Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги технічного обслуговування комп'ютерів
Очікувана вартість
1 500,00 UAH
UA-2016-01-26-000130-b d6e4e4a3088c4f09ba7446d4db85f75a
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

МІронова Тетяна Володимирівна

280-02-90 lavra.art.gallery@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська галерея мистецтв "Лавра"
Код ЄДРПОУ: 23731321
Вебсайт: http://www.facebook.com/lavragallery
Місцезнаходження: 01015, Україна , Київська обл., Київ, вул. Лаврська, 1
Контактна особа: МІронова Тетяна Володимирівна
280-02-90
lavra.art.gallery@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2016 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2016 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2016 16:00
Початок аукціону: 04 лютого 2016 14:05
Очікувана вартість: 1 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

1) Щоденне перебування особи, яка надає послуги або працівника фірми з 09.00 до 18.00. на території Замовника; (абсолютно нереальний пункт враховуючи співвідношення суми мінімальної з/п в 2016 р., суми єдиного соціального внеску і суми договору);
2) Систематичне здійснення оновлення базового програмного забезпечення та надання письмових рекомендацій щодо цього;
3) Письмове консультування щодо закупівлі матеріалів для ПК, ПО, обладнання, комплектуючих та оптимізації витрат на матеріали, обладнання та ін.;
4) приймання безпосередньої участі у закупівлі офісної/комп’ютерної техніки; її перевірка, оцінка на відповідність технічним вимогам;
5) систематичне обслуговування 6 комп’ютерів, діагностування;
6) супровід та забезпечення безперебійного функціонування мережі Інтернет в межах приміщення замовника;
7) ремонт зазначеної комп’ютерної техніки з використанням запчастин та комплектуючих замовника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
1) Щоденне перебування особи, яка надає послуги або працівника фірми з 09.00 до 18.00. на території Замовника; (абсолютно нереальний пункт враховуючи співвідношення суми мінімальної з/п в 2016 р., суми єдиного соціального внеску і суми договору);
2) Систематичне здійснення оновлення базового програмного забезпечення та надання письмових рекомендацій щодо цього;
3) Письмове консультування щодо закупівлі матеріалів для ПК, ПО, обладнання, комплектуючих та оптимізації витрат на матеріали, обладнання та ін.;
4) приймання безпосередньої участі у закупівлі офісної/комп’ютерної техніки; її перевірка, оцінка на відповідність технічним вимогам;
5) систематичне обслуговування 6 комп’ютерів, діагностування;
6) супровід та забезпечення безперебійного функціонування мережі Інтернет в межах приміщення замовника;
7) ремонт зазначеної комп’ютерної техніки з використанням запчастин та комплектуючих замовника.

Додаткові вимоги містяться у прикріпленому файлі "Обслуговування_комп_документація"
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, Київська, Київ, Січневого повстання, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 лютого 2016  —  30 березня 2016
ДК 021:2015: 72611000-6 — Послуги технічного обслуговування комп'ютерів
ДК 016:2010: 62.02 — Послуги щодо консультування стосовно комп’ютерної техніки
ДК 016:2010: 95 — "Ремонтування комп’ютерів, предметів особистого вжитку та побутових виробів"

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Абсолютно нереальна вимога
Дата подання: 26 січня 2016 17:31
Навіщо ви написали в тендерній документації про завідомо нереальну вимогу: "абсолютно нереальний пункт враховуючи співвідношення суми мінімальної з/п в 2016 р., суми єдиного соціального внеску і суми договору"? Це ваш коментар. Що він означає?
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2016 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Талалаєв А. В. 1 480,00
UAH з ПДВ
1 480,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Віст+ 1 490,00
UAH з ПДВ
1 490,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Філіпенко Віталій Васильович 1 500,00
UAH з ПДВ
1 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 лютого 2016 10:49
пропозиція нова
01 лютого 2016 18:38
Податки 2016.pdf
01 лютого 2016 18:38
Скан договора.pdf
01 лютого 2016 18:38
ДОКУМ с ПЕЧАТЬЮ 31.pdf
01 лютого 2016 18:38
ДОКУМ СКАН 21.pdf
01 лютого 2016 18:38
Пропозіція.pdf

Публічні документи

01 лютого 2016 11:13
Пропозиція ВИСТ+.zip

Публічні документи

02 лютого 2016 15:26
Docs.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Талалаєв А. В.

Товариство з обмеженою відповідальністю Віст+

Фізична особа-підприємець Філіпенко Віталій Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Талалаєв А. В.
#2556003930
Відхилено 1 480,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2016 14:32
Товариство з обмеженою відповідальністю Віст+
#32193894
Відхилено 1 490,00
UAH з ПДВ
16 лютого 2016 16:34
Фізична особа-підприємець Філіпенко Віталій Васильович
#2715314999
Переможець 1 500,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2016 17:32

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2016 17:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Філіпенко Віталій Васильович
#2715314999
1 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_2.pdf укладений
24 лютого 2016 13:53
Договір_1.pdf укладений
24 лютого 2016 13:53