Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ремонтування та технічне обслуговування електронного й оптичного устатковання за кодом ДК 016:2010 – 33.13.1 (технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки за кодом ДК 021:2015-50313000-2, заправка та відновлення картриджів).
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2016-01-27-000292-b ● 93007912f1c4450a9404507707d57604
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37479398 |
Місцезнаходження: | 03127, Украина , Киевская обл., М.КИЇВ, ГОЛОСІЇВСЬКИЙ Р-Н , ПРОСП. 40-РІЧЧЯ ЖОВТНЯ БУД. 118 Б |
Контактна особа: |
Любов Григорівна +380442571274 lyubov-osvita@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2016 18:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2016 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2016 18:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2016 14:32 |
Очікувана вартість: | 60 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Ремонтування та технічне обслуговування електронного й оптичного устатковання за кодом ДК 016:2010 – 33.13.1 (технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки за кодом ДК 021:2015-50313000-2, заправка та відновлення картриджів).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
заправка та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Украина, місто Київ, проспект 40 річчя Жовтня, 118 Б.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2016
—
31 грудня 2016
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонтування копіювально-розмножувального устаткування
ДК 016:2010: 33.13.1 — Ремонтування та технічне обслуговування електронного й оптичного устатковання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2016 18:36 |
dokumentatsiya.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні умови
Дата подання: 27 січня 2016 23:57
На підставі чого в технічних вимогах написано "можуть бути використані лише витратні матеріали виробництва Static Control"? без зазначення "або альтернатива"? Це лобіювання виробника Static Control?
Відповідь: З досвіду минулих років та з метою здешевшення вартості послуг по заправці та відновленню картриджів нами було протестовано
використання торгових марок різних виробників (IPM, KATUN, INTEGRAL, HANP, UNINET і т.д.)
На всіх типах техніки, а особливо на торгових марках Brother, Xerox та Samsung якість друку була суттєво гіршою
(блідий друк, неповністю відпрацьований цикл, просипання тонеру, друк з помарками або дублюванням зображення і т.п.)
При використанні витратних матеріалів SCC всі вищеперелічені недолі
використання торгових марок різних виробників (IPM, KATUN, INTEGRAL, HANP, UNINET і т.д.)
На всіх типах техніки, а особливо на торгових марках Brother, Xerox та Samsung якість друку була суттєво гіршою
(блідий друк, неповністю відпрацьований цикл, просипання тонеру, друк з помарками або дублюванням зображення і т.п.)
При використанні витратних матеріалів SCC всі вищеперелічені недолі
Мы будем предоставлять заправки другим тонером
Дата подання: 28 січня 2016 10:34
Мы будем предоставлять заправки другим тонером. Прошу аргументировать SCC обоснования или отказаться от нашего предложения до принятия предложений
Відповідь: Пропозиція заправки тонером іншого Виробника не буде відповідати Технічним вимогам Замовника, та буде відхилено. Обгоунтування використання тонеру виробництва Static Control наведено у попередній відповіді. Дякуємо.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2016 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ УЛЬТРА-КОПІ |
50 000,00
UAH з ПДВ
|
19 999,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ФОП Талалаєв А. В. |
54 680,00
UAH з ПДВ
|
20 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МТП ГРУПП" |
55 977,60
UAH з ПДВ
|
27 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ООО "АйТи Логистика" |
53 504,86
UAH з ПДВ
|
42 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Астем |
60 000,00
UAH з ПДВ
|
59 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ УЛЬТРА-КОПІ #31056996 |
Рішення скасоване |
19 999,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2016 15:11
|
ТОВ УЛЬТРА-КОПІ #31056996 |
Відхилено |
19 999,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2016 18:35
|
ФОП Талалаєв А. В. #2556003930 |
Відхилено |
20 000,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2016 18:39
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МТП ГРУПП" #39040187 |
Відхилено |
27 000,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2016 20:11
|
ООО "АйТи Логистика" #38393008 |
Відхилено |
42 000,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2016 20:52
|
ПП Астем #32636091 |
Переможець |
59 400,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2016 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
dogovir_astem.pdf | укладений |
16 лютого 2016 13:08
|