Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для потреб інкасації та кас
Очікувана вартість
111 000,00 UAH
UA-2015-11-12-000033 91a89cc9292e4e09a18f015aeab5c9fd
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дем’ян Іваненко

+38044-249-31-59 ivanenkods@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Державний ощадний банк України"
Код ЄДРПОУ: 00032129
Місцезнаходження: 01001, Украина , Киевская обл., Київ, вул. Госпітальна, 12 Г
Контактна особа: Дем’ян Іваненко
+38044-249-31-59
ivanenkods@oschadbank.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2015 11:08
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2015 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2015 11:00
Початок аукціону: 20 листопада 2015 13:14
Очікувана вартість: 111 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 5,00%

Інформація про предмет закупівлі

- сумка інкасаторська, 400х300 мм в кількості – 200 шт. - сумки для касет банкомату в кількості – 40 шт. - пломби (свинець) 8 мм в кількості – 15 кг. - пломби (свинець) 10 мм в кількості – 300 кг. - поліетиленові вакуумні пакети 200х300 мм в кількості – 75 000 штук;
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Витратні матеріали для потреб інкасації та кас
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Украина, Полтавская область, Полтава, вул. Жовтнева, буд 63а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2015  —  31 грудня 2015
ДК 021:2015: 18937100-7 — Пакети для пакування товару
ДК 016:2010: 22.22.1 — Тара пластмасова

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2015 14:54
sumka_dlya_kas__bankomatu.docx
12 листопада 2015 11:08
ogoloshennya_kasa.docx
12 листопада 2015 11:08
dogovir_kasa.docx
16 листопада 2015 14:54
sumka_dlya_kas__bankomatu.docx
16 листопада 2015 14:39
sumka_dlya_kas__bankomatu.docx
12 листопада 2015 11:08
ogoloshennya_kasa.docx
12 листопада 2015 11:08
dogovir_kasa.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вопрос.
Дата подання: 12 листопада 2015 16:08
Прошу уточнить: Сумка для кассет Материал : Брезент или суточно рюкзачная ткань Размеры:? Перегородки : сколько и как размещать ? Вставки: в дно картон или более плотней материал ( пластик или ДСП)? в боковины парадно нужен или нет? Размер ручек? Нужны ли дополнительные ручки? Замок : на липучках или змейкой? Можно ли получить рисунок схематический?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрый день, дополнительная информация по характеристикам сумок добавлена во вложение (документации к процедуре).
Уточнение параметров продукции
Дата подання: 16 листопада 2015 09:43
Добрый день, Демьян. ООО "ЭЛКОМ УКРАИНА" является производителем продукции, которую вы планируете приобретать по условиям тендера. Прошу уточнить бюджет закупки и количество закупаемой продукции. Исходя из требований спецификации по качеству и количеству - себестоимость закупаемой продукции значительно превышает заявленный бюджет закупки. Спасибо за оперативный ответ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Параметры сумки для кассет банкоматных
Дата подання: 16 листопада 2015 09:48
Прошу дать характеристики для изготовления сумок для банкоматных кассет: материал, дно:жесткое - мягкое, сколько кассет, размер кассеты, расположение кассет в сумке, обшивать сумку внутри, наполнитель между стенок, длину ручек, липучка или молния. можно получить схематический рисунок.
Відповідь: Добрый день, дополнительная информация по характеристикам сумок добавлена во вложение (документации к процедуре).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2015 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Глобалсервіс" 110,00
UAH з ПДВ
110,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Шунтова" 111 000,00
UAH з ПДВ
111 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

17 листопада 2015 11:35
predlozhenie_g__oschadbank.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Глобалсервіс"

ФОП "Шунтова"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Глобалсервіс"
#39047109
Очікує рішення 110,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2015 13:35

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 листопада 2015 16:08
Коментар щодо відміни: Надані пропозиції перевищують очікувану вартість закупівлі.
Документи:
30 листопада 2015 16:08
untitled0.pdf