Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія(універсальна послуга)
Очікувана вартість
373 120,00 UAH
UA-2020-01-27-001776-a 9ef0d82c504d41479758d9bf3eccba37
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніколайчук Василь Леонідович

380414621256 romanov-internat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА"РОМАНІВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ"ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03188435
Місцезнаходження: 13000, Україна , Житомирська обл., селище міського типу Романів, МІЖГІРНА, будинок 18
Контактна особа: Ніколайчук Василь Леонідович
380414621256
romanov-internat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до ст.. 35 ч. 2 п. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (Відсутність конкуренції, у тому числі з технічних причин) договір на постачання електричної енергії як універсальної послуги може бути укладено лише з одним постачальником. На території Житомирської області це є Товариство з обмеженою відповідальністю «Житомирська обласна енергопостачальна компанія».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2020 14:28
Оскарження наміру укласти договір: 02 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
116600 Кіловат-година
Електрична енергія(універсальна послуга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13002, Україна, Житомирська область, смт,Романів, Міжгірна,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно фактично спожитого обсягу електричної енергії за розрахунковий період (джерело фінансування - місцевий бюджет) Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

27 січня 2020 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42095943
Переможець 373 120,00
UAH з ПДВ
27 січня 2020 14:28

Документи

27 січня 2020 14:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2020 14:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42095943
373 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 січня 2020 14:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:53
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:24
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:48
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:48
File.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 14:45
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 15:17
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 15:17
Договір електроенергія.PDF укладений
03 лютого 2020 15:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди №1 від 29.12.2020 року. п. 14 Сума договору після внесення змін: 244474,42 грн. в т.ч. ПДВ 40745,74 грн. Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди п. 15 .кількість товарів або обсяг виконаних робіт чи надання послуг після внесення змін:76398,26 кіловат-годона. Згідно умов та з урахуванням даної додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 3/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 244 474,42
UAH (в тому числі ПДВ 40 745,74 UAH)