Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20910974 |
Місцезнаходження: | 55000, Україна , Миколаївська обл., Южноукраїнськ, вул. Дружби Народів буд. 48 |
Контактна особа: |
Нестер Зінаїда Степанівна 380979203133 yuzhvk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2016 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2016 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2016 09:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2016 13:58 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2016 13:58 |
Очікувана вартість: | 9 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 98,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вартість товару включає доставку товару Замовнику за його місцем знаходження. Розрахунок за отриманий товар здійснюється на підставі виставленого рахунку, протягом 10 днів з моменту його надання, після поставки товару. Картки обліку: - Заява про реєстрацію місця проживання (папір А-4 офсетний, друк двохсторонній, кількість 2500 шт.) ; - Заява про реєстрацію місця проживання малолітньої дитини (папір А-4 офсетний, друк двохсторонній, кількість 2000 шт. ) - Заява про реєстрацію місця перебування (папір А-4 офсетний, друк двохсторонній, кількість 500 шт.; - Заява про внесення змін (папір А-4 офсетний, друк двохсторонній, кількість 2000 шт.); - Заява про зняття з реєстрації місця проживання (папір А-4 офсетний, друк двохсторонній, кількість 2500 шт.); Адресна картка особи (папір А-5 ватман, друк двохсторонній, кількість 2500 шт.); - Картка реєстрації особи (папір А-5 ватман, друк двохсторонній, кількість 2500 шт.); - Інвентарна картка № __ обліку основних засобів в бюджетних установах (папір А-5 ватман, друк двохсторонній, кількість 400 шт.)
- Заява про реєстрацію місця проживання ( папір А-4 офсетний, друк двохсторонній, кількість 2500 шт.) ; - Заява про реєстрацію місця проживання малолітньої дитини (папір А-4 офсетний, друк двохсторонній, кількість 2000 шт. ) - Заява про реєстрацію місця перебування ( папір А-4 офсетний, друк двохсторонній, кількість 500 шт.; - Заява про внесення змін (папір А-4 офсетний, друк двохсторонній, кількість 2000 шт.); - Заява про зняття з реєстрації місця проживання (папір А-4 офсетний, друк двохсторонній, кількість 2500 шт.); Адресна картка особи (папір А-5 ватман, друк двохсторонній, кількість 2500 шт.); - Картка реєстрації особи (папір А-5 ватман, друк двохсторонній, кількість 2500 шт.); - Інвентарна картка № __ обліку основних засобів в бюджетних установах (папір А-5 ватман, друк двохсторонній, кількість 400 шт.). Зразки в електронному вигляді наявні,
Вартість товару включає доставку товару Замовнику за його місцем знаходження. Розрахунок за отриманий товар здійснюється на підставі виставленого рахунку, протягом 10 днів з моменту його надання, після поставки товару.
- Заява про реєстрацію місця проживання (папір А-4 офсетний, друк двохсторонній, кількість 2500 шт.) ;
- Заява про реєстрацію місця проживання малолітньої дитини (папір А-4 офсетний, друк двохсторонній, кількість 2000 шт. );
- Заява про реєстрацію місця перебування (папір А-4 офсетний, друк двохсторонній, кількість 500 шт.;
- Заява про внесення змін (папір А-4 офсетний, друк двохсторонній, кількість 2000 шт.);
- Заява про зняття з реєстрації місця проживання (папір А-4 офсетний, друк двохсторонній, кількість 2500 шт.);
- Адресна картка особи (папір А-5 ватман, друк двохсторонній, кількість 2500 шт.);
- Картка реєстрації особи (папір А-5 ватман, друк двохсторонній, кількість 2500 шт.);
- Інвентарна картка № __ обліку основних засобів в бюджетних установах (папір А-5 ватман, друк двохсторонній, кількість 400 шт.)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2016 15:02 |
КАРТКА РЕЄСТР. ОСОБИ Д4.doc |
28 липня 2016 15:02 |
зміна перейменування вулиці.docx |
28 липня 2016 15:01 |
Заява-реєстрперебув.Д8.doc |
28 липня 2016 15:01 |
Заява-зн. з реєстр.Д11.doc |
28 липня 2016 15:00 |
заява- реєстрація Д6.doc |
28 липня 2016 15:00 |
Заява- реєстр.дитини.doc |
28 липня 2016 14:59 |
Бланк.pdf |
28 липня 2016 14:59 |
АДРЕСНА КАРТКА ОСОБИ Д5.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2016 15:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Волошко Марина Олександрівна |
3 784,00
UAH з ПДВ
|
2 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ООО "Поліграф-Сервіс" |
3 648,00
UAH з ПДВ
|
2 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович |
4 060,00
UAH з ПДВ
|
3 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Севастян Лариса Петрівна |
3 420,00
UAH з ПДВ
|
3 420,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Греченко Дмитро Миколайович |
3 697,00
UAH з ПДВ
|
3 697,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПГО "Центр виробничої практики інвалідів АТО "Літопис" |
6 810,00
UAH з ПДВ
|
3 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтердрук" |
4 267,00
UAH з ПДВ
|
4 267,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Франко Пак |
6 475,00
UAH з ПДВ
|
4 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спринт-Сервіс" |
6 300,00
UAH з ПДВ
|
5 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФЛП "Петришин Гнат Миколайович" |
5 235,00
UAH з ПДВ
|
5 235,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КЛАС |
8 530,00
UAH з ПДВ
|
6 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Кравченко Я.О. |
6 200,00
UAH з ПДВ
|
6 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ "Імекс-ЛТД" |
8 663,00
UAH з ПДВ
|
8 663,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНА ДРУКАРНЯ" |
9 600,00
UAH з ПДВ
|
9 600,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Волошко Марина Олександрівна #2901023766 |
Переможець |
2 900,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2016 13:21
|