Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Предмети господарської призначеності та предмети для туалету
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2015-12-02-000113-a 793a558a720d41888f72caea9b99c42a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тимофеєва Ольга Борисівна

517-70-18 appls@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26188952
Вебсайт: http://health.kiev.ua
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, Луначарського,5
Контактна особа: Тимофеєва Ольга Борисівна
517-70-18
appls@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2015 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2015 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2015 08:00
Початок аукціону: 08 грудня 2015 13:08
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

1 П/п – автомат,безфосфатний, з мийною здатністю не менше 70% 6 кг 22шт
2 Мило господарське 200г, 72%, ДСТУ 4544:2006
вироблено на основі рослинних жирів 600шт
4 Мило туалетне, 70г 100 шт
5 Мило рідке в ПЕТ – пляшках, 5л 31 шт
6 Засіб по догляду за унітазами, раковинами, 1л 450 шт
7 Засіб для миття підлоги ,5л 50 шт
8 Засіб « Білизна» 900г 60 шт
9 Спрей для миття скла 0,5л 100 шт
10 Засіб для виведення плям 0,5л 20 шт
11 Пакет поліетиленовий для сміття, 35л , х50 20 шт
12 Пакет поліетиленовий для сміття, 120л , х10 10 шт
13 Паперові рушники листові в ящику 20 упаковок по 200 рушників. 5 шт
14 Лампи розжарювання, 40вт 50 шт
15 Лампи розжарювання, 60вт 100 шт
16 Лампи розжарювання, 75вт 50 шт
17 Лампи люмінесцентні ЛД–18 100 шт
18 Лампи люмінесцентні ЛД –36 100 шт
19 Швабра дерев’яна 10 шт
20 Віник сорго 50 шт
21 Розетка електрична 20 шт
22 Вимикач електричний 25 шт
23 Вилка електрична 16А 20 шт
24 Ізолента 10 шт
25 Стартер 127В для люмінесцентних ламп 50 шт
26 Стартер 220В для люмінесцентних ламп 50 шт
27 Граблі вієрні роздвижні 3 шт
28 Черенок ( держак) для лопати 8 шт
29 Черенок ( держак) для грабель 7 шт
30 Лопата пластикова снігозбиральна з дерев’яним черенком 3 шт
31 Мітла березова 100 шт
32 Чистячий засіб ( порошок) для умивальників 0,4 кг 70 шт
33 Відро пластикове, 8л 10 шт

3.4. Строк поставки товарів: грудень 2015 року.
4.Умови оплати товарів: Замовник проводить розрахунки з Постачальником
передоплатою на підставі рахунку-фактури.
5. Якісні вимоги до предмету закупівлі:
Товари, що постачаються повинні мати наступні документи : сертифікат якості виробника , висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи , оформлені відповідно до вимог законодавства України.
6. Вимоги до кваліфікації учасників:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
• Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб - підприємств із зазначенням відповідних відомостей.
• Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб)
• Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного код (для фізичних осіб)
• Копія довідки про взяття на облік платника податків.
• Контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон).
• Копії документів що підтверджують якість товару та його походження.
• Копія сировинної довідки від виробника господарчого мила.
• Копія протоколу випробувань прального порошку на мийну здатність в 2015році.

Інша інформація:
Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників , а також копія статуту або копія паспорту (для фізичної особи-підприємця) ,що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю, в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника, надаються замовнику переможцем , для перевірки , на протязі 24-х годин з моменту визначення переможця.
У випадку виявлення зфальсифікованого документу , Переможця буде дискваліфіковано та, згідно з внутрішнім регламентом системи державних електронних торгів РRОZORRО , його подальша участь в торгах на усіх електронних тендерних площадках буде заблокована
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2304 штуки
1 П/п – автомат,безфосфатний, з мийною здатністю не менше 70% 6 кг 22шт
2 Мило господарське 200г, 72%, ДСТУ 4544:2006
вироблено на основі рослинних жирів 600шт
4 Мило туалетне, 70г 100 шт
5 Мило рідке в ПЕТ – пляшках, 5л 31 шт
6 Засіб по догляду за унітазами, раковинами, 1л 450 шт
7 Засіб для миття підлоги ,5л 50 шт
8 Засіб « Білизна» 900г 60 шт
9 Спрей для миття скла 0,5л 100 шт
10 Засіб для виведення плям 0,5л 20 шт
11 Пакет поліетиленовий для сміття, 35л , х50 20 шт
12 Пакет поліетиленовий для сміття, 120л , х10 10 шт
13 Паперові рушники листові в ящику 20 упаковок по 200 рушників. 5 шт
14 Лампи розжарювання, 40вт 50 шт
15 Лампи розжарювання, 60вт 100 шт
16 Лампи розжарювання, 75вт 50 шт
17 Лампи люмінесцентні ЛД–18 100 шт
18 Лампи люмінесцентні ЛД –36 100 шт
19 Швабра дерев’яна 10 шт
20 Віник сорго 50 шт
21 Розетка електрична 20 шт
22 Вимикач електричний 25 шт
23 Вилка електрична 16А 20 шт
24 Ізолента 10 шт
25 Стартер 127В для люмінесцентних ламп 50 шт
26 Стартер 220В для люмінесцентних ламп 50 шт
27 Граблі вієрні роздвижні 3 шт
28 Черенок ( держак) для лопати 8 шт
29 Черенок ( держак) для грабель 7 шт
30 Лопата пластикова снігозбиральна з дерев’яним черенком 3 шт
31 Мітла березова 100 шт
32 Чистячий засіб ( порошок) для умивальників 0,4 кг 70 шт
33 Відро пластикове, 8л 10 шт

3.4. Строк поставки товарів: грудень 2015 року.
4.Умови оплати товарів: Замовник проводить розрахунки з Постачальником
передоплатою на підставі рахунку-фактури.
5. Якісні вимоги до предмету закупівлі:
Товари, що постачаються повинні мати наступні документи : сертифікат якості виробника , висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи , оформлені відповідно до вимог законодавства України.
6. Вимоги до кваліфікації учасників:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
• Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб - підприємств із зазначенням відповідних відомостей.
• Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб)
• Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного код (для фізичних осіб)
• Копія довідки про взяття на облік платника податків.
• Контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон).
• Копії документів що підтверджують якість товару та його походження.
• Копія сировинної довідки від виробника господарчого мила.
• Копія протоколу випробувань прального порошку на мийну здатність в 2015році.

Інша інформація:
Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників , а також копія статуту або копія паспорту (для фізичної особи-підприємця) ,що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю, в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника, надаються замовнику переможцем , для перевірки , на протязі 24-х годин з моменту визначення переможця.
У випадку виявлення зфальсифікованого документу , Переможця буде дискваліфіковано та, згідно з внутрішнім регламентом системи державних електронних торгів РRОZORRО , його подальша участь в торгах на усіх електронних тендерних площадках буде заблокована
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська, Київ, Луначарського 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 грудня 2015  —  10 грудня 2015
ДК 021:2015: 39831000-6 — Засоби мийні
ДК 016:2010: 17.22.1 — Папір побутовий і туалетний та паперова продукція
ДК 016:2010: 25.73.10-30.00 — "Кирки, мотики, сапи та граблі"
ДК 016:2010: 27.40.39-30.00 — "Лампи та світильники електричні, виготовлені з пластику та інших матеріалів, призначені для використання з лампами розжарювання та люмінесцентними лампами"

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2015 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Трейд-Сервіс» 27 998,00
UAH з ПДВ
27 998,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство"КОР-АЛ" 32 000,00
UAH з ПДВ
32 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бабій С.П. 38 400,00
UAH з ПДВ
36 899,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповдальністю "Бізнес Груп Сервіс" 39 800,00
UAH з ПДВ
36 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2015 12:12
Протокол Биохим 235_1.jpg
09 грудня 2015 12:11
Протокол Биохим 235.jpg
08 грудня 2015 18:23
документи.rar
04 грудня 2015 17:01
цінова пропозиція.rar

Публічні документи

07 грудня 2015 09:31
Кор-ал.rar

Публічні документи

04 грудня 2015 17:29
Комерційна пропозиція.pdf
04 грудня 2015 17:29
Електротовари.rar
04 грудня 2015 17:29
Доки Бабія.rar
04 грудня 2015 17:29
Госп.товари.rar
04 грудня 2015 17:29
Гігієна ст2.JPG
04 грудня 2015 17:29
Ваніш декл та гігієна.zip
04 грудня 2015 17:29
Білизна.rar

Публічні документи

04 грудня 2015 14:47
серт. чистюня.rar
04 грудня 2015 14:47
порошок бесфат.pdf
04 грудня 2015 14:47
мило сертиф.zip
04 грудня 2015 14:47
Доки БИЗНЕСГРУП.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Трейд-Сервіс»

Приватне підприємство"КОР-АЛ"

ФОП Бабій С.П.

Товариство з обмеженою відповдальністю "Бізнес Груп Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Трейд-Сервіс»
#36283860
Відхилено 27 998,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2015 13:41
Приватне підприємство"КОР-АЛ"
#34292957
Відхилено 32 000,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2015 12:15
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 36 899,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2015 13:03

Документи

09 грудня 2015 10:34
Протокол № 23.docx

Документи

09 грудня 2015 12:45
Протокол № 24.docx

Документи

09 грудня 2015 15:01
Протокол № 25.docx
09 грудня 2015 15:01
Протокол № 25.docx
09 грудня 2015 15:00
Протокол № 25.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2015 13:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
36 899,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2015 15:01
Протокол № 25.docx
09 грудня 2015 15:01
Протокол № 25.docx
09 грудня 2015 15:00
Протокол № 25.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
IMG_20151216_0004.pdf укладений
16 грудня 2015 14:48
IMG_20151216_0003.pdf укладений
16 грудня 2015 14:48
IMG_20151216_0002.pdf укладений
16 грудня 2015 14:48
IMG_20151216_0001.jpg укладений
16 грудня 2015 14:47