Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DSTU B.D.1.1-1:2013, GBN G.1-218-182:2011 Major repair of principal motor road in public use H-01 Kyiv-Znamyanka on section km 79+950 – km 89+600, Kyiv Region (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська область обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А |
Контактна особа: |
Кошель Олег Миколайович +380442000503 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Kyiv Oblast |
National ID: | 26345736 |
Contact point: |
Koshel Oleg Mykolayovych +380442000503 sadkotender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2020 11:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2021 13:26 |
Очікувана вартість: | 578 491 019,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 892 455,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2892455.1 UAH |
Publication date: | 20 листопада 2020 11:30 |
Enquiries until: | 29 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 04 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 лютого 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 578 491 019 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 892 455 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Conditions for granting security for tender proposals: according to Tender documentation.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись протягом дії Договору у межах 30% від суми зареєстрованих бюджетних зобов’язань за Договором, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 “Деякі питання про здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за виконані роботи при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу виконаних робіт в Державній казначейській службі. Замовник здійснює щомісячні та проміжні платежі за виконані роботи Підряднику на підставі «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в), і «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), складених у відповідності з положеннями чинних ДСТУ та СОУ, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до Тендерної документації. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2021 15:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2021 15:52 |
Перелік змін, що вносяться до ТД 3.pdf | |
29 січня 2021 15:52 |
Перелік змін що вносяться до ТД 3.doc | |
29 січня 2021 15:52 |
Додаток № 13 Підсумкова відомість ресурсів.rtf | |
29 січня 2021 15:52 |
Додаток № 14 Проект договору.doc | |
29 січня 2021 15:52 |
Додаток № 11 Технічне завдання.xls | |
29 січня 2021 15:52 |
64В-20 Тендерна документація нова редакція 3.doc | |
28 січня 2021 17:25 |
Перелік змін що вносяться до ТД 2.pdf | |
28 січня 2021 17:25 |
Перелік змін що вносяться до ТД 2.doc | |
28 грудня 2020 16:45 |
Перелік змін, що вносяться до ТД 1.pdf | |
28 грудня 2020 16:45 |
Перелік змін що вносяться до ТД 1.doc | |
16 грудня 2020 12:26 |
Перелік змін, що вносяться до ТД.pdf | |
16 грудня 2020 12:26 |
Перелік змін що вносяться до ТД .doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Тобто Закон вимагае надати документ, який підтверджує виконання, а не часткове виконання, аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Але в п.5.2.1. Тендерної документації Замовник незаконно вказав:
«Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 50% від загальної ціни договору.»
Також в п.5.2.1 Тендерної документації вказано:
«При закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ - Знам’янка на ділянці км 79+950 - км 89+600, Київська область (національна, ІІ категорії) аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту автомобільних доріг державного значення І та/або ІІ технічної категорії з індексами «М» та/або «Н», укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.»
До кваліфікаційного критерію згідно Ст.16 Закону належить «виконання», а не «укладання» аналогічного договору. Верховний суд у своій Постанові від 09.10.2018р. по Справі 913/159/17 в п.24 та п.25 вказав, що кваліфікаційним критерієм є «виконання» аналогічного договору, а сам по собі договір (примітка: а відповідно й дата його укладання), не свідчить про його виконання».
Іноземна компанія нерезидент у відповідності до ч.2 Ст.16 п.3 Закону має «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та бажає взяти участь у оголошеній закупівлі. Ми маємо значний досвід із будівництва, реконструкції та капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за схемою «проектуй та будуй». Будівництво дороги проводилось після проектування, при цьому вартість та обсяги робіт виконаного одного договору в 5-10 разів більше, ніж в конкурсній закупівлі. Враховуючи вищенаведене, строк реалізації, а відповідно строк контракту, зазвичай становить більше 5 років. Тобто вимога «....укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.» - дискримінаційна. Це підтверджується правовою позицією відповідно до Рішення тендерної Колегії АМКУ щодо дискримінаційних умов по аналогічному досвіду № 4773 -р/пк-пз від 12.03.2020, визнавши положення щодо 5-и річного строку укладення аналогічного договору дискримінаційними та вказав про наступне:
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Враховуючи вищенаведене просимо усунути дискримінаційну умову щодо 5-и річного строку «укладання» аналогічного договору змінивши на законну вимогу «виконання» аналогічного договору і усунути положення про «часткове виконання» аналогічного договору, та відповідно внести наступні зміни у тендерну документацію:
1.Викласти положення п.5.2.1.Тендерної документації про строк аналогічного договору у наступній редакції:
При закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ - Знам’янка на ділянці км 79+950 - км 89+600, Київська область (національна, ІІ категорії) аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту автомобільних доріг державного значення І та/або ІІ технічної категорії з індексами «М» та/або «Н», виконаний (завершений) протягом останніх 5-ми років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
2.Усунути з п.5.2.1.Тендерної документації положення про так зване «часткове виконання» аналогічного договору:
«Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 50% від загальної ціни договору.»
3.Додати в Тендерну документацію згідно ч.2 Ст.16 п.3 Закону :
«Надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Це може бути Акт прийняття
закінчених робіт (об'єкта будівництва) Замовником, Декларація про готовність об’єкта до експлуатації або інший аналогічний документ.»
Методичні рекомендації базуються на комплексному аналізі проблематики під час здійснення закупівель робіт із будівництва та ремонту автомобільних доріг загального користування, містять основні і деталізовані вимоги до розроблення тендерної документації, які в розумінні Закону не є дискримінаційними, в тому числі в частині вимог щодо документального підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
А саме, у пункті 17 Методичних рекомендацій зазначено, що аналогічним вважається договір укладений протягом 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Такий договір має бути виконаний не менш ніж на 50% від загальної ціни договору. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором, або сумарно в обсязі 100% від об’ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
Таким чином вимоги, що визначені у пункті 5.2.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації повністю кореспондуються і відповідають пункту 17 Методичних рекомендацій та не є дискримінаційними і у Замовника немає жодних законних підстав для їх зміни.
Іноземна будівельна компанія, що має намір бути Учасником закупівлі має значний документально підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, як цього вимагає Замовник та як це передбачає Ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», а також має позитивний (і) лист (и)-відгук (и).
Так у 2014 році Учасником було укладено аналогічний договір на суму що більш як у кілька разів перевищує очікувану вартість закупівлі, який виконувався протягом 2014-2017 років, був успішно виконаний, про що в 2017 році Замовником було надано позитивний лист-відгук.
Також в жовтні 2015 році Учасником було укладено аналогічний договір на суму що більш як у кілька разів перевищує очікувану вартість закупівлі, який виконувався протягом 2015-2020 років, був успішно виконаний, про що в вересні 2020 році Замовником було надано позитивний лист-відгук.
Також в 2020 році Учасник з тим самим державним Замовником уклав та почав виконувати наступні аналогічні договори вартістю у кільканадцять разів вищою, ніж очікувана вартість закупівлі.
Але незважаючи на наявність аналогічних договорів та позитивних листів-відгуків, через дискримінаційні умови п.5.2.1. Тендерної документації Учасник незаконно позбавлений можливості брати участь в оголошеній закупівлі через незаконну та дискримінаційну вимогу Замовника щодо дати укладення аналогічного договору та дати видачі позитивного листа-відгуку.
Крім цього іноземне законодавство та звичаї ділового обороту не передбачає багаторазового (щоразового) отримання позитивних листів-відгуків. При цьому Замовник не позбавлений права (відповідно до ч.15 Ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі») звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, тобто Замовник має можливість перевірити позитивні листи-відгуки Учасника.
Щодо незаконного обмеження строку видачі позитивного листа-відгуку повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто, враховуючи викладене, взяти участь у відкритих торгах зможуть ті Учасники, які мають відгук від замовників, виданий саме не раніше дати оголошення закупівлі, що є на нашу думку, дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Відповідно до Рішення АМКУ від 14.05.2020 № 9409 та рішення від 20.10.2020 № 19595 дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації такої вимоги порушують норми частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вищенаведене, будемо вимагати внести зміни до тендерної документації, якими усунути з п.5.2.1 Тендерної документації вимогу про те, що: «Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі».
Щодо незаконного обмеження строку укладення аналогічного договору потягом останніх 5-ти років повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Встановивши вимогу щодо укладення аналогічного договору потягом останніх 5-ти років, Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори, укладені більше, ніж протягом 5-ти років що передує даті оголошення закупівлі, зокрема, за 6 та 5,5 років до дати оголошення закупівлі.
Звертаємо увагу також на те, що для підтвердження аналогічного досвіду Замовником встановлено велику кількість критеріїв до аналогічного договору, які стосуються не лише часу їх укладення, а й відсотку виконання, предмету договору, обсягів (об’ємів) виконання основних видів робіт і т.д.
Такі умови та вимоги призводять до того, що з усього багаторічного великого досвіду Учасника, відповідати абсолютно усім вимогам одночасно не можуть усі договори, що позбавляє Учасника можливості належним чином підготувати свою Тпендерну пропозицію та прийняти участь у публічній закупівлі.
Законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, - досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням).
Документальним підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору, крім факту його укладення, є підписання сторонами акту (-ів) приймання-передачі, якими засвідчується, що роботи виконані виконавцем належним чином та прийняті замовником по договору без зауважень.
Зазначаємо, що вимоги Замовника в цій закупівлі надати копію аналогічного договору та акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) і довідку (-ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) є цілком логічними і законними для встановлення відповідності учасників кваліфікаційному критерію "наявність досвіду виконання аналогічного договору".
При цьому, Закон не передбачає вимоги чи обмеження щодо дати або періоду укладення аналогічного договору, тим більше, не містить жодного орієнтиру на 5-ти річний термін до оголошення про проведення закупівлі.
Зазначаємо, що вимога Замовника про укладення аналогічного договору протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, є необгрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною.
За умови, що аналогічний договір з аналогічним предметом містить підтвердження належного виконання потенційним учасником усього обсягу або частини обсягу основних видів робіт (відповідно до вимоги Замовника), які було прийнято без зауважень замовником по аналогічному договору, неможливо установити та є абсолютно не зрозумілим і не законним те обмеження, що такий договір не відповідатиме вимогам Документації тільки з підстави його укладення більше, ніж за 5 років до дати оголошення закупівлі.
Зазначаємо, що на підтвердження свого досвіду виконання аналогічних договорів Учасник має аналогічні договори укладені в 2014 та 2015 роках.
Відповідно до документів про закінчення робіт та виконання договорів Учасник іноземна компанія виконала у рамках зазначених договорів більшість видів робіт, які в оскаржуваній Документації визнані Замовником основними видами робіт.
З документів про закінчення робіт та виконання договорів, що усі роботи виконано Учасником вчасно і якісно, без будь-яких зауважень, що свідчить про беззаперечну наявність у Учасника досвіду виконання і аналогічного договору взагалі, і основних видів робіт.
Зазначаємо, що порушення прав Учасника полягає у тому, що його аналогічні договори від укладені в 2014 та 2015 роках, які відповідають іншим вимогам Тендерної документації, зокрема, щодо предмету договору та виконання основних видів робіт, не може бути ним надано для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору тільки з тієї підстави, що їх було укладено за 5 років до дати оголошення закупівлі, у той час коли ці аналогічні договори виконувалися у проміжок часу що відповідає 5-и рокам що передує даті оголошення закупівлі, а тому Учасник не може підготувати Тендерну пропозицію, яка відповідала б оскаржуваній вимозі Тендерної документації.
За умови, що аналогічний договір з аналогічним предметом містить підтвердження належного виконання потенційним учасником усього обсягу або частини обсягу основних видів робіт (відповідно до вимоги Замовника), які було прийнято без зауважень замовником по аналогічному договору, неможливо установити та є абсолютно незрозумілим і незаконним те обмеження, що такий договір не відповідатиме вимогам Тендерної окументації тільки з підстави його укладення більше, ніж за 5 років до дати оголошення закупівлі.
Це твердження підтверджується правовою позицією відповідно до Рішення тендерної Колегії АМКУ щодо дискримінаційних умов по аналогічному досвіду № 4773 -р/пк-пз від 12.03.2020, визнав положення вказавши положення щодо 5-и річного строку укладення аналогічного договору дискримінаційними та вказав про наступне:
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Також щодо аналогічного договору Верховний суд у своій Постанові від 09.10.2018р. по Справі 913/159/17 в п.24 та п.25 вказав що кваліфікаційним критерієм є «виконання» аналогічного договору, а сам по собі договір (примітка: а відповідно й дата його укладання), не свідчить про його виконання».
Враховуючи вищенаведене вимагаємо усунути дискримінаційну умову щодо 5-и річного строку «укладання» аналогічного договору змінивши її на законну вимогу «виконання» аналогічного договору і усунути положення про «лист-відгук виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі», та відповідно внести наступні зміни у тендерну документацію:
1.Викласти положення п.5.2.1.Тендерної документації про строк аналогічного договору у наступній редакції:
«При закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ - Знам`янка на ділянці км км 65+900 – км 79+950, Київська область (національна, ІІ категорії) аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту автомобільних доріг державного значення І та/або ІІ технічної категорії з індексами «М» та/або «Н», виконаний протягом останніх 5-ми років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.»
2. Усунути з п.5.2.1 Тендерної документації вимогу про те, що: «Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі».
Це також кореспондується з загальним правом Замовника, яке визначене абзацами 2,3 частини 15 статті 29 Закону, щодо отримання від установ та організацій відповідно до їх компетенції підтвердження (відгуку) стосовно достовірності, наданої учасниками інформації у тендерних пропозиціях. Саме тому Замовником була застосована вимога щодо підтвердження інформації про належне і достовірне виконання аналогічного договору Учасниками закупівлі у вигляді позитивного відгуку від попереднього замовника про виконані роботи.
Звертаємо увагу, що відгуком підтверджується достовірність тільки тієї інформації, що включається Учасником у Довідку про виконання аналогічного договору (Додаток №2 до Тендерної документації), а також відгуком надається інформація про якість виконаних робіт з урахуванням гарантійних зобов’язань по аналогічним договорам, включеним в Довідку про виконання аналогічного договору і можливим наслідкам їх невиконання (претензії та судові позови від попереднього замовника). У зв’язку з зазначеним, відгук не може бути взятий раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю разом з тендерною документацією щодо конкретного предмету закупівлі та переліком інформації, що повинна бути у відгуку.
Враховуючи вищенаведене, вимога тендерної документації щодо надання відгуку не є дискримінаційною, так як у всіх добросовісних учасників є можливість отримати позитивний відгук від замовників, тобто вона може бути виконана всіма учасниками закупівлі без виключень, якщо вони надають достовірну інформацію та виконували роботи (надавали послуги) якісно, з дотриманням установлених термінів, а також якщо гарантійні зобов’язання за договорами виконувались без претензій та судових позовів зі сторони замовників протягом всього гарантійного строку або його частини, максимально наближеної до дати оголошення закупівлі.
Окремо звертаємо увагу учасників нерезидентів, якщо іноземне законодавство та звичаї ділового обороту не передбачає багаторазового(щоразового) отримання позитивних листів-відгуків, в тому числі з переліком інформації, що вимагається пп. 5.2.1 ч.5 Розділу ІІІ Тендерної документації, учасник нерезидент має право згідно п.1.6 ч.1 Розділу ІІІ Тендерної документації надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження або аргументовану довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності або неповного складу інформації.
Щодо строку укладання аналогічного договору потягом останніх 5-ти років повідомляємо наступне. Тендерна документація розроблена Замовником згідно вимог і за принципами визначеними Законом та обґрунтовано деталізована відповідно до «Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства» затверджених Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (наказ № 1572 від 17.08.2020), як Уповноваженим органом у сфері публічних закупівель (далі - Методичні рекомендації).
Методичні рекомендації базуються на комплексному аналізі проблематики під час здійснення закупівель робіт із будівництва та ремонту автомобільних доріг загального користування, містять основні і деталізовані вимоги до розроблення тендерної документації, які в розумінні Закону не є дискримінаційними, в тому числі в частині вимог щодо документального підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) та періоду їх укладання.
А саме, у пункті 17 Методичних рекомендацій зазначено, що аналогічним вважається договір укладений протягом 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Такий договір має бути виконаний не менш ніж на 50% від загальної ціни договору. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором, або сумарно в обсязі 100% від об’ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Таким чином вимоги, що визначені у пп. 5.2.1 ч. 5 Розділу ІІІ тендерної документації повністю кореспондуються і відповідають пункту 17 Методичних рекомендацій та не є дискримінаційними і у Замовника немає жодних законних підстав для їх зміни.
Згідно ст.8 Закону України «Про автомобільні дороги» автомобільні дороги загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення. Автомобільні дороги державного значення підрозділяються на міжнародні, національні та регіональні. Постановою Кабінету міністрів України від 30 січня 2019 р. № 55 затверджено перелік автомобільних доріг загального користування державного значення, куди включаються автомобільні дороги з індексом «М», «Н», «Р» та «Т».
Також згідно наказу Мінекономіки УКРАЇНИ № 1572 від 17.08.2020 року , було затверджено Методичні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, де у пункті 17 чітко вказано, що при закупівлі робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних чи національних) I, II чи ІІІ категорії аналогічним може вважатись договір на виконання робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Такий договір має бути виконаний не менш ніж на 50 % від загальної ціни договору. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
Просимо внести зміни в тендерну документацію згідно вимог чинного законодавства України.
Автомобільна дорога Н-01 Київ-Знам’янка відноситься до автомобільної дороги державного значення загального користування (національна, ІІ технічної категорії). Дана автомобільна дорога має дуже великий вантажопотік зі значною існуючою та перспективною інтенсивністю руху автомобільного транспорту 7000 та 9800 тис. автомобілів на добу відповідно. Це буде потребувати від майбутнього підрядника чіткої організації ремонтних робіт та дорожнього руху під час проведення робіт, недопущення створення аварійних ситуацій на ділянках робіт, високих темпів реалізації замовлення. Крім того, проєктно-кошторисною документацією передбачено виконання повного комплексу робіт із капітального ремонту автомобільної дороги згідно до вимог ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Згідно цього нормативного документа при капітальному ремонті передбачаються суттєві поширення та підсилення всіх елементів автомобільної дороги, зовнішнє освітлення в населених пунктах та в місцях транспортних розв’язок, перевлаштування та перенос інженерних мереж в зоні проведення робіт, капітальний ремонт та влаштування нових штучних споруд. На відміну від цього поточний середній ремонт – це лише влаштування 1-2 шарів покриття для доведення його (покриття) стану до умов нормальної експлуатації, які зазначені у П-Г.1-218-113:2009 «Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування». Тому Замовником було прийняте рішення щодо встановлення в тендерній документації на закупівлю робіт з капітального ремонту даної автомобільної дороги однією із кваліфікаційних вимог – підтвердження досвіду виконання робіт саме з будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту автомобільних доріг державного значення І та/або ІІ технічної категорії з індексами «М» та/або «Н», укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Дана вимога ні в якому разі не є дискримінаційною, а є необхідною для визначення Підрядника для виконання робіт з капітального ремонту, який ефективно і в найкоротші терміни виконає державне замовлення.
Скарги до процедури
Дата подання: 16 грудня 2020 17:06
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-22-000006 ● 6d0c6e96424640c7ad41f01cf46e2846
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2021 12:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2021 № 203
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. начальника Віталій Зубченко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2021 № 203
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 UA-2020-11-20-001139-b 20.11.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-24 10:58:57
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ - Знам’янка на ділянці км 79 + 950 - км 89 + 600, Київська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) очікуваною вартістю 578 491 019,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-20-001139-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Службою автомобільних доріг у Київській області здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-25 12:20:43
Пояснення на запит Держаудитслужби від 24.03.2021 року
Пояснення на запит Держаудитслужби від 24.03.2021 року надається окремими файлами.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Службою автомобільних доріг у Київській області вжиті заходи щодо сплати коштів за банківською гарантією від 05.02.2021 року № 22516.
2021-04-21 14:30:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення п.3 ч.1 ст. 31 Закону № 922-VIII)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, Київська область обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ОАО "ДСТ№ 2, г. Гомель" | Документи |
Допущено до аукціону
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 березня 2021 16:34
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 березня 2021 16:35
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 березня 2021 16:36
|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 березня 2021 16:12
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 березня 2021 17:05
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2021 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" |
491 717 000,00
UAH з ПДВ
|
491 717 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
572 500 000,00
UAH з ПДВ
|
543 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ОАО "ДСТ№ 2, г. Гомель" |
543 743 500,00
UAH з ПДВ
|
543 743 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
574 990 000,00
UAH з ПДВ
|
574 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
576 321 028,00
UAH з ПДВ
|
576 321 028,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" #32794511 |
Рішення скасоване |
491 717 000,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2021 16:09
|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" #32794511 |
Відхилено |
491 717 000,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2021 16:11
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Переможець |
543 600 000,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2021 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2023 16:03
|
ДУ № 12 від 17.04.23р.pdf | зміни до договору |
17 квітня 2023 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 11:38
|
ДУ № 11 від 29.12.22р.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 11:37
|
ДУ № 10 від 29.12.22р.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 11:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2022 10:53
|
ДУ 9 від 05.08.22р. бюдж. зоб..pdf | зміни до договору |
05 серпня 2022 10:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2022 10:50
|
ДУ 8 від 05.08.22р. доповн. пунктів.pdf | зміни до договору |
05 серпня 2022 10:50
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2022 12:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 лютого 2022 12:36
|
ДУ 7 від 16.02.2022.pdf | зміни до договору |
16 лютого 2022 12:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 12:35
|
ДУ № 6 від 30.12.21р. зм. бюд.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 12:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 09:24
|
ДУ № 5 від 16.12.2021.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 09:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 09:19
|
ДУ № 4 від 16.12.2021.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 09:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2021 14:16
|
ДУ № 3 від 26.11.21р. до Дог. № 36-21 бюдж. з.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2021 14:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2021 12:24
|
ДУ 2 від 16.11.21 до Договору від 30.04.21 №36-21.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2021 12:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 травня 2021 10:05
|
ДУ № 1 від 06.05.2021р. до Договору від 30.04.2021р. № 36-21 (1).PDF | зміни до договору |
06 травня 2021 10:04
|
Договір від 30.04.2021р. № 36-21 (1).PDF | зміни до договору |
06 травня 2021 10:04
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2021 14:13
|
Договір від 30.04.2021р. № 36-21.PDF | укладений |
30 квітня 2021 14:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 2 п. 2.1, п. 17.2 Договору Сторони погодились продовжити строк виконання робіт і абз. 1 п. 2.1 та п. 17.1 Договору викласти в такій редакції: «2.1. Строк виконання робіт: по 31 грудня 2022 року.» «17.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 грудня 2022 року включно, але до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором» |
Номер договору про закупівлю: | 36-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 11.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт в межах суми: 94 725 832,80 грн (дев’яносто чотири мільйони сімсот двадцять п’ять тисяч вісімсот тридцять дві гривні 80 копійок), у т. ч. ПДВ: 15 787 638,80 грн, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2021 року № 521 (зі змінами) та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2021 рік від 09.11.2021р. № 23 по бюджетній програмі КПКВК 3111020. 2. Відповідно до пп. 17.5, 18.2. Договору, у зв’язку із зміною реквізитів Сторін, доповнити Розділ «XXІІ. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін», банківськими реквізитами Замовника: р/р UA598201720343151002300014348 в Держказначейській службі України м. Київ МФО 820172 |
Номер договору про закупівлю: | 36-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 11.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт в межах суми: 73 101 363,60 грн (сімдесят три мільйони сто одна тисяча триста шістдесят три гривні 60 копійок), у т. ч. ПДВ: 12 183 560,60 грн, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2021 року № 327 (зі змінами) та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2021 рік від 23.11.2021р. № 28 по бюджетній програмі КПКВК 3111020. |
Номер договору про закупівлю: | 36-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 11.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт в межах суми: 191 781,60 грн (Сто дев’яносто одна тисяча сімсот вісімдесят одна гривня 60 копійок), у т. ч. ПДВ: 31 963,60 грн, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2021 року № 327 (зі змінами) та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2021 рік від 15.12.2021 № 38 по бюджетній програмі КПКВК 3111020. |
Номер договору про закупівлю: | 36-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 11.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт в межах суми: 7 519 326,00 грн (Сім мільйонів п’ятсот дев’ятнадцять тисяч триста двадцять шість гривень 00 копійок), у т. ч. ПДВ: 1 253 221,00 грн, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2021 року № 521 (зі змінами) та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2021 рік від 15.12.2021 № 39 по бюджетній програмі КПКВК 3111020. |
Номер договору про закупівлю: | 36-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 11.1 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт на суму: 100 000,00 грн (Сто тисяч гривень 00 копійок), у т. ч. ПДВ: 16 666,67 грн., згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року № 122 (зі змінами) по бюджетній програмі КПКВК 3111020 |
Номер договору про закупівлю: | 36-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 11.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт в межах суми: 196 000 000,00 гривень (Сто дев’яносто шість мільйонів гривень 00 копійок), у т. ч. ПДВ: 32 666 666,67 гривень, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.01.2022 № 65 та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік від 14.02.2022 № 1 по бюджетній програмі КПКВК 3111020. 2. Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 2 п. 2.1, п. 17.2 Договору Сторони погодились продовжити строк виконання робіт та строк дії Договору і абз. 1 п. 2.1 та п. 17.1 Договору викласти в такій редакції: «2.1. Строк виконання робіт: по 31 грудня 2023 року.» 1. «17.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 грудня 2023 року включно, але до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором». |
Номер договору про закупівлю: | 36-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до пункту 17.5 Договору Сторони домовились доповнити абзацом 2 пункт 11.1 Розділу XI Договору: «Бюджетні зобов’язання за Договором у 2022 році, на період дії воєнного стану в Україні, виникають з урахуванням вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-IX)». 2. Відповідно до пункту 17.5 Договору Сторони домовились доповнити абзацом 3 пункт 13.1 Розділу XIII Договору: «Оплата виконаних робіт здійснюється з урахуванням вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31.05.2022 № 2290-IX)». 3. Відповідно до пункту 17.5 Договору Сторони домовились доповнити абзацом 4 пункт 13.1 Розділу XIII Договору: «При відтермінуванні оплат на умовах, визначених абзацом 3 пункту 13.1 Договору в обсязі фінансування, що визначено календарним графіком виконання робіт (Додаток № 3 до Договору), 3% річних та інфляційних втрат не нараховуються». 4. Відповідно до пункту 17.5 Договору Сторони домовились Розділ XIII Договору доповнити новим пунктом 13.1-1 такого змісту: «13.1.-1 «Акти форми № КБ-2в виконаних робіт, підписані сторонами Договору, відповідно до вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31.05.2022 № 2290-IX)» оплачуються Замовником відповідно до фактичних надходжень одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно з формами № КБ-2в та № КБ-3 та звільняють Замовника від будь якої відповідальності за відтермінування фактичної оплати за такими актами». |
Номер договору про закупівлю: | 36-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 11.1 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт на суму: 65 709 000,00 грн (шістдесят п’ять мільйонів сімсот дев’ять тисяч гривень 00 копійок), у т. ч. ПДВ: 10 951 500,00 грн згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 15.07.2022 № 803 та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік від 28.07.2022 № 4. |
Номер договору про закупівлю: | 36-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 11.1 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт на суму: 5 257 114,00 грн (п’ять мільйонів двісті п’ятдесят сім тисяч сто чотирнадцять гривень 00 копійок), у т. ч. ПДВ: 876 185,67грн згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 15.07.2022 № 803 та відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік (зі змінами) по бюджетній програмі КПКВК 3111020. |
Номер договору про закупівлю: | 36-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 11.1 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт на суму: 125 033 886,00 грн (сто двадцять п’ять мільйонів тридцять три тисячі вісімсот вісімдесят шість гривень 00 копійок), у т. ч. ПДВ: 20 838 981,00 грн згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 15.07.2022 № 803 та відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік (зі змінами) по бюджетній програмі КПКВК 3111020. |
Номер договору про закупівлю: | 36-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Згідно з Наказом Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 31 березня 2023 року № Н-118 та відповідно до п. 17.5 та п. 18.2 Договору Сторони домовились змінити назву Замовника на Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області та реквізити Замовника в р. XXІІ. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін, викласти в новій редакції: Замовник Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області вул. Святослава Хороброго, 11-А, м. Київ, 03151, Україна телефон/факс: (044) 249-86-95 UA128201720343241002100014348 UA238201720343260002000014348 UA598201720343151002300014348 в Держказначейській службі України м. Київ МФО 820172 код ЄДРПОУ 26345736 ІПН 263457326589 2. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 11.1. Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт в межах суми: 125 033 886,00 грн (сто двадцять п’ять мільйонів тридцять три тисячі вісімсот вісімдесят шість гривень 00 копійок), у т. ч. ПДВ: 20 838 981,00 грн, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 21.03.2023 № 255 та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік від 12.04.2023 № 1 по бюджетній програмі КПКВК 3111020. 3. Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та абз. 2 п. 2.1, п. 17.2 Договору Сторони погодились продовжити строк виконання робіт і абз. 1 п. 2.1 та п. 17.1 Договору викласти в такій редакції: «2.1. Строк виконання робіт: по 31 грудня 2024 року.» «17.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 грудня 2024 року включно, але до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором». |
Номер договору про закупівлю: | 36-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |