Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БОРОДЯНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04363662 |
Вебсайт: | https://bsr.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 07801, Україна , Київська обл., смт. Бородянка, вул. Центральна, 230 |
Контактна особа: |
Юлія Валеріївна Титенко +380457756033 infobsr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2021 10:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2021 09:54 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2021 15:56 |
Очікувана вартість: | 7 500 717,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75 008,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронна банківська гарантія з накладеним електронно-цифровим підписом /кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 37503 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
5 000000.00 (рішення дев’ятої сесії восьмого скликання від 10.06.2021 року);
- місцевий бюджет, доручення селищного голови вх.502 від 31.08.2021 –
2 500 717.00.
повторно (попередня закупівля від 31.08.2021 року №UA-2021-08-31-005646-a не відбулась).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | 4.1. Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2021 10:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2021 10:03 |
Додаток 5 Гарантія банківська.docx | |
17 вересня 2021 10:03 |
протокол оголошення ВТ будівництво набережна.pdf | |
17 вересня 2021 10:03 |
технічне завдання підготовчі роботи.rtf | |
17 вересня 2021 10:03 |
технічне завдання на штучні споруди.rtf | |
17 вересня 2021 10:03 |
технічне завдання на покриття.rtf | |
17 вересня 2021 10:03 |
технічне завдання на озеленення та благоустрій.rtf | |
17 вересня 2021 10:03 |
технічне завдання земляні роботи.rtf | |
17 вересня 2021 10:03 |
Додаток 5 Гарантія банківська.docx | |
17 вересня 2021 10:03 |
додаток 4 залучення субпідрядників.docx | |
17 вересня 2021 10:03 |
проект договору додаток 2.docx | |
17 вересня 2021 10:03 |
Додаток 1 Форма Тенд.пропозиція.docx | |
17 вересня 2021 10:03 |
Тендерна_документацiя.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-08-000024 ● 5a5f87b0dc6b47d1a87d8b1da0523a87
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 листопада 2021 10:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.11.2021 № 640
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.11.2021 № 640
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
21 UA-2021-09-17-001789-b 17.09.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-11 09:55:22
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва набережної навколо озера (між вул. Центральна та вул. Паркова) в сел. Бородянка Київської області, замовником яких є Бородянська селищна рада (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-17-001789-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-11 15:14:54
Пояснення
ПОЯСНЕННЯ
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва набережної навколо озера (між вул. Центральна та вул. Паркова) в сел. Бородянка Київської області, замовником яких є Бородянська селищна рада (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-17-001789-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, надаю пояснення стосовно запиту:
1. Пунктом 4 Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2020 року №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» передбачено:
« Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель», не зважаючи на те, що даний пункт носить рекомендаційний характер Замовником, а саме Бородянською селищною радою даний пункт виконується в повному обсязі. Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості з будівництва набережної навколо озера (між вул. Центральна та вул. Паркова) в сел. Бородянка Київської області, розміщено на сторінці власного веб-сайту в рубриці державні закупівлі у полі віджет закупівель від 03.03.2021 року https://bsr.gov.ua/category/derzhavni-zakupivli.
2. Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості проводилось на підставі:
- проектної документації розробленої ТОВ «Проектний світ» (робочий проект том 2 зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва. Об’єкти та локальні кошториси)
- експертного звіту (позитивний) від 06.05.2021 року №0410-21Е ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна компанія» (загальна кошторисна вартість 7 500 717.00);
- рішення виконавчого комітету Бородянської селищної ради від 02.08.2021 року №448 «Про затвердження проєктно-кошторисної документації «Будівництво набережної навколо озера (між вул. Центральна та вул. Паркова) в сел. Бородянка Київської області" ;
- п.6 Порядку та умов надання субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 06.02.2012 року №106;
- пропозицій щодо розподілу субвенцій (включаючи пропозиції щодо об’єктів і заходів, що можуть забезпечуватися за рахунок субвенції);
- розпорядження Кабінету Міністрів від 19.05.2021 року №468-р «Деякі питання розподілу у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» (Додаток 1 до розпорядження Кабінету Міністрів України від 19 травня 2021 р. № 468-р);
- клопотання народного депутата щодо забезпечення реалізації проекту будівництва;
Додатково зазначаю, джерело фінансування:
- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 5 000 000.00 (рішення дев’ятої сесії восьмого скликання від 10.06.2021 року);
- місцевий бюджет - 2 500 717.00 (доручення селищного голови на планування та проведення закупівлі від 31.08.2021 року №502) .
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Північного офісу Держаудитслужби від 30.11.2021 року за результатами здійсненого моніторингу по закупівлі код ДК 021:2015 - 45243510-0 Спорудження набережних. Будівництво набережної навколо озера (між вул. Центральна та вул. Паркова) в сел. Бородянка Київської області" (у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») Бородянська селищна рада повідомляє, що порушення виявлені під час проведення моніторингу усуненні в повному обсязі: договір №279 від 21.10.2021 року укладений з ФОП Шахматенко М.Ю. розірвано на підставі ст. 651, 654 Цивільного кодексу України, розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.10.2021 №1337-р «Деякі питання розподілу у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій», рішення Бородянської селищної ради № 2094- 17-УІІІ від 18.11.2021 року, п.20.1 розділу 10 Договору № 279 від 21.10.2021 р (додаткова угода №1 від 30.11.2021 року) в зв'язку з відсутністю бюджетних асигнувань з перерозподілом бюджетних коштів/субвенцій чере зобмежене фінансування, звіт про виконання договору про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель 30.11.2021 року в порядку всановленому Уповноваженим органом та ЗУ "Про публічні закупівлі". Також слід зазначити, що по даному договору не було проведено жодного платежу.
2021-12-01 09:44:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII) • усунуто
-
2021-12-08 16:03:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2021 16:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШАХМАТЕНКО МАРИНА ЮРІЇВНА" |
6 371 765,88
UAH з ПДВ
|
6 371 765,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" |
7 413 035,81
UAH з ПДВ
|
7 338 027,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН" |
7 398 240,22
UAH з ПДВ
|
7 398 240,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "С Т А Р Т Б У Д" |
7 399 638,20
UAH з ПДВ
|
7 399 638,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШАХМАТЕНКО МАРИНА ЮРІЇВНА" #2354407860 |
Переможець |
6 371 765,88
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2021 10:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2021 12:57
|
додаткова угода № 1.pdf | укладений |
30 листопада 2021 12:56
|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2021 14:04
|
договір 279.pdf | укладений |
21 жовтня 2021 14:02
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 21 жовтня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Замовник та Виконавець дійшли згоди розірвати Договір № 279 від 21.10.2021 р., укладений між Замовником та Виконавцем в зв’язку з відсутністю бюджетних асигнувань з перерозподілом бюджетних коштів/субвенцій через обмежене фінансування. |