Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з проведення вибухових робіт
Explosive services
Explosive services
Очікувана вартість
42 338 994,00 UAH
UA-2021-04-02-000186-a ● 9ffa69e5871c4814978c11fbaf0992ff
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Філія "Центр управління промисловістю" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081389 |
Місцезнаходження: | 03038, Україна , Київська область обл., Київ, м. Київ, вул. Федорова, 32 |
Контактна особа: |
Стельмащук Олександр Анатолійович 380444652526 stelmashchuk.o.a@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Філія "Центр управління промисловістю" АТ "Укрзалізниця" |
National ID: | 40081389 |
Contact point: |
Stelmashchuk Oleksandr 380444652526 stelmashchuk.o.a@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2021 09:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 18 травня 2021 15:40 |
Очікувана вартість: | 42 338 994,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 423 389,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1270169.82 UAH |
Publication date: | 02 квітня 2021 09:13 |
Enquiries until: | 23 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 травня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 42 338 994 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 423 390 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з проведення вибухових робіт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Explosive services
CPV: 45110000-1
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до проекту договору | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2021 09:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2021 09:10 |
ТД (Послуги з проведення вибухових робіт) 2020 ост.docx | |
02 квітня 2021 09:10 |
Дод № 5 до ТД Проект Договору вибухи 2021.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 22 квітня 2021 10:25
Дата відповіді: 23 квітня 2021 16:08
Шановні члени тендерного, за результатами розгляду умов (вимог) закупівлі за предметом Послуги з проведення вибухових робіт (Explosive services) (оголошення UA-2021-04-02-000186-a) та для належної і у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) підготовки тендерної пропозиції і уникнення в подальшому ймовірності її оскарження зі сторони потенційних учасників, моніторингу процедури закупівлі Державною аудиторською службою України та відповідно уникнення зриву закупівельного процесу Філії «Центр управління промисловістю» АТ «Укрзалізниця» (далі - Замовник) просимо Вас, відповідно до ст.24 Закону надати роз’яснень щодо тендерної документації (далі - ТД), та при необхідності внести відповідні зміни до її, а саме:
1. Відповідно до п.7 Загальних положень ТД зазначено, що – «У разі надання документа викладеного мовою іншою аніж передбачено даним пунктом надається переклад зроблений у сертифікованому центрі перекладів».
Станом на сьогодні, нормативно-правові (законодавчі) акти України не передбачають проходження «центрами» або юридичними особами, які здійснюють діяльність в сфері надання послуг перекладів, проходження будь-якої сертифікації, що відповідно в нас, як потенційного Учасника є всі підстави та застереження щодо належної підготовки нами тендерної пропозиції.
Враховуючи зазначене, просимо Вас надати роз’яснення стосовно відповідно до якого (яких) нормативно-правового документи або які відповідні документи (печатки, відмітки) повинен мати центр перекладів при наданні послуг з перекладу документів які будуть частиною нашої тендерної пропозиції.
2. Відповідно до розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено надання в складі тендерної пропозиції «Проекту договору». Просимо Вас надати роз’яснення (уточнення), щодо необхідності надання в складі тендерної пропозиції заповненого чи не заповненого зі сторони учасника проекту договору відповідно до Додатку №5 до ТД. При умові, що проект договір повинен бути заповнений, просимо Вас надати роз’яснення, стосовно яких обов’язкових розділів (пунктів, абзаців) необхідно його заповнювати в тому числі розділ «Вартість послуг» в тому числі і додатків до Договору;
3. Чи буде вважатися невідповідністю вимогам тендерної документації та як наслідок відхилення тендерної пропозиції при умові встановлення в поданій до участі тендерній пропозиції строку дії тендерної пропозиції та банківської гарантії (забезпечення тендерної пропозиції) більше ніж 90 днів?
4. Чи будуть відноситися до формальних помилок допущені Учасником в поданій до участі тендерній пропозиції помилки визначені переліком формальних помилок затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710?
5. Розділом «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» а саме п.3 «Проект договору про закупівлю» передбачено, що - «Разом з тендерною документацією замовником подається Проект договору (Додаток № 5 до тендерної документації) про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.».
Просимо надати роз’яснення стосовно вимоги «…з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.», тобто це подання лише проекту договору чи додатково подання окремого документу?
6. Вимоги п.2.1 Додатку 2 до ТД а саме вимога стосовно п.5 ч.1 (таблиця) частково відрізняється від вимог Закону, оскільки відповідно до Закону України «Про внесення змін до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення досудового розслідування окремих категорій кримінальних правопорушень» від 03.11.2020 №954-IX були внесені зміни, а саме: слова «злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний», «злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний» замінено словами «кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане». Просимо Вас внести відповідні зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1. Замовником визначено, що мова, якою повинна бути складена тендерна пропозиція – українська. Отже, Учасник зобов’язаний надати документи у складі тендерної пропозиції українською мовою, а також Учасник несе відповідальність за достовірність інформації, яку надає у складі тендерної пропозиції.
2. Відповідно до умов тендерної документації Учаснику необхідно надати сканований проект договору з візуванням кожної сторінки проекту договору уповноваженою особою організації, яка приймає участь в процедурі, що в свою чергу свідчитиме про ознайомлення та згоду з умовами проекту договору. Інші заповнення проекту договору здійснювати не потрібно.
3. Так, буде вважатись невідповідністю.
4. При розгляді тендерних пропозицій Замовник буде керуватись наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710.
5. Разом з тендерною документацією Замовником подано Проект договору (Додаток № 5 до тендерної документації) в 14 розділі якого, вказано умови внесення змін до договору.
6. При складанні довідки про інформацію щодо наявності/відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Учаснику необхідно використовувати формулювання, що зазначені в ст. 17 чинного Закону України «Про публічні закупівлі». Зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
1. Замовником визначено, що мова, якою повинна бути складена тендерна пропозиція – українська. Отже, Учасник зобов’язаний надати документи у складі тендерної пропозиції українською мовою, а також Учасник несе відповідальність за достовірність інформації, яку надає у складі тендерної пропозиції.
2. Відповідно до умов тендерної документації Учаснику необхідно надати сканований проект договору з візуванням кожної сторінки проекту договору уповноваженою особою організації, яка приймає участь в процедурі, що в свою чергу свідчитиме про ознайомлення та згоду з умовами проекту договору. Інші заповнення проекту договору здійснювати не потрібно.
3. Так, буде вважатись невідповідністю.
4. При розгляді тендерних пропозицій Замовник буде керуватись наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710.
5. Разом з тендерною документацією Замовником подано Проект договору (Додаток № 5 до тендерної документації) в 14 розділі якого, вказано умови внесення змін до договору.
6. При складанні довідки про інформацію щодо наявності/відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Учаснику необхідно використовувати формулювання, що зазначені в ст. 17 чинного Закону України «Про публічні закупівлі». Зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 22 квітня 2021 13:04
Дата відповіді: 23 квітня 2021 16:02
Доброго дня.
Відповідно до вимог тендерної документації, а саме розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" передбачено надання "Довідка довільної форми з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону", тобто однієї довідки а відповідно до Додатку №2 до тендерної документації зазанчено наступне "2.1. Учасник процедури закупівлі повинен надати довідки у довільній формі про інформацію щодо наявності/відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»" - тобто довідки (в множині).
Просимо відповідно до ст.24 Закону України "Про публічні закупівлі" надати розяснення щодо надання інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, а саме подавати одну довідку чи декілька довідок окремо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Форма довідки щодо наявності/відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» довільна, тому Учасник може подати інформацію на власний розсуд як однією довідкою так і окремими довідками.
Щодо підготовки калькуляції (кошторису)
Дата подання: 22 квітня 2021 13:39
Дата відповіді: 23 квітня 2021 16:00
Шановний Голово тендерного комітету, прошу Вас відповідно до ст.24 Закону України "Про публічні закупівлі" надати розяснення щодо наступного:
1 Відповідно до вимог тендерної документації а саме додатку №4 передбачено надання "Учасник повинен надати розрахунок вартості послуг з проведення вибухових робіт (калькуляція, кошторис тощо)". Чи є якісь особливі вимого у Замовника стосовно обовязкових статей кошторису, типу стаття заробітна плата, податки та інше.?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Особливі вимоги стосовно обов'язкових статей кошторису типу заробітна плата, податки та інше, у Замовника відсутні.
Графік надання послуг та подрібнення негабариту
Дата подання: 22 квітня 2021 19:21
Дата відповіді: 23 квітня 2021 15:58
Доброго дня.
Відповідно до вимог тендерної документації, а саме п.9.4 Додатку №4 передбачено надання учасником графіку надання послуг та подрібнення негабариту.
Питання: тобто в складі тендерної пропозиції Учасника повинен бути графіку надання послуг та подрібнення негабариту розроблений чи створений відповідно до технічної специфікації (Додаток №4)?
З повагою, Учасник
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Графік надання послуг не потрібно подавати у складі тендерної пропозиції. Графік надання послуг відповідно до специфікації та умов договору буде надано Виконавцем після підписання договору, відповідно до виробничої потреби Замовника. Графік подрібнення негабариту буде розроблено у випадку якщо вихід негабариту після проведення вибухових робіт перевищить допустимий вихід згідно технічної специфікації договору.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-02-000186-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮНІГРАН-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:34082463
Дата подання: 13 травня 2021 17:43
Вимога
Про надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2021 17:23
Вимогу було розглянуто та прийнято рішення про її відхилення
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-05-26-000002 • 4401d5ca6c9d4b52b87d8d8fec4c172e
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-05-26
•
11:36
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Змушені звернутися до Вас, оскільки ми зіткнулися з протиправними діями членів Тендерного комітету Філія «Центр управління промисловістю» АТ «Укрзалізниця», які з метою заподіяння істотної шкоди моїм охоронюваним законом правам та інтересам, вчиняють кримінальне правопорушення.
Станом на теперішній час вчиняється кримінальне правопорушення, яке полягає у використанні службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, яке може завдати істотної шкоди моїм охоронюваним законом правам, свободам та інтересам.
Так, за результатами закупівлі за предметом «код ЄЗС 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (Послуги з проведення вибухових робіт)» (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-04-02-000186-a), замовником якої є Філія «Центр управління промисловістю» АТ «Укрзалізниця» (далі - Замовник), відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2021-04-02-000186-a (який сформований автоматично) тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮНІГРАН-СЕРВІС» (далі - Учасник), було відхилено на підставі наступного: «Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Учасник не надав у складі тендерної пропозиції документи про наявність спеціалістів для виконання технічної специфікації згідно графіку надання послуг та подрібнення негабариту, в разі перевищення відсотку виходу негабариту, зазначеного в технічній специфікації, а також спеціаліста маркшейдера».
Слід зазначити, що відповідно до вимог п.9.4 Додатку 4 тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції повинні були надати: «Наявність спеціалістів для виконання технічної специфікації згідно графіку надання послуг та подрібнення негабариту, в разі перевищення відсотку виходу негабариту, зазначеного в технічній специфікації, а також спеціаліста-маркшейдера».
В свою чергу, тендерною документацією не було передбачено яким чином або якими документами на підтвердження вищевказаної вимоги Учасник в складі тендерної пропозиції повинен підтвердити свою кваліфікацію. Враховуючі зазначене, ми в період уточнень, звернулися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, а саме з наступним питанням: «Доброго дня. Відповідно до вимог тендерної документації, а саме п.9.4 Додатку №4 передбачено надання учасником графіку надання послуг та подрібнення негабариту. Питання: тобто в складі тендерної пропозиції Учасника повинен бути графіку надання послуг та подрібнення негабариту розроблений чи створений відповідно до технічної специфікації (Додаток №4)? З повагою, Учасник». Від Замовника отримана наступна відповідь: «Добрий день. Графік надання послуг не потрібно подавати у складі тендерної пропозиції. Графік надання послуг відповідно до специфікації та умов договору буде надано Виконавцем після підписання договору, відповідно до виробничої потреби Замовника. Графік подрібнення негабариту буде розроблено у випадку якщо вихід негабариту після проведення вибухових робіт перевищить допустимий вихід згідно технічної специфікації договору.»
Враховуючі відповідь Замовника, вимогу п.9.4 Додатку 4 тендерної документації Замовника «Наявність спеціалістів для виконання технічної специфікації згідно графіку надання послуг та подрібнення негабариту, в разі перевищення відсотку виходу негабариту, зазначеного в технічній специфікації, а також спеціаліста-маркшейдера», не можливо виконати оскільки графік надання послуг не потрібно подавати у складі тендерної пропозиції.
Поряд з цим, відповідно до п.2 ч.2 ст.16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) вимога «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відноситься до кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі. Дивлячись на це, нами в складі тендерної пропозиції було подано довідку від 27.04.2021 № 17 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій присутні 15 працівників Учасника з яких 7 працівників із спеціалізацією гірничий інженер до яких відноситься професія (спеціалізація) маркшейдера.
Частиною 16 ст. 29 Закону передбачено, що: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Поряд з цим, в порушення ст.29 Закону Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій підписаного членами тендерного комітету з причинами та обґрунтуванням відхилення нашої тендерної пропозиції та відповідно порушено ч. 16 ст. 29 Закону, а саме не надано можливість усунення невідповідностей нашої тендерної пропозиції, які в той же час відсутні та Замовником не доведені.
Для отримання більш детальної інформації про причини відхилення нашої тендерної пропозиції, відповідно до ч.3 ст.31 Закону, ми в електронній системі закупівель, звернулися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Станом на дату цього звернення відповідь не отримана.
Поряд з цим, перевіркою тендерних пропозицій інших учасників закупівлі, а саме ТОВ «Євровибухпром» та ТОВ «Гранрозробка» встановлено наступне:
1. ТОВ «Євровибухпром»:
• Інформація (Довідка від 29.04.21 №309) стосовно п.6 ч.1 ст.17 надана не у відповідності до Закону;
Стосовно даної ситуації, під час підготовки нашої тендерної пропозиції було встановлено, що вимоги Додатку 2 Тендерної документації, а саме п.2 Додатку 2 «Документальне підтвердження наявності/відсутності підстав відмови Учаснику торгів в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону» не відповідають вимогам встановленими ст.17 Закону, відповідно було звернення через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями, а саме наше запитання: «Вимоги п.2.1 Додатку 2 до ТД а саме вимога стосовно п.5 ч.1 (таблиця) частково відрізняється від вимог Закону, оскільки відповідно до Закону України «Про внесення змін до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення досудового розслідування окремих категорій кримінальних правопорушень» від 03.11.2020 №954-IX були внесені зміни, а саме: слова «злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний», «злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний» замінено словами «кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане». Відповідь Замовника наступна: «При складанні довідки про інформацію щодо наявності/відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Учаснику необхідно використовувати формулювання, що зазначені в ст. 17 чинного Закону України «Про публічні закупівлі».
• В інформації (Довідка від 29.04.21 №312) стосовно абз.1 ч.2 ст.17 Закону не вказана інформація стосовно санкцій та штрафів по укладеним раніше договорам.
• В порушення вимог Додатку 2 тендерної документації Учасником не надано актів здачі приймання виконаних бурових робіт, а саме в довідці щодо інформації про досвід виконання аналогічного договору по договору від 24.04.17 №24-04/17 не надано акти на суму, яка вказана в довідці;
• В порушення вимог п.10 Додатку 4 Тендерної документації не надано розрахунок вартості послуг з проведення вибухових робіт (калькуляція, кошторис тощо).
Враховуючі зазначене, тендерна пропозиція ТОВ «Євровибухпром» відповідно до ст.31 Закону не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та відповідно повинна бути відхилена.
2. ТОВ Гранрозробка:
• Інформація (Довідка від 29.04.21 №438) стосовно п.6 ч.1 ст.17 надана не у відповідності до Закону;
• В інформації (Довідка від 29.04.21 №441) стосовно абз.1 ч.2 ст.17 Закону не вказана інформація стосовно санкцій та штрафів по укладеним раніше договорам.
• В порушення вимог п.3.1 та 3.2 Додатку 2 Тендерної документації не надано Копії балансу та звіт про фінансові результати.
Загалом, перевіркою порівняння тендерних пропозицій учасників ТОВ «Гранрозробка» та ТОВ «Євровибухпром» можна зробити висновок, що їх пропозиції доволі схожі, дата підготовки документів збігається та документи підготовлені в одному стилі, що може свідчити про узгоджені антиконкурентні дії та змову між Замовником та Учасниками.
На підтвердження вищевказаного, також може свідчити, що відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань вищевказані учасники мають однакових кінцевих бенефіціарних власник, а саме Мельник Віктор Анатолійович та ТОВ «КОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ «ПОРТФЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ», що вказує на пов’язаність та їх узгоджені дії.
Вважаємо, що ситуація, яка склалася, є недопустимою для Акціонерного товариства «Українська залізниця» та Філії «Центр управління промисловістю» АТ «Укрзалізниця» і може свідчити про змову членів тендерного комітету з учасниками процедури закупівлі.
Отже, враховуючи вказане приходимо до висновку, що членами Тендерного комітету Філія «Центр управління промисловістю» АТ «Укрзалізниця» вчинено протиправні дії, які полягають у використанні службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, що в свою чергу завдали істотної шкоди нашим охоронюваним законом правам та інтересам в розрізі безпідставної відмови, що в свою чергу несе за собою не отримання нами законного заробітку який ми мали би отримати внаслідок надання послуг, а тому зазначені дії трактуються як вчинення кримінального правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України.
Кваліфікація вчиненого за ч. 1 ст. 364 Кримінального кодексу України.
Використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, що в свою чергу завдали істотної шкоди.
Об’єктом злочину є матеріальний збиток ТОВ «ЮНІГРАН-СЕРВІС» який полягає в неотриманні матеріальної вигоди внаслідок надання послуг.
Об’єктивна сторона полягає у зловживанні службовим становищем, що завдало істотної шкоди. За своєю правовою природою зловживання службовим становищем - це будь-яке умисне використання службовою особою всупереч інтересам служби своїх прав і можливостей, пов'язаних з її посадою.
Суб’єкт даного злочину – службові особи, а саме члени Тендерного комітету Замовника.
Суб’єктивна сторона полягає у прямому умислі правопорушника, який фактично наявний оскільки членами тендерного комітету вчиняються активні дії для свідомого не допуску до перемоги більш вигідного для держави учасника тендеру.
В розрізі вищевказаного прошу взяти до уваги, що зловживання владою або службовим становищем передбачає наявність взаємозв'язку між службовим становищем винного і його поведінкою, яка виражається в незаконних діях або бездіяльності, що вбачається з огляду на вищевказану позицію. В свою чергу, службові особи при зловживанні у будь-якій формі прагнуть скористатися своїм службовим становищем, яке передбачає як наявність передбачених законами та іншими нормативно-правовими актами повноважень (прав і обов'язків), так і наявність фактичних можливостей, які надає їй сам авторитет посади. Водночас словосполучення всупереч інтересам служби передбачає, що службова особа не бажає рахуватися з покладеними на неї законом чи іншим нормативно-правовим актом обов'язками, діє всупереч їм та не звертає увагу на службові інтереси.
Разом з цим, під інтересами служби слід розуміти, насамперед, інтереси держави взагалі, і крім того, інтереси певного органу, підприємства, установи або організації, що не суперечать, не протиставляються інтересам держави. Тому дії службової особи, вчинені у вузьковідомчих інтересах на шкоду загальнодержавним інтересам чи інтересам інших підприємств, установ та організацій, також можуть визнаватися вчиненими всупереч інтересам служби.
Фактично настання істотної шкоди необхідно для визнання цього злочину закінченим, адже склад його за своєю конструкцією є матеріальним. А отже, в діях членів тендерної комісії вбачається наявний причинний зв’язок між зловживанням службовим становищем та не отриманні законного заробітку громадянином (підприємством), що в свою чергу наносить останньому матеріальну шкоду.
З огляду на вищевказане, просимо Вас втрутитися в дану ситуацію та не допустити вчинення дій тендерним комітет Філія «Центр управління промисловістю» АТ «Укрзалізниця», які призводять до порушення Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 12 травня 2021
Найменування: | Філія "Центр управління промисловістю" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081389 |
Місцезнаходження: | 03038, Україна, Київська область обл., Київ, м. Київ, вул. Федорова, 32 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮНІГРАН-СЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Гранрозробка | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Євровибухпром | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 травня 2021 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Гранрозробка |
40 153 755,60
UAH з ПДВ
|
39 295 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Євровибухпром |
42 247 942,40
UAH з ПДВ
|
39 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Гранрозробка #39215133 |
Переможець |
39 295 000,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2021 08:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:54
|
ДУ№2 Гранрозробка 02-0016-21.PDF | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:53
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2021 10:17
|
Д Гранрозробка ЦУП 02 0016 21 від 31.05.21.PDF | укладений |
31 травня 2021 10:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | ЦУП-02/0016/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |