Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт сходової клітини по вул..Райдужна,43
Очікувана вартість
340 000,00 UAH
UA-2016-04-22-000520-b 89af976af85d4398bbe5ee1683dcde4b
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Cущенко Сергій Анатолійович

0445167789 urv.kp.dnpr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 39606435
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г
Контактна особа: Cущенко Сергій Анатолійович
0445167789
urv.kp.dnpr@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2016 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2016 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2016 14:00
Початок аукціону: 04 травня 2016 12:11
Початок аукціону: 04 травня 2016 12:11
Очікувана вартість: 340 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Дефектний акт

На ремонт Ремонт сходової клітини по вул..Райдужна,43 Будинок-1985року забудови ,9-ти поверховий ,
1-но під.,серія 156

Умови виконання робіт Роботи проводяться в будинку , що експлуатується К =1,2

Об'єми виконання робіт

п/п
Найменування робіт та витрат
Одиниця
виміру Кількість Примітка
1 2 3 4 5
1 Ремонт штукатурки внутрішніх стін 100м2 5,4
2 Ремонт штукатурки відкосів 100м2 2,1
3 Перетирання штукатурки стін та стелі 100м2 26,8
4 Клейове поліпшене фарбування стін та стелі
100м2 26,8
5 Поліпшене олійне фарбування
стін з розчисткою до 35% 100м2 7,10
6 Влаштування цементної стяжки товщиною 20 мм 100м2 0,7
7 Влаштування настінних світильників «Захист» 100шт 0,46
8 Заміна дверного блока в підвал 100шт 0,01
9 Поліпшене олійне фарбування раніше пофарбованих
радіаторів ,труб
100м2 0,70
10 Поліпшене олійне фарбування раніше пофарбованих
електрощитів,поштових скриньок
100м2 0,37
11 Поліпшене олійне фарбування раніше пофарбованих
перильних огорож
100м2 0,82
12 Поліпшене олійне фарбування раніше пофарбованих торців сходових маршів
100м2 0,82
13 Поліпшене олійне фарбування раніше пофарбованих
дверних блоків
100м2 0,55
14 Поліпшене олійне фарбування раніше пофарбованих
віконних блоків
100м2 0,63
15 Протравлення штукатурки нейтралізуючим розчином 100м2 7,5
16 Влаштування підлоги(лінолеум) 100м2 7,2
17 Перевезення сміття до 30 км т 10,0
Вимоги:
1. Підрядник виконує усі види робіт згідно дефектного акта та відповідно до вимог Національного Стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1;2013 з обов’язковим наданням експертного звіту.
2.Технологія та якість виконуваних робіт , якість застосованих матеріалів повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів ,будівельних, протипожежних та санітарних норм і правил встановлених для даних видів робіт.
3.Використовувані матеріали і обладнання повинні відповідати кошторисній документації,державним стандартам і технічним умовам.
4.При виконанні робіт обов’язково погоджувати з замовником зразки матеріалів і виробів.
5. При проведенні контролю якості виконання робіт підлягають обстеженню і прийомці замовником скриті роботи.
Перелік документації, яку передає підрядник замовнику
1.Графік виконання робіт.
2.Паспорти, сертифікати відповідності та гарантійні талони на матеріали.
3. Акти на приховані роботи.
4.Акт прийому-передачі виконаних робіт.
Гарантія якості Надається підрядником на всі виконані роботи.
Вимоги до виконавця робіт.
1.Наявність ліцензії на право виконання заявленого виду діяльності.(якщо підлягає ліцензуванню)
2.Наявність штатних працівників відповідної кваліфікації для виконання даного виду робіт (надати довідку).
3.Наявність матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт (надати довідку).
4.Наявність досвіду в виконанні даного виду робіт (надати відгуки від попередніх замовників ( не менше трьох) про культуру та якість виконання робіт).
Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження фінансової спроможності.
Копія балансу за останній звітний період - для юридичних осіб.
Для суб’єктів малого підприємництва – фінансовий звіт (форми 1-М, 2-М) за останній звітний період;
Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період (форма №2) - для юридичних осіб;
Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (форма №3) - для юридичних осіб, або довідка у довільній формі про те, що учасником відповідно до законодавства не складається звіт про рух грошових коштів.
Довідка(и) обслуговуючого банку(ів) про відсутність або наявність заборгованості по кредитах, дійсною на дату подання пропозицій (оригінал або копія, завірена нотаріально);
Документи, які повинен подати Учасник-юридична особа для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до положень його Статуту:
Копія Статуту або іншого установчого документу.
Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
Копія паспорту (для фізичних осіб).
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Для юридичних осіб:
– копія протокольного рішення учасників (акціонерів, власників), або копія наказу про призначення на посаду керівника (рішення засновників і наказ про призначення) та копію паспорту (1, 2, 11 сторінки) керівника, або
Для фізичних осіб:
– копія паспорту (ст.1-2, 11 ст.3-6 за наявності записів).
– копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ремонт сходової клітини по вул..Райдужна,43
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська область, Київ, Челябінська, 9-г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2016  —  30 липня 2016
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
ДК 016:2010: 41.00.3 — Будування житлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2016 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ООО "Теплоенергосервіс-2100" 334 802,00
UAH з ПДВ
299 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РІВАР-А" 300 000,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ремонтна компанія "Ізол" 339 000,00
UAH з ПДВ
339 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 квітня 2016 12:00
531_sd_ssr_4.rtf
29 квітня 2016 11:50
531_sd_svr.rtf
29 квітня 2016 11:50
531_sd_ls1_2_1_1.rtf
29 квітня 2016 11:50
531_sd_ssr_5.rtf
29 квітня 2016 11:49
sertifikaty.pdf
29 квітня 2016 11:49
kalendarnij_gr__t_po_o1_2.docx
29 квітня 2016 11:49
dokumenty_rajd___43_sh.kl..pdf
29 квітня 2016 11:49
finansovaya_ot__vitantsiya.pdf

Публічні документи

27 квітня 2016 20:38
Пропозиція Радужна 43.pdf
27 квітня 2016 20:34
Ривар-А днепр..pdf
27 квітня 2016 19:13
Паспорт стр.3+код.jpg
27 квітня 2016 19:13
Паспорт стр.1-2.jpg
27 квітня 2016 19:12
СТАТУТ Рівар-А.doc
27 квітня 2016 19:10
СТАТУТ Рівар-А.doc
27 квітня 2016 18:50
Довідка про рух коштів.jpg
27 квітня 2016 18:46
Відгук Укрнафта.jpg
27 квітня 2016 18:45
Відгук Арсеналец.jpg
27 квітня 2016 18:44
наявність обладнення.jpg
27 квітня 2016 18:43
працівники.jpg
27 квітня 2016 18:42
Ліцензія стр.2.jpg
27 квітня 2016 18:41
Ліцензія стр.1.jpg
27 квітня 2016 18:22
Пропозиція Радужна 43.jpg

Публічні документи

28 квітня 2016 11:21
рай 43.pdf
28 квітня 2016 11:20
Дніпров.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ООО "Теплоенергосервіс-2100"

Товариство з обмеженою відповідальністю "РІВАР-А"

ТОВ "Ремонтна компанія "Ізол"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ООО "Теплоенергосервіс-2100"
#39536489
Очікує рішення 299 500,00
UAH з ПДВ
04 травня 2016 12:38

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 травня 2022 12:57
Коментар щодо відміни: Згідно з пунктом 5 Прикінцевих та перехідних положень нового нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі», що вводиться в дію 19.04.2020 IX (далі – новий Закон), процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Допорогова закупівля не є процедурою закупівлі в розумінні Закону про публічні закупівлі. Згідно з пунктом 6 Прикінцевих та перехідних положень нового Закону договори про закупівлю, укладені у порядку та на умовах, установлених до введення в дію Закону, виконуються в повному обсязі до закінчення строку, на який такі договори були укладені. Зміни до таких договорів вносяться у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону. Отже в даному випадку, якщо говорити про допорогову закупівлю, договір по ній необхідно укласти до 18.04.2020 включно, щоб виконувати умови установлені до введення в дію нового Закону. Згідно з пунктом 25 частини першої статті 1 нової редакції Закону публічна закупівля (далі – закупівля) – придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Разом з тим відповідно до пункту 6 частини першої статті 1 нової редакції Закону договір про закупівлю – господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Отже, у разі якщо суб’єктом, який є замовником у розумінні нової редакції Закону, з 19.04.2020 передбачено придбання товарів, робіт або послуг, така закупівля здійснюється відповідно до вимог нової редакції Закону, керуючись вартісними межами, визначеними статтею 3 нової редакції Закону. Враховуючи вищевикладене, у разі якщо замовник не встиг з певних причин укласти договір про закупівлю за результатами допорогової закупівлі до 18.04.2020 включно, слід відмінити таку допорогову закупівлю та керуючись вартісними межами, встановленими у частині 1 статті 3 Закону, проводити спрощену закупівлю або укладати договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель у випадках, передбачених у частині 7 статті 3 Закону.
Документи:
10 травня 2022 12:57
Протокол відміни.pdf