Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги про відшкодування витрат на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг
Очікувана вартість
275 219,86 UAH
UA-2020-02-18-001169-a 9e778a6a6801428fa657242b345a1ed2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Іванова

+380681760302 0681760302s@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ ПРАЦІ ТА ЗАЙНЯТОСТІ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41169207
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Світлана Іванова
+380681760302
0681760302s@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65000000-3: Комунальні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги про відшкодування витрат на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  30 червня 2020
ДК 021:2015: 65000000-3 — Комунальні послуги

Тендерна документація

18 лютого 2020 12:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-20-000062 ● 3991dd7a3db84a4f9524b31bb7091611
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 лютого 2020 16:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

20.02.2020 № 39

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.02.2020 № 39

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2020-02-18-001169-а
18.02.2020
Інспекція з питань праці та зайнятості населення Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 41169207) Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-03-05 17:40:55

Відповідь від Інспекції з питань праці та зайнятості населення Дніпровської міської ради щодо висновку від 04.03.2020 року

Доброго дня.
Інспекція з питань праці та зайнятості населення Дніпровської міської ради (далі - Інспекція) отримала і ознайомилась з висновком моніторингу Держаудитслужби України щодо послуг про відшкодування витрат на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-18-001169-a).
Інспекція доводить до Вашого відома, що на даний час не має можливості розірвати Договір про оплату експлуатаційних та відшкодування комунальних послуг балансоутримувача, пов’язані з утриманням орендованого нерухомого майна № 10/20/в від 17.02.2020 року, який був опубліковано за цим ідентифікатором закупівлі. Вищезазначений договір в установлений законодавством термін, зареєстровано в органах ДКСУ.
Відповідно до умов договору про оплату експлуатаційних та відшкодування комунальних послуг балансоутримувача, пов’язані з утриманням орендованого нерухомого майна № 10/20/в від 17.02.2020 року Інспекція не закуповує послуги у даному випадку, а відшкодовує їх бансоутримувачу (КП «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради») на правах орендаря.
Також, між Інспекцією та КП «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради» укладено договір оренди нерухомого майна спільної власності територіальних громад Дніпропетровської області №518-18/VII-7 від 17.02.2020 року, який має трьох підписантів Орендар «Інспекція з питань праці та зайнятості населення Дніпровської міської ради»; Орендодавець «Дніпропетровська обласна рада»; Балансоутримувач «Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради» (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-18-002517-b).
В розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, відшкодування орендодавцю вартості тепло-, електро- і водопостачання та водовідведення, послуг з вивезення відходів і їх утилізації, а також експлуатаційних послуг не є закупівлею i незалежно від суми такого відшкодування установа (орендар) не повинна застосовувати для цього норми Закону України № 922-VIII .
Отже, так як процедуру закупівлі у цих випадках не можливо застосувати, то було прийнято рішення, з метою прозорості та відкритості використання бюджетних коштів, зробити звіти про укладенні договори, щоб опублікувати їх в системі ProZorro.
Більш детальніше прописано в повідомленні про рішення від 07.02.2020 № 3 «З визначення процедури електронної закупівлі через систему ProZorro», яке додається.
З повагою
Інспекція з питань праці та зайнятості населення Дніпровської міської ради

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-03-17 12:16:29

Роз'яснення до Висновку

Моніторингом установлено, що Замовником на порушення вимог частини 1, 7 статті 2 та частини 3 статті 36 Закону укладено договір від 17.02.2020 №10/20/в без застосування процедури закупівлі, визначеної частиною першою статті 12 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон).
Замовником відповідно до річного плану (UA-P-2020-02-18-002567-a) заплановано придбання послуг по предмету: «Послуги про відшкодування витрат на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг» загальною очікуваною вартістю в сумі 275 219,86 грн.
Замовником укладено договір з КП "Агропроекттехбуд" Дніпропетровської обласної ради» від 17.02.2020 №10/20/в про оплату експлуатаційних та відшкодування комунальних послуг балансоутримувача, пов’язані з утриманням орендованого нерухомого майна, на суму 275 219,86 грн, Звіт про укладений договір оприлюднений 18.02.2020.
Відповідно до пункту 1.1 договору від 17.02.2020 №10/20/в предметом договору є надання експлуатаційних та відшкодування комунальних послуг балансоутримувачем.
Згідно з п. 1.3 договору до складу комунальних послуг (в розумінні даного договору) включаються: послуги з водопостачання та водовідведення, послуги з електропостачання (активна та реактивна електроенергії, розподіл електроенергії), послуги з теплопостачання, послуги з вивезення відходів та їх утилізація.
Відповідно до Інформації про предмет закупівлі, оприлюдненого в електронній системі закупівель, Замовником визначено вид предмету закупівлі - послуги.
Згідно з пунктом 20 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Відповідно до пункту 5 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю - договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари.
Таким чином, у разі якщо замовником передбачено придбання послуг, така закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону, шляхом застосування однієї із процедур, передбачених статтею 12 Закону, керуючись вартісними межами, визначеними Законом.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454.
У свою чергу, у разі якщо видатки здійснюються замовником саме як відшкодування (компенсація) витрат і не передбачають укладання договору про закупівлю, норми Закону на здійснення таких видатків не розповсюджуються.
Водночас перелік випадків, на які не поширюється дія Закону, зазначений у частині третій статті 2 Закону. Так, відповідно до частини третьої статті 2 Закону дія цього Закону не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є, зокрема придбання, оренда землі, будівель, іншого нерухомого майна або майнових прав на землю, будівлі, інше нерухоме майно.
Таким чином, умовами частини третьої статті 2 Закону чітко визначено випадки, на які не поширюється дія Закону, послуги про відшкодування витрат на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг в даному переліку відсутні, а отже, закупівля послуг про відшкодування витрат на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг проведена з порушенням законодавства про закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інспекція з питань праці та зайнятості населення Дніпровської міської ради (далі - Інспекція) отримала і ознайомилась з висновком моніторингу Держаудитслужби України щодо послуг про відшкодування витрат на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-18-001169-a). Інспекція доводить до Вашого відома, що на даний час не має можливості розірвати Договір про оплату експлуатаційних та відшкодування комунальних послуг балансоутримувача, пов’язані з утриманням орендованого нерухомого майна № 10/20/в від 17.02.2020 року, який був опубліковано за цим ідентифікатором закупівлі. На дату оприлюднення закупівлі, ми керувались поясненням консультанта з публічних закупівель Дубровой Ярослави, яке публікувалось 04.10.2016 року на сайті Бухгалтер com.ua, щодо аналогічної закупівлі. Нижче надаємо витяг з цієї публікації: Здійснення публічних закупівель: запитання та відповіді Автор: Дуброва Ярослава, консультант з публічних закупівель Чи необхідно проводити процедури закупівлі при відшкодуванні витрат? Бюджетна установа орендує приміщення та відшкодовує орендодавцю вартість тепло-, електро- і водопостачання. Яка з цих послуг є обов’язковим об’єктом для застосування закупівель через систему Prozorro? Як передбачено п. 20 ч. 1 ст. 1 Закону № 922, публічна закупівля — це придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. При цьому відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 1 Закону № 922 договір про закупівлю — це договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Отже, в розумінні Закону № 922 закупівля послуг — це публічна закупівля, а в разі, якщо вартість предмета закупівлі таких послуг дорівнює або перевищує 200 тис. грн., таку закупівлю замовник має проводити через електронну систему Prozorro. Разом з тим ч. 3 ст. 2 Закону № 922 мiстить винятки, тобто перелік випадків, на які не поширюється дія цього Закону. Зокрема, одним iз таких винятків є придбання, оренда землі, будівель, іншого нерухомого майна або майнових прав на землю, будівлі, інше нерухоме майно. Оскільки примiщення можна вiднести в цьому випадку до поняття «iнше нерухоме майно», то закупівля послуг з оренди примiщення здійснюється без застосування Закону № 922. Отже, немає необхідності проводити таку закупівлю у Prozorro. Разом з тим нині спостерiгається ситуація, коли деякі пiдприємства, установи, організації з метою прозорості та відкритості використання коштів, їх економії, забезпечення конкуренції проводять в електронній системі закупівель Prozorro закупівлі навiть у необов’язкових випадках. Якщо ж замовник здійснює відшкодування витрат за послуги (чи товари), то в такому разі факт закупівлі послуг (чи товарів) у розумінні норм Закону № 922 не відбувається, оскільки такий замовник не набуває права власності на зазначені послуги чи товари. Тож якщо замовник витрачає бюджетні кошти саме як відшкодування (компенсацію) орендодавцю вартості тепло-, електро- і водопостачання, а не для придбання товарів, робіт чи послуг, і укладення договору про закупівлю не передбачається, то процедуру публічних закупівель такий замовник не здійснює. Отже, відшкодування орендодавцю вартості тепло-, електро- і водопостачання не є закупівлею у розумінні Закону № 922 i незалежно від суми такого відшкодування установа (орендар) не повинна застосовувати для цього Закон № 922. Не потрібно. Відшкодування комунальних послуг не є закупівлею в розумінні Закону № 922. Тож незалежно від суми такого відшкодування Закон № 922 не застосовується до вiдшкодування витрат на оплату комунальних послуг. Подробиці: https://buhgalter.com.ua/articles/zakupivli-za-derzhkoshti/zdiysnennya-publichnih-zakupivel-zapitannya-ta-vidpovidi/ Дякуємо за Вашу підтримку та роз’яснення, щодо оприлюднення даного договору. Дані зауваження приймемо до подальшого використання у своїй роботі. Надалі при оприлюдненні закупівлі в системі ПРОЗОРРО будемо ретельніше приймати рішення. З повагою Начальник відділу бухгалтерської роботи та звітності Л.В. Коваленко

2020-03-18 16:36:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПРОЕКТТЕХБУД" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
#05455707
Переможець 275 219,86
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 12:00

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 14:14
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 12:05
Дог. (КП Агропроекттехбуд).pdf укладений
18 лютого 2020 12:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 275 219,86
UAH (в тому числі ПДВ 45 869,98 UAH)