Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт обідніх столів на металевому каркасі з заміною стільниць
Очікувана вартість
16 000,00 UAH
UA-2016-07-21-000345-a 7f67a463bc604833a84a8284ad93f5a7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Копотун Ірина Миколаївна

380444974181 bsp-@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Будинок соціального піклування
Код ЄДРПОУ: 26267545
Місцезнаходження: 03061, Україна , Київська обл., Київ, Суздальська, 4/6
Контактна особа: Копотун Ірина Миколаївна
380444974181
bsp-@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2016 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2016 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2016 14:00
Очікувана вартість: 16 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Файл з детальним описом прикріплений до закупівлі. Процедура закупівлі скорочена у зв'язку з нагальною потребою.

Файл з детальним описом прикріплений до закупівлі. Процедура закупівлі скорочена у зв'язку з нагальною потребою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Файл з детальним описом прикріплений до закупівлі. Процедура закупівлі скорочена у зв'язку з нагальною потребою.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03061, Україна, Київська область, Київ, Суздальська, 4/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2016  —  30 серпня 2016
ДК 021:2015: 50850000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування меблів
ДК 016:2010: 95.24 — Ремонтування меблів і домашнього начиння

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнение требований закупки
Дата подання: 22 липня 2016 13:02
1 Почему толщина столешницы указана 300 мм? Это такое особое требование? 2. Какой конкретно разрешительный документ и от какой организации подразумевается в тексте "Копія дозвільних документів на господарьску діяльність" ?
Відповідь: Шановний Кандидат - Переможець, товщина стільниці не має значення - на Ваше розуміння. Щодо дозвільних документів, мається на увазі
Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 липня 2016 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Цуриков Сергей Иванович 16 000,00
UAH з ПДВ
16 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Цурiков Сергiй Iванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Цуриков Сергей Иванович
#2020202937
Переможець 16 000,00
UAH з ПДВ
27 липня 2016 13:47

Документи

27 липня 2016 13:43
Ремонт столів.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2016 13:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Цуриков Сергей Иванович
#2020202937
16 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 липня 2016 13:43
Ремонт столів.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Ремонт столів.pdf укладений
01 серпня 2016 12:20