Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації Call- центру
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2016-06-22-000106-c 035733216f6b481f8500ed0861bbc169
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фомінова Олена Вікторівна

+380442794761 uvets@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Код ЄДРПОУ: 39924774
Вебсайт: http://consumer.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., місто Київ, Бориса Грінченка 1
Контактна особа: Фомінова Олена Вікторівна
+380442794761
uvets@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2016 10:06
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2016 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2016 16:00
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Послуга щодо організації Call- центру «Гаряча лінія Держпрожспоживслужби» надається за адресою м. Київ вул. Б.Грінченка,1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуги
Послуги з організації Call- центру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2016
ДК 021:2015: 64215000-6 — Послуги ІР-телефонії
ДК 016:2010: 61.90.1 — Послуги телекомунікаційні, інші

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2016 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2016 10:06
ДОКУМЕНТАЦІЯ кол центр.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Колл центр
Дата подання: 23 червня 2016 16:40
У специфікації не описано які саме функції колл-центру має виконувати обладнання. потрібно тільки IVR? Яким чином має реалізовуватись черга? в такому разі між операторами буде переадресація і клієнт який подзвонить першим не обовязково буде першим обслужений оператором. Також не вказано чи потрібна функція запису розмов? Також чи розглядається можливість користування хмарним сервісом (з набагато більшими функціями)? Наприклад :картка клієнта з історією звернень, багаторівневе IVR меню, функціями супервізора, вибір оператора по компетенції, VIP клієнти, можливість збільшення кількості операторів та ін. Чи можливо щоб оператори працювали з використанням гарнітур? Яке навантаження планується? в лініях
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Це повинен бути багатоканальний зв’язок.
- Номер телефону в зручному форматі.
- Дзвінки на такий номер безкоштовні з стаціонарних телефонів м. Києва.
- Автовідповідач. При наборі такого номера пропонується перелік тем та переключення на фахівця за потрібним напрямком:
1) захист споживачів;
2) санітарного контролю;
3) фітосанітарної безпеки;
4) ветеринарного контролю;
5) контроль за регульованими цінами;
6) з’єднання з оператором
Телефонні розмови записуються та зберігаються.
Послуги телефонії - підключення номерної лінії.
Щомісячна плата за тарифами визначеними НКРСІ.
IP АТС – 1
IP телефон - 6
штатні працівники Держпродсподивслужби надають фахову (спеціалізація за напрямом) допомогу споживачу, знаходяться в одному адміністративному будинку, оператор він же один з секртетарів Служби.
"Також чи розглядається можливість користування хмарним сервісом (з набагато більшими функціями)? Наприклад :картка клієнта з історією звернень, багаторівневе IVR меню, функціями супервізора, вибір оператора по компетенції, VIP клієнти, можливість збільшення кількості операторів та ін." - так.
Чи можливо щоб оператори працювали з використанням гарнітур? - витрати на гарнітури не плануються. "Яке навантаження планується? в лініях" - поки що не відомо - Служба почала свою роботу з травня 2016 року

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 червня 2016 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "ТЕЛЕГРУП-УКРАЇНА" 24 500,00
UAH з ПДВ
24 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 червня 2016 15:30
statut_dp_telegrup_ukraina.pdf
29 червня 2016 15:30
svidetelstvo_o__dpriyatiya.pdf
29 червня 2016 15:30
svidetelstvo_nds.pdf
29 червня 2016 15:30
litsenziya_dp___up_ukraina.pdf
29 червня 2016 15:30
vityag_tgu_29_06_2016.pdf
29 червня 2016 15:30
obgruntuvannya__ladnyannya.pdf
29 червня 2016 15:30
tsinova_propoz__p_ukrayina.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "ТЕЛЕГРУП-УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "ТЕЛЕГРУП-УКРАЇНА"
#31242602
Відхилено 24 500,00
UAH з ПДВ
30 червня 2016 14:43

Документи

30 червня 2016 14:43
Протокол розгляду

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій