Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Закупівля картриджів та сканера
Очікувана вартість
10 455,00 UAH
UA-2016-07-26-000258-a ● 95e320313ad34c19951ab57a6712987b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дитяча клінічна лікарня № 5 Святошинського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 00185011 |
Місцезнаходження: | 03142, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Вернадського, 53 |
Контактна особа: |
Заболотня Ганна Вікторівна 080444240440 dkl1978@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2016 17:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2016 14:45 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2016 12:45 |
Очікувана вартість: | 10 455,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 53,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Катридж Canon 703 - 6 шт.;Сканер Canon Cano Scan LIOE 120 - 1од. Картриджі мають бути оригінальні, аналоги не передбачені. Пропозицію надавати відповідно до документації
Катридж Canon 703 - 6 шт.;Сканер Canon Cano Scan LIOE 120 - 1од. Картриджі мають бути оригінальні, аналоги не передбачені. Пропозицію надавати відповідно до документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Катридж Canon 703 - 6 шт.;Сканер Canon Cano Scan LIOE 120 - 1од. Картриджі мають бути оригінальні, аналоги не передбачені. Пропозицію надавати відповідно до документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03142, Україна, Київ, Київ, бульвар Вернадського, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 серпня 2016
—
30 грудня 2016
ДК 021:2015: 30125000-1 — Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів
ДК 016:2010: 26.20.4 — Частини та приладдя до обчислювальних машин
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2016 13:55 |
Придбання картриджів 26.07.2016.docx |
27 липня 2016 13:55 |
Придбання картриджів 26.07.2016.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
аналоги
Дата подання: 27 липня 2016 12:37
Сканер аналогичная модель будет рассматриваться?
Відповідь: да
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-07-26-000258-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ЧП "ОФОРТ", Код ЄДРПОУ:13322685
Дата подання: 27 липня 2016 06:56
Коректировка документу "Оголошення".
Предметом закупівлі є закупка товарів, а не послуг.
Слід скорегувати пункти Оголошення
3. Місце надання послуг: за адресою Замовника : бул. Вернадського, 53, м. Київ, 03142.
4. . Строк надання послуг: не більше 3 календарних днів з подачі заявки Замовника..
Слід скорегувати пункти Оголошення
3. Місце надання послуг: за адресою Замовника : бул. Вернадського, 53, м. Київ, 03142.
4. . Строк надання послуг: не більше 3 календарних днів з подачі заявки Замовника..
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 липня 2016 15:46
Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30-ти календарних днів на підставі накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Розгорнути
Згорнути
Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30-ти календарних днів на підставі накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2016-07-26-000258-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ЧП "ОФОРТ", Код ЄДРПОУ:13322685
Дата подання: 27 липня 2016 06:58
Сроки поставки
Не вказаний строк поставки товарів по закупівлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 липня 2016 15:46
Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30-ти календарних днів на підставі накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Розгорнути
Згорнути
Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30-ти календарних днів на підставі накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2016-07-26-000258-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ЧП "ОФОРТ", Код ЄДРПОУ:13322685
Дата подання: 27 липня 2016 07:02
Сроки оплати
Не вказані сроки оплати товарів по Закупівлі при наявності бюджетного фінансування, а тільки при їх відсутності.
У випадку затримки бюджетного фінансування, яке має на меті розрахунки за поставлений товар, Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 5-ти банківських днів з дня надходження таких коштів на його розрахунковий рахунок.
Згідно ч. 1 ст.23 Бюджетного кодексу України умовою виникнення платіжних зобов’язань за договором є наявність відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань).
Розгорнути
Згорнути
У випадку затримки бюджетного фінансування, яке має на меті розрахунки за поставлений товар, Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 5-ти банківських днів з дня надходження таких коштів на його розрахунковий рахунок.
Згідно ч. 1 ст.23 Бюджетного кодексу України умовою виникнення платіжних зобов’язань за договором є наявність відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань).
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 липня 2016 15:45
Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30-ти календарних днів на підставі накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Розгорнути
Згорнути
Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30-ти календарних днів на підставі накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Винат Артем Валентинович #3360211252 |
Переможець |
9 860,00
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2016 15:58
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
№ 65 від 09.08.2016, картриджі, сканер.pdf | укладений |
16 серпня 2016 15:00
|