Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
контейнери на самонаправляючих колесах, що призначені для благоустрою території, а саме для збору твердих побутових відходів
Очікувана вартість
8 700 000,00 UAH
UA-2022-12-27-001518-a ● 9f1703dfac4e4ab0ba2d1cba8150443b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365707 |
Місцезнаходження: | 54005, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, буд.7 |
Контактна особа: |
Сапожник Артем Анатолійович 380512537705 Depgkh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 грудня 2022 09:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 8 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 87 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція супроводжується забезпеченням у формі: - електронної банківської гарантії (у формі електронного документу), оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 100 000,00 грн. (сто тисяч гривень 00 коп.). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати формі та вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 року № 2628 та з урахуванням умов викладених в Додатку 5 тендерної документації. Електронний документ може бути визнаний банківською гарантією, якщо він виданий із дотриманням вимог ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" і ЗУ "Про електронні довірчі послуги" та дозволяє з достовірністю встановити особу гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені відповідним документом Гаранта (доручення, тощо). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій електронною системою закупівель (відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України розраховується з наступного дня після дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). ОБОВʼЯЗКОВІ ВИМОГИ ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ 1. Банківська гарантія є безвідкличною відповідно до вимог цього Додатку тендерної документації. 2. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта. 3. У тексті банківської Гарантії обов’язково повинно бути зазначено, зокрема: - повне найменування Учасника (Принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції; - повне найменування Бенефіціара; - повне найменування Гаранта; - дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) та дата закінчення строку дії гарантії; У разі відсутності по тексту банківської Гарантії конкретних дат початку та закінчення строку/терміну дії банківської Гарантії, тендерна пропозиція Учасника відхиляється оскільки, забезпечення тендерної пропозиції не відповідатиме умовам до забезпечення тендерної пропозиції, що визначені замовником у тендерній документації. - унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель процедурі для участі в якій подається тендерна пропозиція забезпечена даною банківською гарантією; - суму гарантії зазначена цифрами та словами, назва валюти – словами (в разі, якщо за умовами тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції вимагається забезпечення в іноземній валюті – зазначається цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління національного банку України від 04.02.1998 року № 34); - зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України. Після чого вони стають невід’ємною частиною гарантії. - обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (Бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п. 44 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Термін сплати грошових коштів Банком-Гарантом протягом 5 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги Бенефіціара. 4. Текст банківської гарантії не може містити: • умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги); • умов про обов’язкове надання Принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; • умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії; • умов про ускладнення процедури повернення тендерного забезпечення (вимоги щодо отримання будь-яких письмових підтверджень від Принципала щодо настання підстав стягнення забезпечення тендерної пропозиції, тощо); - будь – яких умов, що ускладнюють, обмежують або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому Учасником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Категорія замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа) . Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Номенклатурні позиції: 1. контенейри для збору твердих побутових відходів - ДК 2021:2015 - (44613800-8) - контейнери для відходів.
Категорія замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа) . Вид та умови забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, зокрема Додатку 5. Номенклатурні позиції: 1. контенейри для збору твердих побутових відходів - ДК 2021:2015 - (44613800-8) - контейнери для відходів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штуки
контейнери на самонаправляючих колесах, що призначені для благоустрою території, а саме для збору твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Кузнецька, 199
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 березня 2023
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 січня 2023 11:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 січня 2023 10:59 |
6.Протокол 27-5 перелік змін ТД від 13.01.2023.doc | |
13 січня 2023 10:59 |
ТД - контейнера нова редакція від 13.01.2023.doc | |
10 січня 2023 10:57 |
4.Протокол 27-3 перелік змін ТД.doc | |
10 січня 2023 10:56 |
ТД - контейнера нова редакція.doc | |
10 січня 2023 10:56 |
3.Протокол 27-2 затвердження ТД зі змінами.doc | |
27 грудня 2022 09:29 |
2.ТД - постачання контейнерів.doc |
13 січня 2023 11:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
13 січня 2023 10:59 |
6.Протокол 27-5 перелік змін ТД від 13.01.2023.doc
|
|||||||||
13 січня 2023 10:59 |
ТД - контейнера нова редакція від 13.01.2023.doc
|
|||||||||
10 січня 2023 10:57 |
4.Протокол 27-3 перелік змін ТД.doc
|
|||||||||
10 січня 2023 10:56 |
ТД - контейнера нова редакція.doc
|
|||||||||
10 січня 2023 10:56 |
3.Протокол 27-2 затвердження ТД зі змінами.doc
|
|||||||||
27 грудня 2022 09:29 |
2.ТД - постачання контейнерів.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1.1. Постачальник зобов'язується протягом 2022 року у визначений строк поставити, а Замовник прийняти і оплатити товар зазначений у цьому Договорі у відповідності до технічного завдання тендерної документації.
Дата подання: 02 січня 2023 09:52
Дата відповіді: 02 січня 2023 10:44
1.1. Постачальник зобов'язується протягом 2022 року у визначений строк поставити, а Замовник прийняти і оплатити товар зазначений у цьому Договорі у відповідності до технічного завдання тендерної документації. напевно має бути 2023
Відповідь: Так, це технічна помилка, мається на увазі саме 2023 рік. Дякуємо. Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
- дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) та дата закінчення строку дії гарантії;
Дата подання: 10 січня 2023 17:55
Дата відповіді: 11 січня 2023 10:02
Просимо вказати яки йстрок гарантії або яка дата початку та дата закінчення строку дії гарантії ? Дякую.
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій електронною системою закупівель (відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України розраховується з наступного дня після дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій).
ст. 16
Дата подання: 11 січня 2023 10:36
Дата відповіді: 11 січня 2023 11:31
Згідно ТД назва придмету закупівлі: "ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (контейнери на самонаправляючих колесах, що призначені для благоустрою території, а саме для збору твердих побутових відходів)". Натомість Замовник в розділі IV Тендерної документації вимагаєна аналогічні договора, встановивиши не закону вимогу, а саме що цей аналогічний договір має бути на контейнери для збору ТПВ об'ємом не менше 1100л. Поясніть яке відношення має літраж контейнера до досвіду роботи? Хочем повідомити що контейнери будь якого літражу призначені для збору ТПВ являтимуься аналогічними до придмету закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Інформуємо Вас, що визначення способу підтвердження кваліфікаційних критерієв згідно ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" є виключною прерогативою Замовника. Потреба в існуючій закупівлі, згідно з технічними характеритисками предмета закупівлі, полягає саме в необхідності закупівлі контейнерів обємом 1100 л. Відповідно до п. 2 Примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020, аналогічні товари - товари, які, не будучи ідентичними, мають подібні характеристики і складаються зі схожих компонентів, що дозволяє їм виконувати одні і ті ж функції та (або) бути технічно взаємозамінними. Відтак, вважаємо, що поставка контейнерів з іншим обємом не є підтвердження виконання аналогічних договорів, оскільки обсяг контейнера впливає на його експлуатаційні характеристики, повязані з його використанням та взаємодією із спеціалізованою технікою (сміттєвозами).
Аналогічні договора
Дата подання: 11 січня 2023 10:44
Дата відповіді: 11 січня 2023 11:52
Просимо забрати не законну вимогу, що аналогічні догвора мають бути на поставку саме контейнерів не менше 1100л. Є практака АМКУ яка давно підтвердила, що це не законна вимога, аддже згідно Ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Вказавши таку вимогу щодо літражу ви навмисно обмежуєте коло учасників, так як наприклад договора на поставку контейнерів для збору ТПВ від 60 до 1100л теж будуть аналогічними вашому придмету закупівлі. Просимо зробити зробити зміни в даному розділі та викласти тендерну документацію в новій редакції. В іншому випадку ми змушені будем оскаржувати закупівлю! Ось для ознайомлення розяснення та практика АМКУ - https://infobox.prozorro.org/articles/vimogi-shchodo-nayavnosti-analogichnih-dogovoriv-pri-zakupivli-poslug-harchuvannya
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за надану інформацію, проте не вважаємо вказану вимогу дискримінаційною. Предметом закупівлі є контейнера обємом 1100 л, а тому Замовник хоче бачити у учасників досвід поставки саме таких контейнерів. При цьому жодних обмежень щодо строків таких договорів, контрагентів та інших додаткових вимог до таких договорів не визначено. Крім того, Замовник враховує, що тільки за останні роки здійснено значну кількість закупівель таких контенерів, що дало змогу багатьом учасникам отримати відповідний досвід.
Відгук
Дата подання: 11 січня 2023 10:48
Дата відповіді: 11 січня 2023 14:27
Просимо забрати дискримінаційну що того що відгук має бути пядписаний керівником (директорм). Право підпису договору і відповідних документів (відгуків) може бути і в інших працівників, на томість такою вимогою ви обмежуєте коло учасників. Просимо зробити зміни в тендерній документації.
Відповідь: В даному випадку мова йде про підписання відгуку керівником (директором) контрагента учасника. Досить дивна позиція, що проста вимога щодо підпису керівника контрагента, якимось чином впливає на конкуренцію серед учасників. Не зрозуміло як це обмежує права учасників на участь у закупівлі і в чому проблема підписати відповідний відгук у керівника контрагента....
ступення локалізації предмета закупівлі
Дата подання: 11 січня 2023 10:52
Дата відповіді: 11 січня 2023 14:32
Відповідно до пункту 6.1 Прикінцевих та перехідних положень ЗУ "Про публічні закупівлі" товар з кодом ДК 44610000-9 цистерни резервуари, контейнери та посудини високого тиску не потребують ступення локалізації виробництва. Просимо видалити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Відповідно до п. 6-1 Прикінцевих та перехідних положень ЗУ "Про публічні закупівлі" локалізація визначається не до коду ДК 021:2015, а до конкретних товарів. В переліку, що міститься в підпункті 2 п. 6-1 серед іншого зазначено: "причепи, напівпричепи та пересувні контейнери".
Що до відповіді
Дата подання: 11 січня 2023 13:28
Дата відповіді: 11 січня 2023 14:44
Ось ваша відповідь щодо аналогічних договорів: "Дякуємо за надану інформацію, проте не вважаємо вказану вимогу дискримінаційною. Предметом закупівлі є контейнера обємом 1100 л, а тому Замовник хоче бачити у учасників досвід поставки саме таких контейнерів. При цьому жодних обмежень щодо строків таких договорів, контрагентів та інших додаткових вимог до таких договорів не визначено. Крім того, Замовник враховує, що тільки за останні роки здійснено значну кількість закупівель таких контенерів, що дало змогу багатьом учасникам отримати відповідний досвід." Ще раз дублюємо, назва вашого предмету закупівлі: "ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (контейнери на самонаправляючих колесах, що призначені для благоустрою території, а саме для збору твердих побутових відходів)". Уважно почитайте, навіть у назві вашого предмету закупівлі немає виразу "1100л", а ви зсилаєтесь на літраж. Також надавали силку практики АМКУ, те що Вам так хочеться не значить в рамках закону! І в розділі IV ТД вказано що не менше 1100л мають бути контейнери, тобто ми можем надати аналогічні догвора на контейнери для збору ТПВ на 23000 л? так буде вірно?) Це навмисне обмеження кола учасників!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: По-перше, предмет договору не завжди повинен співпадати зі способом підтвердження кваліфікаційних критеріїв, які визначаються згідно ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі". По-друге, усі Ваші домисли з приводу "що кому хочеться" просимо залишити при собі, оскільки система Prozorro і можливість задавати питання не є майданчиком для направлення свої критичних висловів і субєктивних тверджень. По-третє, як бачимо, Ви впевнений у собі і надто обізнаний учасник закупівель, тому певно, Ви розумієте законні шляхи доведення своєї позиції замість того, щоб безпідставно звинувачувати Замовника. По-четверте, щодо аналогічного договору на поставку контейнерів на 23000 л, Ви все вірно розумієте, а отже в чому тоді дискримінація.....
Проект договору
Дата подання: 11 січня 2023 13:44
Дата відповіді: 11 січня 2023 14:56
В проекті догвору вказано що гарантія - не менше 3 років. На томість Додаток 2 ТД містить вимогу, що гарантійний термін експлуатації - не менше 3 х років. Будь-ласка виправте не відповідності, так як гарантія і гарантійний термін експлуатації, ці два вирази мають різне формулбвання та і відповідно значення.
Відповідь: Ми відпрацюємо це питання та при необхідності внесемо зміни в тендерну документацію.
Гарантія
Дата подання: 11 січня 2023 14:22
Дата відповіді: 11 січня 2023 14:57
Проект договору містить вимогу, Гарантія - Не менше 3 роки. Хочем зазначити, що жоден виробник у світі не дає такі гарантійні терміни, максимум 1 рік. Звідки ви взяли ці терміни? Ця вимога обмежує суттєво, коло учасників. Якщо ви не заберете цю вимогу то ваша закупівля банально не відбудеться, будуть відхилені всі учасники, так як в разі вибору переможця ми будем оскаржувати рішення, ще раз нагадую жоден виробник не дає такі терміни. Якщо хтось з учасників підтвердить що в нього 3 роки гарантія на товар, це буде не достовірно надана інформація, так як є по перше досвід попердніх закупівель, там де ці ж учасники вказували що в них 1 рік гарантії, по друге є офіційні сайти виробників та сертифікати де зазначена ця інформація. Будь-ласка для проведення конкурентної закупівлі зробіть зміни в документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ми відпрацюємо це питання та при необхідності внесемо зміни в тендерну документацію.
Щодо відповіді
Дата подання: 11 січня 2023 14:40
Дата відповіді: 11 січня 2023 15:08
Ваша відповідь: "В даному випадку мова йде про підписання відгуку керівником (директором) контрагента учасника. Досить дивна позиція, що проста вимога щодо підпису керівника контрагента, якимось чином впливає на конкуренцію серед учасників. Не зрозуміло як це обмежує права учасників на участь у закупівлі і в чому проблема підписати відповідний відгук у керівника контрагента...." Ми не можем впливати на контрагента і вказувати йому хто саме має підписуватись у відгуку, тим паче якщо є права на підпис іншої особи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Приймаючи участь в закупівлях, учасник повинен відштовхуватись від вимог тендерної документації, а враховуючи що вимога з підписанням керівника контрагента не є дискримінаційною чи обмежувальною, не бачимо причин, які б заважали учасникам отримувати необхідний відгук, підписаний керівником контрагента, з яким у учасника є позитивний досвід роботи. Водночас, відповідно до вимог тендерної документації, тендерна пропозиція може містити будь-які інші документи, які вважає за доцільне подати учасник. Відтак, у випадку неможливості отримати підписаний керівником контрагента відгук, учасник може додати відповідні пояснення з цього приводу, зокрема вказавши чому відгук підписано не керівником.
Проєкт догвору
Дата подання: 11 січня 2023 14:44
Дата відповіді: 11 січня 2023 15:17
У пункті 1.1 проєкту догвору вказаний 2022 рік. Просимо внести зміни і привести документацію у відповідність, вже 2023 рік.
Відповідь: Дивіться нову редакцію тендерної документації
П 2.1 Проєкту договру
Дата подання: 11 січня 2023 14:50
Дата відповіді: 13 січня 2023 11:04
В п. 2.2 Проєкту догвору вказано, що Постачальник має одночасно з передачею товару надати підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості такого товару, що оприлюднюється Замовником в електронній системі закупівлі разом із звітом про виконання догвору про закупівлю. Це дискріманційна вимога і конфіденційна інформація самого виробника. Таке вимагати можна в тому випадку, якщо до товару який ви плануєте закупити застосовується ступінь локалізації. До даного товару він не застосовується тому просим внести зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Як вже зазначалось раніше, в переліку, що міститься в підпункті 2 п. 6-1 Закону України "Про публічні закупівоі" серед іншого зазначено: "причепи, напівпричепи та пересувні контейнери". Тому, так, локалізація застосовується.
Щодо відповіді
Дата подання: 11 січня 2023 14:54
Дата відповіді: 13 січня 2023 11:11
Ваша відповідь: " По-перше, предмет договору не завжди повинен співпадати зі способом підтвердження кваліфікаційних критеріїв, які визначаються згідно ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі". По-друге, усі Ваші домисли з приводу "що кому хочеться" просимо залишити при собі, оскільки система Prozorro і можливість задавати питання не є майданчиком для направлення свої критичних висловів і субєктивних тверджень. По-третє, як бачимо, Ви впевнений у собі і надто обізнаний учасник закупівель, тому певно, Ви розумієте законні шляхи доведення своєї позиції замість того, щоб безпідставно звинувачувати Замовника. По-четверте, щодо аналогічного договору на поставку контейнерів на 23000 л, Ви все вірно розумієте, а отже в чому тоді дискримінація....." Виходить якщо можна надавати аналогічні договора в яких контейнери мають 23000л, то ваше обгрунтування немає сенсу, так як такі контейнери в 20 разів мають більший об'єм і відповідно розміри. Чому тоді не можна надати аналогічні догвора де об'єм контейнера буде 770л, 660л, 360л, 240л і тд?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Потреба Замовника в даній закупівлі полягає в отриманні саме контейнерів обсягом 1100 л, не менше, при цьому, щоб не обмежувати конкуренцію і було встановлено відповідний поріг, а саме "не менше..." З нашого боку було б обмеженням конкуренції, якби ми чітко встановили вимогу про досвід поставки контейнерів обсягом тільки 1100 л.
Гарантійний термін експлуатації
Дата подання: 11 січня 2023 14:57
Дата відповіді: 13 січня 2023 11:16
Поясніть будь ласка яка різниця між виразом: "Гарнтія - не менше 3 років" і "Гарантійни термін експлуатації - не менше 3 років".
Відповідь: Замовником внесено зміни з метою усунення неоднакового тлумачення зазначених виразів.
Забезпечення тедерної пропозиції
Дата подання: 11 січня 2023 15:20
Дата відповіді: 13 січня 2023 11:16
Як бачив на prozorro на сторінці саої закупівлі, бачим що замовник вимгає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарнтії на суму 100000 грн. А тендерній документації Розділ III пункт 2 вказано що забезпечення тендерної пропозиції не вимгається. Будь-ласка виправте не відповідності, та в разі якщо буде додана банківська гарантія, просимо продовжити термін подачі .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уважно дивіться нову редакцію тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВП "Укрресурс" |
7 284 000,00
UAH з ПДВ
|
7 284 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НВП "Укрресурс" #34396623 |
Переможець |
7 284 000,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2023 10:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2023 15:14
|
калькуляція.PDF | укладений |
06 квітня 2023 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2023 13:39
|
Договір № 27 від 31.01.2023 ТОВ НВП Укрресурс.pdf | укладений |
31 січня 2023 13:39
|