідності, тощо).
2. Наявність не менш ніж 2 (два) документально підтверджених відгуків від організацій (замовників), щодо виконання зазначеного виду послуг.
Документи, що підтверджують відсутність передбачених Законом підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (інформація надається учасниками у довільній формі) та умови документації конкурсних пропозицій.
1. Копія протоколу зборів засновників про призначення директора, наказу на призначення директора, або довіреність, в якій вказано, що уповноважена особа має право підпису наданих документів.
2. Інформацію у довільній формі (за підписом уповноваженої Учасником особи, з відбитком печатки Учасника (у разі наявності), який має містити достовірні відомості про таке:
- відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, або зазначена юридична особа має антикорупційну програму чи уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до закону;
- учасник протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення анти конкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а саме відсутня інформація про учасника у зведених відомостей про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб'єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді анти конкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua/).
- фізична особа, яка є учасником/службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- учасник немає заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);
- учасник провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту;
- учасник не зареєстрований в офшорних зонах, згідно з переліком, що затверджений Кабінетом Міністрів України.
4. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
5. Копія паспорту (для фізичних осіб).
6. -лист-згода, в довільній формі, про надання згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
7. - цінову пропозиція в довільній формі;
8. основні умови до договору про закупівлю – Додаток №3;
9. контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника, наприклад, назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон), банківські реквізити, згідно наданої форми (Додаток №2– Інформація про учасника).
Всі довідки, повинні містити дату створювання документу та реєстраційний номер, бути на фірмовому бланку з підписом керівника підприємства і печатки (у разі наявності) та актуальними на час проведення торгів.
Всі копії документів повинні бути завірені підписом керівника підприємства і печаткою (у разі наявності).
* Інша інформація:
Учасник, пропозиція якого визнана системою найдешевшою, протягом трьох робочих днів з дня отримання кваліфікації переможця, надсилає для оцінки документи, які були їм розміщені в електронному вигляді.
Неотримання Замовником вказаних вище документів у зазначений термін, або надання неповного комплекту документів, або надання документів, що не відповідають умовам оголошення, є підставою для відхилення пропозиції учасника.
*Один Учасник має право подати лише одну пропозицію до кожної окремої Закупівлі. Усі сторінки пропозиції Учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки (у разі її наявності).
* Учасник відповідає за одержання всіх необхідних документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання.
*Витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни аукціону чи визнання аукціону таким, що не відбувся).
*Учасник гарантує якість послуг, що постачається замовнику за Договором (гарантія якості діє протягом установленного строку.)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2016 14:49 |
вимоги обслуговування тривожної кнопки 2016 — копия.doc |
05 серпня 2016 14:49 |
вимоги обслуговування тривожної кнопки 2016 — копия.doc |
03 серпня 2016 16:53 |
вимоги обслуговування тривожної кнопки 2016 — копия.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
На вимоги замовника достатньо, що учасник на дасть підтвердження в довільній формі про тісну оперативну взаємодію з Київським міським управлінням ГУМВС, ліцензію на право займатися діяльністю охоронною діяльністю та для нас дуже важливо наявність не менш ніж 2 (два) документально підтверджених відгуків від організацій (замовників), щодо виконання зазначеного виду послуг.
Станом на дату оприлюднення Замовником оголошення про закупівлю, Управління освіти Подільської районної у місті Києві державної адміністрації не віднесено до Переліку об'єктів, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 10.08.1993 № 615 (крім Київської міської ради, виконавчого органу Київської міської ради
(Київська міська державна адміністрація) (м. Київ) ).
Відповідно до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
З метою запобігання оскарження процедури закупівлі, у звязку з відсутністю юридичної особи Замовника у Перелікузу об'єктів, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 10.08.1993 № 615, правові підстави для вимоги відповідності учасника наказу МВС України від 01.09.205 № 1053 відсутні.
У зв'язку з вищевикладеним, просимо привести у відповідність до вимог чинного законодавства вимоги до предмета закупівлі згідно оголошення № UA-2016-08-03-000302-a.
п. 15.1., натомість період уточнень завершено 08.08.2016. о 15.00.
Вимогу відхилено.
п. 15.1., натомість період уточнень завершено 08.08.2016. о 15.00.
Вимогу відхилено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 серпня 2016 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ" |
49 000,00
UAH з ПДВ
|
31 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТЯЗЬ-КБ" |
78 250,00
UAH з ПДВ
|
31 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ АНТИТЕРОР" |
60 000,00
UAH з ПДВ
|
36 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Холдинг Група компаній Атлант |
63 000,00
UAH з ПДВ
|
37 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Управління поліції охорони в м. Києві |
71 750,00
UAH з ПДВ
|
45 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ" #36214268 |
Рішення скасоване |
31 499,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2016 16:51
|
ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ" #36214268 |
Рішення скасоване |
31 499,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2016 17:02
|
ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ" #36214268 |
Рішення скасоване |
31 499,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2016 17:53
|
ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ" #36214268 |
Переможець |
31 499,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2016 09:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
конгрес.pdf | укладений |
30 серпня 2016 17:25
|