Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код Класифікатора ДК 021:2015 (CPV): 72310000-1 «Послуги з обробки даних» (Продовження створення електронної бази даних технічної документації на об’єкти нерухомого майна м. Києва) (the code of the Classifier DK 021: 2015 (CPV): 72310000-1 "Continuation of creation of an electronic database of technical documentation for real estate in Kyiv”).
Очікувана вартість
30 000 000,00 UAH
UA-2020-03-31-000485-a 9f937b81db394bcd83b2786416723b94
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Донець Олена Валеріївна

380442796637 lenadon049@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації»
Код ЄДРПОУ: 03359836
Вебсайт: http://bti.com.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., Київ, Трьохсвятительська,4в
Контактна особа: Донець Олена Валеріївна
380442796637
lenadon049@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
наявність потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, Експертний висновок щодо застосування переговорної процедури Інституту програмних
систем НАН України (від 17.03.2020 № 239/1-15)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 13:28
Оскарження наміру укласти договір: 11 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
код Класифікатора ДК 021:2015 (CPV): 72310000-1 «Послуги з обробки даних» (Продовження створення електронної бази даних технічної документації на об’єкти нерухомого майна м. Києва) (the code of the Classifier DK 021: 2015 (CPV): 72310000-1 "Continuation of creation of an electronic database of technical documentation for real estate in Kyiv”).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Трьохсвятительська, 4-в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  20 грудня 2020
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг післяоплата впродовж 30 банківських днів з моменту отримання фінансування Пiсляоплата 30 Банківські 50
Дата виставлення рахунку аванс впродовж 10 банківських днів з моменту отримання фінансування Аванс 10 Банківські 50

Тендерна документація

31 березня 2020 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 11:40
Техн.вимоги.pdf
31 березня 2020 11:19
Експертний висновок ІПС НАН України -17.03.2020.pdf
31 березня 2020 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 11:40
Техн.вимоги.pdf
31 березня 2020 11:24
техн. вимоги.pdf
31 березня 2020 11:19
Експертний висновок ІПС НАН України -17.03.2020.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Лабораторія їнформаційних технологій
#33262277
Переможець 30 000 000,00
UAH з ПДВ
31 березня 2020 13:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2020 13:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Лабораторія їнформаційних технологій
#33262277
30 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 18:06
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 18:05
Дод.угода-5-19.11.2020.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 18:04
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 14:57
Доп.угода-4-12.10.2020.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 14:56
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2020 10:28
3 допугода.pdf зміни до договору
01 липня 2020 10:26
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 17:17
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2020 17:17
Доп 2.pdf зміни до договору
18 червня 2020 17:13
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 16:13
Дод Угода-1-28.05.2020.pdf зміни до договору
28 травня 2020 16:12
Дод.угода1-28.05.2020.pdf зміни до договору
28 травня 2020 15:57
Електронний підпис укладений
21 квітня 2020 20:06
Електронний підпис укладений
21 квітня 2020 20:05
Договор-21.04.202.pdf укладений
21 квітня 2020 20:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до договору №9 від 21.04.2020 Про надання послуг з обробки даних «Код Класифікатора ДК 021:2015 (CPV): 72310000-1 «Послуги з обробки даних» (Продовження створення електронної бази даних технічної документації на об’єкти нерухомого майна м. Києва) (the code of the Classifier DK 021: 2015 (CPV): 72310000-1 "Continuation of creation of an electronic database of technical documentation for real estate in Kyiv”)» з метою покращення якості предмета закупівлі, зокрема в частині уточнення планового кошторису та специфікації предмета закупівлі згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі» п.3. відповідно до протоколів засідання тендерного комітету № 21 від 26.05.2020 та № 22 від 28.05.2020, за згодою головного розпорядника коштів (відповідно до листа від 28.05.2020 № 062/14-4883)
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Спираючись на підпункт 7 пункту 3.1.6. пункту 3.1. Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333 та керуючись листом Державної Казначейської служби України Головного Управління Державної Казначейської служби України у м. Києві від 12.06.2020 № 08-17/5559 виключити з Договору про надання послуг від 21.04.2020 № 9 п. 6.13.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п. 13.1. Договору про надання послуг від 21.04.2020 уклали цю Додаткову угоду (далі – «Додаткова угода»), до Договору про надання послуг від 21.04.2020 № 9 (Далі – «Договір»), яка не містить істотних змін та за згодою Сторін, про: 1. Розірвання Додаткової угоди №2 від 18.06.2020. 2. Внесення змін до реквізитів замовника МФО 820019 на МФО 820172. 3. Виключення з Договору про надання послуг від 21.04.2020 № 9 п. 6.13.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі змінами в законодавстві та за результатами здійснення додаткового тестування програмного забезпечення «Автоматизована система діловодства Док Проф» скорегувати назви існуючих реєстрів та полів друкованих форм
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою забезпечення безперебійного надання послуг в ході виконання заходів міської цільової програми «Управління об’єктами комунальної власності територіальної громади міста Києва на 2019-2021 роки” з обробки даних за предметом закупівлі «Послуги з обробки даних «Код Класифікатора ДК 021:2015 (CPV): 72310000-1 «Послуги з обробки даних» (Продовження створення електронної бази даних технічної документації на об’єкти нерухомого майна м. Києва) (the code of the Classifier DK 021: 2015 (CPV): 72310000-1 "Continuation of creation of an electronic database of technical documentation for real estate in Kyiv”)», керуючись п.4 та п.5 ст.41 розд. VIII Закону України “Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 30 000 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 000 000,00 UAH)