Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт системи водопостачання (відновлення питних фонтанчиків)
Очікувана вартість
39 600,00 UAH
UA-2015-11-14-000006-b 7406f85076b345bbbdec4793497c8ebe
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гриценко Наталія Іванівна

530-38-72 licei_293@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ліцей № 293 І-ІІІ ступеня Деснянського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 01489291
Вебсайт: http://293kiev.ua
Місцезнаходження: 02232, Україна , Київська обл., Київ, вул.Милославська, 7
Контактна особа: Гриценко Наталія Іванівна
530-38-72
licei_293@meta.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2015 17:48
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2015 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2015 07:00
Початок аукціону: 23 листопада 2015 15:11
Очікувана вартість: 39 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 188,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Поточний ремонт системи водопостачання (відновлення питних фонтанчиків ПФ 1-6)
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- довідка про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції;
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- дозволи або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
- документи, які підтверджують відповідність пропозиції торгів Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановленим Замовником.
- заповнену «Форму пропозиції» згідно Додатку № 1;
- проект договору (Додаток 4);
- у вигляді листа в довільній формі надати контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон));
- гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі.
– кошторисні розрахунки по предмету закупівлі, скріплені печаткою* та підписом уповноваженої особи.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Поточний ремонт системи водопостачання (відновлення питних фонтанчиків ПФ 1-6)
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- довідка про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції;
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- дозволи або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
- документи, які підтверджують відповідність пропозиції торгів Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановленим Замовником.
- заповнену «Форму пропозиції» згідно Додатку № 1;
- проект договору (Додаток 4);
- у вигляді листа в довільній формі надати контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон));
- гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі.
– кошторисні розрахунки по предмету закупівлі, скріплені печаткою* та підписом уповноваженої особи.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, Київська, Київ, вул.Милославська. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2015  —  30 грудня 2015
ДК 021:2015: 65120000-0 — Експлуатування водоочищувальних установок
ДК 016:2010: 39.00.1 — Рекультивування та очищування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 листопада 2015 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „ІНГАР” 36 450,00
UAH з ПДВ
34 072,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Німекс Сервіс" 37 250,00
UAH з ПДВ
34 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2015 22:38
Щодо сертифікації.pdf
22 листопада 2015 22:37
ТУ ЕКО.pdf
22 листопада 2015 22:37
ТУ екософт.pdf
22 листопада 2015 22:37
Ліцензія.pdf
22 листопада 2015 22:37
Ліцензія_дод.pdf
22 листопада 2015 22:37
ПЗ_СШ_293.pdf
22 листопада 2015 22:37
Лист про підприємство.pdf
22 листопада 2015 22:37
Дог_аналогЕкс.pdf
22 листопада 2015 22:37
Ліцензія.pdf
22 листопада 2015 22:37
Згода істотні умови дог.pdf
22 листопада 2015 22:37
Договір СШ.pdf
22 листопада 2015 22:37
Дог_аналог1_Транс.pdf
22 листопада 2015 22:36
Ukraine Hygienic Certificate.pdf
22 листопада 2015 22:36
Ukraine Hygienic Certificate.pdf
22 листопада 2015 22:36
Гар_лист.pdf
22 листопада 2015 22:36
decl BNEO OSRAM CFL bis 06.2015.pdf
22 листопада 2015 22:36
Дов_Аналог_Договори.pdf
22 листопада 2015 22:36
Declaration_starter.pdf
22 листопада 2015 22:36
Витяг ПДВ.pdf
22 листопада 2015 22:36
293_К.pdf
22 листопада 2015 22:36
Витяг 041115.pdf
22 листопада 2015 22:36
4ОПП.pdf
22 листопада 2015 22:36
СШ_293.zip

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю „ІНГАР”

Товариство з обмеженою відповідальністю "Німекс Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю „ІНГАР”
#38323564
Переможець 34 072,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2015 15:32

Документи

26 листопада 2015 20:49
Прот визн переможця.pdf
25 листопада 2015 22:13
Прот визн переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2015 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „ІНГАР”
#38323564
34 072,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 листопада 2015 20:49
Прот визн переможця.pdf
25 листопада 2015 22:13
Прот визн переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір фонтанчики.pdf укладений
11 грудня 2015 15:08