Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 3 Дарницького району м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 30300749 |
Вебсайт: | http://cpmsd3.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, Харківське шосе, 121 |
Контактна особа: |
Адаменко Олена Володимирівна 304456468238 panfutel@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2016 08:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2016 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2016 14:01 |
Початок аукціону: | 25 травня 2016 13:16 |
Початок аукціону: | 25 травня 2016 13:16 |
Очікувана вартість: | 9 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 285,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Внесення коригувань і доповнень (Додаток №1, №2, №3). Період уточнень подовжено. Послуги щодо друкування медичної документації (Друкування бланків). Вимоги: згідно Додатків №1, №2, №3 до даної Закупівлі. Виконавець зобов'язаний: 1. Перед початком друкування обов'язково надати всі макети бланків в електронному вигляді, для узгодження, в масштабі 1:1.; 2.Надати товар належної якості і в кількості відповідно видаткової накладної; 3. Постачання і транспортування товару на склад Замовника здійснюється транспортом постачальника і за рахунок постачальника. Надати документи: 1. Комерційна пропозиція (в форматі PDF) з підписом і печаткою (Додаток №2 до запиту); 2. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 3. Довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ); 4. Гарантійний лист, складений Учасником, щодо: своєчасного постачання і транспортування всього асортименту товару (у кількості, якості та зі строками придатності та в терміни, визначені Замовником) на склад Замовника здійснюється транспортом постачальника і за рахунок постачальника. 5. Обов’язково вказати контактний телефон і адресу електронної пошти. Вимоги до якості, кількості товару/послуги і кваліфікації Учасників - в Додатках №1, №2, №3 до даної Закупівлі.
Послуги щодо друкування медичної документації (Друкування бланків).
Вимоги: згідно Додатків №1, №2, №3 до даної Закупівлі.
Виконавець зобов'язаний:
1. Перед початком друкування обов'язково надати всі макети бланків в електронному вигляді, для узгодження, в масштабі 1:1.;
2.Надати товар належної якості і в кількості відповідно видаткової накладної;
3. Постачання і транспортування товару на склад Замовника здійснюється транспортом постачальника і за рахунок постачальника.
Надати документи:
1. Комерційна пропозиція (в форматі PDF) з підписом і печаткою (Додаток №2 до запиту);
2. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
3. Довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
4. Гарантійний лист, складений Учасником, щодо: своєчасного постачання і транспортування всього асортименту товару (у кількості, якості та зі строками придатності та в терміни, визначені Замовником) на склад Замовника здійснюється транспортом постачальника і за рахунок постачальника.
5. Обов’язково вказати контактний телефон і адресу електронної пошти.
Вимоги до якості, кількості товару/послуги і кваліфікації Учасників - в Додатках №1, №2, №3 до даної Закупівлі.
Вимоги: згідно Додатків №1, №2, №3 до даної Закупівлі.
Виконавець зобов'язаний:
1. Перед початком друкування обов'язково надати всі макети бланків в електронному вигляді, для узгодження, в масштабі 1:1.;
2.Надати товар належної якості і в кількості відповідно видаткової накладної;
3. Постачання і транспортування товару на склад Замовника здійснюється транспортом постачальника і за рахунок постачальника.
Надати документи:
1. Комерційна пропозиція (в форматі PDF) з підписом і печаткою (Додаток №2 до запиту);
2. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
3. Довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
4. Гарантійний лист, складений Учасником, щодо: своєчасного постачання і транспортування всього асортименту товару (у кількості, якості та зі строками придатності та в терміни, визначені Замовником) на склад Замовника здійснюється транспортом постачальника і за рахунок постачальника.
5. Обов’язково вказати контактний телефон і адресу електронної пошти.
Вимоги до якості, кількості товару/послуги і кваліфікації Учасників - в Додатках №1, №2, №3 до даної Закупівлі.
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 травня 2016 17:31 |
Додаток №3 до Закупівлі UA-2016-05-18-000088-c__2.xlsx |
19 травня 2016 16:42 |
Додатки №1 і №2 до Закупівлі UA-2016-05-18-000088-c__2 уточн.docx |
18 травня 2016 12:23 |
Додаток №3 до Закупівлі UA-2016-05-18-000088-c.xlsx |
18 травня 2016 12:07 |
Додатки №1 і №2 до Закупівлі UA-2016-05-18-000088-c.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додатки №1, №2, №3 прикріплені.
Додатки №1, №2, №3 прикріплені.
Всі необхідні Додатки з внесеними коригуваннями і доповненнями підкріплені. Період уточнень подовжено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 травня 2016 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ЧП "Остінтек" |
3 297,60
UAH з ПДВ
|
3 297,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бланксервіс-Плюс" |
6 072,00
UAH з ПДВ
|
4 596,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Волошко Марина Олександрівна |
7 546,00
UAH з ПДВ
|
4 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КП Малинська районна друкарня |
9 500,00
UAH з ПДВ
|
5 600,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ФОП Рибка Лариса Олександрівна |
5 650,00
UAH з ПДВ
|
5 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" |
6 792,00
UAH з ПДВ
|
6 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Терно-Граф Товариство З Обмеженною Відповідальністю |
6 012,00
UAH з ПДВ
|
6 012,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Інтердрук |
7 352,64
UAH з ПДВ
|
6 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ЧП "Остінтек" #32000939 |
Рішення скасоване |
3 297,60
UAH з ПДВ
|
22 червня 2016 15:10
|
ЧП "Остінтек" #32000939 |
Відхилено |
3 297,60
UAH з ПДВ
|
22 червня 2016 15:24
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бланксервіс-Плюс" #36564540 |
Переможець |
4 596,00
UAH з ПДВ
|
18 липня 2016 13:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір Бланксервіс-Плюс №78.pdf | укладений |
21 липня 2016 11:08
|