Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт системи водопостачання
Очікувана вартість
31 680,00 UAH
UA-2015-11-05-000139 97ff13707ad74a61928294fc48986244
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Стецюк Наталія Борисівна

5151233 stetsyuk_nata@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа І-ІІІ ступенів №238 Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03598771
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, вул. Закревського 35Б
Контактна особа: Стецюк Наталія Борисівна
5151233
stetsyuk_nata@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2015 10:04
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2015 07:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2015 08:00
Початок аукціону: 16 листопада 2015 15:06
Очікувана вартість: 31 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 316,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді наступні документи:
- копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- довідка про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції;
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- дозволи або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
- документи, які підтверджують відповідність пропозиції торгів Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановленим Замовником.
- заповнену «Форму пропозиції» згідно Додатку № 1;
- основні (істотні) умови договору, які будуть включені до договору про закупівлю;
- у вигляді листа в довільній формі надати контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон));
- гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі.
– кошторисні розрахунки по предмету закупівлі, скріплені печаткою* та підписом уповноваженої особи.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді наступні документи:
- копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- довідка про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції;
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- дозволи або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
- документи, які підтверджують відповідність пропозиції торгів Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановленим Замовником.
- заповнену «Форму пропозиції» згідно Додатку № 1;
- основні (істотні) умови договору, які будуть включені до договору про закупівлю;
- у вигляді листа в довільній формі надати контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон));
- гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі.
– кошторисні розрахунки по предмету закупівлі, скріплені печаткою* та підписом уповноваженої особи.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, Київська, Київ, вул.Закревського,35б
ДК 021:2015: 65120000-0 — Експлуатування водоочищувальних установок
ДК 016:2010: 39.00.1 — Рекультивування та очищування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2015 12:43
Документи школи 238.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2015 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Німекс Сервіс" 30 100,00
UAH з ПДВ
29 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „ІНГАР” 31 627,00
UAH з ПДВ
29 627,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

10 листопада 2015 15:36
ТУ екософт.pdf
10 листопада 2015 15:36
Лист про підприємство.pdf
10 листопада 2015 15:36
Згода істотні умови дог.pdf
10 листопада 2015 15:35
Ліцензія.pdf
10 листопада 2015 15:35
Щодо сертифікації.pdf
10 листопада 2015 15:35
Кошторис_238.pdf
10 листопада 2015 15:35
Пропозиція_238.pdf
10 листопада 2015 15:35
ТУ ЕКО.pdf
10 листопада 2015 15:35
Ліцензія_дод.pdf
10 листопада 2015 15:34
Дог_аналог1_Транс.pdf
10 листопада 2015 15:34
Витяг 041115.pdf
10 листопада 2015 15:34
Declaration_starter.pdf
10 листопада 2015 15:34
Дог_аналогЕкс.pdf
10 листопада 2015 15:34
Ukraine Hygienic Certificate.pdf
10 листопада 2015 15:34
Гар_лист.pdf
10 листопада 2015 15:34
4ОПП.pdf
10 листопада 2015 15:33
decl BNEO OSRAM CFL bis 06.2015.pdf
10 листопада 2015 15:33
Витяг ПДВ.pdf
10 листопада 2015 15:33
Договір СШ.pdf
10 листопада 2015 15:33
Дов_Аналог_Договори.pdf
10 листопада 2015 15:33
СШ_238.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Німекс Сервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю „ІНГАР”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Німекс Сервіс"
#39350578
Переможець 29 600,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2015 15:27

Документи

18 листопада 2015 17:09
НІМЕКС.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2015 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Німекс Сервіс"
#39350578
29 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 листопада 2015 17:09
НІМЕКС.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір Німекс.docx укладений
02 грудня 2015 14:13
Договір Німекс.pdf укладений
02 грудня 2015 12:10