Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивний комплекс (інтерактивна дошка, мультимедійний проектор, керуючий комп’ютер)
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2015-12-03-000029-a 86a02407588a4ac5bb07e9544b959356
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Коваленко Леся Аркадіївна

489-02-47 lkovalenko@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Вебсайт: http://www.shevruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Коваленко Леся Аркадіївна
489-02-47
lkovalenko@meta.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2015 08:31
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2015 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2015 07:00
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Для забезпечення освоєння коштів Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, проводиться процедура електронних закупівель за скороченою процедурою.1. Інтерактивний комплекс
(інтерактивна дошка, мультимедійний проектор, комп’ютер у комплекті (Системний блок - процесор: пiдтримка набору iнструкцiй x86–64; кiлькiсть фiзичних обчислювальних ядер — не менша нiж 2 (два); апаратна пiдтримка роботи гiпервiзорiв (VMM) — щонайменше Intel VT-x, або AMD-V, або еквiвалентна; штатна тактова частота — не менша нiж 2.7 GHz, оперативна пам’ять: об’єм пам’ятi — не менше нiж 2 GB; тип пам’ятi — не гiрше нiж DDR3 SDRAM, накопичувач на жорсткому магнiтному диску: мiсткiсть — не менше нiж 160 GB; швидкiсть обертання шпiнделя — не менша нiж 7200 об./хв.; тип iнтерфейсу — SATA, не гiрше нiж rev. 2.0 (3 Gbps), монітор: розмiр дiагоналi — не менший нiж 18.5 дюймiв, клавіатура, миша, преiнстальована лiцензiйна операцiйна система (ОС) Microsoft Windows 7 Professional Ukrainian (або еквiвалент), з пiдтримкою роботи у локальнiй обчислювальнiй мережi з доменною органiзацiєю та україномовним iнтерфейсом)) -1 набір.
2. Товар має супроводжуватися документами, що підтверджують їх відповідність санітарно-гігієнічним вимогам. 3. Надати копію договору з постачальником - виробником, у якого буде закуповуватися даний продукт та який буде постачатися в заклади освіти Шевченківського району м. Києва або довідку про те, що учасник є виробником даного товару. 4. Навантажувальні, розвантажувальні роботи, комплектування і встановлення устаткування входять в ціну закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 набір
Істотні умови договору: 1. Предмет договору: Частини та приладдя до обчислювальних машин код ДКПП : 26.20.4 . 2. Постачальник зобов'язується передати до кінця 2015 року у власність Покупця товар, а Покупець зобов'язується прийняти цей товар та оплатити його. Поставка товару за договором здійснюється частинами відповідно до письмових заявок Покупця. Заявка Покупця має містити інформацію щодо кількості, місця та терміну поставки товару. 3. Ціни на послуги встановлюються в національній валюті України. В ціну товару входить доставка та навантажувально-розвантажувальні роботи. 4. Розрахунки за наданий товар здійснюються на поточний розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дати підписання накладних. 5. У разі затримки цільового бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. 6. У випадку порушення строків поставки, порушення обсягів поставки Постачальник пеню у розмірі 1% від суми договору за кожен день прострочки. У разі порушення вимог щодо якості товару Постачальник сплачує одноразовий штраф у розмірі 1% від суми договору за кожний випадок. 7. Сплата пені не звільняє Сторону від виконання прийнятих на себе зобов'язань по Договору поставки. 8. Обсяги товару можуть бути зменшені в залежності від реального фінансування. 9. Права та обов'язки сторін : Покупець зобов’язаний: - своєчасно та в повному обсязі (при наявності бюджетного фінансування) сплачувати за поставлений товар; - приймати поставлений товар згідно з актом приймання передачі товару. Покупець має право: - у разі невиконання зобов’язань Постачальника покупець має право достроково розірвати договір, повідомивши про це Постачальника. - контролювати поставку товарів у строки, встановлені договором. - повернути видаткову накладну постачальнику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів; - У випадку наявності претензій до кількості, комплектності, якості, Товару відмовляється від приймання Товару Постачальник зобов’язаний: - забезпечити поставку товару у строки, встановлені договором; Постачальник має право: - своєчасно та в повному обсязі отримати плату за поставлений товар. 10. У випадках, не передбачених цим Договором, Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України. 11. Зміни у цей Договір набирають чинності з моменту належного оформлення Сторонами відповідної додаткової угоди до цього Договору, якщо інше не встановлено у самій додатковій угоді, цьому Договорі або у чинному в Україні законодавстві. 12. Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2015 року.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська, Київ, Зоологічна 6-А, каб. 2.12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2015  —  30 грудня 2015
ДК 021:2015: 38652120-7 — Відеопроектори
ДК 016:2010: 26.20.4 — Частини та приладдя до обчислювальних машин

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2015 07:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ * Каскад-Техно* 46 400,00
UAH з ПДВ
46 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2015 17:26
Свідоцтво реєстрації.pdf
07 грудня 2015 17:25
Довідка_статистика.pdf
07 грудня 2015 17:25
Довідка ОПП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ * Каскад-Техно*

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ * Каскад-Техно*
#25405152
Переможець 46 400,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2015 09:02

Документи

09 грудня 2015 14:32
переможець6.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2015 09:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ * Каскад-Техно*
#25405152
46 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2015 14:32
переможець6.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
images.pdf укладений
14 грудня 2015 10:33