Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання приміщення
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2016-01-12-000063-a ● d0c31882c7ea46fe9c03739b2aed9e31
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 19020407 |
Вебсайт: | http://gukv.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, Хрещатик,10 |
Контактна особа: |
грицай тетяна василівна 202-61-73 dkvk@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2016 12:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2016 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2016 07:00 |
Початок аукціону: | 21 січня 2016 15:36 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
Предмет закупівлі: послуги щодо загального очищування будівель код за ДК 016:2010 - 81.21.10-00.00 (Послуги з прибирання код за ДК 021:2015 – 90910000-9) (послуги з прибирання приміщень Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
Період надання послуг: протягом 2016 року.
Комплексне прибирання приміщень включає:
- прибирання службових та інших приміщень, коридорів, сходів, вестибюлю, заміна пакетів на сміттєвих урнах, винос сміття, догляд за квітами, які знаходяться у приміщеннях;
- прибирання туалетів, поповнення запасів туалетного паперу, мила, серветок та паперових рушників;
Характеристика будинку:
Багатоповерхова будівля за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 10 літера А, будинок 12 літера А.
Кількість поверхів будівлі для прибирання – 3 поверхи.
Загальна площа приміщень: 1536,4 кв. м., а саме:
4 поверх – 263,7 кв. м.; 5 поверх – 731,6 кв. м.;
6 поверх – 271,2 кв. м.; сходи – 269,9 кв. м.
- кабіна ліфту;
- туалетів 4 блоки, (11 кабінок),
- приміщення архівів;
- покриття підлоги – лінолеум, паркет, кахель, фарба;
- килимове покриття – 35 кв. м.
- дверей – 55 одиниць;
- офісні меблі – приблизно 190 одиниць;
- офісні стільці – 130 одиниць;
Перелік послуг:
- сухе та вологе прибирання сходів, вестибюлю та коридорів після робочого дня;
- прибирання санітарних вузлів спільного використання після робочого дня;
- видалення пилу з огороджувальних конструкцій сходових маршів, опалювальних приладів – 1 раз на тиждень;
- сухе та вологе миття стін на сходах – один раз на місяць;
- сухе та вологе прибирання підлоги службових приміщень – щоденно;
- вологе протирання офісних стільців (130 одиниць) – 2 рази на рік;
- догляд за м’якими меблями – щоденно;
- сухе прибирання килимового покриття – щоденно;
- чищення та миття кахелю в санітарних вузлах – щоденно;
- догляд за офісними меблями ( видалення пилу, натирання, тощо ) – щоденно;
- миття вікон ( віконних рам, скла ) – 2 рази на рік;
- видалення пилу та миття підвіконників – щоденно;
- миття дверей – щоденно;
- випорожнення урн та заміна пакетів для сміття – щоденно;
- сухе та вологе прибирання ліфту – щоденно;
- хімічне чищення офісних стільців – 2 рази на рік ( додатково на вимогу );
- хімічне чищення килимового покриття – 2 рази на рік ( додатково на вимогу );
- генеральне прибирання адміністративного будинку – 1 раз на місяць ( в вихідний день );
Для якісного професійного прибирання необхідно врахувати наступні вимоги:
- прибирання приміщень будівлі повинне здійснюватись прибиральниками;
- забезпечення прибиральників інвентарем, обладнанням для прибирання (в т.ч. пилосос) та спецодягом;
- забезпечення прибиральників необхідними матеріалами та миючими засобами;
- переможець торгів гарантує відповідність послуг, які надаються, вимогам норм виробничої санітарії;
- видалення бруду з різних поверхонь слід здійснювати із застосуванням відповідного засобу прибирання. Не допускається залишати бруд на сходинках, у кутках, на краях та у інших важкодоступних місцях;
- при проведенні вологого прибирання твердих підлог для зниження небезпеки травмування забороняється використовувати мило та порошкоподібні синтетичні миючі засоби.
Дні прибирання: щоденно (крім вихідних та святкових днів).
Час прибирання: до 9-00 або після 18-00.
Примітки:
Закупівля видаткових матеріалів здійснюється за кошти Учасника. Миючі засоби та інвентар, які будуть використовуватись повинні мати відповідні сертифікати відповідності та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на використання у відповідних видах надання послуг.
В пропозиції остаточно виводиться підсумкова ціна пропозиції. Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види послуг. Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні.
Розгорнути
Згорнути
Предмет закупівлі: послуги щодо загального очищування будівель код за ДК 016:2010 - 81.21.10-00.00 (Послуги з прибирання код за ДК 021:2015 – 90910000-9) (послуги з прибирання приміщень Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
Період надання послуг: протягом 2016 року.
Комплексне прибирання приміщень включає:
- прибирання службових та інших приміщень, коридорів, сходів, вестибюлю, заміна пакетів на сміттєвих урнах, винос сміття, догляд за квітами, які знаходяться у приміщеннях;
- прибирання туалетів, поповнення запасів туалетного паперу, мила, серветок та паперових рушників;
Характеристика будинку:
Багатоповерхова будівля за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 10 літера А, будинок 12 літера А.
Кількість поверхів будівлі для прибирання – 3 поверхи.
Загальна площа приміщень: 1536,4 кв. м., а саме:
4 поверх – 263,7 кв. м.; 5 поверх – 731,6 кв. м.;
6 поверх – 271,2 кв. м.; сходи – 269,9 кв. м.
- кабіна ліфту;
- туалетів 4 блоки, (11 кабінок),
- приміщення архівів;
- покриття підлоги – лінолеум, паркет, кахель, фарба;
- килимове покриття – 35 кв. м.
- дверей – 55 одиниць;
- офісні меблі – приблизно 190 одиниць;
- офісні стільці – 130 одиниць;
Перелік послуг:
- сухе та вологе прибирання сходів, вестибюлю та коридорів після робочого дня;
- прибирання санітарних вузлів спільного використання після робочого дня;
- видалення пилу з огороджувальних конструкцій сходових маршів, опалювальних приладів – 1 раз на тиждень;
- сухе та вологе миття стін на сходах – один раз на місяць;
- сухе та вологе прибирання підлоги службових приміщень – щоденно;
- вологе протирання офісних стільців (130 одиниць) – 2 рази на рік;
- догляд за м’якими меблями – щоденно;
- сухе прибирання килимового покриття – щоденно;
- чищення та миття кахелю в санітарних вузлах – щоденно;
- догляд за офісними меблями ( видалення пилу, натирання, тощо ) – щоденно;
- миття вікон ( віконних рам, скла ) – 2 рази на рік;
- видалення пилу та миття підвіконників – щоденно;
- миття дверей – щоденно;
- випорожнення урн та заміна пакетів для сміття – щоденно;
- сухе та вологе прибирання ліфту – щоденно;
- хімічне чищення офісних стільців – 2 рази на рік ( додатково на вимогу );
- хімічне чищення килимового покриття – 2 рази на рік ( додатково на вимогу );
- генеральне прибирання адміністративного будинку – 1 раз на місяць ( в вихідний день );
Для якісного професійного прибирання необхідно врахувати наступні вимоги:
- прибирання приміщень будівлі повинне здійснюватись прибиральниками;
- забезпечення прибиральників інвентарем, обладнанням для прибирання (в т.ч. пилосос) та спецодягом;
- забезпечення прибиральників необхідними матеріалами та миючими засобами;
- переможець торгів гарантує відповідність послуг, які надаються, вимогам норм виробничої санітарії;
- видалення бруду з різних поверхонь слід здійснювати із застосуванням відповідного засобу прибирання. Не допускається залишати бруд на сходинках, у кутках, на краях та у інших важкодоступних місцях;
- при проведенні вологого прибирання твердих підлог для зниження небезпеки травмування забороняється використовувати мило та порошкоподібні синтетичні миючі засоби.
Дні прибирання: щоденно (крім вихідних та святкових днів).
Час прибирання: до 9-00 або після 18-00.
Примітки:
Закупівля видаткових матеріалів здійснюється за кошти Учасника. Миючі засоби та інвентар, які будуть використовуватись повинні мати відповідні сертифікати відповідності та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на використання у відповідних видах надання послуг.
В пропозиції остаточно виводиться підсумкова ціна пропозиції. Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види послуг. Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
Предмет закупівлі: послуги щодо загального очищування будівель код за ДК 016:2010 - 81.21.10-00.00 (Послуги з прибирання код за ДК 021:2015 – 90910000-9) (послуги з прибирання приміщень Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
Період надання послуг: протягом 2016 року.
Комплексне прибирання приміщень включає:
- прибирання службових та інших приміщень, коридорів, сходів, вестибюлю, заміна пакетів на сміттєвих урнах, винос сміття, догляд за квітами, які знаходяться у приміщеннях;
- прибирання туалетів, поповнення запасів туалетного паперу, мила, серветок та паперових рушників;
Характеристика будинку:
Багатоповерхова будівля за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 10 літера А, будинок 12 літера А.
Кількість поверхів будівлі для прибирання – 3 поверхи.
Загальна площа приміщень: 1536,4 кв. м., а саме:
4 поверх – 263,7 кв. м.; 5 поверх – 731,6 кв. м.;
6 поверх – 271,2 кв. м.; сходи – 269,9 кв. м.
- кабіна ліфту;
- туалетів 4 блоки, (11 кабінок),
- приміщення архівів;
- покриття підлоги – лінолеум, паркет, кахель, фарба;
- килимове покриття – 35 кв. м.
- дверей – 55 одиниць;
- офісні меблі – приблизно 190 одиниць;
- офісні стільці – 130 одиниць;
Перелік послуг:
- сухе та вологе прибирання сходів, вестибюлю та коридорів після робочого дня;
- прибирання санітарних вузлів спільного використання після робочого дня;
- видалення пилу з огороджувальних конструкцій сходових маршів, опалювальних приладів – 1 раз на тиждень;
- сухе та вологе миття стін на сходах – один раз на місяць;
- сухе та вологе прибирання підлоги службових приміщень – щоденно;
- вологе протирання офісних стільців (130 одиниць) – 2 рази на рік;
- догляд за м’якими меблями – щоденно;
- сухе прибирання килимового покриття – щоденно;
- чищення та миття кахелю в санітарних вузлах – щоденно;
- догляд за офісними меблями ( видалення пилу, натирання, тощо ) – щоденно;
- миття вікон ( віконних рам, скла ) – 2 рази на рік;
- видалення пилу та миття підвіконників – щоденно;
- миття дверей – щоденно;
- випорожнення урн та заміна пакетів для сміття – щоденно;
- сухе та вологе прибирання ліфту – щоденно;
- хімічне чищення офісних стільців – 2 рази на рік ( додатково на вимогу );
- хімічне чищення килимового покриття – 2 рази на рік ( додатково на вимогу );
- генеральне прибирання адміністративного будинку – 1 раз на місяць ( в вихідний день );
Для якісного професійного прибирання необхідно врахувати наступні вимоги:
- прибирання приміщень будівлі повинне здійснюватись прибиральниками;
- забезпечення прибиральників інвентарем, обладнанням для прибирання (в т.ч. пилосос) та спецодягом;
- забезпечення прибиральників необхідними матеріалами та миючими засобами;
- переможець торгів гарантує відповідність послуг, які надаються, вимогам норм виробничої санітарії;
- видалення бруду з різних поверхонь слід здійснювати із застосуванням відповідного засобу прибирання. Не допускається залишати бруд на сходинках, у кутках, на краях та у інших важкодоступних місцях;
- при проведенні вологого прибирання твердих підлог для зниження небезпеки травмування забороняється використовувати мило та порошкоподібні синтетичні миючі засоби.
Дні прибирання: щоденно (крім вихідних та святкових днів).
Час прибирання: до 9-00 або після 18-00.
Примітки:
Закупівля видаткових матеріалів здійснюється за кошти Учасника. Миючі засоби та інвентар, які будуть використовуватись повинні мати відповідні сертифікати відповідності та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на використання у відповідних видах надання послуг.
В пропозиції остаточно виводиться підсумкова ціна пропозиції. Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види послуг. Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні.
Розгорнути
Згорнути
Предмет закупівлі: послуги щодо загального очищування будівель код за ДК 016:2010 - 81.21.10-00.00 (Послуги з прибирання код за ДК 021:2015 – 90910000-9) (послуги з прибирання приміщень Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
Період надання послуг: протягом 2016 року.
Комплексне прибирання приміщень включає:
- прибирання службових та інших приміщень, коридорів, сходів, вестибюлю, заміна пакетів на сміттєвих урнах, винос сміття, догляд за квітами, які знаходяться у приміщеннях;
- прибирання туалетів, поповнення запасів туалетного паперу, мила, серветок та паперових рушників;
Характеристика будинку:
Багатоповерхова будівля за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 10 літера А, будинок 12 літера А.
Кількість поверхів будівлі для прибирання – 3 поверхи.
Загальна площа приміщень: 1536,4 кв. м., а саме:
4 поверх – 263,7 кв. м.; 5 поверх – 731,6 кв. м.;
6 поверх – 271,2 кв. м.; сходи – 269,9 кв. м.
- кабіна ліфту;
- туалетів 4 блоки, (11 кабінок),
- приміщення архівів;
- покриття підлоги – лінолеум, паркет, кахель, фарба;
- килимове покриття – 35 кв. м.
- дверей – 55 одиниць;
- офісні меблі – приблизно 190 одиниць;
- офісні стільці – 130 одиниць;
Перелік послуг:
- сухе та вологе прибирання сходів, вестибюлю та коридорів після робочого дня;
- прибирання санітарних вузлів спільного використання після робочого дня;
- видалення пилу з огороджувальних конструкцій сходових маршів, опалювальних приладів – 1 раз на тиждень;
- сухе та вологе миття стін на сходах – один раз на місяць;
- сухе та вологе прибирання підлоги службових приміщень – щоденно;
- вологе протирання офісних стільців (130 одиниць) – 2 рази на рік;
- догляд за м’якими меблями – щоденно;
- сухе прибирання килимового покриття – щоденно;
- чищення та миття кахелю в санітарних вузлах – щоденно;
- догляд за офісними меблями ( видалення пилу, натирання, тощо ) – щоденно;
- миття вікон ( віконних рам, скла ) – 2 рази на рік;
- видалення пилу та миття підвіконників – щоденно;
- миття дверей – щоденно;
- випорожнення урн та заміна пакетів для сміття – щоденно;
- сухе та вологе прибирання ліфту – щоденно;
- хімічне чищення офісних стільців – 2 рази на рік ( додатково на вимогу );
- хімічне чищення килимового покриття – 2 рази на рік ( додатково на вимогу );
- генеральне прибирання адміністративного будинку – 1 раз на місяць ( в вихідний день );
Для якісного професійного прибирання необхідно врахувати наступні вимоги:
- прибирання приміщень будівлі повинне здійснюватись прибиральниками;
- забезпечення прибиральників інвентарем, обладнанням для прибирання (в т.ч. пилосос) та спецодягом;
- забезпечення прибиральників необхідними матеріалами та миючими засобами;
- переможець торгів гарантує відповідність послуг, які надаються, вимогам норм виробничої санітарії;
- видалення бруду з різних поверхонь слід здійснювати із застосуванням відповідного засобу прибирання. Не допускається залишати бруд на сходинках, у кутках, на краях та у інших важкодоступних місцях;
- при проведенні вологого прибирання твердих підлог для зниження небезпеки травмування забороняється використовувати мило та порошкоподібні синтетичні миючі засоби.
Дні прибирання: щоденно (крім вихідних та святкових днів).
Час прибирання: до 9-00 або після 18-00.
Примітки:
Закупівля видаткових матеріалів здійснюється за кошти Учасника. Миючі засоби та інвентар, які будуть використовуватись повинні мати відповідні сертифікати відповідності та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на використання у відповідних видах надання послуг.
В пропозиції остаточно виводиться підсумкова ціна пропозиції. Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види послуг. Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київська, Київ, Хрещатик, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 січня 2016
—
30 грудня 2016
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
ДК 016:2010: 81.21.10-00.00 — Послуги щодо загального очищування будівель
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2016 13:00 |
ДОГОВІР прибирання ДКВ-1.doc |
14 січня 2016 17:28 |
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ прибирання 2016 .doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 січня 2016 16:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ООО "Благодарочка"" |
120 000,00
UAH з ПДВ
|
79 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністью Мірей компані |
120 000,00
UAH з ПДВ
|
80 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація" |
150 000,00
UAH з ПДВ
|
85 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Грін-Поінт |
148 500,00
UAH з ПДВ
|
98 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Імпел Гріффін Груп" |
145 000,00
UAH з ПДВ
|
99 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ФОП Бецун Віктор Миколайович" |
140 000,00
UAH з ПДВ
|
140 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Чистий світ фасіліком" |
148 194,12
UAH з ПДВ
|
148 194,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ООО "Благодарочка"" #38814103 |
Переможець |
79 900,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2016 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2017 11:07
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2017 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2017 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2017 11:04
|
Договор БЛАГОДАРОЧКА.doc | укладений |
31 березня 2016 11:49
|