Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 17 |
Контактна особа: |
Велігорська Оксана 380462651260 velihorska.ol@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 липня 2023 10:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2023 16:00 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2023 11:46 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2023 11:46 |
Очікувана вартість: | 14 462 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 144 620,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% від очікуваної вартості процедури закупівлі, а саме: 72 300,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 90 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, та банківська гарантія, що не відповідає умовам, які визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення, відхиляються Замовником на підставі абз. 4 пп. 1 пункту 44 Особливостей. Банківські реквізити Замовника: Рах. UA 063223130000026009000013192 в ПАТ Укрексімбанк, м. Київ, код ЄДРПОУ 25901106, одержувач Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 72300 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 4 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в даній тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області вул.. Київська, 17, м. Чернігів, 14005 код ЄДРПОУ: 25901106 IBAN: UA063223130000026009000013192 в ПАТ Укрексімбанк, м. Київ. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від річної вартості, встановленої договором відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців протягом поточного бюджетного періоду. Розмір оплати – 30%. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після прийняття їх замовником, або поетапно проміжними платежами в міру їх надання та надходження бюджетних коштів. Розрахунки за виконані роботи буде здійснюватися на підставі довідки, підписаної уповноваженими представниками сторін в межах фінансування Замовника протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу виконаних робіт в Державній казначейській служби . Розмір оплати – 70%. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Потреба в основних будівельних машинах і транспортних засобах визначена на
підставі конструктивних рішень, обсягів робіт та прийнятих методів виробництва робіт. Забезпечення автотранспортом виробляється з наявних автомобілів, котрими забезпечена підрядна організація та її субпідрядні організації. Потреба в основних машинах, вантажопідіймальних кранах, механізми, устаткуванні та транспортних засобах, з зазначенням основних технічних характеристик, наведена в таблиці 3. п. 15.3 розділу 15. «Організація будівництва» том І. затвердженої проектної документації.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Крім того, умовами тендерної документації встановлено, що в разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Крім того, умовами тендерної документації встановлено, що в разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
Вимоги про усунення порушення
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах.
1. Додатком 1 до тендерної документації встановлено критерій для підтвердження фінансової спроможності, а саме «Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 100 % від очікуваної вартості предмета закупівлі».
П.7 розділу 12 «ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ ЗА ВИКОНАНІ РОБОТИ» проекту договору про закупівлю робіт, що викладений в Додатку 4 до закупівлі № UA-2023-07-25-002621-a (Далі - Договір) передбачає можливість отримання Виконавцем попередньої оплати від замовника. П. 1. розділу 12 Договору передбачено, що розрахунок за отримані послуги відбувається шляхом поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми КБ-3) та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання.
Згідно з п. 3. ст 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Замовником встановлено вимогу наявності обсягу річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 100 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, тобто не менше 14 462 000.00 грн.
Тендерною документацією не передбачено повної післяплати за виконані роботи. Таким чином, з урахуванням наявності вимоги щодо надання банківської гарантії та ведення розрахунків шляхом поточних платежів на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми КБ-3) та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання об'єктивні причини для вимоги до обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше 100 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, тобто не менше 14 462 000.00 грн. відсутні.
Таким чином дана вимога Замовника є необ’єктивною, необґрунтованою та дискримінаційною, тобто такою, якій може відповідати лише обмежене коло учасників, і порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. У розділі Кваліфікаційні критерії в частині наявності досвіду виконання аналогічних договорів наявна вимога наявності обсягу виконаних аналогічних договорів не менше 100% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Крім того зазначено, що аналогічним вважається договір укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Таким чином Замовник суттєво обмежив коло учасників, які можуть подати документи на тендер і мають досвід виконання аналогічного договору більше, ніж протягом 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Крім того звертаємо Вашу увагу на встановлення й інших вимог до визнання договору аналогічним, а саме предметом договору має бути виконання з робіт з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту, при цьому клас наслідків об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків обʼєкта будівництва (ремонту) за предметом закупівлі, а саме СС2 і більше.
Згідно з листом Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 3304-04/53972-06, зі змістом якого можна ознайомитись за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F53972-06 аналогічними за предметом закупівлі слід вважати товари/послуги, що співпадають за першими чотирма цифрами коду Єдиного закупівельного словника, якщо інше не зазначено в тендерній документації. З урахуванням цього об’єктивно аналогічними можна вважати ще, як мінімум договори, предметом яких є Відновлювальні роботи (45454100-5) та Реставраційні роботи (45453100-8).
Відтак шляхом встановлення даної Вимоги Замовник суттєво обмежив коло потенційних учасників закупівлі, які повинні відповідати вимозі наявності сумарної кількості аналогічних договорів на суму не менше 100 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, тобто не менше 14 462 000.00 грн, з урахуванням того, договори повинні бути укладені протягом останніх 5-ти років на капітальний ремонт, реконструкції чи нове будівництво.
Такі вимоги призводять до того, що з усього багаторічного великого досвіду, відповідати одночасно усім вимогам не можуть абсолютно всі договори, які стосуються не лише часу їх укладення а й предмету договору
При цьому вимоги, встановлені Замовником, є абсолютно необґрунтованими та дискримінаційними і вказують на орієнтованість Замовника на конкретного учасника (-ів), що порушує принципи об’єктивності і неупередженості замовника
При цьому Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено можливість встановлення такого кваліфікаційного критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Окремих обмежень щодо часу укладання договорів та їх обсягів Закон не містить. Крім того аналогічний договір за предметом закупівлі на менші обсяги виконаних робіт вже свідчить про наявність аналогічного досвіду та професіоналізм Учасника. Різниця в обсягах замовлених робіт ніяк не свідчить про якість та спроможність виконати даний обсяг робіт. Отже, вимога щодо цього є безпідставною.
Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» достатньою умовою для підтвердження наявності аналогічного досвіду є документально підтверджена наявність виконання 1-го договору, аналогічного за предметом закупівлі, тобто такого, що підпадає під код ДК 021:2015:ДК 4545.
До того ж зауважимо, що на практиці існують прецеденти подачі схожих скарг. Так скарга №UA-2020-01-31-001529-c.a3, одним із пунктів якої було встановлення 5-ти річного дискримінаційного критерію. Дана скарга була задоволена Колегією АМКУ і Замовника було зобов’язано внести зміни до Тендерної документації.
З урахуванням цього можемо стверджувати, що дані вимоги Тендерної документації містять ознаки корупційної складової всупереч принципу «запобігання корупції та зловживання».
3. У розділі Кваліфікаційні критерії в частині наявності працівників робітничих професій, у тому числі операторів машин та механізмів, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених інформації про наявність механізмів, обладнання та устаткування.
При цьому Тендерною документацією передбачено можливість підтвердження наявності достатньої кількості механізмів, обладнання та устаткування шляхом посилання на відповідний договір надання послуг.
Таким чином, якщо виконувати роботи, де потрібно застосування відповідних механізмів, обладнання та устаткування, буде стороння організація за договором надання послуг, наявність відповідних операторів машин в Учасника закупівлі є необов’язковою.
Прохання до Замовника внести зміни до Тендерної документації і усунути дану невідповідність шляхом усунення вимоги щодо наявності операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в ІНФОРМАЦІЇ про наявність механізмів, обладнання та устаткування, але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в цій інформації.
4. Додатком 2 до Тендерної документації передбачено Документи, які вимагаються для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
При цьому в абзаці 3 та 4 присутнє посилання на статтю 44 Особливостей. Стаття 44 передбачає умови відхилення тендерної пропозиції Замовником із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. В даному випадку Замовником не враховано Нову редакцію Закону України «Про публічні закупівлі», а від так тендерна документація не відповідає чинному законодавству3 України.
З урахуванням того, що Тендерна документація не відповідає нормам чинного законодавства, містить дискримінаційні вимоги, що є прямим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та містить ознаки корупційної складової всупереч принципу запобігання корупції та зловживання просимо Замовника привести Тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та усунути всі дискримінаційні вимоги.
Щодо питання першого.
Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) встановлено, що тендерній документації зазначаються, зокрема, один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством
Згідно ч.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Додатком 1 до тендерної документації встановлено критерій для підтвердження фінансової спроможності учасників, а саме: «Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 100 % від очікуваної вартості предмета закупівлі».
Таким чином, вимога висунута вами в цій частині не підлягає задоволенню, оскільки критерій встановлений у тендерній документації для підтвердження фінансової спроможності учасників відповідає вимогам Особливостей та Закону.
Щодо питання другого
Замовник, встановлюючи кваліфікаційну вимогу щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів у вказаному в тендерній документації обсязі, виходив з того, що загальний обсяг виконаних учасником робіт, який є співставним з обсягом робіт за Процедурою закупівлі, можна вважати найбільш відповідним критерієм для забезпечення Замовнику впевненості у достатньому досвіді учасника і якісному виконанні робіт за Процедурою закупівлі та ефективного використання Замовником коштів, яке Замовник зобов’язаний забезпечити. Менші обсяги виконання аналогічних робіт лише збільшуватимуть ризики невідповідності досвіду учасника, тобто рівня його знань, умінь, навичок тощо, масштабу тих завдань, які потрібно виконати відповідно до предмету закупівлі, проте не усуватимуть ризику претензій до таких вимог на будь-якому їх рівні і збільшуватимуть ризики неефективності витрачання коштів.
Стосовно листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 3304-04/53972-06, та вашого твердження: «аналогічними за предметом закупівлі слід вважати товари/послуги, що співпадають за першими чотирма цифрами коду Єдиного закупівельного словника, якщо інше не зазначено в тендерній документації» наголошуємо, що в рамках поточної закупівлі, здійснюється закупівля «Робіт», Порядком визначення предмета закупівлі, що затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється за окремими об`єктами будівництва. Порядком не передбачено зазначення відповідного коду ДК 021:2015 у разі визначення закупівлі робіт. Проте, пунктом 13 Наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 “Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі” передбачено, що під час заповнення інформації в ЕСЗ зазначення коду за показниками другої - п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі робіт. Отже, під час визначення предмета закупівлі робіт, замовники керуються Порядком, при цьому під час розміщення та оприлюднення інформації в електронній системі закупівель, зазначається код за показниками другої-п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Тобто вимоги до визнання договору аналогічним, а саме те, що предметом договору має бути виконання робіт з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту є абсолютно обґрунтованими та не містять ознак дискримінації.
Щодо питання третього
Додатком 1 до тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій в частині наявності працівників робітничих професій, у тому числі операторів машин та механізмів, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених інформації про наявність механізмів, обладнання та устаткування.
У випадку залучення обладнання третіх осіб, зазначаються документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання ,в тому числі у разі залучення механізмів, обладнання та устаткування шляхом укладення учасником відповідного договору про надання послуг. У разі залучення учасником механізмів, обладнання та устаткування за договором про надання відповідних послуг, учасник відображає інформацію щодо операторів машин та механізмів у довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання із посиланням на відповідний договір про надання послуг.
Щодо питання четвертого
Додатком 2 до Тендерної документації передбачено документи, які вимагаються для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Враховуючи викладене в цій частині вашої вимоги Замовником будуть внесені відповідні зміни в абзаці 3 та 4 цього додатку з метою приведення положень додатку 2 тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-01-000030 ● 3ad05dca221f4ace96704883f85afc50
- Статус: вирішено ● Дата: 19 лютого 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2023 10:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
31.10.2023 № 314
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2023-07-25-002621-a 25.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-07 17:03:25
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція їдальні Іванівського ліцею Іванівської сільської ради, Чернігівського району, Чернігівської області, пошкодженої внаслідок російської військової агресії, за адресою: вул. Шевченка, 1, с. Іванівка, Чернігівського району, Чернігівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-25-002621-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6.6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
4.Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «БУДВЕНДОР» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-09 15:31:20
Щодо запиту про надання пояснень по моніторингу закупівлі UA-2023-07-25-002621-a
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
Щодо першого питання викладеного у запиті
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області повідомляє, що очікувана вартість предмета закупівлі, технічні і якісні характеристики предмету закупівлі визначено у відповідності до розробленої, згідно Настанови з визначення вартості будівництва, яка затверджена Наказом від 01.11.2021 N281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" (зі змінами) та затвердженої в установленому порядку проектної документації, яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт.
Розмір бюджетного призначення на 2023 рік прийнято у відповідності до Постанови КМУ від 25 липня 2023 р. № 770 «Про виділення коштів з ліквідації наслідків збройної агресії»
Щодо другого питання викладеного у запиті
Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що в свою чергу зазначаються відповідно до вимог Закону.
Посилання на сайт : https://ch.restoration.gov.ua/diialnist/56478/56519.html
Щодо третього питання викладеного у запиті
Щодо підтвердження виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6.6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, повідомляємо, що ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДВЕНДОР" завантажений файл : Гарантія 115970-V-1347.rar :06-09-2023, 18:37:53, який містить вказані документи, чим виконано вимоги тендерної документації.
Щодо четвертого питання викладеного у запиті
На виконання вимог , відповідно до частини другої статті 41 Закону , учасником - переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДВЕНДОР" під час укладання договору, супровідним листом №10 від 09.07.2023 року, були надані документи, що підтверджують повноваження посадової особи щодо підписання договору за результатами закупівлі та копію ліцензії (Копія додається), також завантажені файли, які містять вказану інформацію.»
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2023-11-01-000030 закупівлі: Реконструкція їдальні Іванівського ліцею Іванівської сільської ради, Чернігівського району, Чернігівської області, пошкодженої внаслідок російської військової агресії, за адресою: вул. Шевченка, 1, с. Іванівка, Чернігівського району, Чернігівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), а саме проведена роз’яснювальна робота із відповідальними особами, вжиті заходи направлені на те, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
2023-11-21 08:39:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2023-11-01-000030 закупівлі: Реконструкція їдальні Іванівського ліцею Іванівської сільської ради, Чернігівського району, Чернігівської області, пошкодженої внаслідок російської військової агресії, за адресою: вул. Шевченка, 1, с. Іванівка, Чернігівського району, Чернігівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), а саме проведена роз’яснювальна робота із відповідальними особами, вжиті заходи направлені на те, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
2024-02-19 12:44:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2023 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП СЕМИДАР |
13 655 554,74
UAH з ПДВ
|
13 655 554,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДВЕНДОР" |
14 316 380,00
UAH з ПДВ
|
13 955 480,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС" |
14 461 036,80
UAH з ПДВ
|
14 100 099,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ" |
14 317 440,98
UAH з ПДВ
|
14 172 820,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП СЕМИДАР #37199010 |
Відхилено |
13 655 554,74
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2023 09:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2023 16:57
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДВЕНДОР" #41286491 |
Переможець |
13 955 480,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2023 09:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2024 12:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2024 12:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2024 12:32
|
ДУ 10 Дог 23141.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2024 12:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 червня 2024 08:25
|
ДУ 9 Дог 23141.pdf | зміни до договору |
28 червня 2024 08:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 травня 2024 09:14
|
ДУ8 дог 23141.PDF | зміни до договору |
03 травня 2024 09:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 березня 2024 10:18
|
ДУ 7 дог 23141.PDF | зміни до договору |
26 березня 2024 10:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 лютого 2024 15:47
|
ДУ 6 Дог 23141.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2024 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 17:00
|
ДУ 5 Дог 23141.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 17:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2023 16:55
|
ДУ 4 Дог 23141.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2023 16:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 жовтня 2023 12:03
|
ДУ 3 Дог 23141.pdf | зміни до договору |
06 жовтня 2023 12:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2023 11:29
|
ДУ 2 Дог 23141.PDF | зміни до договору |
20 вересня 2023 11:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2023 11:27
|
ДУ 1 Дог 23141.PDF | зміни до договору |
20 вересня 2023 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2023 09:49
|
Дог 23141.PDF | укладений |
08 вересня 2023 09:48
|
Розрахунок.zip | укладений |
08 вересня 2023 09:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 Договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 23141 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 12.7 Договору доповнено новим абзацом |
Номер договору про закупівлю: | 23141 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 Договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 23141 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 12.7 Договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 23141 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункти 3,1; 12.1.1 Договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 23141 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 12.7 викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 23141 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункти 16.2., 17.7. Договору викласти у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 23141 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункти 16.2., 17.7. Договору викласти у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 23141 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 Договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 23141 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 12.1 Договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 23141 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |