Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації Call- центру
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2016-06-22-000106-c ● 035733216f6b481f8500ed0861bbc169
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів |
Код ЄДРПОУ: | 39924774 |
Вебсайт: | http://consumer.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., місто Київ, Бориса Грінченка 1 |
Контактна особа: |
Фомінова Олена Вікторівна +380442794761 uvets@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 червня 2016 10:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2016 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2016 16:00 |
Очікувана вартість: | 30 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Послуга щодо організації Call- центру «Гаряча лінія Держпрожспоживслужби» надається за адресою м. Київ вул. Б.Грінченка,1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуги
Послуги з організації Call- центру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2016
ДК 021:2015: 64215000-6 — Послуги ІР-телефонії
ДК 016:2010: 61.90.1 — Послуги телекомунікаційні, інші
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2016 09:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 червня 2016 10:06 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ кол центр.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Колл центр
Дата подання: 23 червня 2016 16:40
У специфікації не описано які саме функції колл-центру має виконувати обладнання.
потрібно тільки IVR? Яким чином має реалізовуватись черга?
в такому разі між операторами буде переадресація і клієнт який подзвонить першим не обовязково буде першим обслужений оператором.
Також не вказано чи потрібна функція запису розмов?
Також чи розглядається можливість користування хмарним сервісом (з набагато більшими функціями)? Наприклад :картка клієнта з історією звернень, багаторівневе IVR меню, функціями супервізора, вибір оператора по компетенції, VIP клієнти, можливість збільшення кількості операторів та ін.
Чи можливо щоб оператори працювали з використанням гарнітур?
Яке навантаження планується? в лініях
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Це повинен бути багатоканальний зв’язок.
- Номер телефону в зручному форматі.
- Дзвінки на такий номер безкоштовні з стаціонарних телефонів м. Києва.
- Автовідповідач. При наборі такого номера пропонується перелік тем та переключення на фахівця за потрібним напрямком:
1) захист споживачів;
2) санітарного контролю;
3) фітосанітарної безпеки;
4) ветеринарного контролю;
5) контроль за регульованими цінами;
6) з’єднання з оператором
Телефонні розмови записуються та зберігаються.
Послуги телефонії - підключення номерної лінії.
Щомісячна плата за тарифами визначеними НКРСІ.
IP АТС – 1
IP телефон - 6
штатні працівники Держпродсподивслужби надають фахову (спеціалізація за напрямом) допомогу споживачу, знаходяться в одному адміністративному будинку, оператор він же один з секртетарів Служби.
"Також чи розглядається можливість користування хмарним сервісом (з набагато більшими функціями)? Наприклад :картка клієнта з історією звернень, багаторівневе IVR меню, функціями супервізора, вибір оператора по компетенції, VIP клієнти, можливість збільшення кількості операторів та ін." - так.
Чи можливо щоб оператори працювали з використанням гарнітур? - витрати на гарнітури не плануються. "Яке навантаження планується? в лініях" - поки що не відомо - Служба почала свою роботу з травня 2016 року
- Номер телефону в зручному форматі.
- Дзвінки на такий номер безкоштовні з стаціонарних телефонів м. Києва.
- Автовідповідач. При наборі такого номера пропонується перелік тем та переключення на фахівця за потрібним напрямком:
1) захист споживачів;
2) санітарного контролю;
3) фітосанітарної безпеки;
4) ветеринарного контролю;
5) контроль за регульованими цінами;
6) з’єднання з оператором
Телефонні розмови записуються та зберігаються.
Послуги телефонії - підключення номерної лінії.
Щомісячна плата за тарифами визначеними НКРСІ.
IP АТС – 1
IP телефон - 6
штатні працівники Держпродсподивслужби надають фахову (спеціалізація за напрямом) допомогу споживачу, знаходяться в одному адміністративному будинку, оператор він же один з секртетарів Служби.
"Також чи розглядається можливість користування хмарним сервісом (з набагато більшими функціями)? Наприклад :картка клієнта з історією звернень, багаторівневе IVR меню, функціями супервізора, вибір оператора по компетенції, VIP клієнти, можливість збільшення кількості операторів та ін." - так.
Чи можливо щоб оператори працювали з використанням гарнітур? - витрати на гарнітури не плануються. "Яке навантаження планується? в лініях" - поки що не відомо - Служба почала свою роботу з травня 2016 року
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП "ТЕЛЕГРУП-УКРАЇНА" #31242602 |
Відхилено |
24 500,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2016 14:43
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій