Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Обладнання та устаткування для кабінету хімії
Очікувана вартість
76 600,00 UAH
UA-2015-12-03-000028-a ● 3fc07ae1f8a9478cb251ec608f98829c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Вебсайт: | http://www.shevruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Контактна особа: |
Коваленко Леся Аркадіївна 489-02-47 lkovalenko@meta.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2015 10:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2015 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 грудня 2015 07:00 |
Очікувана вартість: | 76 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 766,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Для забезпечення освоєння коштів Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, проводиться процедура електронних закупівель за скороченою процедурою.1. Двомісні лабораторні столи з мийкою (пластикове покриття) - 15 шт., Шафа витяжна з мийкою - 1 шт., Стінка для кабінету хімії - 1 шт., Стіл демонстраційний - 1 шт., Стіл з мийкою - 1 шт., Стільці учнівські - 30 шт., Класна дошка 5 – поверхонь 4000 Х 1000 мм - 1 шт., Комплект стендів для кабінету хімії - 1(4стенда), Шафа секційна для зберігання навчального обладнання (4 дверна) - 5 шт., Тумба з мийкою (змішувач та сифон в комплекті) - 1 шт.
2. Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх відповідність санітарно-гігієнічним вимогам. 3. Надати копію договору з постачальником - виробником, у якого буде закуповуватися даний продукт та який буде постачатися в заклади освіти Шевченківського району м. Києва або довідку про те, що учасник є виробником даного товару. Також надати копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (сертифікати відповідності, посвідчення або декларація про якість, експертні висновки).4. Навантажувальні, розвантажувальні роботи, комплектування і встановлення устаткування входять в ціну закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
2. Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх відповідність санітарно-гігієнічним вимогам. 3. Надати копію договору з постачальником - виробником, у якого буде закуповуватися даний продукт та який буде постачатися в заклади освіти Шевченківського району м. Києва або довідку про те, що учасник є виробником даного товару. Також надати копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (сертифікати відповідності, посвідчення або декларація про якість, експертні висновки).4. Навантажувальні, розвантажувальні роботи, комплектування і встановлення устаткування входять в ціну закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57 штуки
Істотні умови договору: 1. Предмет договору:Меблі для сидіння та їхні частини, код ДКПП : 31.00.1. 2. Постачальник зобов'язується передати до кінця 2015 року у власність Покупця товар, а Покупець зобов'язується прийняти цей товар та оплатити його. Поставка товару за договором здійснюється частинами відповідно до письмових заявок Покупця. Заявка Покупця має містити інформацію щодо кількості, місця та терміну поставки товару. 3. Ціни на послуги встановлюються в національній валюті України. В ціну товару входить доставка та навантажувально-розвантажувальні роботи. 4. Розрахунки за наданий товар здійснюються на поточний розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дати підписання накладних. 5. У разі затримки цільового бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. 6. У випадку порушення строків поставки, порушення обсягів поставки Постачальник пеню у розмірі 1% від суми договору за кожен день прострочки. У разі порушення вимог щодо якості товару Постачальник сплачує одноразовий штраф у розмірі 1% від суми договору за кожний випадок. 7. Сплата пені не звільняє Сторону від виконання прийнятих на себе зобов'язань по Договору поставки. 8. Обсяги товару можуть бути зменшені в залежності від реального фінансування. 9. Права та обов'язки сторін : Покупець зобов’язаний: - своєчасно та в повному обсязі (при наявності бюджетного фінансування) сплачувати за поставлений товар; - приймати поставлений товар згідно з актом приймання передачі товару. Покупець має право: - у разі невиконання зобов’язань Постачальника покупець має право достроково розірвати договір, повідомивши про це Постачальника. - контролювати поставку товарів у строки, встановлені договором. - повернути видаткову накладну постачальнику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів; - У випадку наявності претензій до кількості, комплектності, якості, Товару відмовляється від приймання Товару Постачальник зобов’язаний: - забезпечити поставку товару у строки, встановлені договором; Постачальник має право: - своєчасно та в повному обсязі отримати плату за поставлений товар. 10. У випадках, не передбачених цим Договором, Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України. 11. Зміни у цей Договір набирають чинності з моменту належного оформлення Сторонами відповідної додаткової угоди до цього Договору, якщо інше не встановлено у самій додатковій угоді, цьому Договорі або у чинному в Україні законодавстві. 12. Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2015 року.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, Київська, Київ, Зоологічна 6-А, каб. 2.12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2015
—
31 грудня 2015
ДК 021:2015: 39180000-7 — Меблі лабораторні
ДК 016:2010: 31.00.1 — Меблі для сидіння та їхні частини
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
УТОЧНЕННЯ ПАРАМЕТРІВ
Дата подання: 04 грудня 2015 14:36
просимо уточнити розміри по:
- стінка для кабінету хімії
- стіл з мийкою
- комплект стендів для кабінету хіміх
шкафа секційна для зберігання навчального обладнання
- тумба з мийкою (змішувач та сифон в комплекті)
Відповідь: Добрий день, розміри по - стінка для кабінету хімії - стіл з мийкою - комплект стендів для кабінету хіміх шкафа секційна для зберігання навчального обладнання - тумба з мийкою (змішувач та сифон в комплекті) додано.
вибачте, але ще уточнення розмірів
Дата подання: 04 грудня 2015 17:00
не зовсім чітко видно
- комплект стендів для кабінету хіміх
шкафа секційна для зберігання навчального обладнання
- тумба з мийкою (змішувач та сифон в комплекті)
Відповідь: Уточнення розмірів - комплект стендів для кабінету хімії - вимог щодо розмірів немає, шафа секційна для зберігання навчального обладнання - 700 х 358 х 1800, тумба з мийкою (змішувач та сифон в комплекті) - 400 х 450 х 825.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Неділько Тетяна Михайлівна #2852907688 |
Переможець |
76 600,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2015 09:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
images.pdf | укладений |
11 грудня 2015 10:21
|