Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приміщень дошкільного навчального закладу № 32 по вул.Якубовського,10 в м. Житомирі
Очікувана вартість
10 299 007,00 UAH
UA-2016-08-02-000181-b 2865b4f8a8d44201b7452dd5b005933d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дмитро Болейко

+380975785428 ukbgmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження: 10014, Украина , Житомирская обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа: Дмитро Болейко
+380975785428
ukbgmr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
14.02.2014, за результатами процедури відкритих торгів, між Управлінням капітального будівництва та ПРБФ «Комунальник» було укладено договір на виконання робіт по об’єкту «Реконструкція приміщень дошкільного навчального закладу №32 по вул. Якубовського, 10 в м.Житомирі» на суму 10 368 492,00 грн. (десять мільйонів триста шістдесят вісім тисяч чотириста дев’яносто дві грн. 00 коп.) з ПДВ. В 2015 році передбачене договором фінансування було освоєно в повному обсязі, проте внаслідок зміни проектних рішень та здорожчання вартості будівельних матеріалів (проект та договірна ціна розроблені в цінах 2012 року), передбачений проектом комплекс робіт не було виконано у зв’язку із чим виникла необхідність у коригуванні проекту.
Відкориговану проектну документацію по об’єкту «Реконструкція приміщень дошкільного навчального закладу №32 по вул. Якубовського, 10 в м. Житомирі (корегування)» було надано на розгляд до Філії Державного підприємства «Укрдержбудекспертиза» у Житомирській області, за результатами розгляду якої, було отримано позитивний експертний звіт №06-0268-16 від 08.06.2016 на загальну кошторисну вартість в розмірі 22 836,322 тис. грн.
Відкоригований проект є продовженням робіт з реконструкції приміщень дошкільного навчального закладу №32 по вул. Якубовського, 10 в м. Житомирі та становить невід’ємну частину від первісного проекту.
Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до:
– несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними;
– призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим;
– збільшення вартості робіт, через необхідність закладення у кошторис доставки та/або перебазування матеріалів, обладнання та механізмів новим виконавцем робіт;
– законодавство України передбачає реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт і при зміні підрядника, внесення змін до неї. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартість, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому.
Виходячи з вищесказаного, а також враховуючи те, що на території будівельного майданчика знаходяться придбані та завезені ПРБФ «Комунальник» матеріали, необхідні ресурси та обладнання, які забезпечують виконання робіт в найкоротші терміни та зменшують значну суму витрат на їх перебазування, вважаємо за доцільне доручити виконання даних робіт, які технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором, генпідрядникові ПРБФ «Комунальник», що дозволить:
– забезпечити сумісність або уникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– забезпечити сумісність з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують належного завершення;
– забезпечити уніфікацію, стандартизацію та сумісність з наявними роботами в цілому;
– призведе до збереження гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до збереження і збільшення ефективності гарантійного та післягарантійного обслуговування;
– зменшити час виконання робіт, оскільки частина роботи вже виконана, на об’єкті знаходиться відповідне устаткування, матеріали, техніка, змонтовані відповідні інженерно-будівельні конструкції, а також знаходиться професійний кадровий інженерно-технічний склад і кваліфіковані робітники ПРБФ «Комунальник», які працюють на об’єкті із самого початку будівництва відповідного об’єкта;
– зменшити витрати держаних коштів на доопрацювання даних робіт;
– підвищити ефективність та забезпечити якісне виконання робіт необхідних для належного завершення будівництва в цілому;

Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
– Господарський Кодекс України від 16.01.2003 № 436-IV (зі змінами);
– Цивільний Кодекс України від 16.01.2003 № 435-IV (зі змінами);
– Закон України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VII (зі змінами);
– Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві»;
– Договір № 7 від 14.02.2014 про закупівлю робіт по об’єкту «Реконструкція приміщень дошкільного навчального закладу №32 по вул. Якубовського, 10 в м. Житомирі»;
– Експертний висновок інженера технічного нагляду;
– Експертний висновок філії Державного науково-дослідного та проектно-вишукувального інституту «НДІпроектреконструкція»;
– Експертний звіт №06-0268-16 від 08.06.2016 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2016 15:17
Оскарження наміру укласти договір: 13 серпня 2016 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
Реконструкція приміщень дошкільного навчального закладу № 32 по вул.Якубовського,10 в м. Житомирі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Украина, Житомирская область, Житомир, ву. Якубовського, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 45214100-1 — Будівництво дитячих садків

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Привана ремонтно-будівельна фірма "Комунальник"
#20425612
Переможець 10 053 680,40
UAH з ПДВ
02 серпня 2016 15:17

Документи

02 серпня 2016 15:17
Електронний підпис
02 серпня 2016 11:59
protokol_dnz_32_aktsept.doc
02 серпня 2016 11:59
protokol_dnz_3__ch_predmet.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2016 15:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Привана ремонтно-будівельна фірма "Комунальник"
#20425612
10 053 680,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 серпня 2016 15:17
Електронний підпис
02 серпня 2016 11:59
protokol_dnz_32_aktsept.doc
02 серпня 2016 11:59
protokol_dnz_3__ch_predmet.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 17:07
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 14:54
Додаткова угода №6.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 14:53
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
18 жовтня 2019 18:03
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2017 22:03
Документ Microsoft Word.docx зміни до договору
22 липня 2017 22:00
Електронний підпис укладений
15 серпня 2016 11:56
dogovir_komun_dnz_32.doc укладений
15 серпня 2016 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у зв'язку із зміною умов фінансування.
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 120
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 3.1., п. 4.1.1. та додатків №2, №3 до договору
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція додатку №1 до договору
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 серпня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 10 053 680,40
UAH (в тому числі ПДВ 1 675 613,40 UAH)