Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі спостереження" (послуги з обслуговування тривожної кнопки)
Очікувана вартість
86 625,00 UAH
UA-2016-08-03-000302-a 41d8b97b22a84ec18c22fae7edbc65d3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

380444255381 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Вебсайт: http://podilruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул.Введенська, 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
380444255381
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2016 13:52
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2016 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2016 16:00
Початок аукціону: 11 серпня 2016 15:18
Початок аукціону: 11 серпня 2016 15:18
Очікувана вартість: 86 625,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 434,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

закупівлі згідно ДК 016:2010 80.20.10 ( НКУ 021:2015 - 79714000-2 "Послуги зі спостереження" (послуги з обслуговування тривожної кнопки). 4.2. Кількість товарів (послуг): Послуга – дошкільні навчальні заклади Подільського району міста Києва. (кількість закладів 35) ДОДАТОК 4 4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: серпень - грудень 2016 року. 5. Технічні вимоги: згідно Додатку 1. 6. Основні умови договору: згідно Додатку 2. ДОДАТОК 1 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ • на закупівлю закупівлі згідно ДК 016:2010 80.20.10 ( НКУ 021:2015 - 79714000-2 "Послуги зі спостереження" (послуги з обслуговування тривожної кнопки). Вимоги до учасників : • На сигнал тривога забезпечити виїзд наряду поліції; • Наявність у виконавця власного ПЦС та не менше 3 груп затримання у Подільському районі м. Києва; • • Повідомлення про спрацювання технічних засобів охорони • Відповідність критеріям (розміщення органів державної влади) наказу МВС України від 01.09.2015року № 1053. • Здійснення щомісячного технічного обслуговування встановленої системи охоронно-тривожної сигналізації. • Здійснення прибуття групи швидкого реагування на спрацювання системи охоронно-тривожної сигналізації не пізніше ніж за 10 хвилин. • Можливість підтримки охоронців з допомогою мобільних постів. 4. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: - Для підтвердження заявленої інформації переможець обов’язково надає фото транспорту групи швидкого реагування у м. Києві і визначенням часу прибуття мобільної групи від міста розташування до об’єкта охорони Замовника. • Наявність офісу у м. Київ з можливістю відвідування представників Замовника. Для документального підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник подає у складі своєї цінової пропозиції наступні документи: 1. Копії документів, дозволи на відповідні роботи, ліцензії, що засвідчують якість та безпеку запропонованих послуг в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення або декларація про якість, сертифікати відповідності, тощо). 2. Наявність не менш ніж 2 (два) документально підтверджених відгуків від організацій (замовників), щодо виконання зазначеного виду послуг. Документи, що підтверджують відсутність передбачених Законом підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (інформація надається учасниками у довільній формі) та умови документації конкурсних пропозицій. 1. Копія протоколу зборів засновників про призначення директора, наказу на призначення директора, або довіреність, в якій вказано, що уповноважена особа має право підпису наданих документів. 2. Інформацію у довільній формі (за підписом уповноваженої Учасником особи, з відбитком печатки Учасника (у разі наявності), який має містити достовірні відомості про таке: - відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, або зазначена юридична особа має антикорупційну програму чи уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до закону; - учасник протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення анти конкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а саме відсутня інформація про учасника у зведених відомостей про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб'єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді анти конкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua/). - фізична особа, яка є учасником/службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - учасник немає заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів); - учасник провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту; - учасник не зареєстрований в офшорних зонах, згідно з переліком, що затверджений Кабінетом Міністрів України. 4. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). 5. Копія паспорту (для фізичних осіб). 6. -лист-згода, в довільній формі, про надання згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»; 7. - цінову пропозиція в довільній формі; 8. основні умови до договору про закупівлю – Додаток №3; 9. контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника, наприклад, назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон), банківські реквізити, згідно наданої форми (Додаток №2– Інформація про учасника). Всі довідки, повинні містити дату створювання документу та реєстраційний номер, бути на фірмовому бланку з підписом керівника підприємства і печатки (у разі наявності) та актуальними на час проведення торгів. Всі копії документів повинні бути завірені підписом керівника підприємства і печаткою (у разі наявності). * Інша інформація: Учасник, пропозиція якого визнана системою найдешевшою, протягом трьох робочих днів з дня отримання кваліфікації переможця, надсилає для оцінки документи, які були їм розміщені в електронному вигляді. Неотримання Замовником вказаних вище документів у зазначений термін, або надання неповного комплекту документів, або надання документів, що не відповідають умовам оголошення, є підставою для відхилення пропозиції учасника. *Один Учасник має право подати лише одну пропозицію до кожної окремої Закупівлі. Усі сторінки пропозиції Учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки (у разі її наявності). * Учасник відповідає за одержання всіх необхідних документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. *Витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни аукціону чи визнання аукціону таким, що не відбувся). *Учасник гарантує якість послуг, що постачається замовнику за Договором (гарантія якості діє протягом установленного строку.)

закупівлі згідно ДК 016:2010 80.20.10 ( НКУ 021:2015 - 79714000-2 "Послуги зі спостереження" (послуги з обслуговування тривожної кнопки).
4.2. Кількість товарів (послуг):
Послуга – дошкільні навчальні заклади Подільського району міста Києва.
(кількість закладів 35) ДОДАТОК 4
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: серпень - грудень 2016 року.
5. Технічні вимоги: згідно Додатку 1.
6. Основні умови договору: згідно Додатку 2.
ДОДАТОК 1
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
• на закупівлю закупівлі згідно ДК 016:2010 80.20.10 ( НКУ 021:2015 - 79714000-2 "Послуги зі спостереження" (послуги з обслуговування тривожної кнопки).
Вимоги до учасників :
• На сигнал тривога забезпечити виїзд наряду поліції;
• Наявність у виконавця власного ПЦС та не менше 3 груп затримання у Подільському районі м. Києва;

• Повідомлення про спрацювання технічних засобів охорони
• Відповідність критеріям (розміщення органів державної влади) наказу МВС України від 01.09.2015року № 1053.
• Здійснення щомісячного технічного обслуговування встановленої системи охоронно-тривожної сигналізації.
• Здійснення прибуття групи швидкого реагування на спрацювання системи охоронно-тривожної сигналізації не пізніше ніж за 10 хвилин.
• Можливість підтримки охоронців з допомогою мобільних постів. 4. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: - Для підтвердження заявленої інформації переможець обов’язково надає фото транспорту групи швидкого реагування у м. Києві і визначенням часу прибуття мобільної групи від міста розташування до об’єкта охорони Замовника.
• Наявність офісу у м. Київ з можливістю відвідування представників Замовника.
Для документального підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник подає у складі своєї цінової пропозиції наступні документи:
1. Копії документів, дозволи на відповідні роботи, ліцензії, що засвідчують якість та безпеку запропонованих послуг в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення або декларація про якість, сертифікати відповідності, тощо).
2. Наявність не менш ніж 2 (два) документально підтверджених відгуків від організацій (замовників), щодо виконання зазначеного виду послуг.
Документи, що підтверджують відсутність передбачених Законом підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (інформація надається учасниками у довільній формі) та умови документації конкурсних пропозицій.
1. Копія протоколу зборів засновників про призначення директора, наказу на призначення директора, або довіреність, в якій вказано, що уповноважена особа має право підпису наданих документів.
2. Інформацію у довільній формі (за підписом уповноваженої Учасником особи, з відбитком печатки Учасника (у разі наявності), який має містити достовірні відомості про таке:
- відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, або зазначена юридична особа має антикорупційну програму чи уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до закону;
- учасник протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення анти конкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а саме відсутня інформація про учасника у зведених відомостей про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб'єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді анти конкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua/).
- фізична особа, яка є учасником/службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- учасник немає заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);
- учасник провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту;
- учасник не зареєстрований в офшорних зонах, згідно з переліком, що затверджений Кабінетом Міністрів України.
4. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
5. Копія паспорту (для фізичних осіб).
6. -лист-згода, в довільній формі, про надання згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
7. - цінову пропозиція в довільній формі;
8. основні умови до договору про закупівлю – Додаток №3;
9. контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника, наприклад, назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон), банківські реквізити, згідно наданої форми (Додаток №2– Інформація про учасника).
Всі довідки, повинні містити дату створювання документу та реєстраційний номер, бути на фірмовому бланку з підписом керівника підприємства і печатки (у разі наявності) та актуальними на час проведення торгів.
Всі копії документів повинні бути завірені підписом керівника підприємства і печаткою (у разі наявності).
* Інша інформація:
Учасник, пропозиція якого визнана системою найдешевшою, протягом трьох робочих днів з дня отримання кваліфікації переможця, надсилає для оцінки документи, які були їм розміщені в електронному вигляді.
Неотримання Замовником вказаних вище документів у зазначений термін, або надання неповного комплекту документів, або надання документів, що не відповідають умовам оголошення, є підставою для відхилення пропозиції учасника.
*Один Учасник має право подати лише одну пропозицію до кожної окремої Закупівлі. Усі сторінки пропозиції Учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки (у разі її наявності).
* Учасник відповідає за одержання всіх необхідних документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання.
*Витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни аукціону чи визнання аукціону таким, що не відбувся).
*Учасник гарантує якість послуг, що постачається замовнику за Договором (гарантія якості діє протягом установленного строку.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 місяць
закупівлі згідно ДК 016:2010 80.20.10 ( НКУ 021:2015 - 79714000-2 "Послуги зі спостереження" (послуги з обслуговування тривожної кнопки).
4.2. Кількість товарів (послуг):
Послуга – дошкільні навчальні заклади Подільського району міста Києва.
(кількість закладів 35) ДОДАТОК 4
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: серпень - грудень 2016 року.
5. Технічні вимоги: згідно Додатку 1.
6. Основні умови договору: згідно Додатку 2.
ДОДАТОК 1
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
• на закупівлю закупівлі згідно ДК 016:2010 80.20.10 ( НКУ 021:2015 - 79714000-2 "Послуги зі спостереження" (послуги з обслуговування тривожної кнопки).
Вимоги до учасників :
• На сигнал тривога забезпечити виїзд наряду поліції;
• Наявність у виконавця власного ПЦС та не менше 3 груп затримання у Подільському районі м. Києва;

• Повідомлення про спрацювання технічних засобів охорони
• Відповідність критеріям (розміщення органів державної влади) наказу МВС України від 01.09.2015року № 1053.
• Здійснення щомісячного технічного обслуговування встановленої системи охоронно-тривожної сигналізації.
• Здійснення прибуття групи швидкого реагування на спрацювання системи охоронно-тривожної сигналізації не пізніше ніж за 10 хвилин.
• Можливість підтримки охоронців з допомогою мобільних постів. 4. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: - Для підтвердження заявленої інформації переможець обов’язково надає фото транспорту групи швидкого реагування у м. Києві і визначенням часу прибуття мобільної групи від міста розташування до об’єкта охорони Замовника.
• Наявність офісу у м. Київ з можливістю відвідування представників Замовника.
Для документального підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник подає у складі своєї цінової пропозиції наступні документи:
1. Копії документів, дозволи на відповідні роботи, ліцензії, що засвідчують якість та безпеку запропонованих послуг в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення або декларація про якість, сертифікати відповідності, тощо).
2. Наявність не менш ніж 2 (два) документально підтверджених відгуків від організацій (замовників), щодо виконання зазначеного виду послуг.
Документи, що підтверджують відсутність передбачених Законом підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (інформація надається учасниками у довільній формі) та умови документації конкурсних пропозицій.
1. Копія протоколу зборів засновників про призначення директора, наказу на призначення директора, або довіреність, в якій вказано, що уповноважена особа має право підпису наданих документів.
2. Інформацію у довільній формі (за підписом уповноваженої Учасником особи, з відбитком печатки Учасника (у разі наявності), який має містити достовірні відомості про таке:
- відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, або зазначена юридична особа має антикорупційну програму чи уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до закону;
- учасник протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення анти конкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а саме відсутня інформація про учасника у зведених відомостей про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб'єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді анти конкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua/).
- фізична особа, яка є учасником/службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- учасник немає заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);
- учасник провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту;
- учасник не зареєстрований в офшорних зонах, згідно з переліком, що затверджений Кабінетом Міністрів України.
4. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
5. Копія паспорту (для фізичних осіб).
6. -лист-згода, в довільній формі, про надання згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
7. - цінову пропозиція в довільній формі;
8. основні умови до договору про закупівлю – Додаток №3;
9. контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника, наприклад, назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон), банківські реквізити, згідно наданої форми (Додаток №2– Інформація про учасника).
Всі довідки, повинні містити дату створювання документу та реєстраційний номер, бути на фірмовому бланку з підписом керівника підприємства і печатки (у разі наявності) та актуальними на час проведення торгів.
Всі копії документів повинні бути завірені підписом керівника підприємства і печаткою (у разі наявності).
* Інша інформація:
Учасник, пропозиція якого визнана системою найдешевшою, протягом трьох робочих днів з дня отримання кваліфікації переможця, надсилає для оцінки документи, які були їм розміщені в електронному вигляді.
Неотримання Замовником вказаних вище документів у зазначений термін, або надання неповного комплекту документів, або надання документів, що не відповідають умовам оголошення, є підставою для відхилення пропозиції учасника.
*Один Учасник має право подати лише одну пропозицію до кожної окремої Закупівлі. Усі сторінки пропозиції Учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки (у разі її наявності).
* Учасник відповідає за одержання всіх необхідних документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання.
*Витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни аукціону чи визнання аукціону таким, що не відбувся).
*Учасник гарантує якість послуг, що постачається замовнику за Договором (гарантія якості діє протягом установленного строку.)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, Київська область, Київ, Введенська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2016  —  30 грудня 2016
ДК 021:2015: 79714000-2 — Послуги зі спостереження
ДК 016:2010: 80.20.10 — Послуги систем безпеки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо відповідності критеріям наказу МВС
Дата подання: 05 серпня 2016 16:40
Відповідно до додатку 1 "Технічні вимоги", однією з вимог до учасників є відповідність критеріям (розміщення органів державної влади) наказу МВС України від 01.09.2015 року № 1053. Просимо звернути увагу, що зазначеним наказом затверджено критерії, відповідно до яких об'єкти включаються до переліку окремих особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями на підставі договорів про надання охоронних послуг. Просимо надати роз'яснення, яким чином у такому випадку суб'єкт охоронної діяльності має відповідати вищезгаданому наказу МВС? Чи мається у даному випадку, що до Замовник до участі у даних торгах запрошує виключно державні підприємства та організації? Якщо у даному випадку все ж таки мається на увазі, що такі критерії наявні у Замовника, то слід звернути увагу на наступне. Згідно розділу І зазначених Критеріїв, критерії встановлюються з метою визначення об’єктів, на підставі пропозицій державних органів в порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 19 червня 2013 року № 421 «Про затвердження Порядку визначення переліку окремих особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями». Тобто наявність зазначених критеріїв не означає віднесення Замовника до переліку особливо важливих об'єктів. Крім того, станом на сьогодні, Управління освіти Подільської РДА не віднесено до Переліку обєктів, визначених постановою КМУ від 10.08.1993 № 615. Просимо надати відповідь на вище згадані запитання та навести правові підстави щодо включення вимог "про критерії" до даного предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Управління освіти ПРДА, є державною організацією, і відповідно заклади освіти теж є державними. Ми у своїх технічних вимогам зазначаємо наказ МВС України від 01.09.2015 № 1053., тому охороняти та бути впевненими за належне виконання договору мають підприємства, які відповідають належним вимогам, тому, що охорона життя і здоровья дитини, це дуже важливо.
Повторне звернення щодо наказу МВС України від 01.09.2015 № 1053
Дата подання: 08 серпня 2016 12:38
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Повторно просимо надати роз'яснення щодо наявності у додатку 1 "Технічні вимоги" вимоги Замовника про відповідність критеріям (розміщення органів державної влади) наказу МВС України від 01.09.2015 року № 1053, якщо у встановленому Законом порядку державну організацію Управління освіти ПРДА не внесено до Переліку об'єктів, визначених постановою КМУ від 10.08.1993 № 615, який формується на підставі критеріїв згідно наказу МВС України від 01.09.2015 року № 1053. Відповідь просимо надати з посиланням відповідні нормативно-правові акти, з урахуванням норм ст. 19 Конституції України, а не на підставі власного суб'єктивного переконання щодо важливості охорони.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пропозиція Учасника повинна відповідати усім технічним вимогам Замовника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-08-03-000302-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТЯЗЬ-КБ", Код ЄДРПОУ:37961573
Дата подання: 05 серпня 2016 12:53
ДКТ містить дискримінаційну вимогу
Вимога щодо того, щоб "Працівники Учасника повинні мати визначені Законом права та повноваження на озброєну охорону та застосування владних функцій щодо правопорушників" є, на наш погляд дискримінаційною, оскільки лиш Поліція охорони може їй відповідати. При тому так зане "визначені Законом права та повноваження на озброєну охорону та застосування владних функцій щодо правопорушників" не може вирішальним чином вплинути на якість послуг з охорони.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2016 13:24
На вимоги замовника достатньо, що учасник на дасть підтвердження в довільній формі про тісну оперативну взаємодію з Київським міським управлінням ГУМВС, ліцензію на право займатися діяльністю охоронною діяльністю та для нас дуже важливо наявність не менш ніж 2 (два) документально підтверджених відгуків від організацій (замовників), щодо виконання зазначеного виду послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу
На вимоги замовника достатньо, що учасник на дасть підтвердження в довільній формі про тісну оперативну взаємодію з Київським міським управлінням ГУМВС, ліцензію на право займатися діяльністю охоронною діяльністю та для нас дуже важливо наявність не менш ніж 2 (два) документально підтверджених відгуків від організацій (замовників), щодо виконання зазначеного виду послуг.
Номер вимоги: UA-2016-08-03-000302-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Консалт СВ, Код ЄДРПОУ:34538229
Дата подання: 08 серпня 2016 16:40
Вимога щодо виключення дискримінаційних вимог
Просимо виключити з додатку 1 "Технічні вимоги" вимогу щодо відповідності учасника критеріям (розміщення органів державної влади) наказу МВС України від 01.09.2015 року № 1053 з наступних підстав. Зазначеним наказом затверджено критерії, відповідно до яких об'єкти включаються до переліку окремих особливо важливих об'єктів права державної власності у наступному порядку. Відповідно до постанови КМУ від 19 червня 2013 р. № 421 пропозиції щодо включення об’єктів до переліку подають МВС центральні органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, інші державні органи. Попередній розгляд пропозицій про включення об’єктів до переліку, підготовка висновків і рекомендацій щодо такого включення здійснюються Державною службою охорони при МВС (наразі - Управлінням поліції охорони) із залученням уповноважених представників Міноборони та СБУ (за згодою) та у разі потреби Фонду державного майна. З урахуванням висновків і рекомендацій Державної служби охорони при МВС (Управління поліції охорони) зазначене Міністерство за погодженням із заінтересованими органами складає проект переліку та подає його в установленому порядку на затвердження Кабінету Міністрів України. Внесення доповнень до переліку, а також у разі потреби його щорічний перегляд здійснюються за рішенням Кабінету Міністрів України на підставі пропозицій МВС. Виключення об’єкта з переліку здійснюється за процедурою, установленою у Порядку для включення об’єктів до переліку.
Станом на дату оприлюднення Замовником оголошення про закупівлю, Управління освіти Подільської районної у місті Києві державної адміністрації не віднесено до Переліку об'єктів, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 10.08.1993 № 615 (крім Київської міської ради, виконавчого органу Київської міської ради
(Київська міська державна адміністрація) (м. Київ) ).
Відповідно до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
З метою запобігання оскарження процедури закупівлі, у звязку з відсутністю юридичної особи Замовника у Перелікузу об'єктів, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 10.08.1993 № 615, правові підстави для вимоги відповідності учасника наказу МВС України від 01.09.205 № 1053 відсутні.
У зв'язку з вищевикладеним, просимо привести у відповідність до вимог чинного законодавства вимоги до предмета закупівлі згідно оголошення № UA-2016-08-03-000302-a.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 серпня 2016 17:04
Вимога надіслана з порушенням регламенту електронного майданчика:
п. 15.1., натомість період уточнень завершено 08.08.2016. о 15.00.
Вимогу відхилено.
Вимога надіслана з порушенням регламенту електронного майданчика:
п. 15.1., натомість період уточнень завершено 08.08.2016. о 15.00.
Вимогу відхилено.

Документи

08 серпня 2016 16:58
SCAN ОНОВЛЕНЕ ЗАМОВНИКИ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2016 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ" 49 000,00
UAH з ПДВ
31 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТЯЗЬ-КБ" 78 250,00
UAH з ПДВ
31 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ АНТИТЕРОР" 60 000,00
UAH з ПДВ
36 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Холдинг Група компаній Атлант 63 000,00
UAH з ПДВ
37 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Управління поліції охорони в м. Києві 71 750,00
UAH з ПДВ
45 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2016 16:39
8 НОВИЙ
11 серпня 2016 16:13
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ НОВА
10 серпня 2016 15:48
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
10 серпня 2016 15:48
12.pdf
10 серпня 2016 15:48
11.pdf
10 серпня 2016 15:48
10.pdf
10 серпня 2016 15:48
9.pdf
10 серпня 2016 15:48
8.pdf
10 серпня 2016 15:48
7.pdf
10 серпня 2016 15:48
6.pdf
10 серпня 2016 15:48
5.pdf
10 серпня 2016 15:47
4.pdf
10 серпня 2016 15:47
3.pdf
10 серпня 2016 15:47
2.pdf
10 серпня 2016 15:47
1.pdf

Публічні документи

10 серпня 2016 13:25
IMG_0218.jpg
10 серпня 2016 13:22
проток3.pdf
10 серпня 2016 13:22
проток2.pdf
10 серпня 2016 13:22
проток1.pdf
10 серпня 2016 13:22
пдв.pdf
10 серпня 2016 13:22
осн умови дог.pdf
10 серпня 2016 13:21
інформ.pdf
10 серпня 2016 13:21
згода перс дані.pdf
10 серпня 2016 13:21
ЄП.pdf
10 серпня 2016 13:21
довідка ст.17.pdf
10 серпня 2016 13:20
лв3.pdf
10 серпня 2016 13:20
лв2.pdf
10 серпня 2016 13:20
лв1.pdf
10 серпня 2016 13:18
пропоз.pdf

Публічні документи

10 серпня 2016 18:59
Умови договору.pdf
10 серпня 2016 18:59
Протокол №1.pdf
10 серпня 2016 18:59
Ліцензія.pdf
10 серпня 2016 18:59
Згода.pdf
10 серпня 2016 18:58
Відгук 2.pdf
10 серпня 2016 18:58
Відгук 1.pdf
10 серпня 2016 18:57
Пропозиція.pdf

Публічні документи

10 серпня 2016 16:59
Витяг з реєстру пдв.pdf
10 серпня 2016 16:58
Цінова пропозиція.pdf
10 серпня 2016 16:58
Відгуки.pdf

Публічні документи

09 серпня 2016 15:10
сертифікат.jpg
09 серпня 2016 15:03
відповідальність.jpg
09 серпня 2016 15:03
Госп діяльність.jpg
09 серпня 2016 15:02
Дов мат часть 1.jpg
09 серпня 2016 15:02
Дов мат часть 2.jpg
09 серпня 2016 15:02
Довіреність Бородавка.jpg
09 серпня 2016 15:01
додаток 2.jpg
09 серпня 2016 15:01
Додаток 3.jpg
09 серпня 2016 14:59
Доручення Ладнюк.jpg
09 серпня 2016 14:59
заборгованість.jpg
09 серпня 2016 14:59
Згода.jpg
09 серпня 2016 14:59
інформ про учас.jpg
09 серпня 2016 14:59
корупція.jpg
09 серпня 2016 14:58
Лист відгук 1.jpg
09 серпня 2016 14:58
Лист відгук 2.jpg
09 серпня 2016 14:58
Ліцензія.jpg
09 серпня 2016 14:58
Нак УПО.jpg
09 серпня 2016 14:58
Наказ НПУ.jpg
09 серпня 2016 14:57
офшори.jpg
09 серпня 2016 14:57
судимість.jpg
09 серпня 2016 14:57
Цінова пропозиція.jpg
09 серпня 2016 14:57
Цінова пропозиція 2.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТЯЗЬ-КБ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ АНТИТЕРОР"

ТОВ Холдинг Група компаній Атлант

Управління поліції охорони в м. Києві

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ"
#36214268
Рішення скасоване 31 499,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2016 16:51
ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ"
#36214268
Рішення скасоване 31 499,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2016 17:02
ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ"
#36214268
Рішення скасоване 31 499,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2016 17:53
ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ"
#36214268
Переможець 31 499,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2016 09:16

Документи

18 серпня 2016 16:43
178.1.pdf

Документи

18 серпня 2016 16:59
178.1.pdf

Документи

18 серпня 2016 17:44
178.1.pdf
18 серпня 2016 17:05
178.1.pdf

Документи

19 серпня 2016 13:19
конгрес.pdf
18 серпня 2016 17:57
178.1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2016 09:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ"
#36214268
31 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 серпня 2016 13:19
конгрес.pdf
18 серпня 2016 17:57
178.1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
конгрес.pdf укладений
30 серпня 2016 17:25