Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання приміщення
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2016-01-12-000063-a d0c31882c7ea46fe9c03739b2aed9e31
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

грицай тетяна василівна

202-61-73 dkvk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 19020407
Вебсайт: http://gukv.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, Хрещатик,10
Контактна особа: грицай тетяна василівна
202-61-73
dkvk@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2016 12:07
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2016 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2016 07:00
Початок аукціону: 21 січня 2016 15:36
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

Предмет закупівлі: послуги щодо загального очищування будівель код за ДК 016:2010 - 81.21.10-00.00 (Послуги з прибирання код за ДК 021:2015 – 90910000-9) (послуги з прибирання приміщень Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

Період надання послуг: протягом 2016 року.

Комплексне прибирання приміщень включає:
- прибирання службових та інших приміщень, коридорів, сходів, вестибюлю, заміна пакетів на сміттєвих урнах, винос сміття, догляд за квітами, які знаходяться у приміщеннях;
- прибирання туалетів, поповнення запасів туалетного паперу, мила, серветок та паперових рушників;

Характеристика будинку:
Багатоповерхова будівля за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 10 літера А, будинок 12 літера А.
Кількість поверхів будівлі для прибирання – 3 поверхи.
Загальна площа приміщень: 1536,4 кв. м., а саме:
4 поверх – 263,7 кв. м.; 5 поверх – 731,6 кв. м.;
6 поверх – 271,2 кв. м.; сходи – 269,9 кв. м.
- кабіна ліфту;
- туалетів 4 блоки, (11 кабінок),
- приміщення архівів;
- покриття підлоги – лінолеум, паркет, кахель, фарба;
- килимове покриття – 35 кв. м.
- дверей – 55 одиниць;
- офісні меблі – приблизно 190 одиниць;
- офісні стільці – 130 одиниць;

Перелік послуг:
- сухе та вологе прибирання сходів, вестибюлю та коридорів після робочого дня;
- прибирання санітарних вузлів спільного використання після робочого дня;
- видалення пилу з огороджувальних конструкцій сходових маршів, опалювальних приладів – 1 раз на тиждень;
- сухе та вологе миття стін на сходах – один раз на місяць;
- сухе та вологе прибирання підлоги службових приміщень – щоденно;
- вологе протирання офісних стільців (130 одиниць) – 2 рази на рік;
- догляд за м’якими меблями – щоденно;
- сухе прибирання килимового покриття – щоденно;
- чищення та миття кахелю в санітарних вузлах – щоденно;
- догляд за офісними меблями ( видалення пилу, натирання, тощо ) – щоденно;
- миття вікон ( віконних рам, скла ) – 2 рази на рік;
- видалення пилу та миття підвіконників – щоденно;
- миття дверей – щоденно;
- випорожнення урн та заміна пакетів для сміття – щоденно;
- сухе та вологе прибирання ліфту – щоденно;
- хімічне чищення офісних стільців – 2 рази на рік ( додатково на вимогу );
- хімічне чищення килимового покриття – 2 рази на рік ( додатково на вимогу );
- генеральне прибирання адміністративного будинку – 1 раз на місяць ( в вихідний день );

Для якісного професійного прибирання необхідно врахувати наступні вимоги:
- прибирання приміщень будівлі повинне здійснюватись прибиральниками;
- забезпечення прибиральників інвентарем, обладнанням для прибирання (в т.ч. пилосос) та спецодягом;
- забезпечення прибиральників необхідними матеріалами та миючими засобами;
- переможець торгів гарантує відповідність послуг, які надаються, вимогам норм виробничої санітарії;
- видалення бруду з різних поверхонь слід здійснювати із застосуванням відповідного засобу прибирання. Не допускається залишати бруд на сходинках, у кутках, на краях та у інших важкодоступних місцях;
- при проведенні вологого прибирання твердих підлог для зниження небезпеки травмування забороняється використовувати мило та порошкоподібні синтетичні миючі засоби.

Дні прибирання: щоденно (крім вихідних та святкових днів).
Час прибирання: до 9-00 або після 18-00.
Примітки:
Закупівля видаткових матеріалів здійснюється за кошти Учасника. Миючі засоби та інвентар, які будуть використовуватись повинні мати відповідні сертифікати відповідності та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на використання у відповідних видах надання послуг.
В пропозиції остаточно виводиться підсумкова ціна пропозиції. Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види послуг. Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

Предмет закупівлі: послуги щодо загального очищування будівель код за ДК 016:2010 - 81.21.10-00.00 (Послуги з прибирання код за ДК 021:2015 – 90910000-9) (послуги з прибирання приміщень Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

Період надання послуг: протягом 2016 року.

Комплексне прибирання приміщень включає:
- прибирання службових та інших приміщень, коридорів, сходів, вестибюлю, заміна пакетів на сміттєвих урнах, винос сміття, догляд за квітами, які знаходяться у приміщеннях;
- прибирання туалетів, поповнення запасів туалетного паперу, мила, серветок та паперових рушників;

Характеристика будинку:
Багатоповерхова будівля за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 10 літера А, будинок 12 літера А.
Кількість поверхів будівлі для прибирання – 3 поверхи.
Загальна площа приміщень: 1536,4 кв. м., а саме:
4 поверх – 263,7 кв. м.; 5 поверх – 731,6 кв. м.;
6 поверх – 271,2 кв. м.; сходи – 269,9 кв. м.
- кабіна ліфту;
- туалетів 4 блоки, (11 кабінок),
- приміщення архівів;
- покриття підлоги – лінолеум, паркет, кахель, фарба;
- килимове покриття – 35 кв. м.
- дверей – 55 одиниць;
- офісні меблі – приблизно 190 одиниць;
- офісні стільці – 130 одиниць;

Перелік послуг:
- сухе та вологе прибирання сходів, вестибюлю та коридорів після робочого дня;
- прибирання санітарних вузлів спільного використання після робочого дня;
- видалення пилу з огороджувальних конструкцій сходових маршів, опалювальних приладів – 1 раз на тиждень;
- сухе та вологе миття стін на сходах – один раз на місяць;
- сухе та вологе прибирання підлоги службових приміщень – щоденно;
- вологе протирання офісних стільців (130 одиниць) – 2 рази на рік;
- догляд за м’якими меблями – щоденно;
- сухе прибирання килимового покриття – щоденно;
- чищення та миття кахелю в санітарних вузлах – щоденно;
- догляд за офісними меблями ( видалення пилу, натирання, тощо ) – щоденно;
- миття вікон ( віконних рам, скла ) – 2 рази на рік;
- видалення пилу та миття підвіконників – щоденно;
- миття дверей – щоденно;
- випорожнення урн та заміна пакетів для сміття – щоденно;
- сухе та вологе прибирання ліфту – щоденно;
- хімічне чищення офісних стільців – 2 рази на рік ( додатково на вимогу );
- хімічне чищення килимового покриття – 2 рази на рік ( додатково на вимогу );
- генеральне прибирання адміністративного будинку – 1 раз на місяць ( в вихідний день );

Для якісного професійного прибирання необхідно врахувати наступні вимоги:
- прибирання приміщень будівлі повинне здійснюватись прибиральниками;
- забезпечення прибиральників інвентарем, обладнанням для прибирання (в т.ч. пилосос) та спецодягом;
- забезпечення прибиральників необхідними матеріалами та миючими засобами;
- переможець торгів гарантує відповідність послуг, які надаються, вимогам норм виробничої санітарії;
- видалення бруду з різних поверхонь слід здійснювати із застосуванням відповідного засобу прибирання. Не допускається залишати бруд на сходинках, у кутках, на краях та у інших важкодоступних місцях;
- при проведенні вологого прибирання твердих підлог для зниження небезпеки травмування забороняється використовувати мило та порошкоподібні синтетичні миючі засоби.

Дні прибирання: щоденно (крім вихідних та святкових днів).
Час прибирання: до 9-00 або після 18-00.
Примітки:
Закупівля видаткових матеріалів здійснюється за кошти Учасника. Миючі засоби та інвентар, які будуть використовуватись повинні мати відповідні сертифікати відповідності та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на використання у відповідних видах надання послуг.
В пропозиції остаточно виводиться підсумкова ціна пропозиції. Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види послуг. Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська, Київ, Хрещатик, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2016  —  30 грудня 2016
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
ДК 016:2010: 81.21.10-00.00 — Послуги щодо загального очищування будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2016 16:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ООО "Благодарочка"" 120 000,00
UAH з ПДВ
79 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністью Мірей компані 120 000,00
UAH з ПДВ
80 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація" 150 000,00
UAH з ПДВ
85 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Грін-Поінт 148 500,00
UAH з ПДВ
98 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Імпел Гріффін Груп" 145 000,00
UAH з ПДВ
99 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ФОП Бецун Віктор Миколайович" 140 000,00
UAH з ПДВ
140 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Чистий світ фасіліком" 148 194,12
UAH з ПДВ
148 194,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 січня 2016 16:59
komercheskoe_2.jpg
20 січня 2016 16:59
statut.rar
20 січня 2016 16:59
priznachennya.rar
20 січня 2016 16:59
dokumenty_blagodarochka.rar

Публічні документи

19 січня 2016 18:02
мірей компані.pdf

Публічні документи

19 січня 2016 09:38
Свідоцтво.jpg
19 січня 2016 09:38
Свідоцтво ПДВ.jpg
19 січня 2016 09:38
ЄДРПОУ 1.jpg
19 січня 2016 09:37
ЄДРПОУ.jpg

Публічні документи

20 січня 2016 16:16
Документи.rar

Публічні документи

20 січня 2016 12:08
risunok_9.jpg
20 січня 2016 12:08
risunok_7.jpg
20 січня 2016 12:08
risunok_6.jpg
20 січня 2016 12:08
risunok_5.jpg
20 січня 2016 12:08
risunok_4.jpg
20 січня 2016 12:08
risunok_3.jpg
20 січня 2016 12:08
risunok_2.jpg
20 січня 2016 12:08
risunok.jpg

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ООО "Благодарочка""

Товариство з обмеженою відповідальністью Мірей компані

Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація"

Грін-Поінт

Товариство з обмеженою відповідальністю "Імпел Гріффін Груп"

ФОП "ФОП Бецун Віктор Миколайович"

ТОВ "Чистий світ фасіліком"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ООО "Благодарочка""
#38814103
Переможець 79 900,00
UAH з ПДВ
21 січня 2016 16:27

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2016 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ООО "Благодарочка""
#38814103
79 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2017 11:07
Електронний підпис укладений
03 січня 2017 11:05
Електронний підпис укладений
03 січня 2017 11:04
Електронний підпис укладений
03 січня 2017 11:04
Договор БЛАГОДАРОЧКА.doc укладений
31 березня 2016 11:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 29 грудня 2016
Сума оплати за договором: 79 900,00
UAH з ПДВ