Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення та супроводження програмного забезпечення по веденню обліку заробітної плати протягом 2016 року
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2016-03-15-000429-c a57ed5f6aadf4951ba09a91c48f39c61
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Васильченко Наталія Володимирівна

545-12-08 desnrda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501648
Вебсайт: http://desn.gov.ua/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=407&Itemid=2932&lang=ua
Місцезнаходження: 02225, Україна , Київська обл., Київ, проспект Володимира Маяковського, 29
Контактна особа: Васильченко Наталія Володимирівна
545-12-08
desnrda@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2016 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2016 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2016 07:00
Початок аукціону: 18 березня 2016 14:04
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,11%

Інформація про предмет закупівлі

Технічні вимоги: встановлення програмного забезпечення на комп’ютер Замовника та імпорт даних із попередньої програми силами Учасника; налаштування системи під специфіку роботи Замовника; навчання користування системою; допомога користування системою (дослідно-промислова експлуатація); кількість послуг впровадження в годинах повинна бути не менше 20 годин; Нарахування заробітної плати повинно здійснюватись згідно чинного законодавства із своєчасним оновленням програми в разі законодавчих змін; формування звітів по ЄСВ, 1-ДФ, заявки до ФСС з ТВП, аналітичних звітів тощо, довідок по працівникам, редагування довідок, звітів під потреби Замовника; формування транспортних файлів для системи «клієнт-банк»; Консультації по експлуатації, допомога у пошуку помилок, навчання новим можливостям програмного комплексу; Програма повинна бути створена в Україні та зареєстрована у Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України; Учасник повинен надати письмове підтвердження досвіду надання відповідних послуг та надати копію ліцензійного договору або копію сертифікату, що надає право здійснювати інформаційно – консультаційні послуги щодо впровадження програми.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Технічні вимоги: встановлення програмного забезпечення на комп’ютер Замовника та імпорт даних із попередньої програми силами Учасника; налаштування системи під специфіку роботи Замовника; навчання користування системою; допомога користування системою (дослідно-промислова експлуатація); кількість послуг впровадження в годинах повинна бути не менше 20 годин; Нарахування заробітної плати повинно здійснюватись згідно чинного законодавства із своєчасним оновленням програми в разі законодавчих змін; формування звітів по ЄСВ, 1-ДФ, заявки до ФСС з ТВП, аналітичних звітів тощо, довідок по працівникам, редагування довідок, звітів під потреби Замовника; формування транспортних файлів для системи «клієнт-банк»; Консультації по експлуатації, допомога у пошуку помилок, навчання новим можливостям програмного комплексу; Програма повинна бути створена в Україні та зареєстрована у Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України; Учасник повинен надати письмове підтвердження досвіду надання відповідних послуг та надати копію ліцензійного договору або копію сертифікату, що надає право здійснювати інформаційно – консультаційні послуги щодо впровадження програми. Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді наступні документи: 1.1 Виписку або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб підприємців з відміткою, що дані є актуальними на дату подання пропозиції. У разі відсутності відомостей, які є обов’язковими у Виписці (Витязі) відповідно до Порядку надання відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, який затверджено наказом Міністерства юстиції України від 31.03.2015 р. № 466/5, учасник надає інший документ, який містить такі відомості (довідка ЄДРПОУ тощо). 1.2 копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витягу платників податків на додану вартість (для учасників-платників ПДВ); 1.3 копію чинного Свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документа, що підтверджує сплату єдиного податку (для учасників-платників єдиного податку); 1.4 контактну інформацію компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон); 1.5. копія Статуту.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, Київська, Київ, просп. Володимира Маяковського, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2016  —  30 грудня 2016
ДК 021:2015: 48000000-8 — Пакети програмного забезпечення та інформаційні системи
ДК 016:2010: 62 — "Послуги щодо комп’ютерного програмування, консультування та суміжні послуги"

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Програмне забезпечення
Дата подання: 16 березня 2016 08:39
1. З якого в яке ПЗ потрібно переносити дані? 2. Нове ПЗ вже придбане чи воно входить також в цей тендер? Дякую.
Відповідь: Придбання нового програмного забезпечення включено до закупівлі.
Програмне забезпечення
Дата подання: 16 березня 2016 15:41
В якій програмі наразі працюєте?
Відповідь відсутня
Програмне забезпечення
Дата подання: 16 березня 2016 15:42
Яка кількість співробітників в базі?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2016 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Горбатько Олексій Олексійович 8 776,00
UAH з ПДВ
8 676,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТО БІЗНЕС" 9 000,00
UAH з ПДВ
8 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2016 14:06
Невиключна ліцензія.jpg
17 березня 2016 14:06
Лист Підтверження.docx
17 березня 2016 14:06
Контакти.docx
17 березня 2016 14:06
expert2016.jpg
17 березня 2016 14:06
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

17 березня 2016 13:50
propozitsiya_zp.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Горбатько Олексій Олексійович

ТОВ "ТО БІЗНЕС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Горбатько Олексій Олексійович
#3266912098
Переможець 8 676,00
UAH з ПДВ
23 березня 2018 12:29

Документи

23 березня 2018 12:28
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2018 12:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Горбатько Олексій Олексійович
#3266912098
8 676,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 березня 2018 12:28
протокол.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 березня 2018 12:33
Коментар щодо відміни: помилка
Документи:
23 березня 2018 12:32
протокол.pdf