Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби текстильні готові, інші
Очікувана вартість
65 600,00 UAH
UA-2016-02-16-000244-c 7100a95b0a9f41bca9da330e051ad615
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Коваленко Леся Аркадіївна

489-02-47 lkovalenko@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Вебсайт: http://www.shevruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Коваленко Леся Аркадіївна
489-02-47
lkovalenko@meta.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2016 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2016 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2016 16:00
Очікувана вартість: 65 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 656,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Для забезпечення освоєння коштів Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, проводиться процедура електронних закупівель за скороченою процедурою. 1. Товар має супроводжуватися документами, що підтверджують їх відповідність санітарно-гігієнічним вимогам на товар. 2. Намет GROT - 14 шт., намет Brest 6 - 2 - шт. (або аналог). 3. Додати копію договору з постачальником - виробником, у якого буде закуповуватися даний продукт та який буде постачатися в заклади освіти Шевченківського району м. Києва або довідку про те, що учасник є виробником даного товару, додати документи, що підтверджують їх відповідність санітарно-гігієнічним вимогам на товар.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штуки
Істотні умови договору: 1. Предмет договору: Вироби текстильні готові, інші, код ДКПП : 13.92.2. 2. Постачальник зобов'язується передати до кінця березня 2016 року у власність Покупця товар, а Покупець зобов'язується прийняти цей товар та оплатити його. Поставка товару за договором здійснюється частинами відповідно до письмових заявок Покупця. Заявка Покупця має містити інформацію щодо кількості, місця та терміну поставки товару. 3. Ціни на послуги встановлюються в національній валюті України. В ціну товару входить доставка та навантажувально-розвантажувальні роботи. 4. Розрахунки за наданий товар здійснюються на поточний розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дати підписання накладних. 5. У разі затримки цільового бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. 6. У випадку порушення строків поставки, порушення обсягів поставки Постачальник пеню у розмірі 1% від суми договору за кожен день прострочки. У разі порушення вимог щодо якості товару Постачальник сплачує одноразовий штраф у розмірі 1% від суми договору за кожний випадок. 7. Сплата пені не звільняє Сторону від виконання прийнятих на себе зобов'язань по Договору поставки. 8. Обсяги товару можуть бути зменшені в залежності від реального фінансування. 9. Права та обов'язки сторін : Покупець зобов’язаний: - своєчасно та в повному обсязі (при наявності бюджетного фінансування) сплачувати за поставлений товар; - приймати поставлений товар згідно з актом приймання передачі товару. Покупець має право: - у разі невиконання зобов’язань Постачальника покупець має право достроково розірвати договір, повідомивши про це Постачальника. - контролювати поставку товарів у строки, встановлені договором. - повернути видаткову накладну постачальнику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів; - У випадку наявності претензій до кількості, комплектності, якості, Товару відмовляється від приймання Товару Постачальник зобов’язаний: - забезпечити поставку товару у строки, встановлені договором; Постачальник має право: - своєчасно та в повному обсязі отримати плату за поставлений товар. 10. У випадках, не передбачених цим Договором, Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України. 11. Зміни у цей Договір набирають чинності з моменту належного оформлення Сторонами відповідної додаткової угоди до цього Договору, якщо інше не встановлено у самій додатковій угоді, цьому Договорі або у чинному в Україні законодавстві. 12. Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2016 року.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська, Київ, Зоологічна 6-А, каб. 2.12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 лютого 2016  —  30 березня 2016
ДК 021:2015: 39522000-7 — Брезентові вироби, вітрила для човнів, дощок для віндсерфінгу чи десантної техніки, тенти, маркізи, намети та спорядження для кемпінгу
ДК 016:2010: 13.92.2 — "Вироби текстильні готові, інші"

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2016 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Ісопчук М І" 65 000,00
UAH з ПДВ
65 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2016 12:21
propozitsiya.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Ісопчук М І"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Ісопчук М І"
#2945109024
Переможець 65 000,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2016 18:02

Документи

25 лютого 2016 14:15
переможець9.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2016 18:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Ісопчук М І"
#2945109024
65 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2016 14:15
переможець9.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
images.pdf укладений
12 березня 2016 10:37