Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт системи водопостачання (відновлення питних фонтанчиків)
Очікувана вартість
39 600,00 UAH
UA-2015-11-14-000006-b ● 7406f85076b345bbbdec4793497c8ebe
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ліцей № 293 І-ІІІ ступеня Деснянського району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 01489291 |
Вебсайт: | http://293kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02232, Україна , Київська обл., Київ, вул.Милославська, 7 |
Контактна особа: |
Гриценко Наталія Іванівна 530-38-72 licei_293@meta.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2015 17:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2015 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2015 07:00 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2015 15:11 |
Очікувана вартість: | 39 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 188,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Поточний ремонт системи водопостачання (відновлення питних фонтанчиків ПФ 1-6)
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- довідка про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції;
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- дозволи або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
- документи, які підтверджують відповідність пропозиції торгів Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановленим Замовником.
- заповнену «Форму пропозиції» згідно Додатку № 1;
- проект договору (Додаток 4);
- у вигляді листа в довільній формі надати контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон));
- гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі.
– кошторисні розрахунки по предмету закупівлі, скріплені печаткою* та підписом уповноваженої особи.
Розгорнути
Згорнути
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- довідка про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції;
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- дозволи або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
- документи, які підтверджують відповідність пропозиції торгів Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановленим Замовником.
- заповнену «Форму пропозиції» згідно Додатку № 1;
- проект договору (Додаток 4);
- у вигляді листа в довільній формі надати контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон));
- гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі.
– кошторисні розрахунки по предмету закупівлі, скріплені печаткою* та підписом уповноваженої особи.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Поточний ремонт системи водопостачання (відновлення питних фонтанчиків ПФ 1-6)
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- довідка про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції;
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- дозволи або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
- документи, які підтверджують відповідність пропозиції торгів Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановленим Замовником.
- заповнену «Форму пропозиції» згідно Додатку № 1;
- проект договору (Додаток 4);
- у вигляді листа в довільній формі надати контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон));
- гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі.
– кошторисні розрахунки по предмету закупівлі, скріплені печаткою* та підписом уповноваженої особи.
Розгорнути
Згорнути
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- довідка про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції;
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- дозволи або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
- документи, які підтверджують відповідність пропозиції торгів Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановленим Замовником.
- заповнену «Форму пропозиції» згідно Додатку № 1;
- проект договору (Додаток 4);
- у вигляді листа в довільній формі надати контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон));
- гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі.
– кошторисні розрахунки по предмету закупівлі, скріплені печаткою* та підписом уповноваженої особи.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02232, Україна, Київська, Київ, вул.Милославська. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 листопада 2015
—
30 грудня 2015
ДК 021:2015: 65120000-0 — Експлуатування водоочищувальних установок
ДК 016:2010: 39.00.1 — Рекультивування та очищування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2015 19:49 |
Поточний ремонт системи водопостачання .doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2015 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю „ІНГАР” |
36 450,00
UAH з ПДВ
|
34 072,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Німекс Сервіс" |
37 250,00
UAH з ПДВ
|
34 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю „ІНГАР” #38323564 |
Переможець |
34 072,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2015 15:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір фонтанчики.pdf | укладений |
11 грудня 2015 15:08
|