Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перев’язувальний матеріал.
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2016-07-12-000035-a ● b547ecadb79546bea8f87bc07546f01e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 3 м.Маріуполя" |
Код ЄДРПОУ: | 37885283 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, проспект Леніна, 80 |
Контактна особа: |
Хозяинова Екатерина Александровна 306293341088 centr3.mariupol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2016 09:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 липня 2016 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2016 13:00 |
Очікувана вартість: | 4 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 80,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Перев’язувальний матеріал в кількості 1 230 шт. Детальний опис кодів класифікатора вказаний у ціновій пропозиції. Загальна вартість включає вартість доставки до адреси Покупця (доставка за рахунок Продавця). Термін гарантії на вищевказаний товар із дати поставки на склад Покупця складає не менш 80% від загального терміну використання. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення. Загальна вартість закупівлі включає доставку документів до Покупця за рахунок Продавця.
Перев’язувальний матеріал в кількості 1 230 шт. Детальний опис кодів класифікатора вказаний у ціновій пропозиції. Загальна вартість включає вартість доставки до адреси Покупця (доставка за рахунок Продавця). Термін гарантії на вищевказаний товар із дати поставки на склад Покупця складає не менш 80% від загального терміну використання. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення. Загальна вартість закупівлі включає доставку документів до Покупця за рахунок Продавця.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1230 штуки
Перев’язувальний матеріал в кількості 1 230 шт. Детальний опис кодів класифікатора вказаний у ціновій пропозиції. Загальна вартість включає вартість доставки до адреси Покупця (доставка за рахунок Продавця). Термін гарантії на вищевказаний товар із дати поставки на склад Покупця складає не менш 80% від загального терміну використання. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення. Загальна вартість закупівлі включає доставку документів до Покупця за рахунок Продавця.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, проспект Леніна, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2016
—
30 серпня 2016
ДК 021:2015: 33141000-0 — Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування
ДК 016:2010: 21.20.2 — Препарати фармацевтичні, інші
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2016 11:30 |
Договор купли продажи.doc |
12 липня 2016 11:30 |
2 Перелік документівдля підписання договору.docx |
12 липня 2016 11:29 |
3 Цінова пропозиція.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ООО "ВИДЖИ МЕДИКАЛ" #39190161 |
Переможець |
3 429,22
UAH з ПДВ
|
25 липня 2016 16:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
скан договора для сайта.doc | укладений |
18 серпня 2016 09:42
|