Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дріжджі, пекарські 10.89.13-34.00 (дріжджі сухі хлібопекарські)
Очікувана вартість
2 500,00 UAH
UA-2015-11-24-000060-a 1a5723486c684f24a329c5b4d6609bef
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Острянко Ганна Петрівна

380444972011 medgorodok.kmkl6@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня №6
Код ЄДРПОУ: 25680355
Вебсайт: http://www.medgorodok.org.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, проспект Космонавта Комарова, 3
Контактна особа: Острянко Ганна Петрівна
380444972011
medgorodok.kmkl6@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2015 12:22
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2015 10:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2015 10:30
Початок аукціону: 27 листопада 2015 15:06
Очікувана вартість: 2 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Дріжджі, пекарські 10.89.13-34.00 (дріжджі сухі хлібопекарські).
Кількість товарів: дріжджі сухі хлібопекарські по 0,1 гр. – 15 кг
Технічні вимоги до товару : Дріжджі, пекарські 10.89.13-34.00 (дріжджі сухі хлібопекарські)
1.Вимоги до продукції, що поставляється
1.1. Загальні вимоги
1.2.Сертифікат якості, відповідності або інший подобний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам , встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами,повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.
1.3. Термін постачання товарів: партіями по заявках Замовника з моменту укладання Договорю про закупівлю товарів за державні кошти до 31 грудня 2015 року.
1.3. Умови постачання:
1.3.1. доставка і розвантаження товару здійснюється спецтранспортом і силами за рахунок Учасника по заявці замовника за адресою: пр-т Комарова, 3, м. Київ, 03680, склад харчових продуктів.
Наявність санітарного паспорту на транспортний засіб і санітарної книжки водія - експедитора обов’язково при постачанні товару.
1.3.2. Термін придатності не менше ніж 70 %.


9 . Вимоги до кваліфікації учасників:
- Цінова пропозиція.
- Копія свідоцтва про державну реєстрацію(для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємств із зазначенням відповідних відомостей.
- Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб)
- Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду(для фізичних осіб)
- Копія довідки про взяття на облік платника податків.
Інша інформація:
Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників та копія статуту (іншого установчого документу, а також іншого документу (за наявності), що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю), в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника, надаються замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю за вимогою замовника .
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 кілограми
Дріжджі, пекарські 10.89.13-34.00 (дріжджі сухі хлібопекарські).
Кількість товарів: дріжджі сухі хлібопекарські по 0,1 гр. – 15 кг
Технічні вимоги до товару : Дріжджі, пекарські 10.89.13-34.00 (дріжджі сухі хлібопекарські)
1.Вимоги до продукції, що поставляється
1.1. Загальні вимоги
1.2.Сертифікат якості, відповідності або інший подобний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам , встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами,повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.
1.3. Термін постачання товарів: партіями по заявках Замовника з моменту укладання Договорю про закупівлю товарів за державні кошти до 31 грудня 2015 року.
1.3. Умови постачання:
1.3.1. доставка і розвантаження товару здійснюється спецтранспортом і силами за рахунок Учасника по заявці замовника за адресою: пр-т Комарова, 3, м. Київ, 03680, склад харчових продуктів.
Наявність санітарного паспорту на транспортний засіб і санітарної книжки водія - експедитора обов’язково при постачанні товару.
1.3.2. Термін придатності не менше ніж 70 %.


9 . Вимоги до кваліфікації учасників:
- Цінова пропозиція.
- Копія свідоцтва про державну реєстрацію(для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємств із зазначенням відповідних відомостей.
- Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб)
- Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду(для фізичних осіб)
- Копія довідки про взяття на облік платника податків.
Інша інформація:
Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників та копія статуту (іншого установчого документу, а також іншого документу (за наявності), що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю), в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника, надаються замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю за вимогою замовника .
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03680, Україна, Київська, Київ, пр-т Комарова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2015  —  30 грудня 2015
ДК 021:2015: 15898000-9 — Дріжджі 
ДК 016:2010: 10.89.13-34.00 — "Дріжджі, пекарські"

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2015 12:28
Оголошення дріжджі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2015 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Торгпродсервіс 2 471,55
UAH з ПДВ
2 299,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Стартрейдінг 2 300,00
UAH з ПДВ
2 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2015 16:21
пропозиція.PDF
27 листопада 2015 16:20
договір.PDF
27 листопада 2015 16:15
свідоцтво ДРЮО.PDF
27 листопада 2015 16:14
довідка ЄДРПОУ.PDF
27 листопада 2015 16:13
сан паспорт ТЗ.PDF
27 листопада 2015 16:13
мед. книжка водія.PDF
27 листопада 2015 16:12
документи про якість.PDF

Публічні документи

26 листопада 2015 10:11
ДОКУМЕНТИ.pdf
26 листопада 2015 10:11
дріжджі якість.pdf
26 листопада 2015 10:11
відомості про підприємство.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Торгпродсервіс

ТОВ Стартрейдінг

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП Торгпродсервіс
#30757072
Переможець 2 299,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2015 15:27
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП Торгпродсервіс #30757072

№ рішення у справі

60/148-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

30 листопада 2015 09:53
Протокол.68.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2015 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Торгпродсервіс
#30757072
2 299,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2015 09:53
Протокол.68.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Dogovir_1648e.pdf укладений
03 грудня 2015 15:20