Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень КНП «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва»
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2016-05-27-000502-c 1e0ef6b0fba2433188b6b72ae7463951
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Седченко Ірина Володимирівна

510445177018 appls@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26188952
Вебсайт: http://health.kiev.ua
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, А . Шептицького ,5
Контактна особа: Седченко Ірина Володимирівна
510445177018
appls@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2016 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2016 06:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2016 12:00
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

. Детальне описання послуги: Будівельні, опоряджувальні, облицювальні та Вимоги до учасників: Якісно поставленим товаром/послуги вважається такий товар/послуга, якій відповідає вимогам, що звичайно ставляться до товару/Вимоги до учасників: Якісно поставленим товаром/послуги вважається такий товар/послуга, якій відповідає вимогам, що звичайно ставляться до товару/послуг відповідного характеру. відповідного характеру. роботи місць загального користування, Необхідно виконати ремонтні, будівельні, опоряджувальні, облицювальні та оздоблювальні роботи, місць загального користування, в приміщені медичного закладу, по вул. Митрополита Андрея Шептицького, 5, (Луначарського, 5), та холу 4 поверху. Та облаштування одного існуючого санвузла який розташований на першому поверсі , для забезпечення безперешкодного доступу людей з обмеженими можливостями і мало мобільних груп населення, згідно ДБН В.2.2-17:2006. «Доступність будівель і споруд для мало мобільних груп населення». Виконавець повинен надати товар/послугу Замовнику якість яких відповідає умовам державних стандартів. Надати гарантії на виконані послуги, терміном на 12 місяців. Гарантійний термін починається з дати підписання Сторонами акту-приймання виконаних робіт. 1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про кваліфікацію та досвід спеціалістів, які братимуть участь у наданні послуг, де обов’язково зазначається інформація про: * чисельність персоналу; * про кваліфікацію; * про наявність досвіду роботи; Вивіз будівельного сміття виконується за рахунок підрядника. На будівельні матеріали, конструкції та вироби які будуть використовуватись при виконанні вище зазначених робіт необхідне погодження керівництва КНП КДЦ, надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікати відповідності на використані матеріали. Переможець, незалежно від терміну проведення робіт, закуповує обладнання та матеріали по цінах на час проведення електронних закупівель.

. Детальне описання послуги: Будівельні, опоряджувальні, облицювальні та оздоблювальні роботи місць загального користування,
Вимоги до учасників: Якісно поставленим товаром/послуги вважається такий товар/послуга, якій відповідає вимогам, що звичайно ставляться до товару/послуг відповідного характеру.
Необхідно виконати ремонтні, будівельні, опоряджувальні, облицювальні та оздоблювальні роботи, місць загального користування, в приміщені медичного закладу, по вул. Митрополита Андрея Шептицького, 5, (Луначарського, 5), та холу 4 поверху. Та облаштування одного існуючого санвузла який розташований на першому поверсі , для забезпечення безперешкодного доступу людей з обмеженими можливостями і мало мобільних груп населення, згідно ДБН В.2.2-17:2006. «Доступність будівель і споруд для мало мобільних груп населення».
Виконавець повинен надати товар/послугу Замовнику якість яких відповідає умовам державних стандартів. Надати гарантії на виконані послуги, терміном на 12 місяців. Гарантійний термін починається з дати підписання Сторонами акту-приймання виконаних робіт.
1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про кваліфікацію та досвід спеціалістів, які братимуть участь у наданні послуг, де обов’язково зазначається інформація про:
* чисельність персоналу;
* про кваліфікацію;
* про наявність досвіду роботи;

Вивіз будівельного сміття виконується за рахунок підрядника.
На будівельні матеріали, конструкції та вироби які будуть використовуватись при виконанні вище зазначених робіт необхідне погодження керівництва КНП КДЦ,
надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікати відповідності на використані матеріали.
Переможець, незалежно від терміну проведення робіт, закуповує обладнання та матеріали по цінах на час проведення електронних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
. Детальне описання послуги: Будівельні, опоряджувальні, облицювальні та оздоблювальні роботи місць загального користування,
Вимоги до учасників: Якісно поставленим товаром/послуги вважається такий товар/послуга, якій відповідає вимогам, що звичайно ставляться до товару/послуг відповідного характеру.
Необхідно виконати ремонтні, будівельні, опоряджувальні, облицювальні та оздоблювальні роботи, місць загального користування, в приміщені медичного закладу, по вул. Митрополита Андрея Шептицького, 5, (Луначарського, 5), та холу 4 поверху. Та облаштування одного існуючого санвузла який розташований на першому поверсі , для забезпечення безперешкодного доступу людей з обмеженими можливостями і мало мобільних груп населення, згідно ДБН В.2.2-17:2006. «Доступність будівель і споруд для мало мобільних груп населення».
Виконавець повинен надати товар/послугу Замовнику якість яких відповідає умовам державних стандартів. Надати гарантії на виконані послуги, терміном на 12 місяців. Гарантійний термін починається з дати підписання Сторонами акту-приймання виконаних робіт.
1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про кваліфікацію та досвід спеціалістів, які братимуть участь у наданні послуг, де обов’язково зазначається інформація про:
* чисельність персоналу;
* про кваліфікацію;
* про наявність досвіду роботи;

Вивіз будівельного сміття виконується за рахунок підрядника.
На будівельні матеріали, конструкції та вироби які будуть використовуватись при виконанні вище зазначених робіт необхідне погодження керівництва КНП КДЦ,
надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікати відповідності на використані матеріали.
Переможець, незалежно від терміну проведення робіт, закуповує обладнання та матеріали по цінах на час проведення електронних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська область, Київ, вул. Митрополита Андрея Шептицького,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 червня 2016  —  30 серпня 2016
ДК 021:2015: 45451100-4 — Роботи оздоблювальні
ДК 016:2010: 41.00.30 —

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 червня 2016 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариств з обмеженою відповідальністю" 189 050,00
UAH з ПДВ
189 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Аксіон ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариств з обмеженою відповідальністю"
#0038919653
Переможець 189 050,00
UAH з ПДВ
14 червня 2016 15:01

Документи

14 червня 2016 14:59
протокол № 132.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2016 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариств з обмеженою відповідальністю"
#0038919653
189 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 червня 2016 14:59
протокол № 132.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
IMG_20160629_0003.pdf укладений
29 червня 2016 10:55
IMG_20160629_0002.pdf укладений
29 червня 2016 10:55
IMG_20160629_0001.jpg укладений
29 червня 2016 10:55