Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля картриджів та сканера
Очікувана вартість
10 455,00 UAH
UA-2016-07-26-000258-a 95e320313ad34c19951ab57a6712987b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Заболотня Ганна Вікторівна

080444240440 dkl1978@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дитяча клінічна лікарня № 5 Святошинського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 00185011
Місцезнаходження: 03142, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Вернадського, 53
Контактна особа: Заболотня Ганна Вікторівна
080444240440
dkl1978@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2016 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2016 14:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2016 12:45
Очікувана вартість: 10 455,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Катридж Canon 703 - 6 шт.;Сканер Canon Cano Scan LIOE 120 - 1од. Картриджі мають бути оригінальні, аналоги не передбачені. Пропозицію надавати відповідно до документації

Катридж Canon 703 - 6 шт.;Сканер Canon Cano Scan LIOE 120 - 1од. Картриджі мають бути оригінальні, аналоги не передбачені. Пропозицію надавати відповідно до документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Катридж Canon 703 - 6 шт.;Сканер Canon Cano Scan LIOE 120 - 1од. Картриджі мають бути оригінальні, аналоги не передбачені. Пропозицію надавати відповідно до документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03142, Україна, Київ, Київ, бульвар Вернадського, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 серпня 2016  —  30 грудня 2016
ДК 021:2015: 30125000-1 — Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів
ДК 016:2010: 26.20.4 — Частини та приладдя до обчислювальних машин

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аналоги
Дата подання: 27 липня 2016 12:37
Сканер аналогичная модель будет рассматриваться?
Відповідь: да

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-07-26-000258-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ЧП "ОФОРТ", Код ЄДРПОУ:13322685
Дата подання: 27 липня 2016 06:56
Коректировка документу "Оголошення".
Предметом закупівлі є закупка товарів, а не послуг.
Слід скорегувати пункти Оголошення
3. Місце надання послуг: за адресою Замовника : бул. Вернадського, 53, м. Київ, 03142.
4. . Строк надання послуг: не більше 3 календарних днів з подачі заявки Замовника..
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 липня 2016 15:46
Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30-ти календарних днів на підставі накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Розгорнути Згорнути
Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30-ти календарних днів на підставі накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2016-07-26-000258-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ЧП "ОФОРТ", Код ЄДРПОУ:13322685
Дата подання: 27 липня 2016 06:58
Сроки поставки
Не вказаний строк поставки товарів по закупівлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 липня 2016 15:46
Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30-ти календарних днів на підставі накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Розгорнути Згорнути
Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30-ти календарних днів на підставі накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2016-07-26-000258-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ЧП "ОФОРТ", Код ЄДРПОУ:13322685
Дата подання: 27 липня 2016 07:02
Сроки оплати
Не вказані сроки оплати товарів по Закупівлі при наявності бюджетного фінансування, а тільки при їх відсутності.

У випадку затримки бюджетного фінансування, яке має на меті розрахунки за поставлений товар, Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 5-ти банківських днів з дня надходження таких коштів на його розрахунковий рахунок.
Згідно ч. 1 ст.23 Бюджетного кодексу України умовою виникнення платіжних зобов’язань за договором є наявність відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 липня 2016 15:45
Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30-ти календарних днів на підставі накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Розгорнути Згорнути
Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30-ти календарних днів на підставі накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Документи

Документи

Документи

27 липня 2016 13:53
відповідь на вимогу.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2016 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Винат Артем Валентинович 9 860,00
UAH з ПДВ
9 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2016 09:42
Паспорт_3.PDF
29 липня 2016 09:42
Паспорт_2.PDF
29 липня 2016 09:42
Паспорт_1.PDF
29 липня 2016 09:42
ЕДРПОУ.jpg
29 липня 2016 09:42
Виписка 2.jpg
29 липня 2016 09:42
Виписка 1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Винат Артем Валентинович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Винат Артем Валентинович
#3360211252
Переможець 9 860,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2016 15:58
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Винат Артем Валентинович #3360211252

№ рішення у справі

70/112-р/к

Дата рішення у справі

08.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2016 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Винат Артем Валентинович
#3360211252
9 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
№ 65 від 09.08.2016, картриджі, сканер.pdf укладений
16 серпня 2016 15:00