Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт Литовського скверу на Володимирському проїзді 1 у Шевченківському районі»
Очікувана вартість
2 806 778,00 UAH
UA-2020-06-01-004073-b ● 9f11850ad34b4730bb50d2053f27133c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 03362123 |
Вебсайт: | http://kievzelenbud.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23 |
Контактна особа: |
Дарморос Олена Олексіївна +380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2020 13:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2020 12:00 |
Очікувана вартість: | 2 806 778,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 033,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт Литовського скверу на Володимирському проїзді 1 у Шевченківському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01000, Україна, Київська область, м. Київ, Литовський сквер на Володимирському проїзді 1 у Шевченківському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2020 18:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2020 13:40 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо надання роз`яснення деяких питань тендерної документації
Дата подання: 02 червня 2020 17:48
Дата відповіді: 04 червня 2020 15:21
Шановні колеги!
У відповідності до пп.1.3. п.1. розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації, затвердженої протоколом від 01.06.2020р. №85, по закупівлі робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт Литовського скверу на Володимирському проїзді 1 у Шевченківському районі», вимагається: Тендерна пропозиція учасника та файли, які входять до її складу, повинні бути підписані учасником шляхом накладення електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованим електронним підписом (КЕП) уповноваженої посадової (службової) особи учасника з використанням засобів електронної системи закупівель та з урахуванням вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги”. Просимо пояснити наступне:
1. чи повинен Учасник накладати електронний цифровий підпис (ЕЦП) на кожен документ, який буде завантажено у систему публічних закупівель або достатьо одного актуального підпису системи публічних закупівель файлу підтвердження підпису - sign.p7s на весь пакет документів, завантажених до системи публічних закупівель;
2. який формат повинен мати підписаний ЕЦП документ, що буде завантежений у систему піблічних закупівель та яким програмним середовищем чи відповідним державним онлайн-сервісом повинно робити накладання ЕЦП;
3. чи потрібно завантажувати додатково не підписані ЕЦП документи у форматі pdf;
4. чи потрібно додатково завантажувати сертифікати довірчого центру та/або відкриті сертифікати ЕЦП, якими будуть підписуватися файли;
5. чи потрібно додатково використовувати для підписання файлів ЕЦП - печатки, чи достатньо ЕЦП уповноваженої особи;
Дякуємо за співпрацю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до до пп.1.3. п.1. розділу ІІІ Тендерної документації, тендерна пропозиція учасника та файли, які входять до її складу, повинні бути підписані учасником шляхом накладення електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованим електронним підписом (КЕП) уповноваженої посадової (службової) особи учасника з використанням засобів електронної системи закупівель та з урахуванням вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Учасники повинні накладати електронний підпис (ЕЦП/КЕП ) на всі документи пропозиції які завантажені в електронну систему закупівлі для участі у торгах, тобто, достатньо одного актуального підпису в системі публічних закупівель (sign.p7s) на весь пакет документів, завантажених до системи публічних закупівель. Якщо документ Учасника містить підпис директора підприємства/ уповноваженої особи та печатку підприємства, на кожний такий документ додатково ЕЦП/КЕП накладати не потрібно. ЕЦП/КЕП накладається на окремий(кожний) документ тільки якщо учасник подає електронний документ, тоді він обов’язково має містити електронний підпис (наприклад, електронна банківська гарантія).
Відповідно до до пп.1.3. п.1. розділу ІІІ Тендерної документації, тендерна пропозиція учасника та файли, які входять до її складу, повинні бути підписані учасником шляхом накладення електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованим електронним підписом (КЕП) уповноваженої посадової (службової) особи учасника з використанням засобів електронної системи закупівель та з урахуванням вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Учасники повинні накладати електронний підпис (ЕЦП/КЕП ) на всі документи пропозиції які завантажені в електронну систему закупівлі для участі у торгах, тобто, достатньо одного актуального підпису в системі публічних закупівель (sign.p7s) на весь пакет документів, завантажених до системи публічних закупівель. Якщо документ Учасника містить підпис директора підприємства/ уповноваженої особи та печатку підприємства, на кожний такий документ додатково ЕЦП/КЕП накладати не потрібно. ЕЦП/КЕП накладається на окремий(кожний) документ тільки якщо учасник подає електронний документ, тоді він обов’язково має містити електронний підпис (наприклад, електронна банківська гарантія).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2020 12:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТЕК" |
2 800 775,05
UAH з ПДВ
|
2 772 705,26
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "МІСТОСЕРВІС" |
2 791 778,50
UAH з ПДВ
|
2 777 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДСЕРВІСГРУП ІНВАЙТ" |
2 785 330,61
UAH з ПДВ
|
2 785 330,61
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТЕК" #38845535 |
Відхилено |
2 772 705,26
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 17:21
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "МІСТОСЕРВІС" #42885400 |
Переможець |
2 777 700,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 17:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 12:04
|
ДУ 242.7.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 12:03
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2020 11:33
|
Литовський.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2020 15:14
|
договір | укладений |
14 липня 2020 15:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди без зміни загальної вартості робіт викласти в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5). |
Номер договору про закупівлю: | 242/7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з неможливістю виконання робіт Підрядником в повному об’ємі згідно листа від 07.12.2020 № 07/12, та у зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п.2.1. Договору у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5). |
Номер договору про закупівлю: | 242/7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |