Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цегла рядова М-75
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2016-04-15-000274-b bd6a392bcb7345e5815b85736b954bf1
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сергій Олексюк

+380504382906 s_oleks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГП "Волинська дирекція УДППЗ "Укрпошта""
Код ЄДРПОУ: 20134234
Місцезнаходження: 43025, Украина , Волынская обл., Луцьк, Кривий вал 19
Контактна особа: Сергій Олексюк
+380504382906
s_oleks@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2016 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2016 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2016 15:32
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

опис предмета закупівлі в додатку № 1 до запиту

Цегла, черепиця та будівельні вироби з випаленої глини (цегла пустотіла)(Цегла). Код ДКП016-2010 - 23.32.1 (ДК210-2015-44111000-1)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 штуки
Цегла рядова М-75
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Украина, Волынская область, Луцьк, вул. Кривий Вал, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 квітня 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 44111000-1 — Матеріали будівельні
ДК 016:2010: 23.32.1 — Цегла, черепиця та будівельні вироби з випаленої глини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 квітня 2016 15:36
zapit.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запит про надання роз'яснення щодо тендерної документації
Дата подання: 20 квітня 2016 14:32
1. Якщо пропозиції подають платники ПДВ і учасники, що не є платниками ПДВ, оцінка пропозицій здійснюватиметься за цінами з урахуванням чи без урахування ПДВ? 2. Якщо учасник не є платником ПДВ як йому подавати документ "Основині умови договору" (додаток 2), якщо його окремі його положення (п.2, п. 5) стосуються виключно платників ПДВ? Нагадуємо, що встановлення обмежень для учасників (в т.ч. дискваліфікація або відхилення пропозиції) через відсутність статусу платника ПДВ є дискримінаційним і протиправним
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Запит щодо внесення змін до документації конкурсних торгів
Дата подання: 20 квітня 2016 14:32
Просимо внести зміни до тендерної документації (п. 2 і 5 Додаток 2 до Запиту) з метою усунення умов, які не можуть бути виконані учасниками, які не є платниками ПДВ (є дискримінаційними відносно таких учасників), щодо обов’язкового подання податкової накладної та відповідальності за її неподання / неправильне оформлення. Зміни пропонуємо внести шляхом виключення зазначених вище положень із п. 2 і 5 Додаток 2 або доповнення Додаток 2 умовою, що ці положення не поширюються на учасника, який не є платником ПДВ
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій