Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
поліграфічні послуги
Очікувана вартість
33 290,00 UAH
UA-2015-10-27-000395 ● 80b72fd5e9c44ad196a90f6552410bf9
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київський молодіжний центр" |
Код ЄДРПОУ: | 21468836 |
Вебсайт: | http://www.kmcp.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська обл., Богдана Хмельницького, буд. 51-Б |
Контактна особа: |
Гордій Олена Ярославівна 288-10-02 gordiy_o@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2015 17:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2015 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2015 16:00 |
Початок аукціону: | 03 листопада 2015 14:31 |
Очікувана вартість: | 33 290,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 170,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Поліграфічні послуги:
- єврофлаер (210 мм. х 95 мм., 170 гр/м2, двустор. друк 4+4) - 2000 шт.;
- блокнот з логотипом ( А5, 4+4, обкл. 350 грам, мат ламінація 35 мікрон, вн. блок: 80 стр, 4+4, 80 грам на металевій пружині) - 2000 шт.;
- рекламна афіша (1,2 х 1,8 м., 150 гр/м2) - 500 шт.;
- папка із найменуванням заходу (розмір в зібраному вигляді 215х300 мм., розмір макету для друку 516х381 мм., висічний розмір 510х375 мм., офсет. друк 4+0) - 2000 шт. Розрахунок за надані послуги здійснюватиметься на підставі актів наданих послуг через органи Державного казначейства України на поточний рахунок Виконавця протягом 10 календарних днів після надходження фінансування з міського бюджету.
Розгорнути
Згорнути
- єврофлаер (210 мм. х 95 мм., 170 гр/м2, двустор. друк 4+4) - 2000 шт.;
- блокнот з логотипом ( А5, 4+4, обкл. 350 грам, мат ламінація 35 мікрон, вн. блок: 80 стр, 4+4, 80 грам на металевій пружині) - 2000 шт.;
- рекламна афіша (1,2 х 1,8 м., 150 гр/м2) - 500 шт.;
- папка із найменуванням заходу (розмір в зібраному вигляді 215х300 мм., розмір макету для друку 516х381 мм., висічний розмір 510х375 мм., офсет. друк 4+0) - 2000 шт. Розрахунок за надані послуги здійснюватиметься на підставі актів наданих послуг через органи Державного казначейства України на поточний рахунок Виконавця протягом 10 календарних днів після надходження фінансування з міського бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Поліграфічні послуги:
- єврофлаер (210 мм. х 95 мм., 170 гр/м2, двустор. друк 4+4) - 2000 шт.;
- блокнот з логотипом ( А5, 4+4, обкл. 350 грам, мат ламінація 35 мікрон, вн. блок: 80 стр, 4+4, 80 грам на металевій пружині) - 2000 шт.;
- рекламна афіша (1,2 х 1,8 м., 150 гр/м2) - 500 шт.;
- папка із найменуванням заходу (розмір в зібраному вигляді 215х300 мм., розмір макету для друку 516х381 мм., висічний розмір 510х375 мм., офсет. друк 4+0) - 2000 шт.
Розгорнути
Згорнути
- єврофлаер (210 мм. х 95 мм., 170 гр/м2, двустор. друк 4+4) - 2000 шт.;
- блокнот з логотипом ( А5, 4+4, обкл. 350 грам, мат ламінація 35 мікрон, вн. блок: 80 стр, 4+4, 80 грам на металевій пружині) - 2000 шт.;
- рекламна афіша (1,2 х 1,8 м., 150 гр/м2) - 500 шт.;
- папка із найменуванням заходу (розмір в зібраному вигляді 215х300 мм., розмір макету для друку 516х381 мм., висічний розмір 510х375 мм., офсет. друк 4+0) - 2000 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01030, Україна, Київська, Богдана Хмельницького, 51-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 листопада 2015
—
02 листопада 2015
ДК 021:2015: 79811000-2 — Послуги поліграфічні цифрові
ДК 016:2010: 18.12.19-90.00 — "Друкування іншої друкованої продукції, н.в.і.у."
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 жовтня 2015 19:13 |
ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 29 жовтня 2015 16:19
Доброго дня! Просимо уточнити, який папір буде використовуватись для папки (граматура). Дякую.
Відповідь: 350 гр/м
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 листопада 2015 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Інститут прикладних досліджень тендерних закупівель |
29 890,00
UAH з ПДВ
|
24 999,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІРЕНКО ОЛЕКСІЙ ВІКТОРОВИЧ |
33 107,00
UAH з ПДВ
|
25 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙ АЛЬЯНС" |
33 200,00
UAH з ПДВ
|
25 900,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ФІЗИЧНА ОСОБА_ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧЕНЧИК ДМИТРО МИХАЙЛОВИЧ |
33 250,00
UAH з ПДВ
|
26 000,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ТОВ "ДЄОНІС ПЛЮС" |
29 000,00
UAH з ПДВ
|
26 500,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Інститут прикладних досліджень тендерних закупівель #37054093 |
Відхилено |
24 999,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2015 15:10
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІРЕНКО ОЛЕКСІЙ ВІКТОРОВИЧ #2856103656 |
Відхилено |
25 000,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2015 17:12
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙ АЛЬЯНС" #39926148 |
Відхилено |
25 900,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2015 17:22
|
ФІЗИЧНА ОСОБА_ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧЕНЧИК ДМИТРО МИХАЙЛОВИЧ #3169715790 |
Переможець |
26 000,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2015 17:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договор полиграфические услуги Освіта.Робота.....zip | укладений |
10 грудня 2015 18:10
|
Договор полиграфические услуги Освіта.Робота.....zip | укладений |
10 грудня 2015 17:11
|
Договор полиграфические услуги Освіта.Робота.....zip | укладений |
10 грудня 2015 17:11
|
Договор полиграфические услуги Освіта.Робота.....zip | укладений |
10 грудня 2015 17:07
|
Договор полиграфические услуги Освіта.Робота.....zip | укладений |
10 грудня 2015 17:07
|
Договор полиграфические услуги Освіта.Робота.....zip | укладений |
10 грудня 2015 17:07
|