Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Табло оператора (в комплекті з кріпленням та БЖ)
Очікувана вартість
78 000,00 UAH
UA-2015-10-06-000246 15b42402e2ec47aabcbd47d162d35466
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ліповець Євген Іванович

2341170 buh510@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37405111
Вебсайт: http://www.shev.gov.ua/
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Богдана Хмельницького, 24
Контактна особа: Ліповець Євген Іванович
2341170
buh510@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2015 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2015 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2015 18:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2015 15:14
Очікувана вартість: 78 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 780,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Табло оператора (в комплекті з кріпленням та БЖ)
Оплата здійснюється протягом десяти днів по факту постачання товару при наявності фінансування, а у разі затримки фінансування - протягом десяти банківських днів з дати отримання цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
Період поставки/виконання робіт/надання послуг 10 днів з моменту підписання договору
Закупівля проводиться за скороченою процедурою. Скорочення термінів закупівлі в зв`язку з повторним проведенням закупівлі та обмеженними строками щодо відкриття центру надання адміністративних послуг.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штуки
"1. Табло опера (в комплекті з кріпленням та БЖ) має забезпечувати:
1.1. Виведення цифрової інформації про виклик клієнта до спеціаліста.
1.2. Монтаж такого типу, щоб для клієнтів була можливість на відстані бачити номер черги, що відображається на табло
1.3. Управління і передача даних дистанційно по провідному інтерфейсу або бездротовому радіо інтерфейсу на частотах 433 мГц.
1.4. Можливість підключення внутрішньої антени з підсилюючим коефіцієнтом.
1.5. Можливість підключення до одного блоку живлення декількох табло через кабель передачі інформаційних сигналів.
1.6. Можливість підключення табло до існуючої системи в рамках дозвільного центру.
1.7. Можливість роботи табло з конвертором RS 485 протокола
Відповідати таким параметрам:
1.8. Розмір світлодіодного екрану не менше 390х115х40 мм.
1.9. Управління і передача даних дистанційно по провідному інтерфейсу RS-485 або бездротовому радіоінтерфейсу. Безпровідний інтерфейс передачі даних – радіо, 433 мГц
1.10. Кількість сегментів – 6 сегментів в 2х групах сегментів: перша – двозначний номер робочого місця; друга - 4 елементи, з яких 3 – цифрові елементи для відображення номеру талону та 1 сегмент, що може відображати цифри, літери та спецсимволи.
1.11. Напруга живлення – 12-19 Вольт.
1.12. Споживаний струм – до 1 А.
1.13. Стандартний роз’єм 2,5 мм для підключення блоків живлення."
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська, Б. Хмельницького
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 жовтня 2015  —  22 жовтня 2015
ДК 021:2015: 35261100-2 — Табло для повідомлень зі змінною індикацією 
ДК 016:2010: 27.90.2 — Панелі індикаторні з пристроями на рідинних кристалах або зі світлодіодами; апаратура електрична звукової чи візуальної сигналізації

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2015 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУНИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН СЕРГІЙОВИЧ 77 214,00
UAH з ПДВ
70 210,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Л-Арт" 72 000,00
UAH з ПДВ
72 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2015 17:05
Закупівля UA-2015-10-06-000246.docx
08 жовтня 2015 17:05
Закупівля UA-2015-10-06-000246.docx
08 жовтня 2015 17:05
Закупівля UA-2015-10-06-000246.docx
08 жовтня 2015 14:37
Закупівля UA-2015-10-06-000246.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУНИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН СЕРГІЙОВИЧ

Приватне підприємство "Л-Арт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУНИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН СЕРГІЙОВИЧ
#3204709457
Переможець 70 210,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2015 15:35

Документи

19 жовтня 2015 15:15
Протокол_24.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2015 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУНИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН СЕРГІЙОВИЧ
#3204709457
70 210,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 жовтня 2015 15:15
Протокол_24.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Dogovir_tablo.pdf укладений
26 жовтня 2015 10:49