Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

молоко
Очікувана вартість
735 997,44 UAH
UA-2016-04-25-000290-b 2c0f6c25a48249cf8689f86b89c9afb3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мироненко Т.

+380574578364 mironenko@usv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Панютинський вагоноремонтний завод" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081305
Місцезнаходження: 64660, Україна , Харківська обл., смт Панютине, вул. Заводська, 5, смт .Панютине, м. Лозова, Харківська обл.
Контактна особа: Мироненко Т.
+380574578364
mironenko@usv.com.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2016 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 01 травня 2016 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 травня 2016 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2016 09:00
Початок аукціону: 11 травня 2016 11:24
Очікувана вартість: 735 997,44 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 679,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
64000 л
молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська обл., смт Панютине, вул. Заводська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 15511000-3 — Молоко
ДК 016:2010: 10.51.1 — Молоко та вершки, рідинні, оброблені

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 квітня 2016 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2016 13:21
зміни до тендерної документації на молоко.docx
25 квітня 2016 15:14
тендерна документація молоко.docx
29 квітня 2016 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2016 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2016 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2016 13:21
зміни до тендерної документації на молоко.docx
25 квітня 2016 15:14
тендерна документація молоко.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін придатності
Дата подання: 25 квітня 2016 17:30
Молоко повинне бути з тривалим терміном зберігання?Чи з терміном 5-14 днів? Яка ємкість пакету?0, 5 чи 1, 0 л?
Відповідь: Ємність 0,5 л дивіться Додаток 3 тендерної документації, за більш детальнішою інформацією звертайтеся за телефоном 0574578361 Вадим
Молоко повинно бути з тривалим терміном зберігання
Щодо технічних характеристик
Дата подання: 28 квітня 2016 16:22
1. У тендерній документації (Додаток №3) визначено, що молоко повинно відповідати ДСТУ 2661-94, але цей ДСТУ не діє. На сьогодні діє ДСТУ 2661:2010. Просимо надати роз'яснення з цього питання. 2. У тендерній документації (Додаток №3) визначено, що Учасник надає гарантійні зобов'язання не менше 12 місяців поставки товару. Просимо визначити перелік гарантійних зобовязань Учасника та яким чином Учасник може нести гарантійні зобов'язання, якщо договір буде укладено строком на 7 місяців (п.3 Інформації про предмет закупівлі тендерної документації). 3. У тендерній документації (Додаток 3) визначено, що загальна кількість товару 80 799 л, а середня місячна норма поставки - 8000 л. Договір укладається терміном на 7 місяців. Просимо визначити середньомісячну норму поставки ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Так дійсно на теперешній час діє ДСТУ 2661:2010 і ми внесемо коригування до вимог(див. зміни до тендерної документації)
2.Гарантійні зобов'язання- мається на увазі, що постачальник зможе витримати наданий ним рівень ціни, умови поставки, умови оплати викладені ним в комерційній пропозиції на протязі дії укладеного договору. По терміну строку зобов’язань ми внесемо зміни на 8 місяців до кінця поточного року розраховуючи заключити контракт у травні 2016р.
3.Ми зробимо коригування щодо загальної кількісті товару на 64000 л, з середньою місячною нормою поставки - 8000 л. Договір укладається терміном на 8 місяців( орієнтировачно з травня місяця).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 травня 2016 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" 693 120,00
UAH з ПДВ
693 120,00
UAH з ПДВ
Немає
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 726 400,00
UAH з ПДВ
706 309,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Метро Кеш енд Кері Україна 733 440,00
UAH з ПДВ
706 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 травня 2016 10:58
документи пропозиції.rar
10 травня 2016 10:58
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.jpg

Публічні документи

10 травня 2016 17:16
Дод 3.pdf
10 травня 2016 17:16
Довідка.pdf
10 травня 2016 17:16
Пропозиц.pdf
10 травня 2016 17:16
Основн фонди нов.pdf
10 травня 2016 17:16
Працівники нов.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

ТОВ Метро Кеш енд Кері Україна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"
#39787081
Відхилено 693 120,00
UAH з ПДВ
11 травня 2016 11:51
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Переможець 706 309,00
UAH з ПДВ
13 травня 2016 11:03
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" #39787081

№ рішення у справі

70/49-р/к

Дата рішення у справі

30.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

72/35-р/к

Дата рішення у справі

09.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/18-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

12 травня 2016 13:38
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

70/49-р/к

Дата рішення у справі

30.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

13 травня 2016 11:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2016 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
706 309,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 травня 2016 11:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2017 12:02
Електронний підпис укладений
12 січня 2017 14:07
16.77.pdf зміни до договору
12 січня 2017 14:06
Електронний підпис укладений
30 травня 2016 14:15
договір.pdf укладений
30 травня 2016 14:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: ЦВСВ(ВМТП-16.77)ю
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦВСВ(ВМТП-16.77)ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — не вказанa
Сума оплати за договором: 538 153,85
UAH з ПДВ