Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція приміщень дошкільного навчального закладу № 32 по вул.Якубовського,10 в м. Житомирі
Очікувана вартість
10 299 007,00 UAH
UA-2016-08-02-000181-b ● 2865b4f8a8d44201b7452dd5b005933d
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36072499 |
Місцезнаходження: | 10014, Украина , Житомирская обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2 |
Контактна особа: |
Дмитро Болейко +380975785428 ukbgmr@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
14.02.2014, за результатами процедури відкритих торгів, між Управлінням капітального будівництва та ПРБФ «Комунальник» було укладено договір на виконання робіт по об’єкту «Реконструкція приміщень дошкільного навчального закладу №32 по вул. Якубовського, 10 в м.Житомирі» на суму 10 368 492,00 грн. (десять мільйонів триста шістдесят вісім тисяч чотириста дев’яносто дві грн. 00 коп.) з ПДВ. В 2015 році передбачене договором фінансування було освоєно в повному обсязі, проте внаслідок зміни проектних рішень та здорожчання вартості будівельних матеріалів (проект та договірна ціна розроблені в цінах 2012 року), передбачений проектом комплекс робіт не було виконано у зв’язку із чим виникла необхідність у коригуванні проекту.
Відкориговану проектну документацію по об’єкту «Реконструкція приміщень дошкільного навчального закладу №32 по вул. Якубовського, 10 в м. Житомирі (корегування)» було надано на розгляд до Філії Державного підприємства «Укрдержбудекспертиза» у Житомирській області, за результатами розгляду якої, було отримано позитивний експертний звіт №06-0268-16 від 08.06.2016 на загальну кошторисну вартість в розмірі 22 836,322 тис. грн.
Відкоригований проект є продовженням робіт з реконструкції приміщень дошкільного навчального закладу №32 по вул. Якубовського, 10 в м. Житомирі та становить невід’ємну частину від первісного проекту.
Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до:
– несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними;
– призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим;
– збільшення вартості робіт, через необхідність закладення у кошторис доставки та/або перебазування матеріалів, обладнання та механізмів новим виконавцем робіт;
– законодавство України передбачає реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт і при зміні підрядника, внесення змін до неї. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартість, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому.
Виходячи з вищесказаного, а також враховуючи те, що на території будівельного майданчика знаходяться придбані та завезені ПРБФ «Комунальник» матеріали, необхідні ресурси та обладнання, які забезпечують виконання робіт в найкоротші терміни та зменшують значну суму витрат на їх перебазування, вважаємо за доцільне доручити виконання даних робіт, які технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором, генпідрядникові ПРБФ «Комунальник», що дозволить:
– забезпечити сумісність або уникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– забезпечити сумісність з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують належного завершення;
– забезпечити уніфікацію, стандартизацію та сумісність з наявними роботами в цілому;
– призведе до збереження гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до збереження і збільшення ефективності гарантійного та післягарантійного обслуговування;
– зменшити час виконання робіт, оскільки частина роботи вже виконана, на об’єкті знаходиться відповідне устаткування, матеріали, техніка, змонтовані відповідні інженерно-будівельні конструкції, а також знаходиться професійний кадровий інженерно-технічний склад і кваліфіковані робітники ПРБФ «Комунальник», які працюють на об’єкті із самого початку будівництва відповідного об’єкта;
– зменшити витрати держаних коштів на доопрацювання даних робіт;
– підвищити ефективність та забезпечити якісне виконання робіт необхідних для належного завершення будівництва в цілому;
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
– Господарський Кодекс України від 16.01.2003 № 436-IV (зі змінами);
– Цивільний Кодекс України від 16.01.2003 № 435-IV (зі змінами);
– Закон України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VII (зі змінами);
– Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві»;
– Договір № 7 від 14.02.2014 про закупівлю робіт по об’єкту «Реконструкція приміщень дошкільного навчального закладу №32 по вул. Якубовського, 10 в м. Житомирі»;
– Експертний висновок інженера технічного нагляду;
– Експертний висновок філії Державного науково-дослідного та проектно-вишукувального інституту «НДІпроектреконструкція»;
– Експертний звіт №06-0268-16 від 08.06.2016 року.
Відкориговану проектну документацію по об’єкту «Реконструкція приміщень дошкільного навчального закладу №32 по вул. Якубовського, 10 в м. Житомирі (корегування)» було надано на розгляд до Філії Державного підприємства «Укрдержбудекспертиза» у Житомирській області, за результатами розгляду якої, було отримано позитивний експертний звіт №06-0268-16 від 08.06.2016 на загальну кошторисну вартість в розмірі 22 836,322 тис. грн.
Відкоригований проект є продовженням робіт з реконструкції приміщень дошкільного навчального закладу №32 по вул. Якубовського, 10 в м. Житомирі та становить невід’ємну частину від первісного проекту.
Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до:
– несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними;
– призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим;
– збільшення вартості робіт, через необхідність закладення у кошторис доставки та/або перебазування матеріалів, обладнання та механізмів новим виконавцем робіт;
– законодавство України передбачає реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт і при зміні підрядника, внесення змін до неї. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартість, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому.
Виходячи з вищесказаного, а також враховуючи те, що на території будівельного майданчика знаходяться придбані та завезені ПРБФ «Комунальник» матеріали, необхідні ресурси та обладнання, які забезпечують виконання робіт в найкоротші терміни та зменшують значну суму витрат на їх перебазування, вважаємо за доцільне доручити виконання даних робіт, які технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором, генпідрядникові ПРБФ «Комунальник», що дозволить:
– забезпечити сумісність або уникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– забезпечити сумісність з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують належного завершення;
– забезпечити уніфікацію, стандартизацію та сумісність з наявними роботами в цілому;
– призведе до збереження гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до збереження і збільшення ефективності гарантійного та післягарантійного обслуговування;
– зменшити час виконання робіт, оскільки частина роботи вже виконана, на об’єкті знаходиться відповідне устаткування, матеріали, техніка, змонтовані відповідні інженерно-будівельні конструкції, а також знаходиться професійний кадровий інженерно-технічний склад і кваліфіковані робітники ПРБФ «Комунальник», які працюють на об’єкті із самого початку будівництва відповідного об’єкта;
– зменшити витрати держаних коштів на доопрацювання даних робіт;
– підвищити ефективність та забезпечити якісне виконання робіт необхідних для належного завершення будівництва в цілому;
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
– Господарський Кодекс України від 16.01.2003 № 436-IV (зі змінами);
– Цивільний Кодекс України від 16.01.2003 № 435-IV (зі змінами);
– Закон України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VII (зі змінами);
– Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві»;
– Договір № 7 від 14.02.2014 про закупівлю робіт по об’єкту «Реконструкція приміщень дошкільного навчального закладу №32 по вул. Якубовського, 10 в м. Житомирі»;
– Експертний висновок інженера технічного нагляду;
– Експертний висновок філії Державного науково-дослідного та проектно-вишукувального інституту «НДІпроектреконструкція»;
– Експертний звіт №06-0268-16 від 08.06.2016 року.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2016 15:17 |
Оскарження наміру укласти договір: | 13 серпня 2016 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
Реконструкція приміщень дошкільного навчального закладу № 32 по вул.Якубовського,10 в м. Житомирі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Украина, Житомирская область, Житомир, ву. Якубовського, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2016
—
31 грудня 2016
ДК 021:2015: 45214100-1 — Будівництво дитячих садків
Тендерна документація
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Привана ремонтно-будівельна фірма "Комунальник" #20425612 |
Переможець |
10 053 680,40
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2016 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 17:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2019 14:54
|
Додаткова угода №6.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2019 14:53
|
Додаткова угода №5.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2019 18:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2017 22:03
|
Документ Microsoft Word.docx | зміни до договору |
22 липня 2017 22:00
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2016 11:56
|
dogovir_komun_dnz_32.doc | укладений |
15 серпня 2016 11:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у зв'язку із зміною умов фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 120 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція п. 3.1., п. 4.1.1. та додатків №2, №3 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція додатку №1 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |