Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт системи водопостачання
Очікувана вартість
31 680,00 UAH
UA-2015-11-05-000139 ● 97ff13707ad74a61928294fc48986244
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Школа І-ІІІ ступенів №238 Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03598771 |
Місцезнаходження: | 02217, Україна , Київська обл., Київ, вул. Закревського 35Б |
Контактна особа: |
Стецюк Наталія Борисівна 5151233 stetsyuk_nata@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2015 10:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2015 07:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2015 08:00 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2015 15:06 |
Очікувана вартість: | 31 680,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 316,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді наступні документи:
- копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- довідка про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції;
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- дозволи або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
- документи, які підтверджують відповідність пропозиції торгів Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановленим Замовником.
- заповнену «Форму пропозиції» згідно Додатку № 1;
- основні (істотні) умови договору, які будуть включені до договору про закупівлю;
- у вигляді листа в довільній формі надати контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон));
- гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі.
– кошторисні розрахунки по предмету закупівлі, скріплені печаткою* та підписом уповноваженої особи.
Розгорнути
Згорнути
- копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- довідка про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції;
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- дозволи або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
- документи, які підтверджують відповідність пропозиції торгів Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановленим Замовником.
- заповнену «Форму пропозиції» згідно Додатку № 1;
- основні (істотні) умови договору, які будуть включені до договору про закупівлю;
- у вигляді листа в довільній формі надати контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон));
- гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі.
– кошторисні розрахунки по предмету закупівлі, скріплені печаткою* та підписом уповноваженої особи.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді наступні документи:
- копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- довідка про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції;
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- дозволи або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
- документи, які підтверджують відповідність пропозиції торгів Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановленим Замовником.
- заповнену «Форму пропозиції» згідно Додатку № 1;
- основні (істотні) умови договору, які будуть включені до договору про закупівлю;
- у вигляді листа в довільній формі надати контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон));
- гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі.
– кошторисні розрахунки по предмету закупівлі, скріплені печаткою* та підписом уповноваженої особи.
Розгорнути
Згорнути
- копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- довідка про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції;
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- дозволи або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
- документи, які підтверджують відповідність пропозиції торгів Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановленим Замовником.
- заповнену «Форму пропозиції» згідно Додатку № 1;
- основні (істотні) умови договору, які будуть включені до договору про закупівлю;
- у вигляді листа в довільній формі надати контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон));
- гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі.
– кошторисні розрахунки по предмету закупівлі, скріплені печаткою* та підписом уповноваженої особи.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02217, Україна, Київська, Київ, вул.Закревського,35б
ДК 021:2015: 65120000-0 — Експлуатування водоочищувальних установок
ДК 016:2010: 39.00.1 — Рекультивування та очищування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2015 12:43 |
Документи школи 238.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 листопада 2015 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Німекс Сервіс" |
30 100,00
UAH з ПДВ
|
29 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю „ІНГАР” |
31 627,00
UAH з ПДВ
|
29 627,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Німекс Сервіс" #39350578 |
Переможець |
29 600,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2015 15:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір Німекс.docx | укладений |
02 грудня 2015 14:13
|
Договір Німекс.pdf | укладений |
02 грудня 2015 12:10
|