Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картки обліку
Очікувана вартість
9 800,00 UAH
UA-2016-07-27-000255-a 648e14aa2e4449978f6f30ad8359b399
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис не накладено

Контакти

Нестер Зінаїда Степанівна

380979203133 yuzhvk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20910974
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., Южноукраїнськ, вул. Дружби Народів буд. 48
Контактна особа: Нестер Зінаїда Степанівна
380979203133
yuzhvk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2016 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2016 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2016 09:00
Початок аукціону: 05 серпня 2016 13:58
Початок аукціону: 05 серпня 2016 13:58
Очікувана вартість: 9 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 98,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вартість товару включає доставку товару Замовнику за його місцем знаходження. Розрахунок за отриманий товар здійснюється на підставі виставленого рахунку, протягом 10 днів з моменту його надання, після поставки товару. Картки обліку: - Заява про реєстрацію місця проживання (папір А-4 офсетний, друк двохсторонній, кількість 2500 шт.) ; - Заява про реєстрацію місця проживання малолітньої дитини (папір А-4 офсетний, друк двохсторонній, кількість 2000 шт. ) - Заява про реєстрацію місця перебування (папір А-4 офсетний, друк двохсторонній, кількість 500 шт.; - Заява про внесення змін (папір А-4 офсетний, друк двохсторонній, кількість 2000 шт.); - Заява про зняття з реєстрації місця проживання (папір А-4 офсетний, друк двохсторонній, кількість 2500 шт.); Адресна картка особи (папір А-5 ватман, друк двохсторонній, кількість 2500 шт.); - Картка реєстрації особи (папір А-5 ватман, друк двохсторонній, кількість 2500 шт.); - Інвентарна картка № __ обліку основних засобів в бюджетних установах (папір А-5 ватман, друк двохсторонній, кількість 400 шт.)

Картки обліку (Бланки заяв) на суму 9800,00 грн.
- Заява про реєстрацію місця проживання ( папір А-4 офсетний, друк двохсторонній, кількість 2500 шт.) ; - Заява про реєстрацію місця проживання малолітньої дитини (папір А-4 офсетний, друк двохсторонній, кількість 2000 шт. ) - Заява про реєстрацію місця перебування ( папір А-4 офсетний, друк двохсторонній, кількість 500 шт.; - Заява про внесення змін (папір А-4 офсетний, друк двохсторонній, кількість 2000 шт.); - Заява про зняття з реєстрації місця проживання (папір А-4 офсетний, друк двохсторонній, кількість 2500 шт.); Адресна картка особи (папір А-5 ватман, друк двохсторонній, кількість 2500 шт.); - Картка реєстрації особи (папір А-5 ватман, друк двохсторонній, кількість 2500 шт.); - Інвентарна картка № __ обліку основних засобів в бюджетних установах (папір А-5 ватман, друк двохсторонній, кількість 400 шт.). Зразки в електронному вигляді наявні,
Вартість товару включає доставку товару Замовнику за його місцем знаходження. Розрахунок за отриманий товар здійснюється на підставі виставленого рахунку, протягом 10 днів з моменту його надання, після поставки товару.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14900 штуки
Картки обліку:
- Заява про реєстрацію місця проживання (папір А-4 офсетний, друк двохсторонній, кількість 2500 шт.) ;
- Заява про реєстрацію місця проживання малолітньої дитини (папір А-4 офсетний, друк двохсторонній, кількість 2000 шт. );
- Заява про реєстрацію місця перебування (папір А-4 офсетний, друк двохсторонній, кількість 500 шт.;
- Заява про внесення змін (папір А-4 офсетний, друк двохсторонній, кількість 2000 шт.);
- Заява про зняття з реєстрації місця проживання (папір А-4 офсетний, друк двохсторонній, кількість 2500 шт.);
- Адресна картка особи (папір А-5 ватман, друк двохсторонній, кількість 2500 шт.);
- Картка реєстрації особи (папір А-5 ватман, друк двохсторонній, кількість 2500 шт.);
- Інвентарна картка № __ обліку основних засобів в бюджетних установах (папір А-5 ватман, друк двохсторонній, кількість 400 шт.)
Розгорнути Згорнути
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 серпня 2016  —  21 серпня 2016
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
ДК 016:2010: 17.23.1 — Вироби канцелярські, паперові

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 28 липня 2016 10:16
Доброго дня! Уточніть, будь-ласка, позиції 6, 7, 8 - папір ватман - це мається на увазі білий папір щільністю 120 г/м2 чи може товстіший? Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо, що позиції 6,7,8 формат А-5 картону щільністю 170г/м2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2016 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Волошко Марина Олександрівна 3 784,00
UAH з ПДВ
2 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ООО "Поліграф-Сервіс" 3 648,00
UAH з ПДВ
2 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович 4 060,00
UAH з ПДВ
3 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Севастян Лариса Петрівна 3 420,00
UAH з ПДВ
3 420,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Греченко Дмитро Миколайович 3 697,00
UAH з ПДВ
3 697,00
UAH з ПДВ
Документи
ПГО "Центр виробничої практики інвалідів АТО "Літопис" 6 810,00
UAH з ПДВ
3 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтердрук" 4 267,00
UAH з ПДВ
4 267,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Франко Пак 6 475,00
UAH з ПДВ
4 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спринт-Сервіс" 6 300,00
UAH з ПДВ
5 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФЛП "Петришин Гнат Миколайович" 5 235,00
UAH з ПДВ
5 235,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КЛАС 8 530,00
UAH з ПДВ
6 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кравченко Я.О. 6 200,00
UAH з ПДВ
6 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ "Імекс-ЛТД" 8 663,00
UAH з ПДВ
8 663,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНА ДРУКАРНЯ" 9 600,00
UAH з ПДВ
9 600,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

01 серпня 2016 17:56
Паспорт1 Волошко.PDF
01 серпня 2016 17:56
Виписка Волошко.PDF
01 серпня 2016 17:56
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

02 серпня 2016 10:09
paket_ustanovc__raf_servis.rar
02 серпня 2016 10:09
paket_informat__ih_dovidok.rar
02 серпня 2016 10:09
paket_visnovki___ekspertiz.rar
02 серпня 2016 10:09
tsinova_propozitsiya.pdf

Публічні документи

02 серпня 2016 16:19
реквізити..pdf
02 серпня 2016 16:19
витяг.jpg
02 серпня 2016 16:19
Svid pro derzh reestr 2016-04 1.jpg
02 серпня 2016 16:19
pass......pdf
02 серпня 2016 16:19
IPN 2016-04.jpg
02 серпня 2016 16:19
_4060_00 пропозиція.pdf

Публічні документи

01 серпня 2016 12:48
1 001.jpg
01 серпня 2016 12:48
Севастян Л.П. код.jpg
01 серпня 2016 12:47
Виписка Севастян Л. П. 2.jpg
01 серпня 2016 12:47
Виписка Севастян Л. П 1.jpg

Публічні документи

04 серпня 2016 11:35
реквизиты Греченко Д.Н.pdf
04 серпня 2016 11:35
паспорт.pdf
04 серпня 2016 11:35
инн.pdf
04 серпня 2016 11:35
ед податок.pdf

Публічні документи

03 серпня 2016 12:56
statistika2_04_05_16.jpeg.jpeg
03 серпня 2016 12:56
statistika1_04_05_16.jpeg
03 серпня 2016 12:56
vityag2.jpg
03 серпня 2016 12:56
vityag1.jpg
03 серпня 2016 12:56
vityag_nds.jpeg
03 серпня 2016 12:56
informatsiya_na_tender.jpeg
03 серпня 2016 12:56
vedomosti_na_tender.jpeg

Публічні документи

01 серпня 2016 13:30
Интердрук Статистика2.pdf
01 серпня 2016 13:29
Интердрук Статистика1.pdf
01 серпня 2016 13:29
Интердрук реквизиты.docx
01 серпня 2016 13:27
Интердрук НДС.pdf
01 серпня 2016 13:27
Интердрук Наказ.pdf
01 серпня 2016 13:27
Витяг Интердрук.doc
01 серпня 2016 13:26
Южноукр виконком.doc

Публічні документи

02 серпня 2016 14:48
Свідоцтво ПДВ.pdf
02 серпня 2016 14:48
довідка_ЄДРПОУ.pdf
02 серпня 2016 14:48
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 серпня 2016 10:07
Реестр.pdf
01 серпня 2016 10:07
Регистрация.pdf
01 серпня 2016 10:07
НДС.pdf
01 серпня 2016 10:07
Витяг 2015.pdf
01 серпня 2016 10:07
Реестр.pdf
01 серпня 2016 10:07
Регистрация.pdf
01 серпня 2016 10:07
НДС.pdf
01 серпня 2016 10:07
Витяг 2015.pdf

Публічні документи

01 серпня 2016 16:11
dokumenti_petrishin.pdf

Публічні документи

01 серпня 2016 16:59
Пропозиція.doc

Публічні документи

01 серпня 2016 17:41
Svidoctvo_Kravchenko.pdf
01 серпня 2016 17:41
Document_USR_1000353566.rtf

Публічні документи

01 серпня 2016 09:35
цінова пропозиція.pdf
01 серпня 2016 09:35
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Волошко Марина Олександрівна

ООО "Поліграф-Сервіс"

ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович

ФОП Севастян Лариса Петрівна

ФОП Греченко Дмитро Миколайович

ПГО "Центр виробничої практики інвалідів АТО "Літопис"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтердрук"

ТОВ Франко Пак

Товариство з обмеженою відповідальністю "Спринт-Сервіс"

ФЛП "Петришин Гнат Миколайович"

ТОВ КЛАС

ФОП Кравченко Я.О.

Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ "Імекс-ЛТД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНА ДРУКАРНЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Волошко Марина Олександрівна
#2901023766
Переможець 2 900,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2016 13:21

Документи

08 серпня 2016 16:43
Картки обліку.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2016 13:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Волошко Марина Олександрівна
#2901023766
2 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 серпня 2016 16:43
Картки обліку.docx