Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С062104 /Нова Борова – Йосипівка/- Губенкове км 3+400 – км 10+300, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
57 074 802,00 UAH
UA-2020-04-14-005344-b 9ff8dae6f5c648bcbd7ad2cce09c0d05
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорокін Сергій Борисович

+380412474379 odaguba@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа: Сорокін Сергій Борисович
+380412474379
odaguba@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 квітня 2020 17:49
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 18 травня 2020 11:41
Очікувана вартість: 57 074 802,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 285 374,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 285374 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С062104 /Нова Борова – Йосипівка/- Губенкове км 3+400 – км 10+300, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12114, Україна, Житомирська область, м. Житомир, автомобільна дорога загального користування місцевого значення С062104 /Нова Борова - Йосипівка/ - Губенкове км 3+400 - км 10+300, Житомирська область (відповідно проектній документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 у розмірі 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку. Попередня оплата є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 травня 2020 15:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 15:21
перелік змін Нова Борова-Йосипівка.pdf
08 травня 2020 15:21
Додаток _7 до ТД .rar
08 травня 2020 15:21
Тендерна докуметація (із змінами).docx
08 травня 2020 15:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 17:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 15:21
перелік змін Нова Борова-Йосипівка.pdf
08 травня 2020 15:21
Додаток _7 до ТД .rar
14 квітня 2020 17:50
Додаток _7 до ТД.rar
08 травня 2020 15:21
Тендерна докуметація (із змінами).docx
14 квітня 2020 17:50
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання стосовно мови
Дата подання: 23 квітня 2020 09:03
Дата відповіді: 04 травня 2020 16:15
Прохання прояснити стосовно того чи необхідно надавати переклад трудових книжок які заповнені в 90-х та викладені на російській мові?
Відповідь: відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.
В разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, то такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Договірна ціна
Дата подання: 23 квітня 2020 13:03
Дата відповіді: 04 травня 2020 17:16
Прохання пояснити чи необхідно надавати договірну всім учасникам зразу чи можна надавати тільки переможцю після аукціону?
Відповідь: Відповідно до пункту 6 розділу III тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідності робіт (послуг) вимогам тендерної документації визначеним в Додатку 2, що включає в себе:
В складі договірної ціни Підрядник надає Замовнику скановану з оригіналу та завірену належним чином відповідно до п.5.27 «Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003», з мокрою печаткою (за наявності) відповідно, наступну документацію:
- договірну ціну;
- пояснювальна записка;
- локальні кошториси;
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів ; тощо.
Відповідно до пункту 3 розділу VI тендерної пропозиуії, Проект договору про закупівлю викладено у Додатку 7 до тендерної документації.
Проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі.
Разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов.
Невід’ємною частиною договору, який буде укладений за результатами відкритих торгів, є договірна ціна.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-22-000065 ● 26cc7bb298bc4014b978efb079e978ed
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020 19:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.06.2020 № 162

Київ


Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
54 UA-2020-04-14-005344-b 14.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення норм частини першої та абзацу другого частини другої статті 23 Закону через перевищення терміну оприлюднення розяснень понад три робочі дні)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Відповідно до ч. 10 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020 року) у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. На виконання вимог ч. 10 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020 року) повідомляємо, що Замовник (Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації) не погоджується з встановленими порушеннями викладеними у Висновку про результати моніторингу закупівлі, розміщеного в електронній системі закупівель 07.07.2020 року Державною удиторською службою України по закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С062104 /Нова Борова – Йосипівка/- Губенкове км 3+400 – км 10+300, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), номер оголошення UA-2020-04-14-005344-b. Як наслідок, 21.07.2020 року Замовником (Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації) було оскаржено вищезазначений Висновок до Житомирського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 22 липня 2020

Документи:

22 липня 2020 15:21
Електронний підпис
22 липня 2020 15:13
лист

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2020 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 49 385 535,53
UAH з ПДВ
49 385 535,53
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" 55 362 557,94
UAH з ПДВ
55 362 557,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2020 21:14
Електронний підпис
22 травня 2020 21:12
Копія Відомості з ЄДР.pdf
22 травня 2020 21:12
Довідка ст.17.pdf
22 травня 2020 21:12
5.imd
15 травня 2020 17:59
Календарний графік.pdf
15 травня 2020 17:59
Банківська гарантія.7z
15 травня 2020 17:59
5.imd
15 травня 2020 17:59
Лист-гарантія санкції.pdf
15 травня 2020 17:59
Тендерна пропозиція.pdf
15 травня 2020 17:59
Оригінали Кб-3 та КБ2в.pdf
15 травня 2020 17:59
Оригінал Статуту.pdf.pdf
15 травня 2020 17:59
Копія Статуту.pdf
15 травня 2020 17:59
Копія листа відгуку.pdf
15 травня 2020 17:59
Копія Кб-3 та Кб-2в.pdf
15 травня 2020 17:59
Копія Витягу з ЄДР.pdf
15 травня 2020 17:59
Копії дипломів на ІТР.pdf
15 травня 2020 17:59
Документи на АБЗ.7z
15 травня 2020 17:59
Довіреність.pdf
15 травня 2020 17:59
Довідка ст. 17_Додаток 3.pdf

Публічні документи

07 травня 2020 15:29
Кошторис Нова Борова.rar
07 травня 2020 15:29
Цінова пропозиція.pdf
07 травня 2020 15:29
48. Угоди ЦПХ.pdf
07 травня 2020 15:29
11. Тех паспорта.pdf
07 травня 2020 15:29
46. Дипломи ІТР.pdf
07 травня 2020 15:29
Документи АБЗ.pdf
07 травня 2020 15:29
3.1 Договір 38 від 04.12.2019.pdf
07 травня 2020 15:29
Ст17 + Антикор пр.pdf
07 травня 2020 15:29
47. Довідка Працівники.pdf
07 травня 2020 15:29
Інши документи.pdf
07 травня 2020 15:29
41. Відгук Попільня.pdf
07 травня 2020 15:29
довідка про досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 49 385 535,53
UAH з ПДВ
20 травня 2020 18:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2020 18:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
49 385 535,53
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 17:00
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 18:01
Забезпечення виконання договору укладений
11 червня 2020 17:59
Договір укладений
11 червня 2020 17:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 49 093 058,49
UAH (в тому числі ПДВ 8 182 176,41 UAH)