Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 15610000-7 Продукція борошномельно - круп’яної промисловості (крупи)
Очікувана вартість
61 000,00 UAH
UA-2020-07-29-003778-c ● 9e2636830b594b968d99c6249935d670
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський міський пологовий будинок "Центр матері та дитини" |
Код ЄДРПОУ: | 02004953 |
Місцезнаходження: | 18020, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Чехова, 101 |
Контактна особа: |
Лебедкін Валерій Вікторович 380674737354 rodtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2020 12:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2020 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2020 15:38 |
Очікувана вартість: | 61 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 305,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1. Замовник:
1.1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини»
1.2. Ідентифікаційний код: 02004953
1.3. Місцезнаходження: Україна, 18020 , місто Черкаси, вулиця Чехова, 101.
1.4. Категорія Замовника: підприємства,установи, організації, зазначені в пункті 3 частини першої статті 2.
Вид процедури - спрощена закупівля
Розгорнути
Згорнути
1.1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини»
1.2. Ідентифікаційний код: 02004953
1.3. Місцезнаходження: Україна, 18020 , місто Черкаси, вулиця Чехова, 101.
1.4. Категорія Замовника: підприємства,установи, організації, зазначені в пункті 3 частини першої статті 2.
Вид процедури - спрощена закупівля
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 кілограми
Борошно пшеничне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15612100-2 — Борошно пшеничне
525 кілограми
Вівсяні пластівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15613380-5 — Вівсяні пластівці
675 кілограми
Крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
250 кілограми
Крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
600 кілограми
Рис
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15614000-5 — Рис оброблений
500 кілограми
Крупа пшоняна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2020 12:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2020 12:24 |
проект договору.docx | |
29 липня 2020 12:24 |
Оголошення крупи 29.07.20.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-29-003778-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Трушкевич Наталія Анатоліївна", Код ЄДРПОУ:2906316443
Дата подання: 10 серпня 2020 11:04
Щодо дискваліфікації учасника.
Вважаю дискваліфікацію ФОП "Трушкевич Н.А" безпідставною з наступної причини. У наданих мною документах цінової пропозиції зазначено, що «…доставка товару (транспортування) буде супроводжуватись, згідно умов договору оренди транспортного засобу під керуванням екіпажу орендодавця – водієм-експедитором…», у зв’язку з цим «…Учасник надає:
- сканкопію санітарної книжки водія – експедитора, дійсну на момент розкриття тендерної пропозиції…», яка і надана в складі пропозиції на Білостоцького О.С., який і є власником транспортного засобу та орендодавцем і водієм – експедитором.
Будь якої вимоги про надання Учасником своєї медичної книжки чи документального підтвердженя цивільно-правових відносин між орендодавцем та орендатором транспортного засобу у тендерній документації не зазначено. А отже твердження про те, що моя пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не відповідає дійсності, тому що мною надано саме той пакет документів, який вимагається у тендерній документації, а відхиляти пропозицію на основі неподання тих документів, які не вимагаються у складі тендерної документації оголошення безпідставно.
На основі викладеного прошу повторно розглянути мою пропозицію із врахуванням моїх роз’яснень.
Розгорнути
Згорнути
- сканкопію санітарної книжки водія – експедитора, дійсну на момент розкриття тендерної пропозиції…», яка і надана в складі пропозиції на Білостоцького О.С., який і є власником транспортного засобу та орендодавцем і водієм – експедитором.
Будь якої вимоги про надання Учасником своєї медичної книжки чи документального підтвердженя цивільно-правових відносин між орендодавцем та орендатором транспортного засобу у тендерній документації не зазначено. А отже твердження про те, що моя пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не відповідає дійсності, тому що мною надано саме той пакет документів, який вимагається у тендерній документації, а відхиляти пропозицію на основі неподання тих документів, які не вимагаються у складі тендерної документації оголошення безпідставно.
На основі викладеного прошу повторно розглянути мою пропозицію із врахуванням моїх роз’яснень.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 серпня 2020 16:34
Шановний Учаснику, по суті Вашого листа пояснюємо наступне. При розгляді цінової пропозиції ФОП "Трушкевич Н.А" прийнято рішення, що наданий у складі цінової пропозиції учасника документ, а саме: лист-згода про те, що ФОП "Трушкевич Н.А" погоджується, що «…доставка товару (транспортування) буде супроводжуватись, згідно умов договору оренди транспортного засобу під керуванням екіпажу орендодавця – водієм-експедитором…» не підтверджує вимоги п.5 Технічного завдання: «Учасник повинен надати: • копію санітарної книжки водія – експедитора, дійсну на момент розкриття тендерної пропозиції.» З цього листа не зрозуміло, яким чином Білостоцький О.С. має якесь відношення до ФОП "Трушкевич Н.А". Тому надана копія санітарної книжки директора Білостоцького О.С. не підтверджує відповідність п.5 Технічного завдання на проведення закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Трушкевич Наталія Анатоліївна" #2906316443 |
Відхилено |
45 710,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2020 20:29
|
ФОП Циблієв С. В. #3191120136 |
Переможець |
45 720,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2020 20:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 15:02
|
Додаткова угода від 28.12.20 до Дог№249.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 15:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 вересня 2020 10:41
|
Дод.угода №1 від 08.09.20 дог.№249 Циблієв.pdf | зміни до договору |
09 вересня 2020 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2020 16:44
|
Договір № 249 від 11.08.20.pdf | укладений |
11 серпня 2020 16:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів "Замовника" |
Номер договору про закупівлю: | 249 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.9.1 зменшення суми Договору та викладення п. 3.3 Договору та Специфікації в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 249 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |