Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт м'якої покрівлі житлового будинку по вул. Героїв Крут, 8 в м. Вінниця
Очікувана вартість
203 460,00 UAH
UA-2016-06-22-000303-c b0bc8a4ff3524ca7a307f2fdbc64ead2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ткачук Сергій Миколайович

380432595124 dzgvmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34849090
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна, 59, каб.503
Контактна особа: Ткачук Сергій Миколайович
380432595124
dzgvmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2016 12:12
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2016 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2016 10:00
Початок аукціону: 04 липня 2016 12:16
Початок аукціону: 04 липня 2016 12:16
Очікувана вартість: 203 460,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,47%

Інформація про предмет закупівлі

Капітальним ремонтом передбачено: - Демонтаж воронок водостічних - Демонтаж дрібних конструкцій (парапетів) - Розбирання покриттів покрівлі з рулонних матеріалів - Розбирання примикань бетонних стін і парапетів - Улаштування цементної вирівнювальної стяжки - Улаштування покрівель з рулонних матеріалів - Улаштування примикань з рулонних покрівельних - Монтаж фіксуючої планки - Установлення дрібних конструкцій (парапетів) - Установлення воронок водостічних - Улаштування флюгарок

Капітальним ремонтом передбачено:
- Демонтаж воронок водостічних
- Демонтаж дрібних конструкцій (парапетів)
- Розбирання покриттів покрівлі з рулонних матеріалів
- Розбирання примикань бетонних стін і парапетів
- Улаштування цементної вирівнювальної стяжки
- Улаштування покрівель з рулонних матеріалів
- Улаштування примикань з рулонних покрівельних
- Монтаж фіксуючої планки
- Установлення дрібних конструкцій (парапетів)
- Установлення воронок водостічних
- Улаштування флюгарок
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Капітальним ремонтом передбачено:
- Демонтаж воронок водостічних
- Демонтаж дрібних конструкцій (парапетів)
- Розбирання покриттів покрівлі з рулонних матеріалів
- Розбирання примикань бетонних стін і парапетів
- Улаштування цементної вирівнювальної стяжки
- Улаштування покрівель з рулонних матеріалів
- Улаштування примикань з рулонних покрівельних
- Монтаж фіксуючої планки
- Установлення дрібних конструкцій (парапетів)
- Установлення воронок водостічних
- Улаштування флюгарок
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Героїв Крут,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 липня 2016  —  07 серпня 2016
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
ДК 016:2010: 43.91.19 — Роботи покрівельні, інші

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2016 12:14
2 Деталі.pdf
22 червня 2016 12:14
1 План 1-го этажа.pdf
22 червня 2016 12:14
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-06-22-000303-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Шалінський Петро Юрійович, Код ЄДРПОУ:3093610574
Дата подання: 06 липня 2016 09:44
Неправомірна дискваліфікація
Надана документація відповідає всім вимогам Замовника щодо кваліфікації учасників аукціону. Відповідно до Регламенту проведення електронних допорогових закупівель, учасник має право додати всі необхідні документи в період розгляду пропозиції. Замовник не звертався з приводу відсутності будь-яких документів. Вимагаємо надати перелік документів, які не було подано для підтвердження кваліфікації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 липня 2016 16:40
На Вашу Вимогу надаємо відповідь-роз’яснення.

В оголошенні про проведення закупівлі по «Капітальному ремонту м’якої покрівлі житлового будинку по вул. Героїв Крут,8 в м. Вінниця», чітко зазначені вимоги до даної закупівлі, про надання повного пакету документів, а саме:

Учасник електронних торгів, після закінчення аукціону та визнання комп’ютером його переможцем (у період кваліфікації переможця), повинен протягом 1 доби надіслати на електронну адресу Замовника наступні документи:
• договірна ціна,
• локальний кошторис на будівельні роботи з розрахунком одиничної вартості,
• підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису,
• розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису,
• розрахунок витрат заготівельно-складськоїскладової (п.6.3.1.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013),
• показники зальновиробничих витрат (ЗВВ) врахувати згідно вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 з наданням розрахунків показників ЗВВ, визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звіт період за даними бухгалтерського обліку

Вами не був надісланий, на електронну адресу, що зазначено в «Оголошенні про проведення закупівлі», вище перерахований пакет документів.
Також, Вами не надано на нашу вимогу наступні документи:

1) документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
2) копію Сертифікату відповідності на матеріали.

Враховуючи наявні зауваження, у ДЖГ ВМР відсутні підстави визнання Вас переможцем торгів по «Капітальному ремонту м’якої покрівлі житлового будинку по вул. Героїв Крут,8 в м. Вінниця ».

Звернення до розгляду Комісією

Номер скарги: UA-2016-06-22-000303-c.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП Шалінський Петро Юрійович, Код ЄДРПОУ:3093610574
Дата подання: 08 липня 2016 09:51
Сертифікати
У переможця в складі документації не надані необхідні сертифікати,або надані прострочені.
Рішення замовника: Вимога задоволена
Дата: 07 липня 2016 16:41
На Вашу Вимогу надаємо відповідь-роз’яснення.

В оголошенні про проведення закупівлі по «Капітальному ремонту м’якої покрівлі житлового будинку по вул. Героїв Крут,8 в м. Вінниця», чітко зазначені вимоги до даної закупівлі, про надання повного пакету документів, а саме:

Учасник електронних торгів, після закінчення аукціону та визнання комп’ютером його переможцем (у період кваліфікації переможця), повинен протягом 1 доби надіслати на електронну адресу Замовника наступні документи:
• договірна ціна,
• локальний кошторис на будівельні роботи з розрахунком одиничної вартості,
• підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису,
• розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису,
• розрахунок витрат заготівельно-складськоїскладової (п.6.3.1.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013),
• показники зальновиробничих витрат (ЗВВ) врахувати згідно вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 з наданням розрахунків показників ЗВВ, визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звіт період за даними бухгалтерського обліку

Вами не був надісланий, на електронну адресу, що зазначено в «Оголошенні про проведення закупівлі», вище перерахований пакет документів.
Також, Вами не надано на нашу вимогу наступні документи:

1) документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
2) копію Сертифікату відповідності на матеріали.

Враховуючи наявні зауваження, у ДЖГ ВМР відсутні підстави визнання Вас переможцем торгів по «Капітальному ремонту м’якої покрівлі житлового будинку по вул. Героїв Крут,8 в м. Вінниця ».
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 08 липня 2016 09:51
Рішення Комісії: Залишено без розгляду
по скарзі UA-2016-06-22-000303-c.c2.pdf
Дата публікації: 21 липня 2016 13:38

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 липня 2016 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шалінський Петро Юрійович 166 666,00
UAH з ПДВ
157 666,00
UAH з ПДВ
Документи
Гринь Андрей Владимирович 180 000,00
UAH з ПДВ
160 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УСТІНОВА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА 195 000,00
UAH з ПДВ
160 665,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2016 11:53
комерційна.pdf
01 липня 2016 11:53
пропозиція.pdf
01 липня 2016 11:53
ОУД.pdf
01 липня 2016 11:53
Прайси.pdf
01 липня 2016 11:53
Податок.pdf
01 липня 2016 11:53
Виписка.pdf

Публічні документи

01 липня 2016 11:44
Сертифікат сталь.PDF
01 липня 2016 11:44
сертифікат руберойд.jpg
01 липня 2016 11:44
Сертификат праймер.jpg
01 липня 2016 11:44
Свідоцтво2.PDF
01 липня 2016 11:44
Свідоцтво1.PDF
01 липня 2016 11:44
Витяг.PDF
01 липня 2016 11:44
Довідка про персонал.PDF
01 липня 2016 11:44
Ціни.PDF
01 липня 2016 11:44
Роботи 3.PDF
01 липня 2016 11:44
Роботи 2.PDF
01 липня 2016 11:44
Роботи 1.PDF
01 липня 2016 11:44
Пропозиція2.PDF
01 липня 2016 11:44
Пропозиція 1.PDF
01 липня 2016 11:44
Лист.PDF
01 липня 2016 11:44
Довіреність.PDF

Публічні документи

30 червня 2016 16:09
Сертифікат рубероід.pdf
30 червня 2016 16:09
Рахунок.pdf
30 червня 2016 16:09
Довідка ФОП.PDF
30 червня 2016 16:09
Довідка прац.PDF
30 червня 2016 16:09
Довідка досвід.PDF
30 червня 2016 16:09
Гарантійний лист.PDF
30 червня 2016 16:09
Висновок цемент.pdf
30 червня 2016 16:09
Паспорт 2.PDF
30 червня 2016 16:09
Паспорт 1.PDF
30 червня 2016 16:09
ВитягЄДР3.PDF
30 червня 2016 16:09
ВитягЄДР2.PDF
30 червня 2016 16:09
ВитягЄДР1.PDF
30 червня 2016 16:09
Витяг реєстр.pdf
30 червня 2016 16:09
Виписка з ЄДР 2.PDF
30 червня 2016 16:09
Виписка з ЄДР 1.PDF
30 червня 2016 16:09
Виписка ЄДР 2.PDF
30 червня 2016 16:09
Виписка ЄДР 1.PDF
30 червня 2016 16:09
Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шалінський Петро Юрійович

Гринь Андрей Владимирович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УСТІНОВА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шалінський Петро Юрійович
#3093610574
Відхилено 157 666,00
UAH з ПДВ
05 липня 2016 17:05
Гринь Андрей Владимирович
#2389615975
Відхилено 160 600,00
UAH з ПДВ
05 липня 2016 17:24
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УСТІНОВА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#2844609803
Переможець 160 665,00
UAH з ПДВ
05 липня 2016 17:35

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2016 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УСТІНОВА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#2844609803
160 665,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір.pdf укладений
11 липня 2016 12:44