Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо друкування медичної документації (бланки).
Очікувана вартість
9 500,00 UAH
UA-2016-05-18-000088-c f510d320d763456a9dda175ada7fd660
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Адаменко Олена Володимирівна

304456468238 panfutel@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 3 Дарницького району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 30300749
Вебсайт: http://cpmsd3.kiev.ua
Місцезнаходження: 02091, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, Харківське шосе, 121
Контактна особа: Адаменко Олена Володимирівна
304456468238
panfutel@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2016 08:16
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2016 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2016 14:01
Початок аукціону: 25 травня 2016 13:16
Початок аукціону: 25 травня 2016 13:16
Очікувана вартість: 9 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 285,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Внесення коригувань і доповнень (Додаток №1, №2, №3). Період уточнень подовжено. Послуги щодо друкування медичної документації (Друкування бланків). Вимоги: згідно Додатків №1, №2, №3 до даної Закупівлі. Виконавець зобов'язаний: 1. Перед початком друкування обов'язково надати всі макети бланків в електронному вигляді, для узгодження, в масштабі 1:1.; 2.Надати товар належної якості і в кількості відповідно видаткової накладної; 3. Постачання і транспортування товару на склад Замовника здійснюється транспортом постачальника і за рахунок постачальника. Надати документи: 1. Комерційна пропозиція (в форматі PDF) з підписом і печаткою (Додаток №2 до запиту); 2. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 3. Довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ); 4. Гарантійний лист, складений Учасником, щодо: своєчасного постачання і транспортування всього асортименту товару (у кількості, якості та зі строками придатності та в терміни, визначені Замовником) на склад Замовника здійснюється транспортом постачальника і за рахунок постачальника. 5. Обов’язково вказати контактний телефон і адресу електронної пошти. Вимоги до якості, кількості товару/послуги і кваліфікації Учасників - в Додатках №1, №2, №3 до даної Закупівлі.

Внесення коригувань і доповнень (Додаток №1, №2, №3). Період уточнень подовжено.
Послуги щодо друкування медичної документації (Друкування бланків).
Вимоги: згідно Додатків №1, №2, №3 до даної Закупівлі.
Виконавець зобов'язаний:
1. Перед початком друкування обов'язково надати всі макети бланків в електронному вигляді, для узгодження, в масштабі 1:1.;
2.Надати товар належної якості і в кількості відповідно видаткової накладної;
3. Постачання і транспортування товару на склад Замовника здійснюється транспортом постачальника і за рахунок постачальника.
Надати документи:
1. Комерційна пропозиція (в форматі PDF) з підписом і печаткою (Додаток №2 до запиту);
2. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
3. Довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
4. Гарантійний лист, складений Учасником, щодо: своєчасного постачання і транспортування всього асортименту товару (у кількості, якості та зі строками придатності та в терміни, визначені Замовником) на склад Замовника здійснюється транспортом постачальника і за рахунок постачальника.
5. Обов’язково вказати контактний телефон і адресу електронної пошти.
Вимоги до якості, кількості товару/послуги і кваліфікації Учасників - в Додатках №1, №2, №3 до даної Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
66900 штуки
Послуги щодо друкування медичної документації (Друкування бланків).
Вимоги: згідно Додатків №1, №2, №3 до даної Закупівлі.
Виконавець зобов'язаний:
1. Перед початком друкування обов'язково надати всі макети бланків в електронному вигляді, для узгодження, в масштабі 1:1.;
2.Надати товар належної якості і в кількості відповідно видаткової накладної;
3. Постачання і транспортування товару на склад Замовника здійснюється транспортом постачальника і за рахунок постачальника.
Надати документи:
1. Комерційна пропозиція (в форматі PDF) з підписом і печаткою (Додаток №2 до запиту);
2. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
3. Довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
4. Гарантійний лист, складений Учасником, щодо: своєчасного постачання і транспортування всього асортименту товару (у кількості, якості та зі строками придатності та в терміни, визначені Замовником) на склад Замовника здійснюється транспортом постачальника і за рахунок постачальника.
5. Обов’язково вказати контактний телефон і адресу електронної пошти.
Вимоги до якості, кількості товару/послуги і кваліфікації Учасників - в Додатках №1, №2, №3 до даної Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київ, Київ, Харківське шосе, 121, корп. 4, каб. 315
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2016  —  30 липня 2016
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
ДК 016:2010: 18.12.1 — Послуги щодо друкування, інші

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додатки
Дата подання: 18 травня 2016 11:27
Добавьте пожалуйста додатки , заявленные в тендере.
Відповідь: Добрий день.
Додатки №1, №2, №3 прикріплені.
Вопрос по документации.
Дата подання: 18 травня 2016 11:35
Здравствуйте. К документации не прикреплены додатки.
Відповідь: Добрий день.
Додатки №1, №2, №3 прикріплені.
Технические характеристики
Дата подання: 18 травня 2016 12:29
Для того , чтобы правильно просчитать необходимо указать формат (размер) бланков и плотность бумаги , на которой они должны печататься. Добавьте пожалуйста.
Відповідь: Все є в Додатку №3.
Перечень и техническое описание
Дата подання: 19 травня 2016 16:41
Добрый день! Добавьте, пожалуйста, перечень необходимой Вам продукции, а так же её техническое описание. Файлы подкрепленные к объявлению - удалены. Спасибо.
Відповідь: Добрий день,
Всі необхідні Додатки з внесеними коригуваннями і доповненнями підкріплені. Період уточнень подовжено.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2016 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЧП "Остінтек" 3 297,60
UAH з ПДВ
3 297,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бланксервіс-Плюс" 6 072,00
UAH з ПДВ
4 596,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Волошко Марина Олександрівна 7 546,00
UAH з ПДВ
4 600,00
UAH з ПДВ
Документи
КП Малинська районна друкарня 9 500,00
UAH з ПДВ
5 600,00
UAH з ПДВ
Немає
ФОП Рибка Лариса Олександрівна 5 650,00
UAH з ПДВ
5 650,00
UAH з ПДВ
Документи
Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" 6 792,00
UAH з ПДВ
6 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Терно-Граф Товариство З Обмеженною Відповідальністю 6 012,00
UAH з ПДВ
6 012,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інтердрук 7 352,64
UAH з ПДВ
6 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 травня 2016 16:12
tsinova_propozitsiya_2.docx
23 травня 2016 15:08
tsinova_propozitsiya.docx
23 травня 2016 15:08
vityag_kviten_2016.rtf
23 травня 2016 15:08
rekviziti.doc
23 травня 2016 15:08
svidetelstvo_pdv.jpg
23 травня 2016 15:08
yedrpou.jpg
23 травня 2016 15:08
statut_ostintek.rar

Публічні документи

23 травня 2016 19:35
Витяг.jpg
23 травня 2016 19:35
Витяг 1 004.jpg
23 травня 2016 19:35
Витяг 1 003.jpg
23 травня 2016 19:35
Витяг 1 002.jpg
23 травня 2016 19:35
Витяг 1 001.jpg
23 травня 2016 19:35
пропозиция 003.jpg
23 травня 2016 19:35
пропозиция 002.jpg
23 травня 2016 19:35
пропозиция 001.jpg

Публічні документи

23 травня 2016 17:21
Висновки СЕС.rar
23 травня 2016 17:21
бух.rar
23 травня 2016 17:21
2 Пропозиция 3 Дарниця.pdf

Публічні документи

24 травня 2016 14:41
Интердрук Статут4.pdf
24 травня 2016 14:41
Интердрук Статут3.pdf
24 травня 2016 14:41
Интердрук Статут2.pdf
24 травня 2016 14:41
Интердрук Статут1.pdf
24 травня 2016 14:41
Интердрук Статистика2.pdf
24 травня 2016 14:41
Интердрук Статистика1.pdf
24 травня 2016 14:41
Интердрук реквизиты.docx
24 травня 2016 14:41
Интердрук НДС.pdf
24 травня 2016 14:41
Интердрук Наказ.pdf
24 травня 2016 14:41
Витяг Интердрук.doc

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЧП "Остінтек"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Бланксервіс-Плюс"

ФОП Волошко Марина Олександрівна

КП Малинська районна друкарня

ФОП Рибка Лариса Олександрівна

Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"

ТОВ "Терно-граф"

ТОВ Інтердрук

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЧП "Остінтек"
#32000939
Рішення скасоване 3 297,60
UAH з ПДВ
22 червня 2016 15:10
ЧП "Остінтек"
#32000939
Відхилено 3 297,60
UAH з ПДВ
22 червня 2016 15:24
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бланксервіс-Плюс"
#36564540
Переможець 4 596,00
UAH з ПДВ
18 липня 2016 13:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 липня 2016 13:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бланксервіс-Плюс"
#36564540
4 596,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір Бланксервіс-Плюс №78.pdf укладений
21 липня 2016 11:08