Вакцини
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2016-06-17-000366-b 28436a2bead4488e88009519a63ea358
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Оболонського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 38960518
Місцезнаходження замовника: 04214, Україна, Київська обл., Київ, Північна, 4А
Контактна особа замовника: Животівська Марина Миколаївна
380444115549
oblcrdp@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2016 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2016 17:00
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Кількість товарів або обсяг надання послуг: 165 упаковки

Найменування предмету закупівлі:
1. ) АКДП - в кількості 45 упаковок
2. ) АДП-Біолік, суспензія для ін. по 1мл (2 дози) в амп.№10 -в кількості 90 упаковок
3. ) АДП-М –Біолік, суспензія д/ін. по 1 мл (2 дози) в амп №10 в кількості 30 уп.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
165 упаковка
1. Ціна повинна відповідати реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби відповідно до вимог постанови КМУ від 02.07.2014 року №240 та наказу МОЗ України від 07.09.2012 року №705, а також постанови КМУ від 17.10.2008 року №955 зі змінами.
2. Надати документи, що підтверджують внесення щодо декларування оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення до Реєстру оптово - відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення (від скановану копію витягу з веб- сайту МОЗ України з такою інформацією). У разі, якщо внесення відомостей щодо декларування оптово- відпускних цін на товар, який закуповується не передбачається вимогами чинного законодавства України, Учасник має надати від сканований лист – пояснення відсутності такого документу на даний товар.
3. Сертифікати якості до кожного лікарського засобу.
4. Товар повинен постачатися транспортом постачальника та за рахунок постачальника.
5. Гарантійний лист щодо терміну придатності товару.
6. Товар, представлений постачальником, має відповідати вітчизняним та міжнародним стандартам якості.
7. Товар має супроводжуватися документами, що підтверджують якість, кількість, вагу та ін.
8. Доставка товару транспортом постачальника, завантажувальні та розвантажувальні роботи за рахунок постачальника.
9. Свідотство про державну реєстрацію.
10. При постачанню товару всі документи повинні відповідати Наказу №635 від 09.09.2014 р.
II розділ 4 пункт
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04214, Україна, Київська область, Київ, Північна, 4-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2016  —  31 липня 2016
ДК 021:2015: 33651600-4 — Вакцини
ДК 016:2010: 21.20.21 — Антисироватка та вакцини

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2016 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМУНО-ФАРМ" 19 837,20
UAH з ПДВ
19 837,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2016 15:53
АДС Сертификат.jpg
24 червня 2016 15:48
img686.jpg
24 червня 2016 15:47
img685.jpg
24 червня 2016 15:47
003.jpg
24 червня 2016 15:46
002.jpg
24 червня 2016 15:45
иммуно-фарм нов-2.pdf
24 червня 2016 15:45
img686.jpg
24 червня 2016 15:38
цінова пропозиція 2.jpg
24 червня 2016 15:38
000101101.jpg

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМУНО-ФАРМ"
#39005713
Переможець 19 837,20
UAH з ПДВ
01 липня 2016 09:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2016 09:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІМУНО-ФАРМ"
#39005713
19 837,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір вакцини.pdf укладений
15 липня 2016 12:00
Договір вакцини.pdf укладений
12 липня 2016 16:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 19 837,20
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку